PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » zo jul 28, 2019 10:12 am

Ze hebben vooral aanvallers die het van hun snelheid i.c.m. een actie moeten hebben. Maar wie gaat die aanvallers lanceren? Bergwijn op 10 is een zwaktebod waarbij je hem uit zijn kracht laat spelen en die hele verzameling defensieve middenvelders gaat 't ook niet doen.

Het zou voor PSV helemaal niet slecht zijn om één van de aanvallers te verkopen en dat geld te investeren in een middenvelder die een assist in huis heeft. Ik hoorde ook iets van interesse van Bologna in Hendrix. Die zouden ze uiteraard ook kunnen vervangen door zo'n type. Al vraag ik me wel af wat er in Bologna in de pasta heeft gezeten dat ze op dit idee zijn gekomen.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » zo jul 28, 2019 10:22 am

Marillion schreef:Ze hebben vooral aanvallers die het van hun snelheid i.c.m. een actie moeten hebben. Maar wie gaat die aanvallers lanceren? Bergwijn op 10 is een zwaktebod waarbij je hem uit zijn kracht laat spelen en die hele verzameling defensieve middenvelders gaat 't ook niet doen.

Het zou voor PSV helemaal niet slecht zijn om één van de aanvallers te verkopen en dat geld te investeren in een middenvelder die een assist in huis heeft.

Volgens mij moet Guti een beetje zo'n type zijn, alleen komt ie daar niet echt uit de verf. Pereiro zou het in principe ook moeten kunnen, maar ja...
Marillion schreef:Ik hoorde ook iets van interesse van Bologna in Hendrix. Die zouden ze uiteraard ook kunnen vervangen door zo'n type. Al vraag ik me wel af wat er in Bologna in de pasta heeft gezeten dat ze op dit idee zijn gekomen.
Die zijn een beetje op de Nederlandse toer. Dijks - Il Trattore - is daar ook een held, he. Denswil is laatst ook gehaald. Wat dat betreft zou Hendrix daar goed kunnen passen. :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo jul 28, 2019 10:40 am

Van Bommel lijkt continu bezig met het opnaaien van mensen. Heeft die man wel het temperament van een coach? Of houdt ie de self-destruct button al enige tijd stevig ingedrukt?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » zo jul 28, 2019 10:44 am

Mr. Ajax schreef:
Marillion schreef:Ik hoorde ook iets van interesse van Bologna in Hendrix. Die zouden ze uiteraard ook kunnen vervangen door zo'n type. Al vraag ik me wel af wat er in Bologna in de pasta heeft gezeten dat ze op dit idee zijn gekomen.
Die zijn een beetje op de Nederlandse toer. Dijks - Il Trattore - is daar ook een held, he. Denswil is laatst ook gehaald. Wat dat betreft zou Hendrix daar goed kunnen passen. :ajaxsmiley.gif:
Misschien denken ze: We hebben de beste keuken ter wereld. Wat maakt 't nog uit wie er op het veld staat. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » zo jul 28, 2019 10:49 am

wimpey schreef:Van Bommel lijkt continu bezig met het opnaaien van mensen. Heeft die man wel het temperament van een coach? Of houdt ie de self-destruct button al enige tijd stevig ingedrukt?
Soort van blufpoker met een grote mond ? . Heb het idee dat hij zichzelf heel speciaal vind ...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » zo jul 28, 2019 12:25 pm

'Sevilla meldt zich officieel bij PSV voor Steven Bergwijn'
26 juli 2019 13:11 - Voetbal International

"Sevilla meldt zich officieel bij PSV voor Steven Bergwijn"; image source: Pro Shots

Sevilla heeft zich officieel bij PSV gemeld voor Steven Bergwijn. Dat weet Voetbal International te melden. De Spaanse club, die eerder al Luuk de Jong overnam van PSV, heeft echter nog geen bod uitgebracht. Bergwijn wordt al langer gelinkt aan een transfer naar Sevilla. Zowel technisch directeur Monchi als trainer Julen Lopetegui zouden zeer gecharmeerd zijn van de aanvaller van PSV, meldde De Telegraaf eerder.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » zo jul 28, 2019 12:39 pm

999 schreef:
wimpey schreef:Van Bommel lijkt continu bezig met het opnaaien van mensen. Heeft die man wel het temperament van een coach? Of houdt ie de self-destruct button al enige tijd stevig ingedrukt?
Soort van blufpoker met een grote mond ? . Heb het idee dat hij zichzelf heel speciaal vind ...
Dat vindt hij absoluut. Wordt ook wel een beetje gevoed door het journaille dat hem bewierookt om elke scheet die hij laat. Iemand als Sjoerd Mossou, bijvoorbeeld, heeft hem alvast tot toptrainer gebombardeerd - eigenlijk zonder enige feitelijke aanleiding. Het voetbal van PSV is vrij armoedig.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: PSV

Bericht door Gezond verstand » zo jul 28, 2019 2:12 pm

Mano schreef:Iedereen heeft het over Malen maar lijkt me geen killer.

Hij heeft techniek en is snel. Komt vaak in scoringspositie maar schiet ook heel vaak recht op de keeper, over of naast.
Je kan hem halen maar als dat echt een gebrek is, heb je niet zoveel aan hem. Aan de andere kant als je wacht tot hij bewijst dat hij veel kan scoren, is het te laat.

Hij doet me (op dat vlak) denken aan Brutil Hosé. Die jongen kon prima ballen maar schoot er niets in.
Deed mij aan Victor Fischer denken. Druistig, heel druistig. Geen rust zodra hij het doel ziet.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » ma jul 29, 2019 9:12 am

Gezond verstand schreef:
Mano schreef:Iedereen heeft het over Malen maar lijkt me geen killer.

Hij heeft techniek en is snel. Komt vaak in scoringspositie maar schiet ook heel vaak recht op de keeper, over of naast.
Je kan hem halen maar als dat echt een gebrek is, heb je niet zoveel aan hem. Aan de andere kant als je wacht tot hij bewijst dat hij veel kan scoren, is het te laat.

Hij doet me (op dat vlak) denken aan Brutil Hosé. Die jongen kon prima ballen maar schoot er niets in.
Deed mij aan Victor Fischer denken. Druistig, heel druistig. Geen rust zodra hij het doel ziet.
three peas in a pod
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » ma jul 29, 2019 10:16 am

Die Boscagli heeft een prima inspeelpass, maar verdedigen lukte wat minder. Vrij essentieel. Kan overigens nog wel komen, hoor. Die jongen heeft wel talent.

Bruma viel me overigens wel echt tegen. Zag het vaak niet. Ook Gakpo had 1 moment waarbij ik niet snapte dat hij die bal niet naar Lammers passte. Dat was zo obvious, maar hij mist daar dan toch het overzicht.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di jul 30, 2019 10:00 am

Jöhnk schreef: Dat vindt hij absoluut. Wordt ook wel een beetje gevoed door het journaille dat hem bewierookt om elke scheet die hij laat. Iemand als Sjoerd Mossou, bijvoorbeeld, heeft hem alvast tot toptrainer gebombardeerd - eigenlijk zonder enige feitelijke aanleiding.
Wishful thinking. :smallgrin.gif:
Het voetbal van PSV is vrij armoedig.
Dat lijkt me een understatement.

Nu is, zoals Marillion schrijft, de selectie van PSV onevenwichtig samengesteld, maar daar is Van Bommel ook bij.

Wat de belangstelling voor PSV'ers betreft, die wordt vooral 'in de hand gewerkt' door zaakwaarnemers en mensen rond PSV, zo lijkt het. Persslaafje Rik Elfrink meldt dat Sevilla Bergwijn wil maar dat er niets concreet is. Dat betekent dus niets. Lozano is blijkbaar zoveelste keus bij Napoli en ook de overgang van Hendrix naar Bologna is vooralsnog een losse flodder. Ik neem aan dat scouts van Bologna afgelopen weekend Ajax-PSV hebben gezien... :biggrin.gif:

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di jul 30, 2019 11:26 am

Vorig seizoen begon Lothar nog enigszins vrolijk aan de competitie. grootse plannen en mooie visie.
Vervolgens een goed resultaat voor de winterstop (in competitie)
je zag hem wel met de maand zuurder worden. Vooral na de winterstop.
Het spel vond ik het gehele jaar niet aantrekkelijk. Totaal niet creatief.


Dit jaar lijkt hij vanaf dag 1 al hoog in zijn PH waarde te zitten
Als het spel achter blijft in combinatie met zijn zuurgraad richting de media, kan het weleens een kort jaar voor Lothar worden.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » di jul 30, 2019 11:45 am

Mano schreef: Dit jaar lijkt hij vanaf dag 1 al hoog in zijn PH waarde te zitten
Ik vermoed dat je "laag in zijn PH waarde" bedoelt :smallgrin.gif:
Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, en dus een hoge zuurgraad. Basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7 en dus een lage zuurgraad.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di jul 30, 2019 12:53 pm

:biggrin.gif: correct
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: PSV

Bericht door Gaizka1985 » di jul 30, 2019 3:25 pm

Wat is de verwachting voor vanavond, gaat PSV het redden met die gammele verdediging?

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » di jul 30, 2019 3:36 pm

Jawel, die kunnen lekker counteren. Dat Basel was ook behoorlijk lek hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di jul 30, 2019 3:46 pm

Zal er een beetje van afhangen, mocht Basel als eerste scoren of dat het boeltje in paniek raakt. Er zit natuurlijk een behoorlijke druk op die spelers ( Telt ook voor AJAX ), mede door wat het financieel te halen valt in de CL. Zoiets van dejavu naar j.l. zaterdag toe, van het zal toch niet.

Lionel heeft wel gelijk, dat Basel stelt ook niet veel voor ...

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » di jul 30, 2019 3:49 pm

Nee joh die kunnen er echt niks van. Je zag het vorige week al. Als PSV gewoon Bergwijn op de vleugels opstelt maken ze gehakt van die gasten.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di jul 30, 2019 4:02 pm

Deze ronde zullen ze toch wel redden inderdaad? Basel is echt niet meer wat het geweest is. Daarbij hebben ze, weliswaar op de valreep, een goed resultaat uit de eerste wedstrijd.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di jul 30, 2019 4:37 pm

Niemand heeft een glazen bol toch.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » di jul 30, 2019 4:41 pm

Van mij mag psv de europa league in. Qua punten voor Nederland maakt dat weinig uit, maar liever mogen ze op donderdagen naar wladiwostok, Armenië en Azerbeidzjan.

Mocht Ajax de cl wel halen zijn de miljoenen alleen voor ons. Mogen ze weer een parkeerplaats verkopen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di jul 30, 2019 4:47 pm

Gaizka1985 schreef:Wat is de verwachting voor vanavond, gaat PSV het redden met die gammele verdediging?
Ongetwijfeld, want PSV heeft wel kwaliteit in de voorhoede.

Hoop het ook, want ze moeten wel bezig blijven.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di jul 30, 2019 5:13 pm

Zou uitschakeling vanavond gelijk einde Europees avontuur zijn? Of stromen ze dan nog door naar de voorronde EL?
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di jul 30, 2019 7:09 pm

Nou, game on!!! (1-0)

Zoet staat weer vliegen te vangen
(Al was ie keihard)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: PSV

Bericht door brigade zuid » di jul 30, 2019 7:11 pm

Eins zu null fur den fc Basel. :onfire.gif:

Plaats reactie