Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » do mei 26, 2022 2:45 pm

Liberty schreef:
do mei 26, 2022 9:24 am
Andriy Demchenko schreef:
do mei 26, 2022 9:08 am
Peter schreef:
do mei 26, 2022 8:09 am
Ben ik te cynisch als ik al die hosanna verhalen wat temper? Ik hoor al die Feyenoorders roepen dat ze “er enorm ziek van zijn maar dat morgen de trots overheerst van wat er allemaal is gepresteerd”.

Maar is dat “alles” dan het uitschakelen van clubs als Union, Slavia Praag en Olympique Marseille? Het is toch ook weer niet dat we de afgelopen maanden hebben zitten watertanden hoe dit Feyenoord de ene na de andere (sub)topper heeft “weggespeeld”. Ze hebben met afgrijselijk voetbal L’OM uitgeschakeld. Ik weet dat het verwachtingspatroon ontzettend laag is daar, maar er wordt nu gedaan alsof het bijna onmogelijke is gepresteerd. Nou ja, nu ik er langer over nadenk is het misschien ook wel zo. Tegen Dritta ging het bijna mis en dat is normaal gesproken wel het referentiekader.
De lat ligt bij ons een stukje hoger, desalniettemin snap ik de blijdschap bij Feyenoord wel. Kijk dit lijstje eens door en dan snap je het ook wel denk ik: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _Feyenoord
Je koopt er alleen niets voor wanneer je met lege handen staat.
Zo voelde het voor mij in 2017 uiteindelijk ook: mooi toernooi, trots op het feit dat Ajax in de finale staat.
Maar uiteindelijk heb je er helemaal niets aan want de cup staat ergens anders.
Tuurlijk koop je er wel wat voor.

- Je spelers worden meer waard, staan meer in de picture.
- Je merchandise-omzet is hoger, omdat supporters een herrinering aan dit seizoen willen hebben + de meeloop 'supporters' uiteraard.
- Je doet aan klantenbinding onder de jonge supportersschare
- Je hebt positieve PR rond je club
- Je staat er internationaal qua exposure wat beter op, ondanks de misdragingen van hooligans
- Je sponsors zijn content met de extra exposure
- Voor je 'uitspporters is zo'n campagne er ook eentje waar ze heel blij mee zijn vanwege alle avonturem/

Ga je de Ajaxgeschiedenis induiken dan zie je dat het ook een steppingstone kan zijn, niet toevallig werd 94-95 voorafgegaan door 92, of 2018-2019 door 2016-2017. Maargoed dat laatste vereist beleid en het geld juist besteden, daar verpest Feyenoord het doorgaans.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door LucaS » do mei 26, 2022 2:48 pm

Arthur schreef:
do mei 26, 2022 12:30 pm
Ik vind de vergelijkingen met Ajax 17 en 19 sowieso een beetje zinloos. In alledrie de gevallen is er geen prijs gewonnen en is er niks tastbaars gepakt. In 1980 stonden we ook in de halve finale EC 1, dat weet bijna niemand meer. Zo zal het ook met deze edities gaan.
Je moet de prijs winnen om het seizoen te vereeuwigen.

Jawel hoor...Lerby op de paal bij een 1-0 voorsprong. Had de verlening betekend
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » do mei 26, 2022 2:50 pm

Andriy Demchenko schreef:
do mei 26, 2022 2:45 pm
....
Ga je de Ajaxgeschiedenis induiken dan zie je dat het ook een steppingstone kan zijn, niet toevallig werd 94-95 voorafgegaan door 92, of 2018-2019 door 2016-2017. Maargoed dat laatste vereist beleid en het geld juist besteden, daar verpest Feyenoord het doorgaans.
Het wachten is nu natuurlijk op het moment dat ze jongens als Dessers en Til een veel te duur contract gaan geven waarna ze geen bal meer raken.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » do mei 26, 2022 3:07 pm

Marillion schreef:
do mei 26, 2022 2:50 pm
Andriy Demchenko schreef:
do mei 26, 2022 2:45 pm
....
Ga je de Ajaxgeschiedenis induiken dan zie je dat het ook een steppingstone kan zijn, niet toevallig werd 94-95 voorafgegaan door 92, of 2018-2019 door 2016-2017. Maargoed dat laatste vereist beleid en het geld juist besteden, daar verpest Feyenoord het doorgaans.
Het wachten is nu natuurlijk op het moment dat ze jongens als Dessers en Til een veel te duur contract gaan geven waarna ze geen bal meer raken.
Dat zit er dik in, Feyenoord being Feyenoord. Zeker bij Dessers. Maar ook Overmars maakte die fout, na dat Europa seizoen mochten Viergever en Veltman echt niet weg. Veltman la toen goed in de markt en kon je slijten voor acht miljoen. Op Viergever was notabene door Bayer Leverkusen een bod van 8 miljoen gedaan.
Bij zo'n seizoen als dit is de kunst de waterdragers die overpriced zijn te verpatsen alsmede ook je steunpilaren voor echt goed geld te verkopen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Alexander » do mei 26, 2022 3:22 pm

Malacia is wel echt een leuk spelertje. Die zou ik graag bij Ajax zien.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » do mei 26, 2022 4:54 pm

Andriy Demchenko schreef:
do mei 26, 2022 2:45 pm
Liberty schreef:
do mei 26, 2022 9:24 am
Andriy Demchenko schreef:
do mei 26, 2022 9:08 am


De lat ligt bij ons een stukje hoger, desalniettemin snap ik de blijdschap bij Feyenoord wel. Kijk dit lijstje eens door en dan snap je het ook wel denk ik: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _Feyenoord
Je koopt er alleen niets voor wanneer je met lege handen staat.
Zo voelde het voor mij in 2017 uiteindelijk ook: mooi toernooi, trots op het feit dat Ajax in de finale staat.
Maar uiteindelijk heb je er helemaal niets aan want de cup staat ergens anders.
Tuurlijk koop je er wel wat voor.

- Je spelers worden meer waard, staan meer in de picture.
- Je merchandise-omzet is hoger, omdat supporters een herrinering aan dit seizoen willen hebben + de meeloop 'supporters' uiteraard.
- Je doet aan klantenbinding onder de jonge supportersschare
- Je hebt positieve PR rond je club
- Je staat er internationaal qua exposure wat beter op, ondanks de misdragingen van hooligans
- Je sponsors zijn content met de extra exposure
- Voor je 'uitspporters is zo'n campagne er ook eentje waar ze heel blij mee zijn vanwege alle avonturem/

Ga je de Ajaxgeschiedenis induiken dan zie je dat het ook een steppingstone kan zijn, niet toevallig werd 94-95 voorafgegaan door 92, of 2018-2019 door 2016-2017. Maargoed dat laatste vereist beleid en het geld juist besteden, daar verpest Feyenoord het doorgaans.
Mijn opmerking had in eerste instantie vooral betrekking op het echte tastbare, de beker. En die heb je natuurlijk niet.
De rest is allemaal maar afwachten. Sommige zaken zijn ook lastig te meten.

Komt nog eens bij dat, zoals je zelf zegt, het moet wel opgevolgd met goed beleid. Anders wordt de waarde steeds minder.
Tijd voor iets nieuws.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » do mei 26, 2022 4:59 pm

Het klopt dat je niks tastbaars in de prijzenkast hebt, zeker mee eens. Maargoed mijn punt was dat de spin-off effecten vaak nog belangrijker zijn. Dat wordt dus interessant in hoeverre Feyenoord de zaak ook weet te verzilveren.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » do mei 26, 2022 10:54 pm

Ramona schreef:
wo mei 25, 2022 7:25 pm
Al gelezen over scheurtjes beton zuid-tribune, Wouter? Sluiting van...?
Is uitgebreid getest en het bleek sterker dan het bouwwerk in Nijmegen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » vr mei 27, 2022 11:12 am

’Teleurstelling even groter dan trots’
Na topseizoen in Europa moet finale-elftal meer worden verbouwd dan Arne Slot misschien lief is
TIRANA Het einde van de ’Road to Tirana’ moet het vertrekpunt worden voor Feyenoord na een dapper en bewonderenswaardig Europees seizoen. De beloning bleef uit. „En de teleurstelling is op dit moment groter dan de trots”, zegt Arne Slot. Maar de coach weet dat hij in tien maanden bijna heel Feyenoord een gedaantewisseling heeft laten ondergaan.

Slot analyseert in de nacht van woensdag op donderdag onder het oog van een UEFA-functionaris voor de internationale media in Albanië alles wat die avond op het veld is gebeurd. Hij doet het rustig en brengt zoals vaak de dingen goed onder woorden. Van binnen is hij echter kapot en hij zal blij zijn dat hij in dezelfde zaal een paar minuten later niet de hysterische taferelen van de polonaise lopende José Mourinho hoeft mee te maken. De Portugees eist met zijn halve selectie het podium op, waar slechts twee man achter een microfoon horen plaats te nemen.

Slot, die met zijn ploeg werd verslagen dankzij één momentje van Nicolo Zaniolo, is vooral teleurgesteld omdat hij de duizenden supporters niet heeft kunnen belonen. Hij heeft in één jaar de werkelijke hartstocht van de achterban leren kennen. „We hebben er alles aan gedaan tegen AS Roma. Omdat we altijd zijn gesteund door het Legioen wil je zo graag de beker mee terugbrengen. Als dat niet lukt, doet dat pijn. Iedereen moet eerst maar eens op vakantie gaan en dan zal ik pas terugkijken op dit seizoen.”

In de tussentijd moet wel een deels nieuw Feyenoord in de steigers worden gezet. Dankzij de rechtstreekse plaatsing voor de groepsfase van de Europa League kunnen de Rotterdammers wat later beginnen, maar het finale-elftal moet meer verbouwd worden dan de coach misschien lief is.

In zijn achterste linie kunnen twee van de vier verdedigers een transfer maken. De Argentijn Marcos Senesi, die een Italiaans paspoort heeft en die al maanden wordt gevolgd door meerdere Serie A-clubs (waaronder Napoli), heeft een sterk optreden gehad tegen AS Roma. Bovendien loopt zijn contract volgend jaar af en moet Feyenoord nu cashen. Als Tyrell Malacia, Oranje-international, na de zomer nog het rood-witte shirt draagt, zou dat een wonder zijn.

Op het middenveld hoort Guus Til terug te keren naar zijn Russische werkgever Spartak Moskou, maar iedereen begrijpt dat daar geen sprake van kan zijn door de voortdurende oorlog met Oekraïne. Feyenoord zal alle opties onderzoeken om hem te behouden, maar onder welke voorwaarden dat kan, is nog niet duidelijk. Jorrit Hendrix, ook nog eigendom van de Russen, zal minder noodzaak zijn. Hij had een bijrol en geen hoofdrol bij Feyenoord.

Voorin is Feyenoord al begonnen met de versterking door de komst van de bij Ajax transfervrij vertrekkende Braziliaan Danilo. Als Cyriel Dessers, die tegen de Romeinen stevig aan de ketting lag, wil cashen in het buitenland, hoeft Feyenoord geen moeite te doen om hem voor 4 miljoen euro los te weken bij Racing Genk. En Reiss Nelson is als huurling van Arsenal ook onbetaalbaar als de Engelsen een flinke transfersom voor hem willen.

Op de vraag hoeveel spelers een coach van een redelijk succesvol team zou mogen kwijtraken om een stevige basis over te houden voor wéér een sterk, of liever nog sterker seizoen, zei Slot in de aanloop naar de finale dat daar voor hem geen limiet op zit.

Hij weet dat hij trainer is geworden van een club die altijd zal moeten verkopen en financieel afhankelijk is van grote transfers. Met door hem gehanteerde voetbalstijl hoopt hij het verschil te maken en wil hij zelf een stem hebben in het type spelers dat wordt aangetrokken. De zelf opgeleide talenten zakten tegen de Italianen allesbehalve door het ijs en alles wat van buitenaf komt moet dynamisch zijn en kunnen omgaan met de intensiteit waarmee Slot Feyenoord laat spelen.

De bescheiden financiële middelen van de club dwingen de coach creatief te speuren in een even bescheiden deel van de transfermarkt. In Tirana maakte het verschil in ervaring en kwaliteit, hoe wreed het ook klinkt, het verschil. Bij AS Roma stonden mannen met Premier League-ervaring (Tammy Abraham, Chris Smalling, Henrikh Mkhitaryan), honderden duels in de Serie A op hun conto én een over mijn lijk-mentaliteit in het veld.

AS Roma (Ita) - Feyenoord 1-0 (1-0). 32. Zaniolo 1-0. Scheidsrechter: Kovacs (Roe). Gele kaart: Pellegrini, Zalewski, Patricio, Spinazzola (AS Roma), Trauner (Feyenoord). Toeschouwers: 19.597.

Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner (74. Pedersen), Senesi, Malacia (88. Jahanbakhsh); Aursnes, Kökcü (88. Walemark), Til (59. Toornstra); Nelson (74. Linssen), Dessers, Sinisterra.
’Feyenoord weer op kaart gezet’
Gernot Trauner, Bryan Linssen, doelman Justin Bijlow en Jens Toornstra balen van de verloren finale.

FOTO ANP/HH

TIRANA Justin Bijlow werd na het laatste fluitsignaal opgezocht door zijn vroegere ploeggenoot Rick Karsdorp, die hem vertelde dat hij als keeper van Feyenoord trots moest zijn op zijn eigen prestatie.

Bijlow waardeerde de aandacht, maar vond dat het niet over hem moest gaan. „Rick en ik zijn al heel lang erg goed met elkaar. Hij zei dat ik mijn kop omhoog moest houden, we zijn altijd heel close geweest. Mooi voor hem dat hij deze cup heeft gewonnen, maar ik had hem veel liever zelf gewonnen”, aldus Bijlow, die weken terug nooit had gedacht dat hij de finale zou meemaken als speler.

„Dan geniet je ervan als je zo’n wedstrijd tegen Roma kunt spelen, maar als je aan het eind met lege handen staat heb je er niet veel aan. Toch hebben we een mooie Europese campagne gedraaid. We hebben Feyenoord weer op de kaart gezet en een grote Europese prijs na twintig jaar zou een mooie beloning zijn geweest.”
’Jaar lang met plezier gewerkt met deze spelers’
TIRANA Feyenoord is dit seizoen wel gewend geraakt aan het goedmaken van een achterstand. „Maar lekker is dat nooit”, zegt Arne Slot. „In een finale achter komen is tegen een Italiaanse ploeg is ook niet prettig en tegen José Mourinho op achterstand raken is helemaal niet fijn.”

De goal van AS Roma voor rust bleek uiteindelijk dodelijk. Slot: „Het is ons vaker gelukt om wat te forceren, maar in een finale krijg je niet tientallen kansen. We kregen er wel een paar, hele mooie met ballen op paal en lat, maar je moet dan ook een beetje geluk hebben.”

De coach verwerpt het idee dat zijn ploeg te veel ontzag had of te nerveus was tegen de Italianen. „Als ik kijk naar hoe de eerste vijftien minuten verliepen, dan heb ik niks te klagen. AS Roma schoot in die fase elke bal weg of over de zijlijn. Het ging fout bij de keuzes die onze spelers aan de bal maakten. Te veel spelers bleven ook achter de bal in plaats van voor de bal. En ik denk dat we niet door hadden dat er veel meer ruimte in het veld was dan we dachten. We gingen te vaak door het midden, terwijl we onze buitenspelers vaker in een gevaarlijke situatie hadden kunnen brengen.”

Verwijten wil hij zijn spelers weinig. „Ik heb in de kleedkamer na afloop gezegd dat ik het een voorrecht vond om dit hele seizoen trainer te zijn geweest van hen. Ik kan me niet één dag herinneren die niet leuk was. En als je ook weer ziet hoe goed we in de tweede helft spelen…”
De T.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » vr mei 27, 2022 11:40 am

De coach verwerpt het idee dat zijn ploeg te veel ontzag had of te nerveus was tegen de Italianen. „Als ik kijk naar hoe de eerste vijftien minuten verliepen, dan heb ik niks te klagen. AS Roma schoot in die fase elke bal weg of over de zijlijn. Het ging fout bij de keuzes die onze spelers aan de bal maakten. Te veel spelers bleven ook achter de bal in plaats van voor de bal. En ik denk dat we niet door hadden dat er veel meer ruimte in het veld was dan we dachten. We gingen te vaak door het midden, terwijl we onze buitenspelers vaker in een gevaarlijke situatie hadden kunnen brengen.”
Die spelers kunnen niet beter, ze zien het niet.

Mourinho is een spelvervuiler, het idee van 'adel verplicht' leeft niet bij hem. Ik denk dat het verschil veel groter had kunnen zijn, als Roma meer initiatief had genomen.

Je ziet vaak amper dat de teams van Mourinho goed kunnen voetballen, maar ze staan er wel in zo'n finale. Dat is het enige wat telt voor Mourinho.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » vr mei 27, 2022 11:46 am

Yopii schreef:
vr mei 27, 2022 11:40 am
De coach verwerpt het idee dat zijn ploeg te veel ontzag had of te nerveus was tegen de Italianen. „Als ik kijk naar hoe de eerste vijftien minuten verliepen, dan heb ik niks te klagen. AS Roma schoot in die fase elke bal weg of over de zijlijn. Het ging fout bij de keuzes die onze spelers aan de bal maakten. Te veel spelers bleven ook achter de bal in plaats van voor de bal. En ik denk dat we niet door hadden dat er veel meer ruimte in het veld was dan we dachten. We gingen te vaak door het midden, terwijl we onze buitenspelers vaker in een gevaarlijke situatie hadden kunnen brengen.”
Die spelers kunnen niet beter, ze zien het niet.

Mourinho is een spelvervuiler, het idee van 'adel verplicht' leeft niet bij hem. Ik denk dat het verschil veel groter had kunnen zijn, als Roma meer initiatief had genomen.

Je ziet vaak amper dat de teams van Mourinho goed kunnen voetballen, maar ze staan er wel in zo'n finale. Dat is het enige wat telt voor Mourinho.
Nou zijn finales meestal niet om aan te gluren ...

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » vr mei 27, 2022 11:48 am

Adel verplicht betekent voor een Mourinho gewoon winnen. En of het nou met goed voetbal is of niet interesseert hem niets.
Zolang hij wint dan kan het de meeste supporters ook weinig schelen. Zo werkt het. Maar zodra deze uitblijven zie je ook dat Mourinho snel zijn krediet verliest.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » wo jun 01, 2022 5:08 pm

Dessers vanwege salaris eisen niet permanent naar de kakkies. Benieuwd wat ie dan bij Genk verdient.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 01, 2022 5:25 pm

Jinne schreef:
wo jun 01, 2022 5:08 pm
Dessers vanwege salaris eisen niet permanent naar de kakkies. Benieuwd wat ie dan bij Genk verdient.
Dessers zal met name zijn seizoen willen verzilveren, die weet ook wel dat dit niet nog een keer komt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » wo jun 01, 2022 6:19 pm

Komt Feyenoord goed weg.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » wo jun 01, 2022 7:18 pm

Jinne schreef:
wo jun 01, 2022 5:08 pm
Dessers vanwege salaris eisen niet permanent naar de kakkies. Benieuwd wat ie dan bij Genk verdient.
Denk dat Feyenoord gewoon niet zo veel kan uitgeven. Daar hebben ze al jaren geen cent te makken. En het beetje geld dat er dan is wordt meestal uitgegeven aan de verkeerde spelers.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » wo jun 01, 2022 9:42 pm

Zonde, ik had het wel zien zitten als ze daar eens even goed de portemonnee voor hadden getrokken met een dik meerjarig miljoenencontract.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » wo jun 01, 2022 10:15 pm

Marillion schreef:
wo jun 01, 2022 9:42 pm
Zonde, ik had het wel zien zitten als ze daar eens even goed de portemonnee voor hadden getrokken met een dik meerjarig miljoenencontract.
Inderdaad. Hij doet het slim want zo’n jaar valt niet te evenaren. Volgend jaar moet Feyenoord. Dit jaar was alles meegenomen. Groot verschil.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » di jun 07, 2022 11:16 am

Linssen ook binnenkort weg. Avontuurtje in Japan. Benieuwd wie er dan nog meer bij komt voorin. Net als Dessers was Linssen niet goed genoeg als ze nog een verdere stap willen maken. Al was ie begin dit seizoen nog goed genoeg voor Oranje volgens Van Hooijdonk....
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 07, 2022 11:25 am

Jinne schreef:
di jun 07, 2022 11:16 am
Linssen ook binnenkort weg. Avontuurtje in Japan. Benieuwd wie er dan nog meer bij komt voorin. Net als Dessers was Linssen niet goed genoeg als ze nog een verdere stap willen maken. Al was ie begin dit seizoen nog goed genoeg voor Oranje volgens Van Hooijdonk....
Diezelfde Van Hooydonck die ook riep dat Feyenoord verder was dan Ajax vorig jaar september. :drecul.gif:

Ze hebben natuurlijk al Danilo gehaald, ben ook wel benieuwd wat er nog meer bijkomt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » di jun 07, 2022 11:39 am

Dat was toch vorig seizoen?
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jun 07, 2022 11:43 am

Dat was volgens mij inderdaad al weer in najaar 2020.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door columbus » di jun 07, 2022 11:48 am

Die heeft er wel alles uitgehaald, uit zijn carrière. Nu nog wat centen ophalen in Japan. Lijkt me ook geen vervelende jongen om in de selectie te hebben. Verder nog de vraag wat Feijenoord gaat doen als Malacia, Senesi en die Colombiaanse gast weg gaan.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » di jun 07, 2022 1:35 pm

Lyon heeft zich al gemeld voor Malacia. Als dat het niveau van de clubs is die zich gaan melden voor die jongen, dan vind ik dat Ajax ook een poging moet wagen. Hij kan wat mij betreft echt richting de subtop Europa (en dat is hoger dan Lyon).
Ik vond hem vroeger te druistig en positioneel zwak, maar ik moet mijn ongelijk hier toch in toe geven. Ik vind dat deze jongen dit seizoen enorm gegroeid is en als je dan toch miljoenen wil kapot slaan op Wijndal, dan zou ik eerder deze optie verkennen.

Ik moet nog maar zien of Senesi een stap gaat maken. Die jongen valt me altijd tegen als ik op hem let.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord

Bericht door De Dominee » di jun 07, 2022 1:51 pm

Helemaal mee eens, als we dan toch een linksback gaan halen dan maar Malacia.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie