Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Javiskamp » zo aug 06, 2017 9:58 am

Heb je zo een beroerd leven dan?

Geef nou eens antwoord op mijn vraag... wat is dat waarom jij NEC altijd overal bij moet halen?

Ik ben daar serieus geinteresseerd in... het houdt je schijnbaar erg bezig

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » zo aug 06, 2017 10:06 am

Omdat je zo lekker hapt vermoed ik :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » zo aug 06, 2017 10:07 am

Iets over Feyenoord, Berghuis over de videoscheidsrechter.
“Ik vind dat het weinig met voetbal heeft te maken”, zegt Feyenoorder Steven Berghuis in gesprek met Metro. “Ik had het er net met Renato Tapia over en we kwamen tot de conclusie dat op deze manier de charme van het voetbal verdwijnt. Nu lijkt het meer op een spelletje op de PlayStation. Fouten maken hoort er nu eenmaal bij, ook door scheidsrechters. Dat is menselijk.”
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignout

Kan me zijn reactie wel voorstellen, het scheelt Feyenoord vijf à tien punten per jaar. Vraag me af of Berghuis, toen Zoet de fout inging ook zei dat daarmee de charme van het spel verdween door de ingreep van de videoscheidsrechter en dat Feyenoord dan geen kampioen zou zijn geworden en dat dan de charme van het voetbal is.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Javiskamp » zo aug 06, 2017 10:17 am

Sandro_Calaaabro schreef:Omdat je zo lekker hapt vermoed ik :hypocrite.gif:
Oh... dus dit is happen?
Ik was meer in de veronderstelling dat er een discussie was... dan ben ik er ingetrapt...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Feyenoord

Bericht door Ramona » zo aug 06, 2017 2:25 pm

:smallgrin.gif:

Ik gaf enkel antwoord met wat extra bij op een gestelde vraag van Wouter. :hypocrite.gif: :666.gif:

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo aug 06, 2017 8:03 pm

Ramona schreef::smallgrin.gif:

Ik gaf enkel antwoord met wat extra bij op een gestelde vraag van Wouter. :hypocrite.gif: :666.gif:
Wel een heel laat antwoord. Ik betwijfel of ik zelf zo uitgebreid een feestje zou vieren als de vierde keeper van Vitesse overstapt naar het niveau waarop NEC acteert en vervolgens in de wedstrijd tegen NEC strafschoppen stopt.

Hoe dan ook, in mijn ogen deed Vitesse in de Kuip nauwelijks voor Feyenoord onder. Dat is wel bemoedigend.
Laatst gewijzigd door Wouter op ma aug 07, 2017 10:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » zo aug 06, 2017 8:14 pm

Hoe zat dat nu met die penalty? Waren er geen goede afspraken gemaakt over wie die zou nemen?

Overigens ben ik wel met Wouter eens dat Vitesse een leuk team lijkt te hebben, alleen jammer dat Room weg wil. Pasveer is een leuke keeper, maar maakt net iets teveel foutjes.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » zo aug 06, 2017 8:36 pm

Ja die Room doet wel een beetje zuur nu. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » di aug 08, 2017 2:13 pm

Hoort eigenlijk in het Vitessetopic, maar goed: het kan nog wel een probleem worden met Room, ja. Ik denk dat Room een betere keeper is dan Pasveer. Eens kijken hoe "open" de concurrentiestrijd echt is, of dat Room sowieso geen kans meer krijgt door de hele situatie (aflopend contract, ziekmelding etc.).

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 18, 2017 7:29 pm

Sam Larsson vervolgt zijn loopbaan bij Feyenoord. De buitenspeler komt over van SC Heerenveen en tekent maandag een meerjarig contract in Rotterdam. Het betreft een miljoenentransfer.

De 24-jarige Larsson stuurde al langer aan op een afscheid uit Friesland. Zijn weigering om begin juli op de teamfoto te gaan leverde hem zelfs een tijdelijke verbanning op.

Vervolgens trainde de Zweedse international het grootste gedeelte van de voorbereiding individueel en liet hij meer recent het trainingskamp in Oostenrijk en de oefenstage in Italië aan zich voorbijgaan.

Met de komst van Larsson verruimt Feyenoord zijn offensieve opties. Eerder deze transferperiode legde de landskampioen reeds Jean-Paul Boëtius en Steven Berghuis vast. Laatstgenoemde werd vorig jaar al gehuurd van Watford. Eljero Elia verkaste naar Istanbul Basaksehir.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-slaa ... rsson-vast

Vroeg Heerenveen niet ruim € 10 miljoen voor hem? Er zal wel verteld worden dat hij voor een paar miljoen de overstap maakt, want hij heeft altijd al gedroomd enz.

Van Persie zal nu niet meer komen?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Toppie » zo aug 20, 2017 11:53 am

En zo wandelen ze naar hun tweede kampioenschap want het geld staat op het veld

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo aug 20, 2017 11:58 am

Ja gaan dit weer kampioen worden, hoe triest ook.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » zo aug 20, 2017 12:08 pm

Van Persie zal nu niet meer komen?
Die komt idd niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » zo aug 20, 2017 1:06 pm

Die vdHeijden had best ook een kaart met een ander kleurtje mogen krijgen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo aug 20, 2017 1:30 pm

brigade zuid schreef:Ja gaan dit weer kampioen worden, hoe triest ook.
Voorbarig.

Afwachten hoe F. de aframmelingen in de CL doorstaat. Hopelijk loten ze lekker zwaar. :666.gif:

Wouter
Berichten: 19082
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo aug 20, 2017 1:35 pm

Het ging ze op Woudenstein niet makkelijk af in elk geval.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Feyenoord

Bericht door WP_Legend » ma aug 21, 2017 2:41 pm

Samba Sam voor zo'n 7 Miljoen aangetrokken nu...

Met:
Steven Berghuis (Watford, 6,5 miljoen), Ridgeciano Haps (AZ, 6 miljoen), Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen, 4,8 miljoen), Sofyan Amrabat (FC Utrecht, 4 miljoen), Jean-Paul Boëtius (FC Basel, 1,5 miljoen)

ligt de totale som dus op zo'n 30 Miljoen... tjonge dat heb ik Feyenoord nog niet eerder zien doen! Ze zijn in ieder geval wel slag vaardig. Sam Larsson is trouwens wel de enige in dat rijtje die echt van meerwaarde kan zijn.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Feyenoord

Bericht door Cluijffert » ma aug 21, 2017 3:36 pm

Los van of ik de aankopen een meerwaarde vind voor Ajax, maar in ieder geval krijg je bij Feyenoord nu wel het gevoel... back on top, vorig jaar kampioen, inkomsten CL... nu doorpakken.

God, wat mis ik die filosofie bij Ajax zeg :1evil.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » ma aug 21, 2017 3:49 pm

Cluijffert schreef:Los van of ik de aankopen een meerwaarde vind voor Ajax, maar in ieder geval krijg je bij Feyenoord nu wel het gevoel... back on top, vorig jaar kampioen, inkomsten CL... nu doorpakken.
Voor een club die zich niet heel erg lang geleden via Kevin Hofland, Makaay, Tim de Cler, Theo Lucius, Van Bronckhorst en Alexander Östlund nog flink in de schulden heeft gestoken, vind ik dat ze wel erg breed de poen laten weg wapperen voor één jaartje CL waar ze in pot 4 loten (en wanneer ze hun landstitel zouden verdedigen volgend jaar slechts voorronde CL spelen en mogelijk 15 miljoen terug lopen qua inkomsten.)

Spelers als die Diks, het zijn allemaal van die typische kakkerlakken. Bij ons zouden we er echt niets aan hebben, maar hij zet altijd wel vrij hard en overtuigend z'n poot neer en kan net goed genoeg voetballen om je team mee te helpen aan winst op Twente of Excelsior en laten dat soort overwinningen aan het einde van de rit nu net ook ontzettend belangrijke ranglijst punten zijn.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » ma aug 21, 2017 3:59 pm

Misschien had hij Ajax dan wel kunnen helpen winnen van Heracles en Rosenburg, iets met je poot overtuigend neerzetten of zoiets. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » ma aug 21, 2017 4:01 pm

WP_Legend schreef:Samba Sam voor zo'n 7 Miljoen aangetrokken nu...

Met:
Steven Berghuis (Watford, 6,5 miljoen), Ridgeciano Haps (AZ, 6 miljoen), Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen, 4,8 miljoen), Sofyan Amrabat (FC Utrecht, 4 miljoen), Jean-Paul Boëtius (FC Basel, 1,5 miljoen)

ligt de totale som dus op zo'n 30 Miljoen... tjonge dat heb ik Feyenoord nog niet eerder zien doen! Ze zijn in ieder geval wel slag vaardig. Sam Larsson is trouwens wel de enige in dat rijtje die echt van meerwaarde kan zijn.
Maar wel met studio sport scouting.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 21, 2017 4:24 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
WP_Legend schreef:Samba Sam voor zo'n 7 Miljoen aangetrokken nu...

Met:
Steven Berghuis (Watford, 6,5 miljoen), Ridgeciano Haps (AZ, 6 miljoen), Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen, 4,8 miljoen), Sofyan Amrabat (FC Utrecht, 4 miljoen), Jean-Paul Boëtius (FC Basel, 1,5 miljoen)

ligt de totale som dus op zo'n 30 Miljoen... tjonge dat heb ik Feyenoord nog niet eerder zien doen! Ze zijn in ieder geval wel slag vaardig. Sam Larsson is trouwens wel de enige in dat rijtje die echt van meerwaarde kan zijn.
Maar wel met studio sport scouting.
Blijft Martin Van Geel he... :excited.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

columbus
Berichten: 5463
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door columbus » ma aug 21, 2017 4:27 pm

Laten we ons nu niet rijk rekenen. Per saldo is het bij ons niet veel beter. Haps vs Dijks, Diks vs Veltman. Doen niet veel voor elkaar onder lijkt me...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » ma aug 21, 2017 4:31 pm

Klopt, Feyenoord heeft een aardig team, al lijkt het sterk dat ze net zoveel geluk hebben als vorig seizoen. Dat in combinatie met de CL en het feit dat Ajax niet Europees in actie komt.... :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » ma aug 21, 2017 5:00 pm

vind ik dat ze wel erg breed de poen laten weg wapperen voor één jaartje CL
Denk niet dat Feyenoord al die versterkingen volledig zelf betaalt, de investeerders hebben heel wat te zeggen, zie de plotseling verkoop van Kongolo, alles bij elkaar 24 uur in het nieuws, waar andere transfers dat soms weken zijn, ook nadat de transfer is rondgekomen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie