Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » do feb 25, 2021 7:07 pm

Peter schreef:
do feb 25, 2021 12:28 pm
https://www.transfermarkt.nl/david-mant ... eler/79120

Deze kwam in ieder geval uit de hoge hoed toentertijd. Nu spelend bij een matig clubje in de Serie D van Brazilië. Volgens mij speel je dan bij een club die niet behoort tot de top 100 clubs van Brazilië. Niveau GeuzenMiddenmeer ofzo dus.
Zijn wel een paar namen die bekend zijn dat ze via Steef zijn aangeleverd. Manteiga inderdaad maar ook de Brazliaanse keeper Darley. https://www.transfermarkt.nl/darley/pro ... eler/67834 De verhalen gaan ook dat hij positief was over de komst van Kermit Erasmus. Zijn laatste meest bekende wapenfeit is dat hij de komst van de Roemeen Dennis Man aan het regelen was als Steven Berghuis zou vertrekken (is meerdere keren dichtbij geweest, sterker nog Berghuis is door figuren rond zijn management zelfs aangeboden bij PSV destijds).
Mijn mooiste Steef anecdote is toch wel toen hij op de Roemeense sectie van het Xtratime.org forum (Jinne zal het wel kennen) had gevraagd naar de kwaliteiten en beschikbaarheid van een Roemeense speler. Ik meen dat het Mirel Matei Radoi was maar kan ook Razvan Rat geweest zijn. Betreffende forumlid die ook fan was van de club waar die speler speelde, had het hem express helemaal afgeraden en afgekraakt. Radoi en Rat waren overigens prima aanwinsten geweest.


De reden dat ik i.i.t. Johnk Steef niet bij Ajax zou willen zien is zijn losl
ippigheid (zo bracht hij ooit eens spottend naar buiten dat Mokotjo uit bijgeloof aan kikkers ligt, persoonlijk zou ik dat soort beschadigende saillante details van Ajax spelers voor me houden) en zijn eerzucht. Toegegeven Steef heeft veel bereikt want is ook nog heel kort scout geweest van Juventus en Liverpool. Het is Peter Bosz geweest die hem zonder verderde credentials in het diepe heeft gegooid, dat vind ik dan ook wel weer mooi van Bosz.

Wat ik echter mis in dit nieuws is het grotere plaatje, alle scouts zijn er bij Feyenoord uitgebonjourd. Althans Lipponen die al meer dan 10 jaar daar zat koos enkele maanden terug al het hazenpad naar PSV. Michel Beukers vertrok afgelopen augustus ook al na een dienstverband na meer dan 25 jaar. Er is wel meer aan de hand daar. Enerzijds gaat het gerucht dat Steef eruit is gegooid omdat hij het lek is naar twitter account FeyenoordTransfermarkt. Anderzijds is het ook nog eens zo dat hij zich in het verleden heel kritisch heeft uitgelaten rond de Lemic clan met tentakels als Piet de Visser en b.v. ook Arnesen zelf. Tenslotte heb je de kans dat Arnesen de Jol-tactiek bij Ajax gebruikt. Zeggen de scouting helemaal overhoop moet en dan in de tussentijd zelf maar het transferbeleid regelen wat op z'n zachtst gezegd niet slecht uitkomt.

Ik heb in de loop der tijd meerdere mensen meegemaakt die hu scoutingdroom hebben nagejaagd en grappig genoeg ken ik er heel wat die het ook gelukt is. Manchester City, Ajax, Hoffenheim en Volendam maar ook Volendam en Charlotte FC. Ik dacht nog, ik ga lekker even kijken daar bij dat clubje van Thomas. Blijkt alleen dat de seizoenskaarten er nogal prijzig zijn; https://www.wbtv.com/2021/02/20/charlot ... et-prices/ :biggrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » do feb 25, 2021 9:06 pm

Haha. Ik heb inderdaad lang op Xtratime gezeten maar kan me Steef daar niet meer herinneren. Zat me wel te bedenken dat ik hem wel sinds begin deze eeuw al ken via Ajaxmania moet het dan nog zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » do feb 25, 2021 11:33 pm

Andriy Demchenko schreef:
do feb 25, 2021 7:07 pm
Wat ik echter mis in dit nieuws is het grotere plaatje, alle scouts zijn er bij Feyenoord uitgebonjourd.
Toegegeven Steef heeft veel bereikt want is ook nog heel kort scout geweest van Juventus en Liverpool. Het is Peter Bosz geweest die hem zonder verderde credentials in het diepe heeft gegooid, dat vind ik dan ook wel weer mooi van Bosz.
Jep, hij heeft het wel vrij snel voor elkaar gekregen om carrière te maken in het wereldje.
Liverpool en Juventus, na Feyenoord zijn dat toch aardige stappen omhoog.

Dit is de tweede keer dat hij er bij Feyenoord is uitgegooid, toch?
Andriy Demchenko schreef:
do feb 25, 2021 7:07 pm
De reden dat ik i.i.t. Johnk Steef niet bij Ajax zou willen zien is zijn loslippigheid (zo bracht hij ooit eens spottend naar buiten dat Mokotjo uit bijgeloof aan kikkers ligt, persoonlijk zou ik dat soort beschadigende saillante details van Ajax spelers voor me houden) en zijn eerzucht.
Zijn loslippigheid ging nog wel een stuk verder, of vergis ik mij?
Was zijn positie bij Feyenoord in zijn vorige werkzame periode niet onmogelijk geworden omdat hij diverse keren interessant over spelers ging doen op verschillende internet fora en op die wijze Feyenoord beschadigde en zelfs ook een keer Feyenoord een deal die nog niet helemaal rond was door zijn loslippigheid mis zag gaan?

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » vr feb 26, 2021 7:30 am

Jinne schreef:
do feb 25, 2021 9:06 pm
Haha. Ik heb inderdaad lang op Xtratime gezeten maar kan me Steef daar niet meer herinneren. Zat me wel te bedenken dat ik hem wel sinds begin deze eeuw al ken via Ajaxmania moet het dan nog zijn.
Nee, hij had daar gewoon een anoniem acountje, was niet ect een actieve poster daar. Heel dat forum is trouwens naar de Filistijnen gegaan zag ik, geen idee hoe dat ooit gebeurd is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » za feb 27, 2021 1:11 pm

’Spelers zijn niet dom, ze weten dat beste speelt’
Lucas Pratto

Spitsen krijgen zitvlees op reservebank bij Feyenoord
ROTTERDAM Een vrolijk bericht uit Rotterdam: Lucas Pratto, de al vroeg mislukte spits bij Feyenoord, heeft het goed naar zijn zin bij zijn club en in Nederland. Dick Advocaat vertelt het zelf. Hij heeft deze week een gesprek gevoerd met de Argentijnse (ex-)international en dat was een prima gesprek.

Toch speelt Pratto zondag, in de kraker tegen AZ in Alkmaar, opnieuw niet in de spits. Advocaat steekt tijdens zijn ontmoeting met de media niet de draak met de Zuid-Amerikaanse aanvaller, die elke week op de bank zit. De coach neemt zijn spelers serieus en zal geen onzin over hen uitkramen. „Ik heb van de week met hem gesproken. Misschien moet je als coach bij zo’n jongen een keer een arm om zijn schouder leggen. Maar hij heeft het goed naar zijn zin. Kijk, spelers zijn niet dom. Die weten heus wel dat ze moeten presteren. Pratto is op dit moment niet goed genoeg, anders zou hij wel spelen. Hetzelfde geldt voor Nico (Nicolai Jørgensen, red.)”, legt de oefenmeester van de Rotterdammers uit.

VRAGEN OVER

KOMST PRATTO

De vragen over het besluit om Pratto afgelopen winter te halen worden na ruim twee maanden van worstelen en hoofdzakelijk trainen voor de Argentijn talrijker. Feyenoord wilde per se een nieuwe spits voor het laatste half jaar, omdat Robert Bozenik nog in de ziekenboeg zat en Jørgensen door zijn blessures geen zekerheidje meer was in de resterende maanden van de competitie. Tot de winterstop kwam ook Bryan Linssen door een gebrek aan vorm en een nog groter gebrek aan goals nauwelijks in het stuk voor.

Advocaat: „Ja, daarom is Pratto gehaald. Bozenik was zwaar geblesseerd en had nog een paar maanden te gaan. We wisten niet wat er met Nico ging gebeuren. Die was niet fit en was niet zeker voor mij op die positie.”

LINSSEN MEEST FIT VAN ALLEMAAL

In twee maanden is er veel veranderd. Bozenik en Jørgensen zijn allebei fit geworden, Linssen is, mondjesmaat weliswaar, gaan scoren en oogt het meest fit van allemaal. Als linksbuiten houdt hij de voorkeur. Met als gevolg dat Feyenoord als club zit opgescheept met drie spitsen op de reservebank bij elke wedstrijd tot het einde van de competitie, terwijl in de winterstop ook nog twee spitsen al dan niet tijdelijk elders zijn gestald (Dylan Vente en Naoufal Bannis).

Had Advocaat dan zelf ook niet wat meer van Pratto verwacht? De coach, die zelf had gehamerd op versterking maar tegelijkertijd wist dat er maar een tonnetje of vijf mocht worden uitgegeven aan een huurspeler, bijt even op zijn tong. Hij wil niemand beschadigen. „Ik heb van de week tegen alle spelers gezegd: ik stel jullie niet op. Jullie moeten zelf laten zien wie de beste is. Op dit moment vind ik Linssen beter. Een trainer zet echt alleen een elftal neer waarvan hij denkt dat het de beste formatie is om mee te winnen en waarmee hij succes kan hebben. Dat doe ik ook.”

Het is geen onwerkbare situatie geworden met al die half werkloze spitsen. Advocaat heeft niet de indruk dat ze er met de pet naar gooien of bij gebrek aan perspectief de boel lekker laten gaan tot de zomer. „Nee, nee, ze proberen echt hun best te doen. Ze zijn eerder scherper dan minder.”

VERVELEND VOOR JØRGENSEN

Hij vindt de situatie voor een enkeling zelfs vervelend. Neem Jørgensen, die meevoetballend de beste is. Daarom kijkt Advocaat zelfs naar een nieuwe rol. „Eerst heb ik al gezegd dat hij als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Maar nu speelt hij op de training ook echt vanuit het middenveld en dat ziet er best goed uit, vind ik. Ik zou hem nu eerder als middenvelder gaan brengen dan als spits.”

Tegen FC Groningen liet Advocaat Bozenik en niet Jørgensen invallen. „Omdat die in de zestienmeter gevaarlijker is. Nico is echt meer een meevoetballende aanvaller. Die zou dan meer in de bal komen. Bozenik zoekt echt het strafschopgebied op.”

Feyenoord is inmiddels bezig met de invulling van de selectie voor het volgende seizoen. Daarvoor starten gesprekken met spelers en Advocaat vindt dat alleen maar logisch. Het stoort hem niet in de resterende maanden van het seizoen. Net zomin als dat wat gedoe over salaris inleveren door de spelers vanwege de coronacrisis het trainen en spelen van wedstrijden niet kan beïnvloeden volgens hem.

„Het gaat om Feyenoord en niet om mij. Ik vind het alleen maar prima dat er met spelers wordt gesproken. Dat gebeurt allemaal in overleg en ik heb er geen bezwaar tegen. Ik houd me maar met één ding bezig en dat is dat het elftal goed moet spelen, dan kunnen de spelers ook laten zien wat er volgend jaar gaat gebeuren.”

In de uitwedstrijd tegen AZ (zondag) kan Advocaat weer beschikken over doelman Justin Bijlow, die vrijdag volledig met de groep meetrainde en die ook zaterdag weer meetraint. Het is nog niet zeker of Bijlow dan meteen weer onder de lat staat. De blessure kort na zijn rentree gooide even flink roet in het eten. Advocaat: „Maar het gaat goed nu en Justin is een heel positieve jongen met een geweldige instelling.”
De T.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » zo feb 28, 2021 6:24 pm

Feyenoord 4-2 achter en Berghuis laat zich weer eens gaan. Volgens mij was dat rood. Gaat puur voor de man,

Yopii
Berichten: 17872
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo feb 28, 2021 6:25 pm

Wat een mafkees toch. En dat is dan hun aanvoerder.

Hoewel, Martinez... :blush.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40617
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo feb 28, 2021 6:41 pm

Lekker balletje van Bijlow ook bij de 3-2. :biggthumpup.gif:

Berghuis had er inderdaad met rood af moeten gaan.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » ma mar 01, 2021 10:53 am

Waar eindigt vrije val Feyenoord?
Verschil met ploeg van exact jaar geleden levensgroot
ALKMAAR Komende week is het exact een jaar geleden dat de competitie in de Eredivisie werd stilgelegd. Begin maart 2020 had Feyenoord mede dankzij een sensationele reeks wedstrijden zelfs nog voor de titel kunnen gaan. Het is nu weer maart en in de top van de Eredivisie zijn de Rotterdammers niet meer te bekennen.

Het verschil is zelfs schrijnend. De ploeg van Dick Advocaat staat al veertien punten achter op koploper Ajax, dat nog een wedstrijd moet inhalen. Het verschil kan na pakweg twee derde van het seizoen dus oplopen tot zeventien punten.

Laten we even bij de cijfers blijven. Met kerst was (na dertien duels) het gat zeven punten. Twee maanden later dus al minimaal het dubbele en als Feyenoord in hetzelfde stramien doorgaat, eindigt het over nog eens twee maanden 24 punten achter de kampioen.

Met de wetenschap dat de competitie vorig jaar werd stilgelegd met toen nog een verschilletje van zes punten, kan een leek constateren dat het sportieve verval enorm is.

Een groot deel van de problemen is terug te voeren op het ontbreken van een scorende spits, eentje van het kaliber Myron Boadu die in twee duels met Feyenoord vijfmaal het net vond. Nog één keertje wat cijfers: in de winterstop kon Advocaat constateren dat zijn ploeg op 26 goals stond. Ajax stond op dat moment al op 51 treffers. Bijna het dubbele aantal doelpunten dus.

Zelfs met de beste wil van de wereld is het moeilijk voor de aanhang van Feyenoord om in deze fase optimistisch te blijven. Het Legioen wordt bij vlagen even blij gemaakt, ziet dat de Feyenoorders in Alkmaar een alleraardigste eerste helft produceren, maar weet ook dat bij het laatste fluitsignaal de zoveelste dreun is geïncasseerd.

Op de confrontatie met PSV na is het in de eerste maanden na kerst in alle topwedstrijden fout gegaan. Het zorgt voor irritatie bij de kopstukken in de selectie. Het is niet de enige irritatie. In de afgelopen weken maakte een deel van de spelersgroep – niet de kopstukken - zich druk om een loonoffer tijdens de coronacrisis, die ook Feyenoord met een miljoenenverlies opzadelt.

Daarmee werden al geen punten gescoord bij de aanhang en bedrijven die peperdure business-units of stoelen voor duizenden euro’s per seizoen afnemen en aan wie komende maand wordt gevraagd af te zien van een terugvordering. De spelers zouden misschien op meer sympathie hebben kunnen rekenen als ze na kerst het gat met Ajax hadden gedicht of nu in een stevig gevecht om de landstitel verwikkeld zouden zijn.

Met blunders en persoonlijke fouten elke keer, die in januari en februari tot meer nederlagen (vijf) dan overwinningen (vier) leidden, heeft Feyenoord zich flink in de nesten gewerkt. Het worden voor Dick Advocaat nog tien loodzware ’finales’ tot half mei.
De T.

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma mar 01, 2021 2:58 pm

Dick is het kwijt
menig keer zijn spelers afgevallen m.b.t. kwaliteit.

flinterdun zelfvertrouwen in Rotterdam. 1 tegengoal en het kaartenhuis klapt in elkaar
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » do mar 04, 2021 3:35 pm

Feyenoorder Nieuwkoop aan de kant

Feyenoord moet het zeker de komende
weken stellen zonder Bart Nieuwkoop.De
rechtsback heeft tijdens de training
een hamstringblessure opgelopen.

De bijna 25-jarige verdediger speelde
dit seizoen 19 duels voor Feyenoord.Hij
begon de laatste drie competitieduels
in de basis.Trainer Dick Advocaat gaf
hem toen de voorkeur boven Lutsharel
Geertruida,die dit seizoen ook al vaak
rechts achterin speelde.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » do mar 04, 2021 5:09 pm

Feyenoord zal nog 10 jaar last hebben van de coronacrisis. Geen inkomsten, geen grote transfers, oud stadion. Nee, die gasten zijn dalijk een structurele subtopper zoals Vitesse of FC utrecht.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » do mar 04, 2021 6:05 pm

Feyenoord moet nog 1 keer pieken dit seizoen, tegen PSV. Daarna mogen ze weer wegzakken in de modder.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » vr mar 05, 2021 2:50 pm

Puntje is genoeg wat mij betreft, hoor. Ze hoeven van mij niet per se te winnen van PSV. :hypocrite.gif:

Het was dus halleluja met Dickie he. Inmiddels hebben ze net zoveel wedstrijden gewonnen als niet gewonnen. 12 om 12. Kan me niet heugen wanneer dat bij Ajax voor het laatst is gebeurd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40617
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr mar 05, 2021 5:41 pm

Nu kan ik me ook niet heugen dat Ajax een selectie had van het niveau zoals Advocaat die nu moet aansturen. Ik denk nog altijd dat weinig trainers er meer uit zouden hebben gehaald over deze hele periode.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr mar 05, 2021 7:39 pm

In 2006 eindigden we de competitie onder de bezielende leiding van Danny Blind op 18 maal winst 6 maal gelijkspel en maar liefst 10 verliespartijen, 18-16 dus. Door de play-offs plaatsten we ons toen ineens alsnog voor de CL.

Yopii
Berichten: 17872
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo mar 07, 2021 3:24 pm

:blush.gif:

Toen werden we vierde, wat een kuttijd was dat. :blush.gif: :blush.gif:

Slechte trainer, slechte selectie. :blush.gif: :blush.gif:

Maar over F, dat is net op tijd in vorm om PSV volgende week een zetje richting afgrond te geven. :666.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » zo mar 07, 2021 8:15 pm

Volgens LucaS was het een prima seizoen. :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Yopii
Berichten: 17872
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo mar 07, 2021 8:18 pm

Met tien keer verliezen? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » zo mar 07, 2021 11:19 pm

Playoffs gewonnen en de beker. :drecul.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Yopii
Berichten: 17872
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » ma mar 08, 2021 2:00 pm

Dat was ook meteen zo'n beetje de enige keer dat een club zich via de plee-offs voor de CL kon plaatsen. Daarna wilde de UEFA dat niet meer, want dan kon er zomaar een club meedoen in de CL die in de eigen competitie wel tien keer verloren had. :hypocrite.gif: :blush.gif:

Die beker gingen ze nog vieren, dat werd een puinhoop. Werkelijk te pijnlijk voor woorden allemaal. Dat seizoen was een dieptepunt.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » ma mar 08, 2021 3:04 pm

Dat was ook meteen zo'n beetje de enige keer dat een club zich via de plee-offs voor de CL kon plaatsen. Daarna wilde de UEFA dat niet meer, want dan kon er zomaar een club meedoen in de CL die in de eigen competitie wel tien keer verloren had
Dat klopt niet, want de play-offs hadden we de jaren er na ook nog. In 2007 wonnen we hem nog door AZ te verslaan en in 2008 verloren we ten koste van Twente.

Maar die heel playoff was natuurlijk absurd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » di mar 09, 2021 11:24 am

Die van Persie is het ook wel kwijt. Ik lees per toeval nu zijn column, maar volgens Robin heeft Jens Toornstra nooit een eerlijke kans gehad bij Oranje. Hij heeft nooit een serie wedstrijden achter elkaar mogen spelen en dat lag een beetje buiten zijn macht. Jensje Toornstra als basisspeler in Oranje. U hoorde het hier voor het eerst.

Wat is dat toch met jongens uit Rotterdam dat ze toch altijd denken dat ze fantastisch goed zijn of hadden moeten zijn. Senesi is de beste verdediger van Nederland, Jens heeft nooit een kans gehad in Oranje, Advocaat die te pas en te onpas roept hoe geweldig de jeugd van Feyenoord is en dat het zo onterecht is dat je alleen bij ons hoort dat er jeugd doorbreekt. En als kers op de taart is het van de zotte dat van de huidige groep alleen Berghuis is geselecteerd voor Oranje. Onder wat voor steen leven die jongens daar?

Ze werden ook dit jaar weer in eigen huis vernederd door Wolfsberger AC met 1-4 en verloren ook in Oostenrijk met 1-0. Een subtopper uit Oostenrijk die in hevige strijd met Hartberg en Svarovski Tirol is voor plekje 5.
Ze werden uitgeschakeld door Heerenveen in de beker en winnen in de competitie 50% van hun potjes.
Als ze nou eens op basis van wat resultaten wat hoger van de toren blazen, dan snap ik dat nog, maar op basis van de laatste twee jaren moet je toch vooral heel nederig zijn? Het is heerlijk, maar snappen doe ik het toch telkens niet.

Ajax Rules
Berichten: 31178
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Ajax Rules » di mar 09, 2021 11:39 am

Peter schreef:
di mar 09, 2021 11:24 am
Wat is dat toch met jongens uit Rotterdam dat ze toch altijd denken dat ze fantastisch goed zijn of hadden moeten zijn.
Ze vinden ons arrogant, maar ze zijn zelf veel meer out of touch met reality.

"Als Frenkie 75M oplevert, dan moet Kukcu toch wel minimaal 35M opleveren". Idem voor De Ligt en Senesi. Dat zo'n jongen nog nooit een belangrijke wedstrijd heeft gespeeld in zijn leven en dat zijn ploeg in de Micky Mouse-competitie continu verliest van ploegen als Fortuna Sittard en RKC, lijken ze nauwelijks te zien.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » di mar 09, 2021 11:57 am

Precies dit. Out of touch met reality. Op alle vlakken. Vooral deze week was weer een goede week met de bovengenoemde voorbeelden. Dat je dus ook echt bedenkt dat je het qua doorstroming eigenlijk net zo goed doet als Ajax. Dan heb je het dus over Kokcu, Bijlow, Geertruida, Malacia en wat 'aanstormend' talent als Ten Hove (?), El Bouchataoui (?) en de 25-jarige Nieuwkoop. Dit is dan ook direct het complete lijstje van de afgelopen 3-4 jaar. Gewoon zonder blikken blozen voor de camera en zelfs met een geagiteerd toontje dat het ook nog een beetje de schuld is van de media. Is er dan niemand binnen dat Maasgebouw die beschikt over een spiegel?

Plaats reactie