Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » do mei 04, 2017 5:55 pm

Het sneue voor fnoord is dat ze 1 weekje alle aandacht krijgen en daarna gaat alle aandacht naar Ajax met hun Europa League zege en als klap op de vuurpijl moeten ze het CL startgeld ook nog delen met Ajax.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » do mei 04, 2017 6:26 pm

Een week? Dat gaan ze niet halen hoor. We spelen donderdag al. :666.gif:
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » do mei 04, 2017 6:51 pm

Ik heb een kakkerlak als collega en die zenuwlijder is nog steeds bang dat ze het kampioenschap verspelen.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Javiskamp » do mei 04, 2017 7:11 pm

brigade zuid schreef:Ik heb een kakkerlak als collega en die zenuwlijder is nog steeds bang dat ze het kampioenschap verspelen.
Ja... vorig jaar wist heel nederland dt Ajax wel kampioen zou worden... haha... de zenuwen bij de Ajcieden kwam net wat te laat...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » do mei 04, 2017 7:33 pm

Maak je geen zorgen, Feyenoord wordt zondag kampioen. Ik neem niet aan dat de spelers van Excelsior zin hebben in een rouwkaart op de deurmat (voor zover ze die nog niet gehad hebben).

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » do mei 04, 2017 7:49 pm

Ze zeggen dat ze hun best gaan doen maar dat zeiden die van Vitesse ook.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Feyenoord

Bericht door Le T. » do mei 04, 2017 8:03 pm

Marillion schreef:Een week? Dat gaan ze niet halen hoor. We spelen donderdag al. :666.gif:
En dan zijn er natuurlijk ook nog de rellen en vernielingen die de aandacht opeisen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » vr mei 05, 2017 5:41 pm

Opeens besluit die kut-KNVB dat de JC Schaal een thuiswedstrijd voor de landskampioen is en dat de wedstrijd komend seizoen in De Kuip gespeeld gaat worden.

Boycotten die bende.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » vr mei 05, 2017 5:45 pm

Is niet opeens. Van de zomer gaven ze al aan dat ze dingen wilden veranderen omdat de Johan Cruijff Arena maar half vol zat.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » vr mei 05, 2017 6:10 pm

Dit is natuurlijk gewoon omdat Feyenoorders en Ajacieden er anders weer een teringzooi van maken.

Wat mij betreft laat Vitesse zich niet piepelen en boycot de club deze wedstrijd. En anders moeten ze de A-jeugd maar sturen en voor het eerste een leuke oefenwedstrijd organiseren in Arnhem. Maar De Wit zal wel niet genoeg ballen hebben daarvoor.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Giacomo Puccini » vr mei 05, 2017 9:05 pm

Wees nou maar gewoon blij dat je mag meedoen aan die wedstrijd... gaat de komende 125 jaar er weer niet van komen :aai.gif:

Wel logisch dat ze iets bedenken om de JC schaal nieuw leven in te blazen. Er was weinig aan in de oude opzet.
Ajax!

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » vr mei 05, 2017 10:21 pm

Flikker op met je "wees nou maar blij". Die kut-KNVB dupeert duizenden Arnhemmers omdat ze het de top-drie weer naar de zin willen maken en omdat Ajax en Feyenoord veel tuig hebben.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr mei 05, 2017 11:26 pm

Zoals thuis tegen Feyenoord laatst? Pleur toch op met die corrupte kutclub van je. Wees blij dat je een keer een prijs hebt. Meer dan 1200 echte supporters hebben jullie toch niet.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mei 06, 2017 12:20 am

Halen ze dat?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Feyenoord

Bericht door zeux » za mei 06, 2017 7:45 am

Wouter schreef:Flikker op met je "wees nou maar blij". Die kut-KNVB dupeert duizenden Arnhemmers omdat ze het de top-drie weer naar de zin willen maken en omdat Ajax en Feyenoord veel tuig hebben.
Dat niemendalletje was al in de Arena. Hoe bevooroordeelt de knvb dan Ajax met dit besluit?
Het is nu juist toch leuker voor de clubs die heeeeel incidenteel kampioen worden?
Is die wedstrijd misschien - misschien - ook een keer in Enschede. Of Alkmaar. En als jullie echt een keer héél erg je best doen, in Arnhem.

Moet je wel landskampioen voor worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door LucaS » za mei 06, 2017 8:32 am

Ik had het logischer gevonden om het stadion van de bekerwinnaar te nemen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » za mei 06, 2017 8:39 am

Niet mee eens. De Arena werd als locatie aangewezen zorgde ervoor dat beide clubs naar rato de kaarten krijgen. Toen Feyenoord de beker won, kwamen er om en nabij de 6000 Feyenoord supporters naar de Arena. In de nieuwe situatie krijg je dus alleen een uitvakje als bekerwinnaar. Als PSV dus kampioen wordt, dan heb je dus een maximum van 1600 bij een finale. Oftewel,de wedstrijd wordt nu dus altijd omgedoopt tot een thuisduel voor de competitie winnaar. Ik vind dat maar vreemd.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » za mei 06, 2017 9:29 am

Komend jaar maar weer evalueren. Maar Vitesse veddient echt maar 1000 kaarten.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 11:31 am

Lionel, wat lul je dom. Er zaten meer dan 18 duizend Arnhemmers in de Kuip, en ik schat dat er ook tien- a vijftienduizend naar de Arena zouden gaan als dat had gekund. Overigens zonder er, zoals in Amsterdam en Rotterdam gebruikelijk is, een veldslag van te maken.

Nu steken ze dat schaaltje maar in hun reet. Ik hoop dat Vitesse de ballen heeft om gewoon het tweede elftal te sturen.

Als ze wat van die Johan Cruijff Schaal willen maken, kunnen ze die wedstrijd trouwens beter niet midden in de zomervakantie spelen.
Laatst gewijzigd door Wouter op za mei 06, 2017 11:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Javiskamp » za mei 06, 2017 11:38 am

Wouter schreef:Lionel, wat lul je dom. Er zaten meer dan 18 duizend Arnhemmers in de Kuip, en ik schat dat er ook tien- a vijftienduizend naar de Arena zouden gaan als dat had gekund.

Nu steken ze dat schaaltje maar in hun reet. Ik hoop dat Vitesse de ballen heeft om gewoon het tweede elftal te sturen.

Als ze wat van die Johan Cruijff Schaal willen maken, kunnen ze die wedstrijd trouwens beter niet midden in de zomervakantie spelen.
Ze hebben tegen Feyenoord de laatste competitie wedstrijd ook maar een B-elftal gestuurd toch? Dus die ballen zullen ze wel hebben..

WT me meer interesseert? Sinds wanneer zijn ze in Arnhem geinteresseerd in Vitesse? Dat stadion zit altijd maar voor 1/3de vol ofzo...

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 11:43 am

Dat stadion is gewoon twee keer zo groot als dat van de meeste clubs uit vergelijkbare steden. Met zestien- a achttienduizend toeschouwers scoort Vitesse historisch wel slecht (vijftien jaar geleden zaten er nog 24 duizend immers), maar er komt nog altijd veel meer publiek dan bij NEC bijvoorbeeld. Maar dat heb ik al tig keer opgeschreven.

Ik vraag mij af in welke steden in Nederland een groter percentage van de bevolking een seizoenkaart heeft van de lokale club dan in Arnhem. Misschien in Enschede, Groningen en Heerenveen? In het westen in elk geval geen enkele stad, al komt Rotterdam misschien een beetje in de buurt.
Laatst gewijzigd door Wouter op za mei 06, 2017 12:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Javiskamp » za mei 06, 2017 11:51 am

Wouter schreef:Dat stadion is gewoon twee keer zo groot als dat van de meeste clubs uit vergelijkbare steden. Met zestien- a achttienduizend toeschouwers scoort Vitesse historisch wel slecht (vijftien jaar geleden zaten er nog 24 duizend immers), maar er komt nog altijd veel meer publiek dan bij NEC bijvoorbeeld. Maar dat heb ik al tig keer opgeschreven.
WT heeft NEC hier mee te maken?
Het gaat nu toch over Vitesse? Of mis ik een afslag?

Nu ze het even aardig doen met een beker moeten ze niet ineens gaan mekkeren dat ze benadeeld worden... ze zijn anders ook niet geinteresseerd

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 12:29 pm

Ik schrijf gewoon dat Vitesse, voor een club uit een kleine stad als Arnhem, juist best veel publiek trekt. Het percentage van de Arnhemmers dat tweewekelijks in het stadion zit is veel groter dan het percentage Nijmegenaren of Amsterdammers.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » za mei 06, 2017 1:42 pm

Wouter schreef:Lionel, wat lul je dom. Er zaten meer dan 18 duizend Arnhemmers in de Kuip, en ik schat dat er ook tien- a vijftienduizend naar de Arena zouden gaan als dat had gekund. Overigens zonder er, zoals in Amsterdam en Rotterdam gebruikelijk is, een veldslag van te maken.

Nu steken ze dat schaaltje maar in hun reet. Ik hoop dat Vitesse de ballen heeft om gewoon het tweede elftal te sturen.

Als ze wat van die Johan Cruijff Schaal willen maken, kunnen ze die wedstrijd trouwens beter niet midden in de zomervakantie spelen.
Heb het over de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Daar zag je de echte supporters. Of niet in dit geval. Een finale wilt iedereen wel zien.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » za mei 06, 2017 2:06 pm

Dat was een wedstrijd om des keizers baard. Vijftienduizend supporters bij een oefenwedstrijd vind ik nog best veel. :hypocrite.gif: :confused.gif:

Bovendien kan ik de thuisblijvers daar geen ongelijk geven. Ik ben er zelf heen geweest maar had achteraf liever een dagje getuinierd.

Plaats reactie