PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » wo nov 15, 2017 6:50 pm

Bullshit. Richarlison was akkoord en 2 dagen voor hij ziu tekenen kreeg hij een beter bod. En Ajax gaat het financieel niet van een oremierleagyeclub winnen
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » do nov 16, 2017 8:37 am

Het bod van Watson was geen bizar bod maar wel hoger (gewoon het bedrag van Neres). Had Ajax in mee kunnen gaan en had dan direct de deal kunnen sluiten. Ajax was leidend qua keuze maar ondergeschikt qua bedrag.
Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'
Dinsdag 14 november 2017 om 07:32
Voormalig Ajax-toptarget Richarlison maakt veel indruk in de Premier League en zijn vlammende start blijft niet onopgemerkt. Tottenham Hotspur heeft naar verluidt interesse in de Watford-revelatie.

Volgens The Mirror hebben de Londenaren Richarlison op de radar en volgen ze de Braziliaan op de voet. Volgens het Engelse medium biedt Richarlison met zijn snelheid, scoringsdrift en veelzijdigheid precies waar Spurs-manager Mauricio Pochettino naar op zoek is. The Mirror schrijft dat de aanvaller vanaf de eerste seconde grote indruk maakt in Engeland. Tottenham stuurde al een aantal keer scouts op wedstrijden van Watford af.

Sinds Richarlison afgelopen zomer Fluminense verruilde voor Watford scoorde hij vier keer in elf Premier League-optredens. Ook was hij goed voor twee assists. De Engelse club betaalde zo'n 12,5 miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. Ajax was kort daarvoor heel dichtbij het aantrekken van Richarlison. Lang waren de Amsterdammers topfavoriet in de strijd om de Braziliaan en het leek een kwestie van tijd tot het contract getekend zou worden, maar Watford kaapte hem voor de Ajax-neuzen weg.
Had waarschijnlijk een Sanchez verhaal geworden, in&out + 25mio winst.

Ajax heeft gewoon een kruideniers mentaliteit
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » do nov 16, 2017 8:44 am

Inderdaad. Gewoon lappen als je overtuigd bent. Stel kneuzen.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » do nov 16, 2017 9:00 am

Onzin. Ajax werd bespeeld. Bij een biedingenstrijd had Ajax zo en zo het onderspit gedolven
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » do nov 16, 2017 9:20 am

LucaS schreef:Onzin. Ajax werd bespeeld. Bij een biedingenstrijd had Ajax zo en zo het onderspit gedolven
Had dan de deal sneller afgehandeld.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » do nov 16, 2017 9:26 am

Dikke aanname want Ajax stapte niet eens in de biedingen-strijd. Ze gaan het gevecht niet eens aan.

maar prima, lekker het handelen en wandelen van een slecht presterend Ajax verdedigen.
Gaat natuurlijk helemaal niet om deze ene speler maar om de tendens die je over de gehele linie ziet.
Nergens dat stapje extra zetten, ons opzadelen met grove middelmaat, en bij het begin van een seizoen gewoon je shit niet op orde hebben.

Jij verdedigd ze maar ze (TH) hebben alle schijn tegen omdat ze nl op geen enkel terrein uitmuntend scoren qua beleid/handelen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » do nov 16, 2017 9:52 am

Hoe kom je daar nou bij? Jij doet de aanname dat na het bod van Watford niet meer net Richarlison is gesproken. Ik heb gelezen dat hij na dat bod een voorkeur had voor de PL
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » zo nov 19, 2017 4:19 pm

Pi$¥€€ geeft toch ook niets bij Zwolle uit :1evil.gif:
0-1 mogen ze nog blij zijn en zo wordt je kampioen

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: PSV

Bericht door mattie » zo nov 19, 2017 4:25 pm

Toppie schreef:Pi$¥€€ geeft toch ook niets bij Zwolle uit :1evil.gif:
0-1 mogen ze nog blij zijn en zo wordt je kampioen

Yep hoe word ik kampioen.. je tegenstanders missen elke vorm.. De ander stelt een " pipo" op als Trainer..

Vervolgens laat je lekker de tegenstander het spel maken en in de omschakeling /counter scoor je lekker..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Mr. Ajax
Berichten: 14566
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 19, 2017 4:48 pm

Hele 2de helft van de mat geveegd door PEC, scoren ze 14 seconden voor tijd zo'n knullige rotgoal. Wat een kutploeg.

Die gaan overigens echt geen kampioen worden. Stel clowns bij mekaar dat psv.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2172
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: PSV

Bericht door Cluijffert » zo nov 19, 2017 4:57 pm

Natuurlijk wel. Als je als 'technische leiding' van de uitdager doelbewust iedere kans van slagen van je eerste elftal saboteert vanuit een Mokumse inteelt mentaliteit, zelfbevlekking, vriendjespolitiek en ware authentiek Amsterdamse incompetentie, dan wordt ook een lachwekkend elftal als dat van psv gewoon en eenvoudig kampioen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Mr. Ajax
Berichten: 14566
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 19, 2017 5:44 pm

Cluijffert schreef:Natuurlijk wel. Als je als 'technische leiding' van de uitdager doelbewust iedere kans van slagen van je eerste elftal saboteert vanuit een Mokumse inteelt mentaliteit, zelfbevlekking, vriendjespolitiek en ware authentiek Amsterdamse incompetentie, dan wordt ook een lachwekkend elftal als dat van psv gewoon en eenvoudig kampioen.
Getting old buddy... Erger dan IH. Bijna dan.

psv gaat dit seizoen geen kampioen worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: PSV

Bericht door Javiskamp » zo nov 19, 2017 7:07 pm

Waarom kreeg die knakker van PSV geen 2de gele kaart eigenlijk?

Is de KNVB dit jaar weer voor PSV? ;)

Ehmm... wat zegt de schijds nou?
“Ik vond het geen tweede gele kaart waard... het was niet onbezuisd dus geen rood”?... zoiets

Als ik hem goed begrijp zou hij wel een kaart hebben gegeven als dit een eerste geel zou zijn geweest...

?..

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » zo nov 19, 2017 7:30 pm

En als je dan ziet waarvoor die Groningen speler zijn 2e gele kaart krijgt..
I think I lost my fucking headache

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: PSV

Bericht door Javiskamp » zo nov 19, 2017 7:48 pm

Dat het per wedstrijd verschilt... soit... maar iets consequenter(meer gelijkheid) in de redenering door scheidsrechters mag wel lijkt me

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » zo dec 03, 2017 3:17 pm

Pi$¥€€ speelt ook niet best zal wel weer met een lucky laatste minuut goal winnen :1evil.gif: :excited.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: PSV

Bericht door Javiskamp » zo dec 03, 2017 3:44 pm

Nee hoor... die staan gewoon voor

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11935
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » zo dec 03, 2017 4:13 pm

Nou ja, "gewoon"...ze houden het wel enigzins spannend nog.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: PSV

Bericht door ferry » zo dec 03, 2017 4:19 pm

PSV speelt niet geweldig, maar dat doen ze al langer zo. Toch winnen, iedere keer.

Ajax kan er wel een paar scoren tegen ze, maar we zullen er ook wel weer een paar tegen krijgen, afhankelijk van de strategy du jour van onze trainer.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » zo dec 03, 2017 4:27 pm

Pi$¥€€ is kampioen dus die zijn in Maart of eerder het kampioenschap aan het vieren. Nou de NL competitie is niet beter dus schijt voetbal on top :blush.gif:

Yopii
Berichten: 18976
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma dec 11, 2017 3:25 pm

https://www.nu.nl/voetbal/5043608/psv-b ... omero.html

Weer een zeer verdachte deal. Stuttgart biedt 10,5 maar Velez accepteert liever een lager bod van PSV? En PSV biedt meer salaris dan een Duitse club? :biggrin.gif:

Lijkt me duidelijk dat PSV die spelers niet zelf koopt. Alex-constructie, zeg maar.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33664
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » ma dec 11, 2017 3:45 pm

Yopii schreef:https://www.nu.nl/voetbal/5043608/psv-b ... omero.html

Weer een zeer verdachte deal. Stuttgart biedt 10,5 maar Velez accepteert liever een lager bod van PSV? En PSV biedt meer salaris dan een Duitse club? :biggrin.gif:

Lijkt me duidelijk dat PSV die spelers niet zelf koopt. Alex-constructie, zeg maar.
Wimpey beweert dat ook continu. Zou kunnen. Maar als jij en Wimpey het weten, dan lijkt het mij stug dat de KNVB het niet zou weten. Bij andere clubs hebben ze daar toch op gestraft (Twente?)?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2017 5:10 pm

Ze weten het niet. Ze suggereren het.

Ik denk overigens dat ze bij de KNVB ook wel opkijken van dergelijke berichten want het is inderdaad opvallend. Maar het wil niet per definitie zeggen dat er iets gebeurd wat onreglementair is. En als dat al het geval is moet je het ook nog kunnen bewijzen.

Als ik het me goed herinner moesten ze in de zomer eerst nog De Jong verkopen. Kennelijk denken ze daar nu anders over.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » ma dec 11, 2017 6:11 pm

Doorverkooppercentage?

Als Stuttgart 100% wilt voor 10,5 miljoen en PSV 8 miljoen biedt voor 50% weet ik het wel als club.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma dec 11, 2017 6:24 pm

Mano schreef:Het bod van Watson was geen bizar bod maar wel hoger (gewoon het bedrag van Neres). Had Ajax in mee kunnen gaan en had dan direct de deal kunnen sluiten. Ajax was leidend qua keuze maar ondergeschikt qua bedrag.

Had waarschijnlijk een Sanchez verhaal geworden, in&out + 25mio winst.

Ajax heeft gewoon een kruideniers mentaliteit

Niet alles kan zomaar een Sanchez verhaal worden.
Maar een weergaloze aanvaller was voor Ajax misschien nog wel belangrijker geweest dan een ontzettend goede verdediger.


Met een beetje mazzel had die jongen gewoon bij Ajax gespeeld. Je kunt dus echt niet zeggen dat de scouting en onderhandelaar Marc Netto lui op hun reet zitten te niksen.
Maar bij Watford verdient ie nu al gauw 8 miljoen. Netto.

Plaats reactie