PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » ma feb 13, 2017 9:37 am

Utrecht had hier meer verdiend en ook meer gekregen als de arbitrage gewoon zijn werk had gedaan. Dat is wel heel droevig.

Aan de andere kant denk ik niet dat het verkeerd is dat PSV gewoon blijft volgen. Die pot tegen Feyenoord moet natuurlijk wel ergens om gaan.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2017 10:38 am

Inderdaad. Ben er ook niet rouwig om. Hopelijk krijgt Feyenoord niet weer een cadeautje dan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: PSV

Bericht door mattie » ma feb 13, 2017 11:09 am

Lionel schreef:Inderdaad. Ben er ook niet rouwig om. Hopelijk krijgt Feyenoord niet weer een cadeautje dan.
Als Ajax zondag wint dan mag ik toch hopen op een gelijk spelletje tijdens deze pot
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma feb 27, 2017 12:10 am

http://www.ed.nl/psv/jetro-willems-kraa ... ~a48d13f6/

Willems bekritiseert dus zijn ploeggenoten. Kan me voorstellen wat ze over hem zeggen:
Over de slechte start van PSV, die de nederlaag tegen Feyenoord inleidde, was PSV'er X duidelijk in zijn commentaar. ,,Ik heb al weleens eerder gezegd: je kunt niet met overgewicht beginnen aan zo'n soort wedstrijd. Je moet dat sixpack hebben, dat gevoel dat je totaal afgetraind bent. Een van de spelers voldeed niet aan dat beeld, terwijl je dat wel mag verwachten. Hij haalde niet dat gif naar boven voor het team. Nee, ik ga geen namen noemen", zei een teleurgestelde X na afloop van Feyenoord-PSV.
:smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma feb 27, 2017 9:33 am

LdJ trok de doellijntechnologie zelfs in twijfel. Die gaat vandaag het carnaval in als Calimero senior.

Cocu blonk ook weer uit met Guardado op Toornstra. Kan me Ajax - (voorheen) psv herinneren van vorig seizoen met Hendrix als controleur, die de lakens uitdeelde. Gisteren won Feyenoord de slag op het middenveld met overmacht.

edsv heeft nu een probleem. Ze hebben een selectie die weinig kapitaal vertegenwoordigt en ze zullen moeten / willen doorselecteren. Vraag me alleen af wat Zoet, Arias, fat boy Willems, Moreno, Guardado en LdJ bijv. op zullen brengen. De tovenaar heeft sinds gisteren gelukkig een paar maanden tijd om aan een nieuw serum te werken. :hypocrite.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » ma feb 27, 2017 9:38 am

wimpey schreef:LdJ trok de doellijntechnologie zelfs in twijfel. Die gaat vandaag het carnaval in als Calimero senior.

Cocu blonk ook weer uit met Guardado op Toornstra. Kan me Ajax - (voorheen) psv herinneren van vorig seizoen met Hendrix als controleur, die de lakens uitdeelde. Gisteren won Feyenoord de slag op het middenveld met overmacht.

edsv heeft nu een probleem. Ze hebben een selectie die weinig kapitaal vertegenwoordigt en ze zullen moeten / willen doorselecteren. Vraag me alleen af wat Zoet, Arias, fat boy Willems, Moreno, Guardado en LdJ bijv. op zullen brengen. De tovenaar heeft sinds gisteren gelukkig een paar maanden tijd om aan een nieuw serum te werken. :hypocrite.gif:
Gertjan Verbeek gaf al een aantal weken geleden aan in VI dat hij PSV niet als titelkandidaat zag omdat het team voor geen meter stond. Dat had ie toch uitstekend gezien, zeker na gisteren. Van Ginkel kan misschien een hoop verbloemen, maar buiten hem is dat hele team besluiteloos en angstig. Het kampioenschap heeft ze zand in de ogen gestrooid.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma feb 27, 2017 9:42 am

wimpey schreef:
Wouter schreef: Haha, Van Ginkel toch wel weer belangrijk.
Fijn voor m. Uitstel van executie. edsv is geen titelkandidaat dit seizoen, missen in iedere linie kwaliteit.
Verbeek heeft er bijna net zoveel kijk op als een kenner op AT, GR. :hypocrite.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » ma feb 27, 2017 9:57 am

wimpey schreef:
wimpey schreef:
Wouter schreef: Haha, Van Ginkel toch wel weer belangrijk.
Fijn voor m. Uitstel van executie. edsv is geen titelkandidaat dit seizoen, missen in iedere linie kwaliteit.
Verbeek heeft er bijna net zoveel kijk op als een kenner op AT, GR. :hypocrite.gif:
Sorry Wim, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. :biggthumpup.gif:

Maar om het iets specifieker te maken: Verbeek zag dat het team niet goed stond. Ik denk dat PSV qua kwaliteit niet onderdoet voor Feyenoord, maar de tactiek klopt gewoon niet.
Trouwens, wat denken van Gio v Bronckhorst? Vorig jaar nog hulp nodig van Dick en nu onbetwist koploper in Nederland met degelijk voetbal.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » ma feb 27, 2017 10:27 am

GangstaRiB schreef:
Sorry Wim, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. :biggthumpup.gif:

Maar om het iets specifieker te maken: Verbeek zag dat het team niet goed stond. Ik denk dat PSV qua kwaliteit niet onderdoet voor Feyenoord, maar de tactiek klopt gewoon niet.
Trouwens, wat denken van Gio v Bronckhorst? Vorig jaar nog hulp nodig van Dick en nu onbetwist koploper in Nederland met degelijk voetbal.

Repeterend patroon toch? Cocu had ook een kut eerste seizoen, maar mocht blijven. Hij werd geholpen door Hiddink en werd het jaar erna kampioen.

Maarre die Zoet he, die gaat wereldwijd viral nu. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » ma feb 27, 2017 11:09 am

Vond het weer zo mooi dat Cocu het op de radio had over de strijd aan gaan met "degene die boven ons staat".
Dat je als PSV-supporter nou de naam Ajax niet wil zeggen is al een beetje sneu, maar als trainer ben je dan echt ongelofelijk triest. Met zo'n mentaliteit in je organisatie wordt het nooit wat.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma feb 27, 2017 11:19 am

Arthur schreef:Vond het weer zo mooi dat Cocu het op de radio had over de strijd aan gaan met "degene die boven ons staat".
Dat je als PSV-supporter nou de naam Ajax niet wil zeggen is al een beetje sneu, maar als trainer ben je dan echt ongelofelijk triest. Met zo'n mentaliteit in je organisatie wordt het nooit wat.
Las het ook. Typisch edsv. Seizoen zal nu geslaagd zijn wanneer de kakkies kampioen worden. En wanneer edsv van Ajax zou winnen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » ma feb 27, 2017 11:38 am

PSV viel me overigens niet mee. Guardado wordt geroemd, maar die man is helemaal niet zo goed. Arias? Werd helemaal zoekgespeeld. Isimat? Kan er geen kloten van en mocht blij zijn dat z'n handje vasthouden niet werd bestraft met een penal. Er zit ook geen enkele diepte in dat spel van PSV.

Nee, deze selectie is armoe. Het nadeel is dat de Tovenaar gekozen heeft voor 'gearriveerde' spelers, dus de pot met het geld staat ook niet klaar. Ze zullen, al dan niet via de gemeente, dus wéér moeten investeren in talent om zo de aansluiting te kunnen maken.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » ma feb 27, 2017 11:43 am

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma feb 27, 2017 11:53 am

Ik moet trouwens wel lachen om die Willems. Gaat nou uitgerekend hij zijn ploeggenoten aanspreken op hun inzet? We hebben het nu niet bepaald over de linksback die na elke aanvallende actie kost wat kost terugkeert naar zijn plek in de defensie om zijn taak uit te voeren.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma feb 27, 2017 12:01 pm

[quote="GangstaRiBMaar om het iets specifieker te maken: Verbeek zag dat het team niet goed stond. Ik denk dat PSV qua kwaliteit niet onderdoet voor Feyenoord, maar de tactiek klopt gewoon niet. [/quote]

PSV doet misschien niet onder voor F, maar beter is het ook niet.

PSV wordt zwaar overschat, dat ben ik met Peter eens. Backs kunnen niet verdedigen, in het centrum is het hangen en wurgen, Pröpper zakt door het ijs als het erom gaat, van de vleugels komt weinig en Luuk de Jong is een matige spits die niet voor niets is afgegaan in het buitenland.

Peirero is trouwens een lekkere miskoop. Heeft een leuke trap, maar wat een slappe hap. :smallgrin.gif:

Guardado was vorig jaar de bindende factor, PSV leunde toen zwaar op hem. Dit jaar lijkt hij er niet veel zin meer in te hebben.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » ma feb 27, 2017 1:18 pm

Peter schreef:Nee, deze selectie is armoe. Het nadeel is dat de Tovenaar gekozen heeft voor 'gearriveerde' spelers, dus de pot met het geld staat ook niet klaar. Ze zullen, al dan niet via de gemeente, dus wéér moeten investeren in talent om zo de aansluiting te kunnen maken.
Tja, het mocht allemaal wat kosten. Over het vorige seizoen, waarin PSV veel geld ophaalde in de CL en daarbovenop voor zo'n 30 miljoen aan spelers verkocht, schreef men ternauwernood zwarte cijfers. Zelfs mèt CL voetbal moet PSV dus spelers verkopen om kiet te draaien. Wat gaat er dan gebeuren zònder CL voetbal?

Mijn gok is dat PSV zo snel mogelijk een aantal spelers wil verkopen. Enerzijds om de jaarcijfers over het huidige seizoen nog een beetje op te poetsen; anderzijds om de kosten terug te dringen met het oog op volgend seizoen, waarin misschien wel geen CL wordt gespeeld.

Pröpper moet dus naar Rusland, het liefst vandaag of morgen nog (die markt is nog open). Brands zal verder hopen dat er voor Luuk de Jong een club uit China komt.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma feb 27, 2017 1:36 pm

Hij had Luuk de Jong aan het einde van het vorig seizoen moeten verkopen. In plaats daarvan legde hij hem langer vast. :smallgrin.gif:

'Rusland' schijnt bepaald niet de hoofdprijs voor Pröpper te willen betalen.
Brands vindt de verhalen dat PSV afgelopen zomer had moeten doorselecteren niet terecht. 'Je kan spelers niet zomaar wegsturen. Als we nu bovenaan hadden gestaan, zegt iedereen dat we heel knap de selectie bij elkaar hadden gehouden
VI

Tja, en als PSV de CL wint, is hij de Tovenaar. :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma feb 27, 2017 2:59 pm

Jöhnk schreef: Tja, het mocht allemaal wat kosten. Over het vorige seizoen, waarin PSV veel geld ophaalde in de CL en daarbovenop voor zo'n 30 miljoen aan spelers verkocht, schreef men ternauwernood zwarte cijfers. Zelfs mèt CL voetbal moet PSV dus spelers verkopen om kiet te draaien. Wat gaat er dan gebeuren zònder CL voetbal?
Ja, dit kan wel eens leuk worden. edsv was weer compleet weerloos gisteren, het lijkt daar in het elftal niet goed te zitten. Cocu was ter gelegenheid van het carnaval ook nog als schijndode verkleed. Niet de meest inspirerende figuur.

Waar Ajax een groep met een enorme marktwaarde heeft staan, daar moet edsv het doen met... Arias enzo. Kiloknaller Willems. Die overschatte Mexicanen. Isimat, Schwaab, Luuk. Het huren van Siem en de Oekrainse Messi is niet echt een succes gebleken. Duur zal het wel zijn geweest.

Misschien dat ze voor Zoet en Pröpper nog een leuk bedrag vangen. Meer dan ooit zal de doorgaans niet werkende formule des tovenaars het moeten doen.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma feb 27, 2017 4:06 pm

Oom Toon kan er een boek over schrijven. :smallgrin.gif:

Maar serieus, wat heeft het trio Gerbrands/Tovenaar/Langeler PSV tot op heden gebracht? Hoe zit het met dat zogenaamde topsportklimaat?

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » ma feb 27, 2017 4:31 pm

wimpey schreef:
Jöhnk schreef: Tja, het mocht allemaal wat kosten. Over het vorige seizoen, waarin PSV veel geld ophaalde in de CL en daarbovenop voor zo'n 30 miljoen aan spelers verkocht, schreef men ternauwernood zwarte cijfers. Zelfs mèt CL voetbal moet PSV dus spelers verkopen om kiet te draaien. Wat gaat er dan gebeuren zònder CL voetbal?
Ja, dit kan wel eens leuk worden. edsv was weer compleet weerloos gisteren, het lijkt daar in het elftal niet goed te zitten. Cocu was ter gelegenheid van het carnaval ook nog als schijndode verkleed. Niet de meest inspirerende figuur.

Waar Ajax een groep met een enorme marktwaarde heeft staan, daar moet edsv het doen met... Arias enzo. Kiloknaller Willems. Die overschatte Mexicanen. Isimat, Schwaab, Luuk. Het huren van Siem en de Oekrainse Messi is niet echt een succes gebleken. Duur zal het wel zijn geweest.

Misschien dat ze voor Zoet en Pröpper nog een leuk bedrag vangen. Meer dan ooit zal de doorgaans niet werkende formule des tovenaars het moeten doen.
Ach ik kan me een periode herinneren waarin hetzelfde voorspeld werd en prompt werd PSV 4x achter elkaar kampioen geloof ik..... Het blijft een innovatief clubje. Misschien kun je een virtuele parkeerplaats wel twee keer verkopen?

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » ma feb 27, 2017 4:42 pm

Pröpper zakt door het ijs als het erom gaat
Pröpper kan geweldig voetballen, maar hij is ook labiel. Als het lekker gaat haalt hij een heel hoog niveau (zoals vorig seizoen tegen Atletico), maar als het tegen zit is hij niet de man die de ploeg trekt. Van Ginkel is stabieler.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV

Bericht door Alexander » di feb 28, 2017 11:36 am

Toontje begint een beetje van z'n voetstuk te vallen he?

https://twitter.com/PSV/status/836509268811513856

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » di feb 28, 2017 11:49 am

De twitter pagina van Toon is ook leuk. Die gebruikt hij voornamelijk als reclamezuil voor zijn nieuwe boek.

Hij komt op mij nogal megalomaan over, hoor. Hij verspreidt zijn evangelie via alle mogelijke kanalen, maar tegen kritiek kan hij niet.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV

Bericht door Alexander » di feb 28, 2017 11:55 am

Zie het nu ja. Bizar dat zo een man daar zoveel mee bezig is en z'n eigen broek nota bene promoot via de site van PSV.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » di feb 28, 2017 12:06 pm

Tijd om een toontje lager te gaan zingen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie