PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo aug 24, 2022 10:17 pm

Valt me wel vaker op dat ze daar nul komma nul reflecterend vermogen hebben hè.
Het is altijd onverdiend, onterecht, schuld van de scheids, grens, programma. Hebben ze dat nou echt nooit door? Het Calimero virus zit daar zo godsgruwelijk diep in gebakken. Sneu voor ze eigenlijk.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 24, 2022 10:17 pm

Ze hebben in ieder geval een extra dagje rust voor de loting.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 24, 2022 10:18 pm

Ook van Nistelrooij heeft een andere wedstrijd gezien.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 19035
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo aug 24, 2022 10:19 pm

wimpey schreef:
wo aug 24, 2022 10:03 pm
Mijn zoon postte net 3 kruizen op het IG van d’n brain.

Ach ja, het is feest hier. :hypocrite.gif:
Zwaar geïndoctrineerd, die jongen. Terecht. :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

Zo, dat is ook weer geregeld. Zijn we meteen van het verhaal af dat PSV zo verschrikkelijk goed is.

En dan dit ook nog:
Sky Sports komt met het bericht dat Manchester United de interesse in Cody Gakpo lijkt te laten varen. Na het aantrekken van Casemiro en de waarschijnlijke komst van Antony lijkt het aantrekken van Gakpo te duur te worden voor de recordkampioen van Engeland. "Het is nog niet honderd procent zeker, maar het lijkt dat de interesse afneemt", zo wordt geschreven.
Laatst gewijzigd door Yopii op wo aug 24, 2022 10:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

columbus
Berichten: 5429
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » wo aug 24, 2022 10:21 pm

Ajaciedjuh schreef:
columbus schreef:Wat is die interviewer slecht zeg
En Veerman heeft weinig zelfreflectie Afbeelding
Haha, ja inderdaad. Mega

Misschien hadden ze hem even een half uurtje moeten laten wachten voordat hij voor de camera moest verschijnen

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo aug 24, 2022 10:21 pm

GangstaRiB schreef:
wo aug 24, 2022 10:07 pm
Wow… had echt verwacht dat Rangers geen probleem moest zijn. Maar ik lees dat PSV weer op z’n PSV’s met poep in de broek speelde.

Ajax had haar Wouters en Blind.
PSV heeft nu z’n Nistelrode.
Alleen Feyenoord doet het slim door Kuyt eerst zich te laten bewijzen (of niet) op een lager nivo.
Was jij niet diep onder de indruk van dit PSV?

Rangers stond in de EL-finale. Ik denk dat ze gewoonweg beter zijn dan PSV. Heb vandaag in ieder geval niet het tegendeel kunnen ontdekken.

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » wo aug 24, 2022 10:25 pm

Jöhnk schreef:
wo aug 24, 2022 10:21 pm
GangstaRiB schreef:
wo aug 24, 2022 10:07 pm
Wow… had echt verwacht dat Rangers geen probleem moest zijn. Maar ik lees dat PSV weer op z’n PSV’s met poep in de broek speelde.

Ajax had haar Wouters en Blind.
PSV heeft nu z’n Nistelrode.
Alleen Feyenoord doet het slim door Kuyt eerst zich te laten bewijzen (of niet) op een lager nivo.
Was jij niet diep onder de indruk van dit PSV?

Rangers stond in de EL-finale. Ik denk dat ze gewoonweg beter zijn dan PSV. Heb vandaag in ieder geval niet het tegendeel kunnen ontdekken.
Voor de eredivisie geef ik ze wel een goede kans. Zeker als Gakpo blijft.
Maar ik ben niet ontevreden hoe Schreuder het doet. Lijkt erop dat ie Ajax van nieuwe honger heeft voorzien.
Maar goed met Sangare, Veerman, Luuk en Gakpo heb je het voor eredivisie begrippen goed voor elkaar. Als deze natuurlijk blijven na deze zeperd.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7377
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » wo aug 24, 2022 10:26 pm

columbus schreef:Wat is die interviewer slecht zeg
Nou nou. En die bamihap komt ook geen zinnig woord uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii
Berichten: 19035
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo aug 24, 2022 10:27 pm

Jöhnk schreef:
wo aug 24, 2022 10:21 pm
GangstaRiB schreef:
wo aug 24, 2022 10:07 pm
Wow… had echt verwacht dat Rangers geen probleem moest zijn. Maar ik lees dat PSV weer op z’n PSV’s met poep in de broek speelde.

Ajax had haar Wouters en Blind.
PSV heeft nu z’n Nistelrode.
Alleen Feyenoord doet het slim door Kuyt eerst zich te laten bewijzen (of niet) op een lager nivo.
Was jij niet diep onder de indruk van dit PSV?

Rangers stond in de EL-finale. Ik denk dat ze gewoonweg beter zijn dan PSV. Heb vandaag in ieder geval niet het tegendeel kunnen ontdekken.
Zelfs zonder Bassey? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7377
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » wo aug 24, 2022 10:27 pm

GangstaRiB schreef:
Jöhnk schreef:
wo aug 24, 2022 10:21 pm
GangstaRiB schreef:
wo aug 24, 2022 10:07 pm
Wow… had echt verwacht dat Rangers geen probleem moest zijn. Maar ik lees dat PSV weer op z’n PSV’s met poep in de broek speelde.

Ajax had haar Wouters en Blind.
PSV heeft nu z’n Nistelrode.
Alleen Feyenoord doet het slim door Kuyt eerst zich te laten bewijzen (of niet) op een lager nivo.
Was jij niet diep onder de indruk van dit PSV?

Rangers stond in de EL-finale. Ik denk dat ze gewoonweg beter zijn dan PSV. Heb vandaag in ieder geval niet het tegendeel kunnen ontdekken.
Voor de eredivisie geef ik ze wel een goede kans. Zeker als Gakpo blijft.
Maar ik ben niet ontevreden hoe Schreuder het doet. Lijkt erop dat ie Ajax van nieuwe honger heeft voorzien.
Maar goed met Sangare, Veerman, Luuk en Gakpo heb je het voor eredivisie begrippen goed voor elkaar. Als deze natuurlijk blijven na deze zeperd.
Ik vind psv ook beter dan vorig seizoen. Dat wordt echt nog wel een strijd om het kampioenschap.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » wo aug 24, 2022 10:29 pm

Yopii schreef:
wimpey schreef:
wo aug 24, 2022 10:03 pm
Mijn zoon postte net 3 kruizen op het IG van d’n brain.

Ach ja, het is feest hier. :hypocrite.gif:
Zwaar geïndoctrineerd, die jongen. Terecht. :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

Zo, dat is ook weer geregeld. Zijn we meteen van het verhaal af dat PSV zo verschrikkelijk goed is.

En dan dit ook nog:
Sky Sports komt met het bericht dat Manchester United de interesse in Cody Gakpo lijkt te laten varen. Na het aantrekken van Casemiro en de waarschijnlijke komst van Antony lijkt het aantrekken van Gakpo te duur te worden voor de recordkampioen van Engeland. "Het is nog niet honderd procent zeker, maar het lijkt dat de interesse afneemt", zo wordt geschreven.
MU heeft ook Monaco en rangers gekeken en dacht: wat moeten we ermee? Speelt verstoppertje

Dus CL miljoenen weg en Gakpo miljoenen weg. Tja, dan zal Sangare wel verkocht moeten worden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » wo aug 24, 2022 10:30 pm

Ze kunnen leuk counteren maar zelf het spel maken is veel te hoog gegrepen. Geen enkel game plan (behalve alles op De Jong, zelfs toen hij er al uit was). Rangers uiteindelijk gemakkelijk overeind gebleven.

Volgens mij had PSV al financieel voorgesorteerd op de CL. Zullen Sangare en Gakpo misschien wel moeten verkopen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » wo aug 24, 2022 10:31 pm

Heerlijk avondje voetbal


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 24, 2022 10:33 pm

Bezweken onder de druk? Vraag me af hoe slim het was om afgelopen weekend niet gewoon een Eredivisie wedstrijd te spelen. Is natuurlijk niet het hele verhaal maar denk dat het verstandiger is om een normaal ritme vast te houden.

Mooi dat hun supporters Rangers nog even extra op scherp hebben gezet door de spelersbus lastig te vallen. Zo heeft iedereen z'n bijdrage in het eindresultaat. Daar zullen ze trots op zijn.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo aug 24, 2022 10:34 pm

Ten Hag wil Gakpo vast nog steeds. Dat zit zo in zijn hoofd dus dat krijg je er niet meer uit, al speelt hij honderd slechte wedstrijden. Mede daarom zou ik geen cent toegeven op Antony. Want elke cent die je weggeeft kunnen ze extra bieden op Gakpo.

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 24, 2022 10:43 pm

Ik durf inmiddels te stellen dat Nistelrode een trainer van niks is. Echte Brabo, op ut counterke.

Rangers he. Die lui zet je met redelijk positiespel onder druk. Kort erop in de opbouw. Dan win je 3-0. Trainer en hun grote spelers (niet zo groot dus) loeihard gefaald. Sangare, Gakpo en Veerman raakten geen knikker.

Yopii
Berichten: 19035
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo aug 24, 2022 10:44 pm

Ik kijk op het psv-forum en zie tot mijn verbazing dat Gakpo de schuld krijgt:

35 minuten geleden
#1.165
robpsv11 zei:
Alsjeblieft, pleur lekker op
Dit. Moeite om mezelf in te houden en geen ban te geven.

Gakpo is in z'n eentje verantwoordelijk voor het mislopen van de CL. En dat is knap, met die andere blunderende prutsers in z'n team.

Heeft de boel totaal gesaboteerd met z'n beentjes terugtrekken, niet diep gaan, beetje de schouders laten hangen. Hoeft nooit meer een PSV-shirt aan te trekken. Faalhaas.
Alsof die jongen niet dolgraag de held was geweest vanavond... :confused.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 24, 2022 10:46 pm

wimpey schreef:
wo aug 24, 2022 10:43 pm
Ik durf inmiddels te stellen dat Nistelrode een trainer van niks is. Echte Brabo, op ut counterke.

Rangers he. Die lui zet je met redelijk positiespel onder druk. Kort erop in de opbouw. Dan win je 3-0. Trainer en hun grote spelers (niet zo groot dus) loeihard gefaald. Sangare, Gakpo en Veerman raakten geen knikker.
Veerman kon daar niets aan doen. Die stond op de verkeerde positie. :smallgrin.gif:

Simons zag ik wel wat aardige dingen doen. Daar hebben ze volgens mij wel een goede aan. Voetbalt erg gemakkelijk.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18994
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » wo aug 24, 2022 10:47 pm

wimpey schreef:
wo aug 24, 2022 10:43 pm
Ik durf inmiddels te stellen dat Nistelrode een trainer van niks is. Echte Brabo, op ut counterke.

Rangers he. Die lui zet je met redelijk positiespel onder druk. Kort erop in de opbouw. Dan win je 3-0. Trainer en hun grote spelers (niet zo groot dus) loeihard gefaald. Sangare, Gakpo en Veerman raakten geen knikker.
En toch wonnen ze van Ajax..

Yopii
Berichten: 19035
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo aug 24, 2022 10:53 pm

Ajax liet opnieuw de JC-Schaal lopen. Doet er uiteindelijk niet toe. Het seizoen is nog lang.

Wij hebben ook zulke jaren gehad: door eerdere mislukkingen neemt de stress zo toe dat het opnieuw niet lukt. Thomas Vermaelen en zo.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 24, 2022 10:55 pm

Yopii schreef:
wo aug 24, 2022 10:53 pm
Ajax liet opnieuw de JC-Schaal lopen. Doet er uiteindelijk niet toe. Het seizoen is nog lang.

Wij hebben ook zulke jaren gehad: door eerdere mislukkingen neemt de stress zo toe dat het opnieuw niet lukt. Thomas Vermaelen en zo.
Daarom hadden ze dus afgelopen weekend gewoon moeten spelen.

Gek genoeg lijkt PSV me sterker dan vorig seizoen maar zaten ze er toen eigenlijk dichterbij. En dan ook nog eens tegen een betere tegenstander.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33687
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » wo aug 24, 2022 10:57 pm

Als ze nu ook nog even in de EL falen, kunnen ze in de ConL coëfficiëntiepunten gaan sprokkelen. Zijn ze nog van nut.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14568
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: PSV

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 24, 2022 11:13 pm

wimpey schreef:
wo aug 24, 2022 10:03 pm
Mijn zoon postte net 3 kruizen op het IG van d’n brain.

Ach ja, het is feest hier. :hypocrite.gif:
Toppertje :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » do aug 25, 2022 4:55 am

Tja, met trainers als Ruud Van Nistelrooy of Dirk Kuijt neem je nou eenmaal een risico. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7377
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » do aug 25, 2022 6:19 am

The Chaaaaampionsssss


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie