PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma feb 17, 2014 9:59 am

Jinne schreef:
wimpey schreef:
Le T. schreef: Dat is wat de Telegraaf zegt, en daar verzinnen ze dan ook nog wat bij. Niet Verbeek.
Nee, dat is wat ik zeg o.b.v. 3 seizoenen Maher. De hype is beter dan het onderwerp van de hype. Er schort nogal wat aan: fysiek, loopvermogen, handelingssnelheid, kleine slimmigheden en ook qua oplossingen bij balbezit. Soms ziet ie het wel, dan weer niet.
Je ging niet zo lang geleden nog wel zelf mee in die hype.
Moet ik dan stug mijn ongelijk blijven verdedigen? :confused.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » ma feb 17, 2014 11:00 am

Zeux schreef:
Rishi schreef:
Jullie staan 6e, Baseman. Dan falen er toch mensen?
Je kunt toch ook als team falen? PSV zit al een jaar of vier in een 'negative flow' - mij hoor je niet klagen -, maar het zegt mij niet al teveel over individuele kwaliteiten. Hooguit dat PSV op dit moment geen spelers heeft die zoveel extra's kunnen brengen dat ze het elftal uit de modder kunnen trekken.
Juist omdat het al zolang duurt kun je het niet meer op 'flow' en dergelijke gooien. Gebrek aan kwaliteit dus!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: PSV

Bericht door Le T. » ma feb 17, 2014 11:22 am

wimpey schreef: Moet ik dan stug mijn ongelijk blijven verdedigen? :confused.gif:
Dat is toch wat je het liefste doet?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13402
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: PSV

Bericht door Nihad » ma feb 17, 2014 5:14 pm

Jöhnk schreef:
Zeux schreef:
Rishi schreef:
Jullie staan 6e, Baseman. Dan falen er toch mensen?
Je kunt toch ook als team falen? PSV zit al een jaar of vier in een 'negative flow' - mij hoor je niet klagen -, maar het zegt mij niet al teveel over individuele kwaliteiten. Hooguit dat PSV op dit moment geen spelers heeft die zoveel extra's kunnen brengen dat ze het elftal uit de modder kunnen trekken.
Juist omdat het al zolang duurt kun je het niet meer op 'flow' en dergelijke gooien. Gebrek aan kwaliteit dus!
Het is al meer dan 4 jaar, hoor. Sinds 2008.

PSV is als club sportief volledig inelkaar gestort, maar hoe kan het ook anders? Velen hebben hier door de jaren heen gepredikt dat het beleid van van Raaij, Hiddink en co. niet houdbaar is voor de langere termijn.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13424
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » ma feb 17, 2014 5:52 pm

Ik denk dat achteraf de neergang ook al wel te zien was in de laatste jaren dat PSV nog wel kampioen werd. Onder Koeman en Vergoossen was het ook niet zo best, maar nog net voldoende.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma feb 17, 2014 9:53 pm

Arthur schreef:Ik denk dat achteraf de neergang ook al wel te zien was in de laatste jaren dat PSV nog wel kampioen werd. Onder Koeman en Vergoossen was het ook niet al te best, maar nog net voldoende.
Exactly correct. Tegenwoordig wordt de Eredivisie graag afgezeken, maar Revo heeft vandaag, en met hem een hoop Hongaren, genoten van de bezieling van Groningen en Go Ahead.

Rond 2007, 2008 werd er in de Eredivisie meer poen gemaakt, maar het was een heel stuk armoediger. Het PSV van Sef Vergoossen was ongeveer van het niveau van Adrie Koster. Eerstgenoemde club werd kampioen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33916
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » vr feb 21, 2014 1:44 pm

Matavz maakt het seizoen af in Eindhoven.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr feb 21, 2014 1:51 pm

Wat moet hij anders?

Heeft nu wel een krasje.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » vr feb 21, 2014 2:04 pm

Kan Ajax voor dat bedrag geen spits leveren?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » vr feb 21, 2014 7:50 pm

Demosthenes schreef:Kan Ajax voor dat bedrag geen spits leveren?
Zijn we auf moment mee bezig. Het lukt ze voorlopig nog niet om een keuze te maken tussen Sam Hendriks en Marvin Höner.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » vr feb 21, 2014 8:23 pm

Cruijff schreef:
Demosthenes schreef:Kan Ajax voor dat bedrag geen spits leveren?
Zijn we auf moment mee bezig. Het lukt ze voorlopig nog niet om een keuze te maken tussen Sam Hendriks en Marvin Höner.
Lijkt mij inderdaad lastig.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » za feb 22, 2014 9:25 pm

Wat een kut club is Psv toch ook. Dat zie je bijvoorbeeld aan de kwaliteit van de wedstrijd streams. Als Ajax speelt is er steevast een ruime keuze streams met een transfer rate van tegen de 100 maar nu ik (waarom weet ik ook niet) naar NEC - Psv wil kijken is het allemaal meuk met een rate van onder de 50. Conclusie; Psv trekt niet eens genoeg kijkers om z'n eigen streams omhoog te houden. Ter vergelijking; Zwolle - Heracles heeft wel een aantal goed bekeken streams (rond de 80%).

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » zo feb 23, 2014 1:12 pm

Appeltje eitje, maar dan wel echt deze keer...
Zelden zo rustig een wedstrijd van PSV zitten kijken dit seizoen, al mocht men in de 1e helft ook wel een goal maken.
Maar verdedigend stond het uitstekend, na de 0-1 heb ik dan ook geen moment het idee gehad dat NEC terug zou komen.

Werd tijd :biggthumpup.gif:
Voor het eerst ook de 0 in een uitwedstrijd sinds veeeeeel te lang :blush.gif:

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma feb 24, 2014 8:05 am

Baseman schreef: Voor het eerst ook de 0 in een uitwedstrijd sinds veeeeeel te lang :blush.gif:
Seizoen of 1,5 schat ik zo... :aai.gif:

Wanneer is het seizoen gered, Base: moet je dan 3e of 4e worden? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma feb 24, 2014 11:01 am

Ik schat ze zo rond de 4e plek in. Begin van het seizoen was iedereen veel te enthousiast, daarna was het wat te negatief. PSV heeft geen wereldelftal maar kan prima concurreren met de ploegen rond plek 3 t/m 6. Dan gaat het er op een gegeven moment om of een balletje een keer goed of slecht valt. En of je een keer in een flow terecht komt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » ma feb 24, 2014 11:25 am

Door goed keeperswerk van Zoet is het balletje een paar keer de kant van PSV opgerold. Waardoor ze nu weer in de race zijn om de play-offs te ontlopen. Het wordt weer nu weer tijd voor een 2 uit 7 serie (met gelijke spelen tegen Vitesse en Feyenoord).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma feb 24, 2014 11:34 am

De druk is er nu af. Niemand verwacht meer wat van PSV. Dat voetbalt gemakkelijker.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » di feb 25, 2014 7:09 am

PSV stond 7e...het is maar wat je weinig druk noemt.
PSV is beter gaan voetballen door Toivonen te verkopen en Maher te vervangen met Hiljemark. Sindsdien staat er een middenveld dat voetballend minder is, maar wel keihard werkt en knokt voor elke bal. Dat maakt nogal een verschil.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di feb 25, 2014 7:58 am

Baseman schreef:PSV stond 7e...het is maar wat je weinig druk noemt.
Wanneer de baas roept dat je de EL maar moet laten lopen is er natuurlijk weinig druk. Gewoon weer een tussenjaar voor psv.
PSV is beter gaan voetballen door Toivonen te verkopen en Maher te vervangen met Hiljemark. Sindsdien staat er een middenveld dat voetballend minder is, maar wel keihard werkt en knokt voor elke bal. Dat maakt nogal een verschil.
Maher is nogal een kostenpost voor psv gebleken. Heeft nog geen wedstrijd voor psv gewonnen, wanneer m'n geheugen me niet in de steek laat.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » di feb 25, 2014 8:36 am

Waar wordt Wijnaldum straks ingepast?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di feb 25, 2014 10:19 am

Toivonen scoort in Frankrijk aan de lopende band. Opvallend.

Maher zit niet bij de voorselectie van LVG. Dit is een rampjaar voor hem. Wat denken jullie? Zou PSV hem niet beter kunnen verkopen nu hij nog iets van marktwaarde heeft?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » di feb 25, 2014 10:38 am

Nou Maher komt er wel. Z'n marktwaarde is nu echt geen acht miljoen meer. De eerstvolgende die verkocht moet worden is 'veteraan' Wijnaldum. Die wordt vanaf nu tot aan de zomer in de etalage gezet.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di feb 25, 2014 10:47 am

Wijnaldum is lang geblesseerd geweest en gaat waarschijnlijk niet naar het WK. Geen ideaal moment om hem te verkopen.
Baseman schreef:PSV stond 7e...het is maar wat je weinig druk noemt.
Na die knuffelsessie met de supporters is de druk weg. Zevende, dik verliezen van Vitesse, het mag blijkbaar allemaal.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 25, 2014 12:04 pm

Wijnaldum ging toch verlengen!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » di feb 25, 2014 12:43 pm

De kans is groot dat Wijnaldum gaat verlengen ja.
Zo niet, dan moet hij na dit seizoen verkocht worden gezien zijn (dan) nog 1-jarig contract.
Yopi schreef:Na die knuffelsessie met de supporters is de druk weg. Zevende, dik verliezen van Vitesse, het mag blijkbaar allemaal.
Allemachtig wat een onzin :excited.gif:
Jij maakt je eigen waarheid volgens mij...

Plaats reactie