Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Vitesse

Bericht door Yopii » ma feb 13, 2017 10:34 am

wimpey schreef:
Wouter schreef:In welk park was je?
Goeie vraag. Weiland met een ondergesneeuwde helling, ging lekker omlaag. Net ten noorden van Arnhem-Noord, dus aan de andere kant van die provinciale weg.
:drecul.gif:

Het ziet er daar allemaal hetzelfde uit. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » ma feb 13, 2017 11:31 am

wimpey schreef:
Wouter schreef:In welk park was je?
Goeie vraag. Weiland met een ondergesneeuwde helling, ging lekker omlaag. Net ten noorden van Arnhem-Noord, dus aan de andere kant van die provinciale weg.
Ik heb ook nog eens een griepje opgelopen. Dus ik ben wel heel hard gestraft. Waar is zo'n advocaat als je hem nodig hebt?
Je hebt een week om te regenereren en zult op tijd fit zijn voor de wedstrijd van het jaar van je club. :hypocrite.gif:
Wel wat meer, want Sparta-uit is pas op 1 maart.
Laatst gewijzigd door Wouter op ma feb 13, 2017 11:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » ma feb 13, 2017 11:33 am

Yopii schreef:
wimpey schreef:
Wouter schreef:In welk park was je?
Goeie vraag. Weiland met een ondergesneeuwde helling, ging lekker omlaag. Net ten noorden van Arnhem-Noord, dus aan de andere kant van die provinciale weg.
:drecul.gif:

Het ziet er daar allemaal hetzelfde uit. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Integendeel, er is nogal wat (geologische) variatie in Arnhem (bosrijke heuvels met zandgronden in Noord, platte kleigronden in Zuid etc.). Wimpey zal wel bij de Bakenberg zijn geweest. Of Schaarsbergen of zo. Of in Burgers Zoo, dat is ook aan de andere kant van de Schelmseweg... :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » ma feb 13, 2017 11:38 am

Laat ze maar zeuren. Prachtige natuur rond Arnhem. Ik vind Arnhem-Noord ook mooi, daar kun je prima wonen. Je kon er zaterdag vroeg op de avond een kanon afschieten. Als je van rust houdt is het goed toeven daar.

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » ma feb 13, 2017 11:48 am

Overigens denk ik niet dat Vitesse zo veel kans heeft volgende week, zeker niet met de personele problemen achterin. Als Kruiswijk niet snel fit wordt, zal er een jeugdspeler als linksback moeten opdraven. En zelfs als Kruiswijk er wel bij is, heeft Ajax nog veel meer kwaliteit.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » ma feb 13, 2017 12:03 pm

wimpey schreef:Laat ze maar zeuren. Prachtige natuur rond Arnhem. Ik vind Arnhem-Noord ook mooi, daar kun je prima wonen.
Heb gisteren met de vrouw des huizes besloten dat we daar binnen een jaar of vijf maar eens heen gaan verhuizen. We wilden als volgende stap eerst meer richting Nijmegen (Nijmegen zelf of Lent) maar praktischer (met schoolgaande kinderen) is om in Arnhem te blijven.

Ik denk dat ik zondag in het stadion zit om te kijken :blub.gif: Vorig seizoen ook gedaan met prima resultaat.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » ma feb 13, 2017 12:09 pm

Ik denk dat ik zondag in het stadion zit om te kijken :blub.gif: Vorig seizoen ook gedaan met prima resultaat.
Ik zou oppassen als ik jou was, want de stillen mepten die Feyenoorders zonder pardon het stadion uit bij de bekerwedstrijd. Heb de Nederlandse politie zelden zo effectief/hard zien optreden als toen.

Overigens vind ik dat zerotolerancebeleid van de Arnhemse politie prima. Er zijn al veel te veel akkefietjes geweest met tuig van Randstedelijke clubs (Feyenoord, Ajax, Utrecht) dat daar op die Oost-tribune gaat lopen provoceren.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Vitesse

Bericht door peter » ma feb 13, 2017 12:24 pm

Ze zouden het stadion gewoon anders in moeten delen bij Vitesse. 50% als uitvak bestempelen en 50% voor thuispubliek. :hypocrite.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Vitesse

Bericht door Thijs » ma feb 13, 2017 12:30 pm

Sowieso idioot dat het uitvak verkleind is, weer 200 plekken (in geval van Feyenoord en Ajax) die je niet kan verkopen. Staat anders toch leeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » ma feb 13, 2017 12:36 pm

Tegen Feyenoord begon een mannetje of 20 op Oost provocerende gebaren te maken naar Noord en Feyenoord-liedjes te zingen en zo. Binnen een minuut doken achter hen opeens pakweg vijftig agenten en stewards op, sloten ze in en dwongen ze het stadion te verlaten. Eentje dacht nog iets van een discussie te kunnen beginnen, maar kreeg een trap in zijn rug van Oom Agent.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » wo feb 15, 2017 8:59 am

Vitesse mist drie verdedigers tegen Ajax

Henk Fraser zal moeten puzzelen met zijn defensie tegen Ajax, zo meldt het Algemeen Dagblad. De coach van Vitesse mist drie vaste waardes, maar lijkt ook nog voldoende opties achter de hand te hebben.

Arnold Kruijswijk kampt met een kuitblessure en Maikel van der Werff heeft last van de knie. Omdat Kelvin Leerdam afwezig is door een schorsing, moet Fraser aan de bak. Naast Kuram Kashia kan hij Kevin Diks opstellen als rechtsback, Matt Miazga wordt waarschijnlijk de nieuwe centrale verdediger.

Wie Fraser links achterin gaat opstellen, is volgens het AD nog een probleem. Hij heeft met Alexander Büttner en Lassana Faye twee opties, maar beiden zijn niet ideaal. Büttner mist fitheid en Faye heeft weinig ervaring. Hij speelde slechts één keer in de hoofdmacht van Vitesse. 'Faye is verder. Dat is wel duidelijk. Büttner is een optie puur door zijn ervaring en zijn kwaliteiten. Maar ik ga niet ontkennen dat er grote kanttekeningen zijn bij zijn fitheid', aldus Fraser.
Mooi moment voor zo'n nieuw geformeerde defensie. :hypocrite.gif:

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » wo feb 15, 2017 3:01 pm

Het zou wel zo eerlijk zijn als Legia even drie aanvallers van Ajax door midden schopt... :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » wo feb 15, 2017 3:24 pm

Wouter schreef:Het zou wel zo eerlijk zijn als Legia even drie aanvallers van Ajax door midden schopt... :hypocrite.gif:
Zelfs als ze dat doen: Büttner houdt nog een-benige aanvaller van Ajax bij, zo te lezen. :hypocrite.gif:

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Vitesse

Bericht door Yopii » wo feb 15, 2017 3:40 pm

Wouter schreef:Het zou wel zo eerlijk zijn als Legia even drie aanvallers van Ajax door midden schopt... :hypocrite.gif:
Alleen als Vitesse morgenavond ook een wedstrijd in het buitenland speelt...

Dan staan we quitte. :smallgrin.gif:

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » wo feb 15, 2017 10:51 pm

Wij hebben al een bekerwedstrijd meer gespeeld dit jaar.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » do feb 16, 2017 8:35 am

Daar vallen die 10 Europese wedstrijd van Ajax idd tegen weg. :hypocrite.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Vitesse

Bericht door Cruijff » do feb 16, 2017 12:27 pm

:smile-ajax.gif: :smile-ajax.gif:
Vitesse-aanvoerder: “Veltman uit de wedstrijd trappen wordt slimmigheidje”

Vitesse-aanvoerder Guram Kashia heeft aangekondigd dat hij aanstaande zondag Ajacied Joël Veltman hoogstpersoonlijk uit de wedstrijd zal schoppen. Hij noemt de geplande horrortackle op kniehoogte ‘een slimmigheidje’: “Laten we er dus niet bij voorbaat iets al te groots van maken, voor de uitslag zal het echt niet zoveel uitmaken.”

Van onsportiviteit wil Kashia dan ook niets weten: “Als de knie van Joël in tweeën ligt zal ik gewoon de bal buiten spelen, mits die überhaupt in de buurt is natuurlijk.”
:ajaxsmiley.gif:

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » do feb 16, 2017 3:10 pm

Wel even aan bronvermelding doen, Cruijff! Anders krijgt Kashia onterecht een slechte reputatie.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Vitesse

Bericht door Cruijff » do feb 16, 2017 4:19 pm

Ok. :biggthumpup.gif:

Weet niet of Toon van Driel, deze week geloof ik jarig (72 geworden) het heeft verzonnen. Of die andere jongen bij FC Knudde die de laatste tijd lekker bezig is: Alejandro Brandenburg.

Zal waarschijnlijk wel die Alexander geweest zijn. Mooie tekening ook erbij. :smile-ajax.gif:
http://knudde.nl/algemeen/vitesse-aanvo ... migheidje/

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » vr feb 17, 2017 10:24 am

wimpey schreef:Daar vallen die 10 Europese wedstrijd van Ajax idd tegen weg. :hypocrite.gif:
/
Ajax heeft dit seizoen toch sowieso niet meegedaan aan het bekertoernooi? Ik heb alleen Beejax gezien.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » zo feb 19, 2017 5:59 pm

Speciaal voor Wouter het hoogtepunt van Vitesse: de gestopte penalty van Klaassen :smallgrin.gif:

Heb de foto zelf genomen met uiteraard de hoop dat hij in het netje zou gaan. Maar gelukkig maakt het uiteindelijk geen verschil. Ik ging weer met een lach het GelreDome uit!

Afbeelding

HIeronder klikken voor de complete foto.

http://i.imgur.com/18EIUSX.jpg
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo feb 19, 2017 6:53 pm

Nou, gefeliciteerd. Ik zat door omstandigheden helemaal niet in het stadion.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » zo feb 19, 2017 7:22 pm

Er was een leuke sfeer vond ik. Ze maken er wel een showtje van altijd in het Gelredome. Ik zat pal op het veld en dan ook nog eens vlakbij de dug-outs. Dan krijg je echt alles mee. Al is het overzicht wel een beetje kwijt natuurlijk. Heb 45 minuten zowat tegen Diks aangekeken. Vond hem erg onzeker.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo feb 19, 2017 7:42 pm

Diks is vaak veel te veel bezig met gebaartjes en boos zijn op de scheidsrechter. Daardoor komt hij ook veel te laat terug bij dat doelpunt van Ajax.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Vitesse

Bericht door InnerHarbour » di feb 21, 2017 7:39 am

Vitas laat zich van hun 'beste' kant zien.
YNWA

Plaats reactie