En wat zou het hem indirect hebben opgeleverd?
FC Utrecht
Moderator: mods
Re: FC Utrecht
Wat een slechte bende is dit zeg.
Of spelen alleen scherp tegen Ajax
Of spelen alleen scherp tegen Ajax
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat sowieso, tegen Ajax staat het schuim op de mond. Maar het is nu wel heel heel erg slecht, heb het Rob Penders effect nog niet gezien :) Er klopt bij Utrecht helemaal niets. Feijenoord krijgt echt zeeen van ruimte, straffen het wel goed af overigens. Die nieuwe Kroaat is wel een goede speler, al krijgt ook hij zoveel ruimte. Nog moeilijk in te schatten hoe goed Feijenoord nu werkelijk is
Natuurlijk zijn het wel supporters, maar ook supporters kunnen op normvakantie gaan.FC Utrecht kraakt gemeente: 'Ik voel me vreselijk in de steek gelaten'
FC Utrecht heeft naar aanleiding van de rellen tijdens en rondom de play-offwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-2) al dertig stadionverboden uitgedeeld. Grootaandeelhouder Frans van Seumeren en algemeen directeur Thijs van Es balen van de 'collectieve' straf die de club gekregen heeft. Zo moet Utrecht de eerste thuiswedstrijd van komend Eredivisie-seizoen zonder publiek spelen.
Vorige week liep het volledig uit de hand in en rondom De Galgenwaard. Utrecht heeft dertig stadionverboden uitgedeeld en de club benadrukt dat dit aantal verder zal toenemen, omdat er meer relschoppers in beeld zijn. Dat de hele club gestraft wordt voor het gedrag van de relschoppers, stoort Van Es. "Zoals eerder aangegeven heeft FC Utrecht begrip voor het feit dat er naar aanleiding van de ongeregeldheden, wordt nagedacht over maatregelen. Maar deze straf raakt het collectief en niet de bewuste vandalen", zegt hij op de clubsite.
"Het collectief wordt nu gestraft voor het gedrag van individuen. Dat staat haaks op waar wij, en met ons het volledige betaalde voetbal als sector, voor staan." Van Es krijgt bijval van Van Seumeren. "Ik ben hier goed ziek van. Wat er in en rondom het stadion is gebeurd vind ik een regelrechte schande! Dat zijn geen supporters maar vandalen. Ook ben ik niet te spreken over de genomen maatregelen. Die zijn buitenproportioneel. Ik voel me vreselijk in de steek gelaten door de gemeente en burgemeester."
Ondertussen zet Utrecht samen met de politie in op het identificeren en straffen van de relschoppers. "De vele videobeelden die zijn gemaakt komen daarbij buitengewoon goed van pas. We hebben goed in beeld wie er zich buiten het stadion, maar ook op de thuistribunes en het uitvak hebben misdragen."
Wordt tijd dat we het gedrag benoemen en niet de herkomst van mensen.
Ik verwacht nu een boze Tweet van Wilders. Oh, wacht, het waren geen Marokkanen.Yopii schreef: ↑do mei 30, 2024 9:03 amNatuurlijk zijn het wel supporters, maar ook supporters kunnen op normvakantie gaan.FC Utrecht kraakt gemeente: 'Ik voel me vreselijk in de steek gelaten'
FC Utrecht heeft naar aanleiding van de rellen tijdens en rondom de play-offwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-2) al dertig stadionverboden uitgedeeld. Grootaandeelhouder Frans van Seumeren en algemeen directeur Thijs van Es balen van de 'collectieve' straf die de club gekregen heeft. Zo moet Utrecht de eerste thuiswedstrijd van komend Eredivisie-seizoen zonder publiek spelen.
Vorige week liep het volledig uit de hand in en rondom De Galgenwaard. Utrecht heeft dertig stadionverboden uitgedeeld en de club benadrukt dat dit aantal verder zal toenemen, omdat er meer relschoppers in beeld zijn. Dat de hele club gestraft wordt voor het gedrag van de relschoppers, stoort Van Es. "Zoals eerder aangegeven heeft FC Utrecht begrip voor het feit dat er naar aanleiding van de ongeregeldheden, wordt nagedacht over maatregelen. Maar deze straf raakt het collectief en niet de bewuste vandalen", zegt hij op de clubsite.
"Het collectief wordt nu gestraft voor het gedrag van individuen. Dat staat haaks op waar wij, en met ons het volledige betaalde voetbal als sector, voor staan." Van Es krijgt bijval van Van Seumeren. "Ik ben hier goed ziek van. Wat er in en rondom het stadion is gebeurd vind ik een regelrechte schande! Dat zijn geen supporters maar vandalen. Ook ben ik niet te spreken over de genomen maatregelen. Die zijn buitenproportioneel. Ik voel me vreselijk in de steek gelaten door de gemeente en burgemeester."
Ondertussen zet Utrecht samen met de politie in op het identificeren en straffen van de relschoppers. "De vele videobeelden die zijn gemaakt komen daarbij buitengewoon goed van pas. We hebben goed in beeld wie er zich buiten het stadion, maar ook op de thuistribunes en het uitvak hebben misdragen."
Wordt tijd dat we het gedrag benoemen en niet de herkomst van mensen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Intifa in de Galgenwaard.
-
Jans is geen verkeerde trainer he? Die had Ajax vorig seizoen na Steijn moeten hebben.. dan was het verval niet zo groot geweest. Leuk dat hij het nu zo goed doet bij Utrecht.
Whitey on the moon.
En dat met Van der Hoorn en Viergever!
Op zich leuk als Utrecht het goed doet. Dat is toch een stad waar een serieuze club bij past. Misschien dat ze het dit seizoen dan kunnen omdraaien. Normaal goed tegen Ajax en slap tegen de rest. Nu andersom?
Op zich leuk als Utrecht het goed doet. Dat is toch een stad waar een serieuze club bij past. Misschien dat ze het dit seizoen dan kunnen omdraaien. Normaal goed tegen Ajax en slap tegen de rest. Nu andersom?
Nil volentibus arduum
Winnen met flink wat fortuin. Sowieso geen echt goed voetballende ploeg. Toegegeven, ze houden het lang vol, maar ik verwacht dat die echt nog wel een mindere fase krijgen (of gewoon dat het minder meezit).
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Nou, het duurde langer dan verwacht, maar inmiddels storten ze toch aardig in he?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Tegen Go ahead ook geluk
- Jinne
- Site Admin
Bij NEC hadden ze ook al moeten verliezen. Fijn dat het nu wat instort.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Haller terug naar Utrecht op huurbasis.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Fantastisch! Geweldige speler, als ie het goed doet, gewoon terug halen. Kan ie mooi Brobbey opvolgen.
Maar wat kan hij nog, op zijn 30ste, na die kanker-episode?
Volgens mij is hij nooit meer de spits geweest van daarvoor. En kon hij het bij Leganés - het FC Utrecht van Spanje? (of nog lager) - blijkbaar niet laten zien.
Zo 'sensationeel' vind ik het niet. Volgens mij moet hij blij zijn dat hij ergens kan ballen.
Volgens mij is hij nooit meer de spits geweest van daarvoor. En kon hij het bij Leganés - het FC Utrecht van Spanje? (of nog lager) - blijkbaar niet laten zien.
Zo 'sensationeel' vind ik het niet. Volgens mij moet hij blij zijn dat hij ergens kan ballen.
FC Utrecht rondt sensationele terugkeer Haller af: 'Voelt als thuiskomen'
De terugkeer van Sébastien Haller naar FC Utrecht is donderdag afgerond. De Eredivisionist huurt de dertigjarige spits voor de rest van het seizoen van Borussia Dortmund.
"Het voelt als thuiskomen", zegt Haller op de website van FC Utrecht. "Het is natuurlijk heel fijn als je ergens binnenkomt lopen waar je goede herinneringen hebt. Je ziet bekende mensen, de bekende weggetjes door de stad. Het geeft gewoon een heel fijn gevoel."
Met de komst van Haller slaat FC Utrecht een spectaculaire slag op de transfermarkt. De 27-voudig Ivoriaans international was van 2015 tot 2017 al actief voor de Utrechters, waarna hij uitkwam voor Eintracht Frankfurt, West Ham United, Ajax, Borussia Dortmund en Leganés.
Met 50 miljoen euro is Haller nog altijd de duurste aankoop ooit van West Ham United. In dienst van Ajax kroonde hij zich in het seizoen 2021/2022 tot topscorer van de Eredivisie. Een jaar geleden maakte hij de winnende goal in de finale van de Afrika Cup tegen Nigeria.
Het afgelopen half jaar verliep veel minder succesvol voor Haller. Dortmund verhuurde hem aan Leganés, waar hij nog niet scoorde en op de bank belandde. De huurovereenkomst tussen Dortmund en de Spaanse club werd eerder deze week ontbonden. Daarmee was het grootste obstakel voor een huurdeal tussen FC Utrecht, Haller en Dortmund weggenomen.(nu.nl)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik heb hem na zijn Ajax periode en dus ook na zijn ziekte nooit meer in actie gezien. Geen idee dus wat hij liet zien.
Wel kan ik me voorstellen dat hij een langere periode nodig heeft om weer echt volledig op niveau te komen. De behandeling die hij heeft ondergaan is enorm zwaar voor het lichaam. Weer normaal fit worden is dan één ding maar we hebben het hier over topsport waar de laatste 1 of 2 procent ook van belang is om het verschil te kunnen maken. Vraag is of dat überhaupt haalbaar is natuurlijk maar het kan echt wel zijn dat hij gewoon tijd nodig heeft.
Over zijn verblijf in Spanje kun je nog de vraag stellen hoe goed de speelstijl van de club bij hem past. Haller is natuurlijk toch een spits met een gebruiksaanwijzing. Het is niet zo dat je zo'n type overal kunt neerzetten en dat hij dan wel begint te scoren.
We gaan het zien bij Utrecht. Ben wel benieuwd.
Wel kan ik me voorstellen dat hij een langere periode nodig heeft om weer echt volledig op niveau te komen. De behandeling die hij heeft ondergaan is enorm zwaar voor het lichaam. Weer normaal fit worden is dan één ding maar we hebben het hier over topsport waar de laatste 1 of 2 procent ook van belang is om het verschil te kunnen maken. Vraag is of dat überhaupt haalbaar is natuurlijk maar het kan echt wel zijn dat hij gewoon tijd nodig heeft.
Over zijn verblijf in Spanje kun je nog de vraag stellen hoe goed de speelstijl van de club bij hem past. Haller is natuurlijk toch een spits met een gebruiksaanwijzing. Het is niet zo dat je zo'n type overal kunt neerzetten en dat hij dan wel begint te scoren.
We gaan het zien bij Utrecht. Ben wel benieuwd.
Nil volentibus arduum
FC Utrecht
Oh ik ben ook zeer benieuwd!
Bij de juiste speelwijze kan het zomaar weer een gevaarlijke box-spits zijn.
En hij weet misschien nog wel hoe hij in de eredivisie moet scoren…
Bij de juiste speelwijze kan het zomaar weer een gevaarlijke box-spits zijn.
En hij weet misschien nog wel hoe hij in de eredivisie moet scoren…
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux schreef: ↑do jan 09, 2025 5:15 pmMaar wat kan hij nog, op zijn 30ste, na die kanker-episode?
Dan hebben jullie gewoon niet helemaal gevolgd waar en wanneer hij nog heeft gespeeld.
Heeft na zijn chemokuren bijvoorbeeld nog de winnende goal gemaakt in de finale van de Afrika Cup. Ook in de Champions League campagne waarbij Dortmund tot de finale kwam kreeg hij speeltijd.
Maar hij is natuurlijk niet terug in de Galgenwaard omdat het zo geweldig ging.
Nil volentibus arduum
Kanker in je lichaam hakt er in ..
Blij met de punten maar verder weinig smaak of kraak onder de trainert Farioli ...