PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52105
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » di jul 10, 2012 4:39 pm

Benji schreef:Mounir II
Engelaar II :headbang.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Cruijff » wo jul 11, 2012 12:47 am

wimpey schreef:Matavz terug gezet naar de beloften door Dickie. Lekkere aankoop. Goed voor z'n marktwaarde ook. :biggthumpup.gif:
Echt waar? Dat nieuws had ik even gemist! :excited.gif: :drecul.gif:

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Alexander » wo jul 11, 2012 10:00 am

Dan moest PSV eigenlijk ook nog een spits gaan halen.....

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door mattie » wo jul 11, 2012 10:12 am

Baseman schreef:
Jöhnk schreef:En wat is de consequentie als dat niet gebeurt?
Dan kan PSV in de problemen komen, de gemeente heeft niet voor niets inspraak.
Nu zal dat inderdaad best meevallen, maar het lijkt me niet dat PSV dat graag even uitprobeert.
Je ziet ook dat PSV zich er in de praktijk niks van aantrekt. Het geld was nog niet binnen en het werd weer kopen kopen kopen.
PSV heeft vorig seizoen van het binnengekomen geld zo'n 5 miljoen uitgegeven aan transfers, de overige transfers zijn betaald met de inkomsten uit spelersverkopen (met name Doedel en ook enkele spelers die eerder dat seizoen verkocht werden).
Veruit het grootste gedeelte van het geld is gebruikt om de hypotheek en andere langlopende leningen af te betalen of te herfinancieren. Maar goed, dit is al meerdere malen besproken en zou al lang duidelijk moeten zijn.
dus jullie als goede boeren... vraag je dan niet in godsnaam af waar ze nu weer het geld vandaan hallen om Narsingh te kopen..
Of vinden jullie het niet erg om wat "extra"gemeente geld te betalen..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Cruijff » wo jul 11, 2012 12:09 pm

Man man man, ik schaalde PSV altijd al wat triester in dan Feyenoord (als 'club') maar wat beginnen ze daar in Eindhoven toch weer een level extra aan te tikken wat betreft sneuheid. En wat krijg ik, mede door dit soort nieuwtjes, toch zin in de JC Schaal. De kans bestaat trouwens dat Johan bij de editie van 2012 eens een keer niet aanwezig is, tenzij Siem de garantie kan geven dat JC dat schaaltje aan hem zal gaan overhandigen en niet aan goede vriend Markie.

Normaliter vind ik het een beetje 'Calimero' om met een stadion telkens uit je dak te gaan tegen één speler van de tegenstander, maar aan de andere kant, wat vind ik die Von Bommel toch ook een irritante Limburgse Kutboer. JALALALALALA AJAX AMSTERDAM, straks op 5 augustus heerlijke fluitconcerten bij elk balcontact van Lothar en uit de kelen van 35.000 Ajacieden: MARK VAN BOMMEL IS HOMOOOOO. MARK VAN BOMMEL IS HOMO!! Lekker!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Baseman » wo jul 11, 2012 2:19 pm

Jöhnk schreef: Dan vertelt PSV weer eens niet de waarheid, of half, want Roda wilde dat geld juist als huursom binnenkrijgen omdat men er anders (vanwege toezicht KNVB) niet over kon beschikken.
Volgens mij heb je dat verkeerd begrepen...omdat Roda onder toezicht staat mag men bij verkoop van een speler niet zomaar een andere speler aantrekken, bij verhuur van een speler mag dit echter wel. Daarom drong Roda op die huurconstructie aan, omdat ze anders geen nieuwe speler konden halen. Dat PSV Tyton na vorig seizoen ging kopen was zo goed als zeker, alleen heeft PSV de transfersom dus niet meteen overgemaakt.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Baseman » wo jul 11, 2012 2:22 pm

wimpey schreef:Matavz terug gezet naar de beloften door Dickie. Lekkere aankoop. Goed voor z'n marktwaarde ook.
Wil PSV hem verkopen dan?
Hij is teruggezet omdat hij ritme en fitheid moet opdoen, hij heeft zich namelijk niet gehouden aan zijn trainingsschema voor deze zomer en is derhalve nog niet fit genoeg. Daarover is Advocaat terecht nogal kwaad, dus vandaar. Matavz speelt vanavond overigens 'gewoon' mee met het eerste.

Lionel
Berichten: 47617
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » wo jul 11, 2012 2:44 pm

En bij het eerste kan hij niet fit worden?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52105
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » wo jul 11, 2012 3:14 pm

Baseman schreef: Wil PSV hem verkopen dan?
Nee, ze willen hem dolgraag houden en zetten hem terug omdat ze zo tevreden over hem zijn. :excited.gif:
Matavz speelt vanavond overigens 'gewoon' mee met het eerste.
Counterspitsje, alleen gevaarlijk in de diepte. Kan geen bal vasthouden en zet voorin nul druk en doet nul loopwerk. Dure grap, om voor zoiets 6 miljoen neer te leggen. Maar ik vind het prima uiteraard. :biggthumpup.gif:

Ik ben niet erg onder de indruk van het materiaal van psv. En al helemaal niet van het rendement van al die peperdure aankopen van vorig seizoen. Maar goed, dat is een koe in de kont kijken: psv doet niet voor niets al 4 jaar niet mee om de titel....

wimpey
Berichten: 52105
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » wo jul 11, 2012 7:06 pm

wimpey schreef: Rubin Kazan heeft bij hsv naar Paolo Guerrero geinformeerd. Lijkt me een concurrent v.w.b. evt. transfer Toivonen.
Magier Marcel kan opgelucht ademhalen, want Guerrero gaat naar Corinthians. :smallgrin.gif:

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Frank » wo jul 11, 2012 7:51 pm

mattie schreef:dus jullie als goede boeren... vraag je dan niet in godsnaam af waar ze nu weer het geld vandaan hallen om Narsingh te kopen..
Of vinden jullie het niet erg om wat "extra"gemeente geld te betalen..
Ik post hier niet meer zoveel, maar hier wil ik toch even op antwoorden:

Ik snap geen ene mallemoer van dat aankoop beleid van PSV. In plaats van het (eigenlijk al niet aanwezige geld) uit te geven aan een goede versterking voor de achterhoede, gaan ze weer achter zo'n f...king voorhoede speler aan. Daar hebben ze er blijkbaar nog steeds niet genoeg van.

Idioten daar in Eindhoven. :offtopic.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48012
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door peter » wo jul 11, 2012 7:56 pm

Volgens Base hebben ze geen rechtsbuiten, hoor. Echt niet.
Matig PSV komt op kletsnat veld niet tot scoren tegen Duitse vierdeklasser
Woensdag, 11 juli 2012 om 20:50
/

Na twee eenvoudige oefenzeges is PSV er niet in geslaagd om ook het derde duel in de aanloop naar het nieuwe seizoen om te zetten in winst. Tegen het Duitse Rot-Weiss Oberhausen, dat uitkomt in de Regionalliga West, kwam de ploeg van Dick Advocaat, evenals de opponent, niet tot scoren: 0-0.

In het kletsnatte Oberhausen mocht PSV van geluk spreken dat het met een gelijkspel het veld mocht verlaten. De thuisploeg, getraind door oud-international Mario Basler, was namelijk het dichtst in de buurt van een doelpunt. Aanvoerder Benjamin Weigelt presteerde het namelijk om twee keer vanuit een vrije trap op de lat boven gelegenheidsgoalie Boy Waterman te mikken. Eerste keus Przemyslaw Tyton geniet nog van zijn rust na deelname aan het EK.

Het slordige PSV wist zelf voorin niet al te veel af te dwingen en Dick Advocaat weet dan ook dat hem de komende weken nog heel wat werk te doen staat. Orlando Engelaar, die inviel, en Jürgen Locadia waren nog het dichtst in de buurt van een Eindhovense treffer, maar ook zij konden het verschil niet maken. Komende zondag krijgt PSV een herkansing; dan wacht de confrontatie met het Belgische Racing Genk.

VZ
AANVALLERS KOPEN! NU!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Frank » wo jul 11, 2012 7:59 pm

Peter schreef:Volgens Base hebben ze geen rechtsbuiten, hoor. Echt niet.
Goede verdedigers al helemaal niet, het lijkt me dat daar gezien de afgelopen seizoenen toch echt de prioriteiten moeten liggen.

Ik krijg steeds meer het idee dat er voor de supporters aangekocht wordt. 'Grote' namen en aantrekkelijke voorhoedespelers, in plaats van spelers die echt voor de balans in het elftal zouden kunnen zorgen. Is niet aantrekkelijk/aansprekend genoeg voor de gemiddelde supporter...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel
Berichten: 47617
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » wo jul 11, 2012 8:22 pm

Verbaast me van Dickie.

En juist een type Anita zorgde ervoor dat Ajax ging draaien.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41153
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Marillion » wo jul 11, 2012 9:59 pm

Over Dickie gesproken. Die krijgt z'n centjes niet...

'Advocaat heeft contractbreuk gepleegd'

MOSKOU - Dick Advocaat heeft contractbreuk gepleegd als bondscoach van Rusland. Dat zegt Nikita Simonian, voorzitter van de Russische voetbalbalbond.

''De verbintenis van Advocaat liep op 15 juli af'', aldus Simonian. ''Hij heeft ons op 16 juni na de uitschakeling op het EK verlaten."
"En hij had al een contract getekend bij PSV, dat op 1 juli inging. Die actie bedreigt zijn verbintenis met de Russische voetbalbond.''
Simonian wil niet voldoen aan het laatste maandsalaris van Advocaat, een bedrag van zo'n 300.000 euro. ''We hebben hem uitgenodigd om te luisteren naar zijn visie over onze nationale ploeg. We zijn bang dat we hem nooit meer zien.''

Bron: nusport.nl

:smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door generaal » wo jul 11, 2012 10:05 pm

Frank schreef:
Peter schreef:Volgens Base hebben ze geen rechtsbuiten, hoor. Echt niet.
Goede verdedigers al helemaal niet, het lijkt me dat daar gezien de afgelopen seizoenen toch echt de prioriteiten moeten liggen.

Ik krijg steeds meer het idee dat er voor de supporters aangekocht wordt. 'Grote' namen en aantrekkelijke voorhoedespelers, in plaats van spelers die echt voor de balans in het elftal zouden kunnen zorgen. Is niet aantrekkelijk/aansprekend genoeg voor de gemiddelde supporter...
Ik zit al seizoenen lang te hopen op een nieuwe Alex. Het is gewoon een schande.. Die verdediging van PSV. Ajax, AZ, Feyenoord, Vitesse en NEC hebben een betere achterhoede. FC Twente een even slechte. Spitsen winnen wedstrijden voor een club, maar verdedigers winnen titels.

Lionel
Berichten: 47617
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » wo jul 11, 2012 10:14 pm

Niet persoon bedoeld generaal maar dat van aanvallers winnen wedstrijden en verdedigers titels is toch gewoon onzin?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door generaal » wo jul 11, 2012 10:18 pm

Rishi schreef:Niet persoon bedoeld generaal maar dat van aanvallers winnen wedstrijden en verdedigers titels is toch gewoon onzin?
Waarom? Niet zelden is de club met het minste aantal tegendoelpunten ook de club die de titels opeist. Het is eigenlijk heel logisch: als je niet scoort, maar ook niets weggeeft heb je in ieder geval nog één punt verdiend (en je tegenstander haalt je niet in). Maar als je een lekke defensie hebt, en een paar aardige spitsen, kun je nogal eens tegen een 2-4 nederlaag aanlopen. Ik weet wel wat ik liever heb hoor.

Lionel
Berichten: 47617
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » wo jul 11, 2012 10:27 pm

Tja, als je niks voorin hebt rondlopen en alleen maar onder druk staat zal het ook vaak niet goed aflopen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door generaal » wo jul 11, 2012 10:43 pm

Verschil is dat je bijsluitende middenvelders nog wel een doelpuntje kunnen maken (vergelijk de 1-0 wedstrijden tegen Ajax van Bakkal), maar dat spitsen de blunders van houthakkers achterin bijna nooit goed kunnen maken. Wat mij betreft is een solide achterhoede de basis van een kampioensploeg. Maar helaas heeft Nederland überhaupt amper goede verdedigers in de Eredivisie rondlopen. Dat duo van Vitesse kan mij nog het meest bekoren, nu Vertonghen weg is.

Lionel
Berichten: 47617
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » wo jul 11, 2012 11:10 pm

Ik zou die Virgil van Dijk weleens willen zien na een jaar training van Frank en Jaap.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: PSV 2012-2013

Bericht door SylvievdVaart » do jul 12, 2012 10:26 am

Fredje is een stayer! :icon_mrgreen.gif:
PSV'er Bouma tekent voor een jaar bij

HOOFDDORP - Wilfred Bouma staat ook komend seizoen onder contract bij PSV. De verdediger tekent voor een jaar bij.

Dat meldt PSV donderdag op haar eigen website. De 34-jarige international begint daarmee aan zijn dertiende seizoen in Eindhovense dienst.

Technisch manager Marcel Brands is in zijn nopjes met de contractverlenging van Bouma. "Wilfred heeft een goed seizoen gedraaid, is een echte PSV’er en hij kan met zijn ervaring nog van toegevoegde waarde zijn."

Bouma keerde donderdag terug op het trainingsveld, nadat hij sinds het EK vakantie had.

http://www.nu.nl
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

wimpey
Berichten: 52105
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » do jul 12, 2012 2:00 pm

generaal schreef:Verschil is dat je bijsluitende middenvelders nog wel een doelpuntje kunnen maken
psv loopt ook nog eens te leuren met z'n enige middenveld met enig scorend vermogen (Toivonen).

Neem aan dat Pieters dit seizoen LCV wordt, want Willems na het spelen van een EK op de bank zetten is kapitaalvernietiging. Marcelo is positioneel een drama, bierbuik Bouma is een slechte grap en Zanka ken ik niet. Volgens meerdere posters hier (wellicht vertekend beeld dus) niet veel soeps. Ergo: het lijkt me niet dat psv met zo'n defensie serieus om de titel gaat meespelen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Cruijff » do jul 12, 2012 2:53 pm

generaal schreef:
Rishi schreef:Niet persoon bedoeld generaal maar dat van aanvallers winnen wedstrijden en verdedigers titels is toch gewoon onzin?
Waarom? Niet zelden is de club met het minste aantal tegendoelpunten ook de club die de titels opeist. Het is eigenlijk heel logisch: als je niet scoort, maar ook niets weggeeft heb je in ieder geval nog één punt verdiend (en je tegenstander haalt je niet in). Maar als je een lekke defensie hebt, en een paar aardige spitsen, kun je nogal eens tegen een 2-4 nederlaag aanlopen. Ik weet wel wat ik liever heb hoor.
Klopt, of bijvoorbeeld tegen een 2-6 nederlaag. :headbang.gif: Mooie wedstrijd was dat! :biggthumpup.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9377
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Dubbel » do jul 12, 2012 6:02 pm

Psv 0-0 tegen Oberhausen.... laat Dickie ze weer echt op z'n Psv's spelen?

Plaats reactie