Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma mei 08, 2017 8:11 am

Zit je dan met je Kampioens-tattoo. Dan zweet je peentjes...
Wedden dat ze al hebben gekeken hoe ze die getallen kunnen verbloemen :smallgrin.gif:


Ook mooi, dat zure gezicht van Kapelaan Kuyt

Emo-tv, altijd leuk

Heracles heeft nog wel wat om voor te spelen
Koploper Feyenoord hoeft niet op coulance te rekenen in de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Heracles Almelo. De formatie uit Overijssel is nog niet zeker van de play-offs en zal daarom alles op alles zetten om een resultaat te behalen in De Kuip. Zodoende kan de ploeg beslissend zijn in de titelstrijd.

Topscorer Samuel Armenteros speelde vroeger in het shirt van Feyenoord, maar doet zijn voormalig werkgever pijn als het kan. 'Het is mooi om een kampioenswedstrijd mee te maken, al helemaal omdat het mijn oude club is. Ik heb er zeker een speciaal gevoel bij. Maar wij spelen voor een kans om Europa in te mogen, daar gaan we alles voor doen', verzekert de spits bij FOX Sports.

'Natuurlijk gun ik Feyenoord een kampioenschap, maar ik ben spits en ik moet scoren. Dus als het aan mij ligt, maak ik gewoon mijn doelpunten als ik kansen krijg.' Ook de trainer van Armenteros is strijdvaardig. John Stegeman proefde aan het begin van dit seizoen aan Europees voetbal en dat smaakt naar meer. 'Het is nu nog niet beslist voor ons en dus gaan we de komende week hard werken om zondag in Rotterdam een resultaat te halen.'

Heracles heeft aan een gelijkspel in De Kuip genoeg om de play-offs te halen. Dat wordt een pittige klus, beseft Stegeman. 'Feyenoord-uit is altijd lastig, maar ik vind het mooi. Zij spelen voor de titel, wij voor de play-offs. We gaan volle bak. Dat het toch zo uitpakt op de laatste speeldag, maakt het spannend in de competitie, dat zien we graag in Nederland.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma mei 08, 2017 8:15 am

Als Ajax kampioen wordt, zie ik dat als een bonus.
Alles nu op Lyon en (hopelijk daarna) op de finale :biggthumpup.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » ma mei 08, 2017 8:28 am

Het is al heerlijk dat ze daar twee keer met 100.000 man zwaar voor lul hebben gestaan in die stad. Eerst tegen ons met 2-1 verliezen, en nu dit.

Echt genieten. Als ze het nog weggeven word ik helemaal gek maar ik hou er geen rekening mee.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma mei 08, 2017 8:59 am

Als Ajax kampioen wordt, moet je het gewoon op de coolsingel vieren, die is dan toch al ingericht :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » ma mei 08, 2017 9:14 am

Grappig dat Vilhena bij 3-0 een kaart pakt met gevolgen. Serieus, dan ben je toch echt niet geschikt voor topvoetbal?

Zo'n Botteghin viel volledig door de mand bij die goals. Helemaal stijf van de spanning. :drecul.gif:

De kans is nog steeds levensgroot dat ze die titel pakken, maar echt zeker ben ik er ook niet van, hoor. Het is toch niet normaal hoe iedereen daar reageert? Ze verliezen een potje die ze prima kunnen hebben en direct zie je jankende mensen en lui die de stad slopen. En dat terwijl er eigenlijk nog niks aan de hand is. Ik snap dat de druk hoog is als je 1x per 20 jaar een titel pakt, maar ze gaan er echt als een stel amateurs mee om.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » ma mei 08, 2017 9:21 am

Peter schreef:Grappig dat Vilhena bij 3-0 een kaart pakt met gevolgen. Serieus, dan ben je toch echt niet geschikt voor topvoetbal?

Zo'n Botteghin viel volledig door de mand bij die goals. Helemaal stijf van de spanning. :drecul.gif:

De kans is nog steeds levensgroot dat ze die titel pakken, maar echt zeker ben ik er ook niet van, hoor. Het is toch niet normaal hoe iedereen daar reageert? Ze verliezen een potje die ze prima kunnen hebben en direct zie je jankende mensen en lui die de stad slopen. En dat terwijl er eigenlijk nog niks aan de hand is. Ik snap dat de druk hoog is als je 1x per 20 jaar een titel pakt, maar ze gaan er echt als een stel amateurs mee om.
En dan janken dat je geel krijgt.. echt losers.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » ma mei 08, 2017 9:22 am

Als ze het zondag alsnog verkloten maak ik me echt zorgen... dan gaan er gewoon mensen springen van de erasmusbrug denk ik.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma mei 08, 2017 9:22 am

Het zou Feyenoord wel perfect passen om een heel jaar bovenaan te staan en in de laatste wedstrijd het kampioenschap verliezen. Feyenoord & mineur gaan hand in hand. :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB
Berichten: 16882
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » ma mei 08, 2017 9:23 am

elliquido schreef:Als ze het zondag alsnog verkloten maak ik me echt zorgen... dan gaan er gewoon mensen springen van de erasmusbrug denk ik.
Heracles komt daar niet levend weg. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » ma mei 08, 2017 9:30 am

Gudde en Van Geel ook niet
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » ma mei 08, 2017 9:32 am

Ik hoop dat Elia dan tikken krijgt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » ma mei 08, 2017 9:44 am

Ga je nu niet rijk rekenen, ondanks de tik die Feyenoord nu heeft gehad is het natuurlijk een wereld van verschil of dat Feyenoord uit of thuis speelt.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » ma mei 08, 2017 9:48 am

Klopt.

Wij moeten nu wel echt de EL-finale halen...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » ma mei 08, 2017 9:51 am

999 schreef:Ga je nu niet rijk rekenen, ondanks de tik die Feyenoord nu heeft gehad is het natuurlijk een wereld van verschil of dat Feyenoord uit of thuis speelt.
ik reken me niets rijk.. ik geniet gewoon van deze onverwachte week.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Arthur » ma mei 08, 2017 9:52 am

999 schreef:Ga je nu niet rijk rekenen.
Volgens mij gaat vrijwel iedereen er vanuit dat Feyenoord toch wel kampioen gaat worden, maar dan is het nog wel leuk om hier met zijn allen even om te lachen.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9104
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mei 08, 2017 10:40 am

Vanzelfsprekend. Gisteravond nog even met wat gabbers het www afgestruind om te kijken wie de meest afschuwelijke kakkerlakkenkop kon vinden van toen het 3-0 werd (je kunt bij hun slag supporters nooit zo goed aan hun gezicht aflezen of ze nu vrolijk of verdrietig zijn). Leuk spelletje!

Dat ze kampioen worden; misschien. Maar deze dagen kan het even niet meer stuk. Wát een chokers.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Feyenoord

Bericht door El Clavo » ma mei 08, 2017 10:42 am

Precies, ik denk ook wel dat ze het zondag gaan halen, maar gisteren was wel even genieten hoor. Al die zure rotkoppen, heerlijk.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » ma mei 08, 2017 11:01 am

je kunt bij hun slag supporters nooit zo goed aan hun gezicht aflezen of ze nu vrolijk of verdrietig zijn)
Ze beschikken over een beperkt aantal cellen (één in de hersenen), waarvan veel "bolle, boze cellen" (dat is iets anders dan bollebozencellen) en hoe ze eruit zien als ze vrolijk zijn? Geen idee, heb ik nog niet meegemaakt, Feyenoorders staan altijd in de "verongelijkt-modus'.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » ma mei 08, 2017 11:11 am

Hahn dingt wel mee voor de Jan Vertonghen award trouwens. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » ma mei 08, 2017 11:31 am

beelzebub schreef:Hahn dingt wel mee voor de Jan Vertonghen award trouwens. :ajaxsmiley.gif:
Hahn ex-Ajax, net als Hasselbaink, ze hebben hun best gedaan al viel dat voor Hahn nogal mee, zo spectaculair was het niet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » ma mei 08, 2017 11:48 am

999 schreef:Ga je nu niet rijk rekenen, ondanks de tik die Feyenoord nu heeft gehad is het natuurlijk een wereld van verschil of dat Feyenoord uit of thuis speelt.
Het moet ook een beetje meezitten hoe het zondag loopt, komt Ajax snel op voorsprong en staat het in de kuip na een half uur nog 0-0 dan kan het ook heel verlammend gaan werken. Maar goed voor hetzelfde geld staat het na 5 minuten 1-0 voor fnoord en is voor Heracles de tussenstand in Enschede gunstig, dan is het voor hun ook een soort schoolreisje.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » ma mei 08, 2017 11:53 am

brigade zuid schreef:
999 schreef:Ga je nu niet rijk rekenen, ondanks de tik die Feyenoord nu heeft gehad is het natuurlijk een wereld van verschil of dat Feyenoord uit of thuis speelt.
Het moet ook een beetje meezitten hoe het zondag loopt, komt Ajax snel op voorsprong en staat het in de kuip na een half uur nog 0-0 dan kan het ook heel verlammend gaan werken. Maar goed voor hetzelfde geld staat het na 5 minuten 1-0 voor fnoord en is voor Heracles de tussenstand in Enschede gunstig, dan is het voor hun ook een soort schoolreisje.
Dat is ook wel zo.Je hebt in ieder geval een gemotiveerd Heracles nodig en het geluk dat de Feyenoorders als een kip zonder kop gaan aanvallen.Maar het is gewoon een feit dat door het publiek en thuisvoordeel in Rotterdam veel clubs al bij voorbaat op een achterstand staan.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13417
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » ma mei 08, 2017 12:32 pm

Ach, het is iig een week uitgesteld tot na onze halve finale. Als we de finale halen dan kan mij en rest van Ajax minnend nederlaag die titel een stuk minder schelen. En dan krijgt de titel van die kakkerlakken ook stuk minder aandacht als nu.

:blub.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Feyenoord

Bericht door Le T. » ma mei 08, 2017 12:39 pm

999 schreef:Dat is ook wel zo.Je hebt in ieder geval een gemotiveerd Heracles nodig en het geluk dat de Feyenoorders als een kip zonder kop gaan aanvallen.Maar het is gewoon een feit dat door het publiek en thuisvoordeel in Rotterdam veel clubs al bij voorbaat op een achterstand staan.
Het thuisvoordeel bestaat en is niet onaanzienlijk, maar er is nu het besef dat ze dat nodig hebben omdat ze zelf mentaal te zwak zijn om onder druk een fatsoenlijke uitwedstrijd te spelen. Ze zijn wel heel hard door het ijs gezakt natuurlijk, een beschamende afgang van heb ik jou daar. Elk greintje zelfvertrouwen mist basis. Ze zullen ondanks dat het publiek iets moeten geven om achter te gaan staan, als ze weer bangig, zenuwachtig en wijfelend spelen wordt dat lastig en kan het zelfs verlammend werken.

Het thuisvoordeel zal dan ook vooral een gunstig wedstrijdverloop en intimidatie moeten komen. Tegenstander en scheidsrechters die zich gaan afvragen of ze daar nog wel veilig weg komen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » ma mei 08, 2017 12:46 pm

Toch doen er hier een stel in hun haat/op alle slakken zout leggen niet veel onder voor de door hen zo gehalte Feyenoorders. :hypocrite.gif:
YNWA

Plaats reactie