Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12883
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » vr apr 26, 2024 5:24 pm

Van Persie gaat toch al naar Heerenveen? En dat lijkt me ook verstandig want nu instappen als rookie bij Feyenoord is heel risicovol.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » vr apr 26, 2024 5:30 pm

Heerenveen mag wel wat betere spelers zoeken, anders lijkt het me een forse klus voor Van Persie.

Wie dan? Suggesties? Pascal Jansen misschien?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord

Bericht door mattie » vr apr 26, 2024 9:09 pm

Slot naar L'Pool...

Heerenveen moet punt aftrek krijgen en alle supporters hun geld terug geven
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

wimpey
Berichten: 51858
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » vr apr 26, 2024 10:32 pm

Liverpool is ArneS lot.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47927
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » ma apr 29, 2024 7:48 am

Nu lees ik dat Geertruida op de radar staat van Liverpool. Ik blijf het wel echt bizar vinden dat je dan als trainer, of je nou Ten Hag heet of Slot, gelijk denkt dat het materiaal waar je nu mee werkt een versterking is voor het allerhoogste niveau. Kijk, het kan dat een Donny vd Beek, Antony of Geertruida het direct maakt op dat niveau, maar die kans is wel heel erg klein. Los van het feit dat het niveau van Feyenoord nog een heel stuk lager ligt dan het niveau van Ajax onder ten Hag. Slot werd dit jaar op een straatlengte afstand tweede in de Eredivisie. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat er ook maar één Feyenoorder is die Liverpool langs een City of een Arsenal brengt.

wimpey
Berichten: 51858
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » ma apr 29, 2024 7:50 am

Dan zou ik eerder Hancko meenemen. Prima speler.

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » ma apr 29, 2024 9:34 am

peter schreef:
ma apr 29, 2024 7:48 am
Nu lees ik dat Geertruida op de radar staat van Liverpool. Ik blijf het wel echt bizar vinden dat je dan als trainer, of je nou Ten Hag heet of Slot, gelijk denkt dat het materiaal waar je nu mee werkt een versterking is voor het allerhoogste niveau. Kijk, het kan dat een Donny vd Beek, Antony of Geertruida het direct maakt op dat niveau, maar die kans is wel heel erg klein. Los van het feit dat het niveau van Feyenoord nog een heel stuk lager ligt dan het niveau van Ajax onder ten Hag. Slot werd dit jaar op een straatlengte afstand tweede in de Eredivisie. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat er ook maar één Feyenoorder is die Liverpool langs een City of een Arsenal brengt.

Natuurlijk niet, en waarom zou je het doen? Zelfs Hancko, ik zou het niet doen.

De vedetten van Liverpool kijken toch wie Slot meebrengt: Geertruida???? :confused.gif: :confused.gif:

Zelfs De Ligt had moeite, en Frenkie is niet de topper geworden die ze bij Barcelona in hem zagen. Dan heb je het over twee spelers die er echt bovenuit staken in het beste jaar van een Nederlandse club in decennia.

Je ziet het ook bij zo'n Dest: doet het goed bij PSV, maar bij Barcelona en Milan was hij niet veel. Voor de meeste Nederlandse voetballers is de route via pak 'm beet Atalanta veel beter dan een directe overgang naar een topclub.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12883
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » ma apr 29, 2024 9:48 am

Als Slot dezelfde fout gaat maken als Ten Hag heeft gemaakt dan is het natuurlijk ook zo voorbij.

Geertruida steekt zelfs in Nederland er niet ver bovenuit. Heeft in Oranje laten zien dat hij moeite heeft met het stapje hoger. Dan ga je het echt niet bolwerken bij een club als Liverpool.

Hij doet er verstandig aan om eerst naar een club als Aston Villa te gaan en zich aan te passen aan het Engelse voetbal.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » ma apr 29, 2024 2:02 pm

Dick Schreuder wordt flink gepusht. Blijkbaar een lekkend vat. Is hij ook een hol vat? Wat vinden jullie? Ik lees dat hij het goed doet op een laag niveau in Spanje, maar wat zegt dat?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... olgen.html

Ik zou denken dat F. trainen héél iets anders is dan aan het roer staan van een derdedivisionist in Spanje, héel iets anders.

columbus
Berichten: 5360
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door columbus » ma apr 29, 2024 3:33 pm

Yopii schreef:Dick Schreuder wordt flink gepusht. Blijkbaar een lekkend vat. Is hij ook een hol vat? Wat vinden jullie? Ik lees dat hij het goed doet op een laag niveau in Spanje, maar wat zegt dat?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... olgen.html

Ik zou denken dat F. trainen héél iets anders is dan aan het roer staan van een derdedivisionist in Spanje, héel iets anders.
Uiteindelijk is het toch overal hetzelfde. Als je een idee hebt over hoe je voetbal wil spelen en je kan het goed overbrengen op een groep, dan ben je een heel eind. Dan maakt het niet uit of het een 3e klasser in Spanje is of Ajax Feijenoord of PSV. Er komt meer druk bij kijken en het mogen wordt moeten, maar toch.

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » wo mei 01, 2024 10:43 am

Vind ik niet, het is iets compleet anders. Hoe hoger de club speelt, hoe belangrijker PR en people management worden. De druk is wordt ook groter.

Daarentegen kan een trainer in de top meer delegeren.

Plaats reactie