PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » do jun 30, 2022 8:10 am

We kunnen wel lacherig doen over psv en die terugkoopclausule, maar wij proberen zelfopgeleide spelers terug te kopen voor 25 en 18 miljoen. Of dat nou beleid is..Bovendien zitten we met onverkoopbare dertigers als Klaassen,berghuis,Tadic,blind en 2 keepers van 40. En dan zie ik bij de eerste de beste oefenwedstrijd Magallan, Klaiber en Pierrie in de basis. Daar wordt je ook niet vrolijk van


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22993
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » do jun 30, 2022 8:17 am

Trab schreef:We kunnen wel lacherig doen over psv en die terugkoopclausule, maar wij proberen zelfopgeleide spelers terug te kopen voor 25 en 18 miljoen. Of dat nou beleid is..Bovendien zitten we met onverkoopbare dertigers als Klaassen,berghuis,Tadic,blind en 2 keepers van 40. En dan zie ik bij de eerste de beste oefenwedstrijd Magallan, Klaiber en Pierrie in de basis. Daar wordt je ook niet vrolijk van Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ga er van uit dat die nu spelen omdat:

- in de etalage te zetten
- vaste krachten nog wat rust geven
- en de trainer die toch nog even wilt zien hoe ze het doen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » do jun 30, 2022 9:20 am

Trab schreef:
do jun 30, 2022 8:10 am
We kunnen wel lacherig doen over psv en die terugkoopclausule, maar wij proberen zelfopgeleide spelers terug te kopen voor 25 en 18 miljoen. Of dat nou beleid is..Bovendien zitten we met onverkoopbare dertigers als Klaassen,berghuis,Tadic,blind en 2 keepers van 40. En dan zie ik bij de eerste de beste oefenwedstrijd Magallan, Klaiber en Pierrie in de basis. Daar wordt je ook niet vrolijk van Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat klopt, maar het doet niets af aan die terugkoopclausule.

Het is vooral het triomfantelijke gedoe van PSV dat op de lachspieren werkt, als er vervolgens een addertje onder het gras blijkt te zijn.

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » do jun 30, 2022 9:39 am

Als ze Gakpo houden en Luuk nog halen wordt het serieus nog spannend, zelfs als wij Bergwijn kopen en Antony en Martinez houden.

Wanneer Gakpo vertrekt hebben zij een groter probleem dan wanneer bij ons Martinez of Antony vertrekt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » do jun 30, 2022 10:24 am

Vooralsnog zijn ze er achterin op vooruit gegaan. Simons vs Gotze valt nog te betwijfelen. Ook de vraag of niet Veerman juist die plek over zal nemen. Voorin hebben ze nog een spits nodig. De Jong zou dan een upgrade zijn vs Zahavi.

Maar blijft Gapko? In de PL zijn er op zijn positie veel grote transfers dus er is ook wel ruimte voor hem.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » do jun 30, 2022 2:28 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22993
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » vr jul 01, 2022 7:40 am

Niet omdat het PSV is maar dit soort schimmige constructies waar een speler onderdeel is van een investeringsmaatschappij en bij een kleine club ((Troyes) wordt gestald en dan wordt uitgehoerd naar andere clubs, dat moet je als UEFA of fifa toch niet willen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » vr jul 01, 2022 8:59 am

Stel je voor dat het verboden wordt, moet Troyes hem dan betalen? :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr jul 01, 2022 10:46 am

Jinne schreef:
do jun 30, 2022 10:24 am
Vooralsnog zijn ze er achterin op vooruit gegaan. Simons vs Gotze valt nog te betwijfelen. Ook de vraag of niet Veerman juist die plek over zal nemen. Voorin hebben ze nog een spits nodig. De Jong zou dan een upgrade zijn vs Zahavi.

Maar blijft Gapko? In de PL zijn er op zijn positie veel grote transfers dus er is ook wel ruimte voor hem.
Everton? Leeds? Die hebben allebei geld en een plek.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » vr jul 01, 2022 11:01 am

De vraag is of je naar Everton wil gaan. De Ti Ta Tovenaar heeft die club vakkundig mede de vernieling in geholpen. Als je kijkt naar de huidige selectie van Everton, dan zijn ze zo maar kandidaat voor degradatie. Ik neem dan ook aan dat een Cody Gakpo wat hoger mikt dan zo'n club. Dan zou ik eerder kiezen voor het project van Moyes (WHU). Wat die man daar neerzet is wel echt knap. Daar zit in ieder geval wat meer beleid achter en een langere termijn visie.

Mano
Berichten: 15117
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » vr jul 01, 2022 11:21 am

Zal Gakpo niet gewoon blijven? voor een beetje extra
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr jul 01, 2022 12:54 pm

Peter schreef:
vr jul 01, 2022 11:01 am
De vraag is of je naar Everton wil gaan. De Ti Ta Tovenaar heeft die club vakkundig mede de vernieling in geholpen. Als je kijkt naar de huidige selectie van Everton, dan zijn ze zo maar kandidaat voor degradatie. Ik neem dan ook aan dat een Cody Gakpo wat hoger mikt dan zo'n club. Dan zou ik eerder kiezen voor het project van Moyes (WHU). Wat die man daar neerzet is wel echt knap. Daar zit in ieder geval wat meer beleid achter en een langere termijn visie.
Eens. Maar de Wijnaldum-route is niet heel verkeerd. Laten we wel wezen, Gakpo heeft het op Europees niveau niet heel bijzonder gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » vr jul 01, 2022 2:25 pm

Kan me voorstellen dat hij nog even wil wachten. Kijken of hij met PSV CL kan spelen bijvoorbeeld. Die jongen kan bij veel clubs terecht, hij zal geen haast hebben.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22993
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » vr jul 01, 2022 2:58 pm

Marillion schreef:
vr jul 01, 2022 2:25 pm
Kan me voorstellen dat hij nog even wil wachten. Kijken of hij met PSV CL kan spelen bijvoorbeeld. Die jongen kan bij veel clubs terecht, hij zal geen haast hebben.
Op welk moment is hij niet meer beschikbaar voor de CL indien hij toch nog een transfer maakt?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12761
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » vr jul 01, 2022 3:04 pm

Marillion schreef:
vr jul 01, 2022 2:25 pm
Kan me voorstellen dat hij nog even wil wachten. Kijken of hij met PSV CL kan spelen bijvoorbeeld. Die jongen kan bij veel clubs terecht, hij zal geen haast hebben.
Is dat ook wel zo? Heb niet het idee dat het storm loopt voor hem. En de clubs die interesse hebben zijn op dit moment sportief geen verbetering,

Gakpo is 23 en zijn cijfers zijn leuk maar ook nog niet denderend te noemen.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 51680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr jul 01, 2022 3:11 pm

Liberty schreef:
vr jul 01, 2022 3:04 pm
Is dat ook wel zo? Heb niet het idee dat het storm loopt voor hem. En de clubs die interesse hebben zijn op dit moment sportief geen verbetering,

Gakpo is 23 en zijn cijfers zijn leuk maar ook nog niet denderend te noemen.
Clubs zullen twijfelen. Regelmatig geblesseerd, geen CL-ervaring en hij heeft er eental voor zich bij Oranje. Maar een goede speler. Vind hem ook wel sympathiek.

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr jul 01, 2022 5:26 pm

Goede speler voor de Eredivisie maar er zijn spelers uit de Eredivisie gesneuveld in het buitenland die meer in Europa hadden gepresteerd dan Gakpo heeft gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: PSV

Bericht door Gaizka1985 » vr jul 01, 2022 6:57 pm

Lionel schreef:
vr jul 01, 2022 5:26 pm
Goede speler voor de Eredivisie maar er zijn spelers uit de Eredivisie gesneuveld in het buitenland die meer in Europa hadden gepresteerd dan Gakpo heeft gedaan.
Hij heeft wel iets speciaals, goede techniek, snel, fysiek sterk. Ik denk dat hij wel kan slagen in de Europese subtop.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12761
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » vr jul 01, 2022 7:00 pm

wimpey schreef:
vr jul 01, 2022 3:11 pm
Liberty schreef:
vr jul 01, 2022 3:04 pm
Is dat ook wel zo? Heb niet het idee dat het storm loopt voor hem. En de clubs die interesse hebben zijn op dit moment sportief geen verbetering,

Gakpo is 23 en zijn cijfers zijn leuk maar ook nog niet denderend te noemen.
Clubs zullen twijfelen. Regelmatig geblesseerd, geen CL-ervaring en hij heeft er eental voor zich bij Oranje. Maar een goede speler. Vind hem ook wel sympathiek.
Ik vind het zeker geen slechte speler. Maar het is wel een twijfelgeval. Dat maakt dat de grote clubs niet komen, die hebben betere en minder twijfelachtige opties.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » vr jul 01, 2022 7:20 pm

Sevilla heeft net een bericht verwijderd van hun website waarop te lezen stond dat ze akkoord zijn met PSV over het vertrek van Luuk de Jong. Zal morgen of iets dergelijks wel rond komen dan.

Denk dat ze er met de Jong wel op vooruit gaan ten opzichte van Zahavi. Als je dan even bedenkt dat het afgelopen seizoen een nek-aan-nek race was en ze daar een sterkere spits en keeper nu hebben, dan doen ze dat wel aardig.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » vr jul 01, 2022 7:33 pm

Peter schreef:
vr jul 01, 2022 7:20 pm
Sevilla heeft net een bericht verwijderd van hun website waarop te lezen stond dat ze akkoord zijn met PSV over het vertrek van Luuk de Jong. Zal morgen of iets dergelijks wel rond komen dan.

Denk dat ze er met de Jong wel op vooruit gaan ten opzichte van Zahavi. Als je dan even bedenkt dat het afgelopen seizoen een nek-aan-nek race was en ze daar een sterkere spits en keeper nu hebben, dan doen ze dat wel aardig.
Yup er zal een gebrand PSV staan wat in zekere zin revanche zal willen hebben, meer nog dan andere seizoenen. De grote plus voor PSV als je De Jong erbij hebt is dat je hem echt als een kapstokspits kan gaan gebruiken waardoor een alternatieve strategie van de lange bal waardevoller wordt. Technisch is De Jong geen wonderspeler maar zijn aanvallend koppen is wereldtopniveau, dat alleen al zal er voor zorgen dat hij in de eredivisie erg van waarde kan zijn. Das ook een beetje de makke, de eredivisie is zo zwak geworden dat je ook geen wonderspelers nodig hebt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr jul 01, 2022 7:36 pm

Luuk maakt er minimaal 20+. Fenomeen als hij voorzetten krijgt.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr jul 01, 2022 7:40 pm

Lionel schreef:
vr jul 01, 2022 7:36 pm
Luuk maakt er minimaal 20+. Fenomeen als hij voorzetten krijgt.
Hun Dusan. Top-aankoop van d’n brain.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » vr jul 01, 2022 7:46 pm

Hij kan ook zo'n seizoen hebben als in die periode dat hij werkelijk niets meer tussen de palen kreeg.

Maar ben het met jullie eens. In principe maakt hij er zeker 25 als ze hem van goede voorzetten voorzien. Vraag is wel hoe goed hij in het plaatje zou passen met de andere aanvallers. Hij is zeg maar wel echt een ander type. Van Madueke en Gakpo gaat hij die voorzetten niet krijgen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr jul 01, 2022 7:47 pm

Ben er ook bang voor. Hoe hij zich gepresenteerd heeft bij Barca afgelopen jaar. Respect voor. En heeft Sevilla in de finale tegen Inter gewoon de EL bezorgd.

Ajax had hem van mij mogen halen. Wint tenminste een duel.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie