De TV rechten

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 6:14 pm

Nihad schreef:Oke, ik heb voor jullie de details van het nieuwe voetbalkanaal. Althans, voor de gene die Ziggo hebben:

Het gaat 9.95 kosten per maand, voor 4 kanalen en is de 1e 2 maanden gratis. Vanaf de 3e week van augustus is het te bestellen.
Nou(w) volgens mij kun je het vanaf 22 juli al bestellen :smallgrin.gif:


http://www.ziggo.nl/producten/televisie ... visie-live

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo jul 20, 2008 7:56 pm

Prijs valt me mee, ik denk er zowaar over om me te abonneren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jul 20, 2008 8:14 pm

Net zo duur als bij Tele2 de afgelopen jaren volgens mij

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jul 20, 2008 8:23 pm

Letten jullie er wel op dat het misschien kan zijn dat de 2e scartuitgang geen live-eredivisie uit laat gaan.Dat kan men blokkeren.Voor degene die met een lange scart zijn 2e toestel denkt aan te kunnen sluiten zou ik me daar wel goed over laten informeren.

Het hoeft dus niet, dat blokkeren, maar het kan wel.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo jul 20, 2008 9:22 pm

De prijs per maand valt op zich wel mee maar het concept staat me niet aan. Ik hoef niet al die wedstrijden te zien en al helemaal niet meerdere tegelijk. Gewoon af en toe een potje als het me op dat moment interesseert. Dat moeten ze gewoon aanbieden via pay per view.

Om af en toe een buitenlandse topper te kunnen zien heb ik al een abonnement op sport1. Vervolgens kun je spaans voetbal niet meer zien waarmee de grootste reden om het pakket uberhaupt te nemen is verdwenen. Ik ben dan weer te lui om het op te zeggen.

Het liefst zou ik dat abonnement er uit gooien en dan volledig op basis van pay per view wedstrijden bekijken. En dan dus vanuit de Nederlandse competitie maar ook europees of bijvoorbeeld een zuid amerikaanse topper. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dat aan te bieden? Ik denk dat daar best markt voor is.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo jul 20, 2008 10:10 pm

Voetske schreef:
Nihad schreef:Oke, ik heb voor jullie de details van het nieuwe voetbalkanaal. Althans, voor de gene die Ziggo hebben:

Het gaat 9.95 kosten per maand, voor 4 kanalen en is de 1e 2 maanden gratis. Vanaf de 3e week van augustus is het te bestellen.
Nou(w) volgens mij kun je het vanaf 22 juli al bestellen :smallgrin.gif:


http://www.ziggo.nl/producten/televisie ... visie-live
Zo zie je maar, zelfs ik vergis me.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jul 20, 2008 11:48 pm

Marillion schreef:De prijs per maand valt op zich wel mee maar het concept staat me niet aan. Ik hoef niet al die wedstrijden te zien en al helemaal niet meerdere tegelijk. Gewoon af en toe een potje als het me op dat moment interesseert. Dat moeten ze gewoon aanbieden via pay per view.

Om af en toe een buitenlandse topper te kunnen zien heb ik al een abonnement op sport1. Vervolgens kun je spaans voetbal niet meer zien waarmee de grootste reden om het pakket uberhaupt te nemen is verdwenen. Ik ben dan weer te lui om het op te zeggen.

Het liefst zou ik dat abonnement er uit gooien en dan volledig op basis van pay per view wedstrijden bekijken. En dan dus vanuit de Nederlandse competitie maar ook europees of bijvoorbeeld een zuid amerikaanse topper. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dat aan te bieden? Ik denk dat daar best markt voor is.
En hoe goedkoop moet dat pay-per-view dan wel niet zijn? ALs het 5 euro per wedstrijd is, is een abonnement gelijk aan twee wedstrijden ppv per maand. Of ze moeten dat laatste echt spotgoedkoop maken

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 21, 2008 7:22 am

Nihad schreef:
Voetske schreef:
Nihad schreef:Oke, ik heb voor jullie de details van het nieuwe voetbalkanaal. Althans, voor de gene die Ziggo hebben:

Het gaat 9.95 kosten per maand, voor 4 kanalen en is de 1e 2 maanden gratis. Vanaf de 3e week van augustus is het te bestellen.
Nou(w) volgens mij kun je het vanaf 22 juli al bestellen :smallgrin.gif:


http://www.ziggo.nl/producten/televisie ... visie-live
Zo zie je maar, zelfs ik vergis me.
Nou, grote fout.Zou iederen wachten tot de 3 week van Augustus omdat jouw details niet juist zijn, loop je wel een groot risico dat je decoder niet op tijd binnen is ..
Laatst gewijzigd door 999 op za aug 03, 2019 3:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 21, 2008 7:38 am

Marillion schreef:De prijs per maand valt op zich wel mee maar het concept staat me niet aan. Ik hoef niet al die wedstrijden te zien en al helemaal niet meerdere tegelijk. Gewoon af en toe een potje als het me op dat moment interesseert. Dat moeten ze gewoon aanbieden via pay per view.

Om af en toe een buitenlandse topper te kunnen zien heb ik al een abonnement op sport1. Vervolgens kun je spaans voetbal niet meer zien waarmee de grootste reden om het pakket uberhaupt te nemen is verdwenen. Ik ben dan weer te lui om het op te zeggen.

Het liefst zou ik dat abonnement er uit gooien en dan volledig op basis van pay per view wedstrijden bekijken. En dan dus vanuit de Nederlandse competitie maar ook europees of bijvoorbeeld een zuid amerikaanse topper. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dat aan te bieden? Ik denk dat daar best markt voor is.
Dat je spaans voetbal niet kon zien lag niet aan sport1, al maakt dat natuurlijk in principe niet uit waar door je het niet ( meer ) kon zien.Mwah Sport1 is leuk, maar soms ook iets te veel van het goede voor veel mensen, wat ik in mijn omgeving hoor.Voor mij zou b.v. dat Franse voetbal er best af mogen, en potjes b.v. in de engelse l. tussen West Ham en Wigan zeggen me niks.

Zoals Lucas al zegt, wat mag dat dan kosten ?.9,95 per maand is niet duur op 4 kanalen !!.Dus bepaal jij welke wedstrijd je wilt zijn.Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is de uitzend kwaliteit, want de bandbreedte zal toch ergens vandaan moeten komen, en kan, zeker op een " Platte " tv wat kwaliteit verlies geven.Of het moet zijn dat men andere kanelen tijdelijk wat minder bandbreedte geeft ...

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jul 21, 2008 9:45 am

Voetske schreef:
Nihad schreef:
Voetske schreef: Nou(w) volgens mij kun je het vanaf 22 juli al bestellen :smallgrin.gif:


http://www.ziggo.nl/producten/televisie ... visie-live
Zo zie je maar, zelfs ik vergis me.
Nou, grote fout.Zou iederen wachten tot de 3 week van Augustes omdat jouw details niet juist zijn, loop je wel een groot risico dat je decoder niet op tijd binnen is ..
Alsof mensen volledig op mijn vertrouwen. Daarbij maakt het voor mensen met een decoder geen moer uit of ze nu bestellen of in de 3e week van augustus.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 21, 2008 9:51 am

Tja, als je intersant wilt doen alsof je het laatste nieuwtje hebt w.b. Ziggo en de live-eredivisie details moet je wel volledig zijn .. :aai.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jul 21, 2008 9:56 am

En ga nu maar weer lekker buitenspelen Voetske.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jul 21, 2008 10:00 am

Maar het regent buiten!
Duke schreef:Prijs valt me mee, ik denk er zowaar over om me te abonneren.
Het enige probleem is dat ik binnenkort mijn abonnement op Ziggo opzeg, omdat ik overga op glasvezel. :smallgrin.gif:

Het zal er dus wel niet van komen op korte termijn.
Laatst gewijzigd door Duke op ma jul 21, 2008 10:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 21, 2008 10:01 am

Iemand die bij UPC zit? Wat heb je nodig voor dit concept? Een dure decoder? Een nieuwe TV?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma jul 21, 2008 10:04 am

Nihad, hoe bestel ik een nieuwe afstandsbediening bij jullie? De wachttijd is meer dan 10 minuten en daar heb ik geen trek in :hupajax.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jul 21, 2008 10:06 am

Je hebt inderdaad een decoder nodig, maar die krijg je in bruikleen bij UPC. Uiteraard betaal je hem zelf wel, via je abonnement, maar goed. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jul 21, 2008 10:20 am

Spijker schreef:Nihad, hoe bestel ik een nieuwe afstandsbediening bij jullie? De wachttijd is meer dan 10 minuten en daar heb ik geen trek in :hupajax.gif:
Je hebt PM.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 21, 2008 10:23 am

Duke schreef:Je hebt inderdaad een decoder nodig, maar die krijg je in bruikleen bij UPC. Uiteraard betaal je hem zelf wel, via je abonnement, maar goed. :smallgrin.gif:
Maar kun je ook kijken met een tien jaar oude analoge TV?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jul 21, 2008 10:31 am

Ja hoor. Je zal een decoder moeten nemen voor digitale televisie.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma jul 21, 2008 11:02 am

Het verbaast me dat er nu veel meer belangstelling lijkt dan indertijd bij Versatel, terwijl de prijs even hoog is

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma jul 21, 2008 11:17 am

Versatel combineerde het in het begin met Internet. Dat had iedereen bijna al, dus was het minder interessant. Vanaf het moment dat ze het ook alleen als digitale TV aanboden (in samenwerking met KPN) werden er veel meer abonnementen verkocht.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jul 21, 2008 11:31 am

Voetske schreef: Dat je spaans voetbal niet kon zien lag niet aan sport1, al maakt dat natuurlijk in principe niet uit waar door je het niet ( meer ) kon zien.Mwah Sport1 is leuk, maar soms ook iets te veel van het goede voor veel mensen, wat ik in mijn omgeving hoor.Voor mij zou b.v. dat Franse voetbal er best af mogen, en potjes b.v. in de engelse l. tussen West Ham en Wigan zeggen me niks.

Zoals Lucas al zegt, wat mag dat dan kosten ?.9,95 per maand is niet duur op 4 kanalen !!.Dus bepaal jij welke wedstrijd je wilt zijn.Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is de uitzend kwaliteit, want de bandbreedte zal toch ergens vandaan moeten komen, en kan, zeker op een " Platte " tv wat kwaliteit verlies geven.Of het moet zijn dat men andere kanelen tijdelijk wat minder bandbreedte geeft ...
Het gaat mij er eigenlijk vooral om dat ik straks bijvoorbeeld 2 abonnementen moet hebben als ik voetbal wil zien. En dan zie ik nog niet eens alles want het probleem met de spaanse competitie is nog altijd niet opgelost. En ik wil maar heel af en toe een potje zien.

9,95 per maand is inderdaad op zich niet duur. Maar van de eredivisie zal ik op een jaar denk ik geen 5 wedstrijden willen zien. Ajax zie ik in het stadion en de rest kan me op een enkele uitzondering na niet boeien. Datzelfde probleem heb ik met sport1. Ik wil Barca-Real zien, of Manchester-Arsenal. Maar al die andere wedstrijden kunnen me ook niet boeien.

Daarom zou ik graag pay per view zien. Geen abonnementen met vaste kosten waar ik toch niet of nauwelijks gebruik van maak. Maar gewoon een volledig aanbod waaruit ik een keer een wedstrijd kan plukken als ik er zin in hen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jul 21, 2008 11:34 am

Spijker schreef:Versatel combineerde het in het begin met Internet. Dat had iedereen bijna al, dus was het minder interessant. Vanaf het moment dat ze het ook alleen als digitale TV aanboden (in samenwerking met KPN) werden er veel meer abonnementen verkocht.
Dat was inderdaad hun probleem. Het aanbieden van zo'n combi pakket was zo ongeveer het stomste wat ze konden doen. Moet je kijken wat een problemen je aanhaalt als je van internet, tv en telefonie aanbieder gaat wisselen. En dan hadden ze ook nog eens veel technische problemen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jul 21, 2008 12:31 pm

LucaS schreef:Het verbaast me dat er nu veel meer belangstelling lijkt dan indertijd bij Versatel, terwijl de prijs even hoog is
En digitale TV is veel meer ingeburgerd, men is gewend aan afzonderlijke pakketten. Bij Versatel moest het zich allemaal nog bewijzen, de kastjes en zo.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 21, 2008 3:00 pm

Marillion schreef:
Voetske schreef: Dat je spaans voetbal niet kon zien lag niet aan sport1, al maakt dat natuurlijk in principe niet uit waar door je het niet ( meer ) kon zien.Mwah Sport1 is leuk, maar soms ook iets te veel van het goede voor veel mensen, wat ik in mijn omgeving hoor.Voor mij zou b.v. dat Franse voetbal er best af mogen, en potjes b.v. in de engelse l. tussen West Ham en Wigan zeggen me niks.

Zoals Lucas al zegt, wat mag dat dan kosten ?.9,95 per maand is niet duur op 4 kanalen !!.Dus bepaal jij welke wedstrijd je wilt zijn.Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is de uitzend kwaliteit, want de bandbreedte zal toch ergens vandaan moeten komen, en kan, zeker op een " Platte " tv wat kwaliteit verlies geven.Of het moet zijn dat men andere kanelen tijdelijk wat minder bandbreedte geeft ...
Het gaat mij er eigenlijk vooral om dat ik straks bijvoorbeeld 2 abonnementen moet hebben als ik voetbal wil zien. En dan zie ik nog niet eens alles want het probleem met de spaanse competitie is nog altijd niet opgelost. En ik wil maar heel af en toe een potje zien.

9,95 per maand is inderdaad op zich niet duur. Maar van de eredivisie zal ik op een jaar denk ik geen 5 wedstrijden willen zien. Ajax zie ik in het stadion en de rest kan me op een enkele uitzondering na niet boeien. Datzelfde probleem heb ik met sport1. Ik wil Barca-Real zien, of Manchester-Arsenal. Maar al die andere wedstrijden kunnen me ook niet boeien.

Daarom zou ik graag pay per view zien. Geen abonnementen met vaste kosten waar ik toch niet of nauwelijks gebruik van maak. Maar gewoon een volledig aanbod waaruit ik een keer een wedstrijd kan plukken als ik er zin in hen.
Ach, ik denk dat je nog een jaar moet wachten voordat Pay-per view daadwerkelijk gaat doorzetten.Ik snap je wel.Zeker wat Sport1 betreft, waarvan ik soms ook denk, moet die wedstrijd nu echt ( live ) uitgezonden worden.Maar aan de andere kant, tis natuurlijk wel weer prettig zo alle aansprekende competities bij elkaar.Oja, dankzij Premeire heb ik dus van de Spaanse competitie geen wedstrijd hoeven missen, op zich ook raar, want Premeire zit in Duitsland.

Afijn, als ik het goed begrepen heb kun je bij TELE2 wel per wedstrijd betalen al moet je dan wel een TELE2 TV gold abo hebben.
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 21, 2008 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie