PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo feb 25, 2015 10:52 am

Lionel schreef:et bovenstaande in gedachten mag ik toch hopen dat die kutkakkerlakken pak slaag krijgen. Voor Roma is het ook de enige kans om nog iets van het seizoen te maken. Bovendien zullen die toch ook wel iets van eer hebben dat hun stad is 'verwoest'?
Idd karma kan een bitch zijn en die kakkerlakken hebben het opzich wel verdiend dat ze er in die Kuip op de meest pijnlijke manier denkbaar vanaf gaan.

Wat ik je alvast wel kan vertellen is dat ze het in Rotterdam momenteel echt in hun broek doen.

Lionel schreef:We weten hoe Ajax het er vanaf brengt als een tegenstander vanaf seconde 1 erop klapt. Daarnaast is Frank tactisch zeer matig en zal Ajax wel verrast worden.
Dat is zeker waar, maar Legia gaat er morgenavond niet vanaf minuut 1 op klappen. Die zullen in een leeg stadion onwennig om zich heen kijken, meer ruimte aan Ajax weggeven dan verstandig is en vervolgens gaan wij weer ouderwets dominant voetballen en met 2 goals verschil die pot winnen. :biggthumpup.gif:
Lionel schreef:Zenith gaat lekker counteren. PSV mist Arias en Rekik en verdedigend worden ze er daarmee niet beter op. Bovendien moet PSV 2x scoren. Zie ik niet gebeuren.
PSV countert ook erg graag en heeft daar bovendien de spelers voor.

2 of zelfs 3 goals maken tegen een ploeg die niet volledig geconcentreerd is, is ook weer niet zo'n onmogelijke opgave.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo feb 25, 2015 11:04 am

PSV gelooft er zelf niet meer in. Rekik en Arias worden gespaard.

Zenit heeft meer kwaliteit. Bovendien winnen Nederlandse clubs ongeveer nooit in Rusland.

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » wo feb 25, 2015 1:45 pm

Waarom zou PSV er in vredesnaam niet meer in geloven. In Eindhoven was het maar 0-1, terwijl PSV genoeg mogelijkheden heeft gehad om een goal te maken. Met de aanval van PSV gaan ze ook in Rusland gewoon kansen krijgen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo feb 25, 2015 4:33 pm

Cruijff schreef: 2 of zelfs 3 goals maken tegen een ploeg die niet volledig geconcentreerd is, is ook weer niet zo'n onmogelijke opgave.
psv heeft er in 3 wedstrijden tegen russische ploegen niet 1 gemaakt. Schijnoverwicht, een paar halve kansen, een paar fouten: deksel op de neus. Die gaan er morgen weer af.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do feb 26, 2015 6:53 pm

PSV 1-0 achter bij rust en dan mogen ze niet klagen, begrijp ik van PN.

Zenit dus inderdaad een maatje te groot. Geen schande. Die hebben échte topspelers lopen, in plaats van poldervedetten.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » do feb 26, 2015 7:33 pm

Inmiddels 3-0. Dat wordt volgend jaar volle bak genieten in de CL.

Overigens wel sneu voor die 62 fans. Komen ze een keer met man en macht opdraven, gebeurt je dit....

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » do feb 26, 2015 7:44 pm

Peter schreef:Inmiddels 3-0. Dat wordt volgend jaar volle bak genieten in de CL.

Overigens wel sneu voor die 62 fans. Komen ze een keer met man en macht opdraven, gebeurt je dit....
PSV krijgt een lesje in Europacup beleving. Ik heb maar een paar fragmenten van de 1e helft van Zenit-PSV gezien, so correct me if I'm wrong maar het leek daar in Sint Petersburg een heksenketel in een uitverkocht stadion.
Zo hoort dat bij Europacup voetbal, kneusjes uit Eindhoven. :smile-ajax.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » do feb 26, 2015 7:45 pm

Peter schreef:Inmiddels 3-0. Dat wordt volgend jaar volle bak genieten in de CL.
By the way... een andere club die op dit moment 3-0 achter staat en volgend jaar mogelijk in de CL uit gaat komen is..... Legia Warschau.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do feb 26, 2015 8:03 pm

Peter schreef:Inmiddels 3-0. Dat wordt volgend jaar volle bak genieten in de CL.
Met Jeroen Zoet kun je dus met een straatlengte voorsprong de eredivisie winnen. :excited.gif:

De local heroes Guardado, Bruma en Willems weten nu wat ze te wachten staat in de CL. Die gingen wel door het ijs daar.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » do feb 26, 2015 8:05 pm

Is inderdaad erg droevig. :aai.gif:

Toch nog even een kanttekening. Ik zie net snel wat beelden van RTL7 en daar zie ik PSV bij een 0-0 stand uit een corner een bal binnenkoppen die vervolgens afgekeurd wordt. Dat was toch gewoon een glaszuiver doelpunt? :confused.gif:

Om ff een flink voetbalcliché eruit te gooien: wanneer PSV als eerste een doelpunt maakt krijg je een heel andere wedstrijd. :smile-ajax.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » do feb 26, 2015 8:14 pm

Bal was achter.

PSV had gewoon thuis moeten scoren. Bij de 1e goal laat die huurling zich wel makkelijk verrassen.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » do feb 26, 2015 8:21 pm

Lionel schreef:Bal was achter.
Dat wil ik nog wel geloven. Er zat een vreemde curve aan die corner dus als jij overtuigd bent van een achterbal dan wil ik je wel op Baseman z'n blauwe ogen geloven.
Lionel schreef:PSV had gewoon thuis moeten scoren. Bij de 1e goal laat die huurling zich wel makkelijk verrassen.
Klopt, die huurling is een drama en Bruma was dat in de heenwedstrijd ook.

Het elftal van PSV is echt niet veel soeps, hoor. Het is een zeldzame partij falen van Ajax (en van Twente, van Feyenoord, van Vitesse etc.) dat er voor heeft gezorgd dat ze in Eindhoven met een straatlengte voorsprong kampioen worden. :666.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do feb 26, 2015 8:46 pm

Lionel schreef: PSV had gewoon thuis moeten scoren.
Zenit is gewoon heel veel beter. En de eredivisie is bagger.

Gebruikersavatar
Hermann
Berichten: 211
Lid geworden op: za mei 31, 2014 8:52 am

Re: PSV

Bericht door Hermann » do feb 26, 2015 9:17 pm

Ik ruik bloed... Nog 10 wedstrijden te gaan, zondag puntverschil verkleinen tot 11, daarna wij alles winnen - 5e schaal op rij!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » do feb 26, 2015 9:53 pm

Ik heb een vermoeden dat een bepaalde AT'er de komende dagen een stuk minder prominent aanwezig is. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do feb 26, 2015 9:58 pm

InnerHarbour schreef:Ik heb een vermoeden dat een bepaalde AT'er de komende dagen een stuk minder prominent aanwezig is. :hypocrite.gif:
Die is er maandag wel. Incl. big smile.

Zenit veel beter dan psv veel beter dan Ajax.

Gebruikersavatar
Hermann
Berichten: 211
Lid geworden op: za mei 31, 2014 8:52 am

Re: PSV

Bericht door Hermann » do feb 26, 2015 10:00 pm

Maandag ligt die huilend in z'n bedje!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » do feb 26, 2015 11:46 pm

Lionel schreef:Bal was achter.
Hmm nu na het zien van de samenvatting inclusief een herhaling vind ik 't nog steeds een twijfelgevalletje.

Ik heb in ieder geval niet kunnen zien dat de bal achter was.

Idd vanavond wederom een zwakke partij gekeept door Zoet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » do feb 26, 2015 11:58 pm

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Ik heb een vermoeden dat een bepaalde AT'er de komende dagen een stuk minder prominent aanwezig is. :hypocrite.gif:
Die is er maandag wel. Incl. big smile.

Zenit veel beter dan psv veel beter dan Ajax.
PSV gaat Ajax slachten. Ajax kan de bal geen drie tellen in de ploeg houden.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr feb 27, 2015 12:20 am

Inderdaad. Zelfs bij een 0-3 voorsprong tegen Legia, dat de moed al opgegeven had, grossierde Ajax, zonder dat er veel druk werd uitgeoefend, nog in onnauwkeurige passes.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PSV

Bericht door Zuidema » vr feb 27, 2015 6:56 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Inderdaad. Zelfs bij een 0-3 voorsprong tegen Legia, dat de moed al opgegeven had, grossierde Ajax, zonder dat er veel druk werd uitgeoefend, nog in onnauwkeurige passes.
Dit dus. Een half jaar geleden konden we gelukkig nog wel eens heel behoorlijk en constructief tikken en kansen creeeren als de tegenstander veel tijd en ruimte weg gaf. Maar zelfs van dat veldspel is inmiddels bitter weinig meer van over. Soms hebben we nog wel eens kort zo'n bevlogen fase tijdens een wedstrijd, dus het zit er op zich kennelijk nog wel in. Maar we zijn de kop ook net zo gemakkelijk weer helemaal kwijt en komen dan vaak niet meer terug in de wedstrijd. Dit Ajax is zo vluchtig, grillig en labiel. Ik vrees dat het tegen Psv niet anders zal zijn.
Success will tear us apart.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » vr feb 27, 2015 8:33 am

Aan de andere kant, tegen Zenith is ook gebleken dat PSV niet de wonderploeg is die het recordaantal punten in de eredivisie lijkt te suggereren.
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr feb 27, 2015 10:53 am

Jöhnk schreef: PSV gaat Ajax slachten. Ajax kan de bal geen drie tellen in de ploeg houden.
Eens. Gisteren had Ajax na 10 minuten nog geen moment gevoetbald. Dan vallen er 2 in en denk je: nu zit er wat vertrouwen in, laat eens wat zien.

Maar er kwam weer weinig tot niets. De meesten grossierden weer in balverlies. Veltman en Bazoer waren goed en attent, Kishna voor rust ook. Milik heeft mazzel dat ie die goals maakt (tegen een zwakke keeper), want hij ziet vrij staande spelers niet. Bij de rest hield het kwalitatief weer niet over. En ik denk dat Ajax Klaassen een langere tijd rust moet geven. Die is geen schim van zichzelf momenteel.

De ploeg uit Eindje kreeg gisteren trouwens effe een lesje CL-voetbal. Dan ben je verreweg de beste in NL en ga je er loeihard af tegen Europese subtop. Weten weer effe waar ze staan en waar de eredivisie staat.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV

Bericht door Alexander » vr feb 27, 2015 10:59 am

PSV is nauwelijks beter dan Ajax, Wimpey. Je overschat ze.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr feb 27, 2015 11:00 am

Alexander schreef:PSV is nauwelijks beter dan Ajax, Wimpey. Je overschat ze.
Niet de kop in het zand steken, Alex.

Plaats reactie