Cocu heeft het best goed gedaan bij Vitesse, vind ik. 5-3-2 ingeruild voor 4-3-3, Flamingo en Meulensteen omgedraaid, waardoor beiden beter gingen spelen, verdedigend de boel beter voor elkaar. Hij denkt naar mijn smaak iets te verdedigend, maar er zit wel een logica in.Jöhnk schreef: ↑do mei 25, 2023 8:57 amEen goede trainer kan een elftal goed laten voetballen. Ook Cocu en De Boer zijn dus geen goede trainers, zoals in het buitenland ook is gebleken. Ze hebben in NL prijzen gewonnen maar zaten dan ook bij de grootste clubs.Liberty schreef: ↑do mei 25, 2023 8:03 amMet Cocu liep het toch best aardig bij PSV. Was een beetje de Frank de Boer van PSV. En heeft na die tijd net zoveel succes gehad.Nihad schreef: ↑wo mei 24, 2023 10:20 pmHet is vooral bizar dat we het maar blijven herhalen met onervaren trainers. Zowel Ajax als PSV. Wij hebben voor Johnny Frank de Boer, Marcel Keizer, Marco van Basten, Danny Blind en Jan Wouters gehad. Met uitzondering van de Boer waren het allemaal rampzalige trainers. PSV overkomt nu in korte tijd hetzelfde met RVN en ervoor MvB.
Onbegrijpelijk dat zulke grote clubs zulk risico nemen.
Je kan wel kijken naar trainers als Ten Hag, of Klopp, of Guardiola maar dat soort trainers zijn er niet heel veel. De beroepsgekken die dag en nacht bezig zijn met hun team. Moet je ook gewoon geluk mee hebben.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
-
Mja Cocu heeft het ok gedaan maar ook niet super bijzonder ofzo. Als je naar het materiaal kijkt dan staan ze eigenlijk te laag, maargoed een slechte eerste seizoenshelft onder de vorige trainer is daar ook debet aan. Cocu heeft daarnaast nog wat kreupele PSV'ers mogen halen zoals Isimat, Propper en Ginkel. Vraag je aan der Wouter: Bialek, Kozlowski, Sankoh, Vidovic, Dijks, Hajek, Flamingo, Houwen, Scherpen Bero, Tronstad, gaan normaliter allemaal transfervrij weg. Wittek, Cornelisse Yapi, Schubert hebben nog een contract voor een seizoen. Blijft wel heel erg weinig over zo he?Wouter schreef: ↑do mei 25, 2023 7:43 pmCocu heeft het best goed gedaan bij Vitesse, vind ik. 5-3-2 ingeruild voor 4-3-3, Flamingo en Meulensteen omgedraaid, waardoor beiden beter gingen spelen, verdedigend de boel beter voor elkaar. Hij denkt naar mijn smaak iets te verdedigend, maar er zit wel een logica in.Jöhnk schreef: ↑do mei 25, 2023 8:57 amEen goede trainer kan een elftal goed laten voetballen. Ook Cocu en De Boer zijn dus geen goede trainers, zoals in het buitenland ook is gebleken. Ze hebben in NL prijzen gewonnen maar zaten dan ook bij de grootste clubs.Liberty schreef: ↑do mei 25, 2023 8:03 am
Met Cocu liep het toch best aardig bij PSV. Was een beetje de Frank de Boer van PSV. En heeft na die tijd net zoveel succes gehad.
Je kan wel kijken naar trainers als Ten Hag, of Klopp, of Guardiola maar dat soort trainers zijn er niet heel veel. De beroepsgekken die dag en nacht bezig zijn met hun team. Moet je ook gewoon geluk mee hebben.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Was even vergeten dat dit niet de Vitessetopic is .

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Tja, waarom zou je over iets onbeduidends als PSV praten als Vitesse er ook is?
Bialek heeft het juist dramatisch gedaan. De spitspositie was het hele seizoen het grote probleem. Met een redelijke spits had Vitesse veel meer punten gehad. Ik las een keer dat Vitesse vijfde (!) staat op de ranglijst als je kijkt naar de gecreëerde kansen dit seizoen.
De sterkhouders waren Manhoef, Meulensteen en Flamingo afgelopen jaar.
Bialek heeft het juist dramatisch gedaan. De spitspositie was het hele seizoen het grote probleem. Met een redelijke spits had Vitesse veel meer punten gehad. Ik las een keer dat Vitesse vijfde (!) staat op de ranglijst als je kijkt naar de gecreëerde kansen dit seizoen.
De sterkhouders waren Manhoef, Meulensteen en Flamingo afgelopen jaar.
https://psv.supporters.nl/nieuws/artike ... ndidaat%27
Gerucht gaat dat Bosz vanmiddag om vijf uur gepresenteerd wordt.
Voor wat het waard is, want in Eindhoven zijn ze dol op dit soort geruchten.
Gerucht gaat dat Bosz vanmiddag om vijf uur gepresenteerd wordt.
Voor wat het waard is, want in Eindhoven zijn ze dol op dit soort geruchten.
-
Gerucht vooralsnog dus ontkracht...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Dus zitten we nu op 73,8% dat Bosz naar PSV gaat, ofzo?