PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » zo sep 01, 2013 1:47 pm

Yopi schreef:
Zuidema schreef:Leuk trouwens om gisteravond Rijvers weer eens te zien. Krasse ouwe baas inmiddels, 87 jaar oud. Ik heb hem vaak vervloekt omdat ie mijn grote liefde zo dwars kon zitten, maar ere wie ere toekomt: hij heeft indertijd een geweldig stuk werk verricht in Eindhoven. Daar heeft Psv heel veel aan te danken. Voor de jongeren onder ons: je mag wel stellen dat hij van Psv in de jaren 70 een structurele topclub heeft gemaakt.
Wat was hij klein. :blush.gif:
Overkomt oude mannen wel vaker dat ze op een gegeven moment 10, of soms zelfs wel 15 centimeter krimpen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » zo sep 01, 2013 1:49 pm

Ik schrok ervan, hij kwam ongeveer tot de navel van Ruud van Nistelrooij.

Wat speelde PSV gisteravond weer fris en fruitig, trouwens. :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo sep 01, 2013 1:51 pm

Yopi schreef: Wat speelde PSV gisteravond weer fris en fruitig, trouwens. :smallgrin.gif:
Fris en fruitig al 4 op rij niet gewonnen. :biggthumpup.gif:

Dat feestje na die 0-0 zal me een Happening geweest zijn. Dan worden Brabantse nachten idd lang.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » zo sep 01, 2013 1:52 pm

Cruijff schreef:
Yopi schreef:
Zuidema schreef:Leuk trouwens om gisteravond Rijvers weer eens te zien. Krasse ouwe baas inmiddels, 87 jaar oud. Ik heb hem vaak vervloekt omdat ie mijn grote liefde zo dwars kon zitten, maar ere wie ere toekomt: hij heeft indertijd een geweldig stuk werk verricht in Eindhoven. Daar heeft Psv heel veel aan te danken. Voor de jongeren onder ons: je mag wel stellen dat hij van Psv in de jaren 70 een structurele topclub heeft gemaakt.
Wat was hij klein. :blush.gif:
Overkomt oude mannen wel vaker dat ze op een gegeven moment 10, of soms zelfs wel 15 centimeter krimpen.
Rijvers is altijd klein geweest. 1.65. Dat is tegenwoordig zelfs voor een vrouw klein.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » zo sep 01, 2013 1:53 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef: Wat speelde PSV gisteravond weer fris en fruitig, trouwens. :smallgrin.gif:
Fris en fruitig al 4 op rij niet gewonnen. :biggthumpup.gif:

Dat feestje na die 0-0 zal me een Happening geweest zijn. Dan worden Brabantse nachten idd lang.
Als Guus Meeuwis de uitblinker in het stadion was, dan weet je wel hoe laat het is.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » zo sep 01, 2013 1:57 pm

Ze zijn daar terug op aarde, neem ik aan.

PSV heeft in de competitie nog geen sterke tegenstander gehad en toch al twee keer puntverlies geleden. Dat gejubel was voorbarig.

Geen schande, hoor.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma sep 02, 2013 7:44 am

Wie bij PSV jubelde er en was verdwenen van de aarde?
De media zijn veel te positief na een paar goede wedstrijden en jij neemt dat om een of andere onbegrijpelijke reden iedereen bij PSV kwalijk :excited.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 7:54 am

Hoe kijk jij tegen Labyad aan, Baseman? Welkom bij psv?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma sep 02, 2013 8:07 am

Wat mij betreft is hij welkom ja.
Sportief en financieel kan de komst van Labyad positief zijn, dus ik heb geen moeite met zijn komst.

De reden van zijn vertrek vond ik altijd begrijpelijk, de manier waarop hij vertrok was echter verre van netjes en vrij bedroevend van zijn kant.
Maar hij heeft ondertussen zijn excuses gemaakt naar Brands en die heeft dat geaccepteerd. Als hij daarna ook nog zijn excuses maakt richting de supporters, dan zal de meerderheid er geen/minder problemen mee hebben.
Hij is en blijft een groot talent en een goede middenvelder, die ook nog op de vleugels uit de voeten kan.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 8:43 am

Baseman schreef: Hij is en blijft een groot talent en een goede middenvelder, die ook nog op de vleugels uit de voeten kan.
Zeker. Zou ook voor Ajax een goede zijn. Hij lijkt me als mens niet de snuggerste / stabielste trouwens... Potentiele splijtzwam.
generaal schreef:Hopelijk haalt Brands Boulahrouz (rechtsback) en Bakkal (in plaats van Maher/Wijnaldum) op. Tijd voor wat body in het elftal.
Dit soort opportunisme doet het ook onder Ajacieden op AT goed. Je bent hier op je plaats. :smallgrin.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma sep 02, 2013 9:02 am

wimpey schreef:Hij lijkt me als mens niet de snuggerste / stabielste trouwens... Potentiele splijtzwam.
Klopt, al helpt het wel dat hij gebroken heeft met zaakwaarnemer Veerman en dat zijn vader inmiddels heeft ingezien dat alleen geld niet zaligmakend is.
Ik mag toch hopen dat hij zijn lesje ondertussen heeft geleerd.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 9:53 am

Baseman schreef:Wie bij PSV jubelde er en was verdwenen van de aarde?
De media zijn veel te positief na een paar goede wedstrijden en jij neemt dat om een of andere onbegrijpelijke reden iedereen bij PSV kwalijk :excited.gif:
Bij de supporters, bedoelde ik.

Ik neem niemand bij PSV iets kwalijk. Cocu weet heus wel dat hij geen wonderteam heeft.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » ma sep 02, 2013 10:11 am

Als Labyad zo'n fantastische speler is, waarom heeft geen enkele andere buitenlandse club zich dan voor hem gemeld? Dat mannetje is een rat van de ergste orde, die sec door opportunisme wordt gedreven. Dan zie ik nog liever Bakkal terugkeren op het oude nest.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 10:22 am

Zo denkt de 'concïerge' er blijkbaar ook over. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Die jongen is een Utrechts straatschoffie, verwacht geen parlementair taalgebruik van hem. Ik kon me destijds wel voorstellen dat hij getergd was, want hij is behoorlijk zwart gemaakt door de mensen van PSV. Natuurlijk hadden Brands c.s. de pest in dat Labyad gratis de deur uit liep, maar ja, dan hadden ze maar geen contract moeten afsluiten met een rechtsongeldige optie erin.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » ma sep 02, 2013 10:29 am

Allemaal tot je dienst, maar dan heeft dat geteisem dus niets meer in Eindhoven te zoeken. Als Ajax slim is, blijft ze ook af van een dienstverband met Zakaria voor hun moers Labyad. Potentieel zit er best veel voetbal in hem, maar mentaal zitten er net iets te veel krassen op.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 10:33 am

Dat conflict ging toch gewoon over geld? Labyad wilde cashen en PSV ook.

Ik vond hem niet zo bijzonder. Aardig voetballertje maar geen buitencategorie.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma sep 02, 2013 11:30 am

generaal schreef:Als Labyad zo'n fantastische speler is, waarom heeft geen enkele andere buitenlandse club zich dan voor hem gemeld?
Dus omdat Labyad heeft aangegeven terug te willen naar PSV en eventueel Ajax is geen enkele andere buitenlandse club in hem geïnteresseerd?
En wie noemt Labyad een fantastische speler?
Dan zie ik nog liever Bakkal terugkeren op het oude nest.
Je bedoelt die speler die zuipen en roken belangrijker vond dan goed spelen?
Behalve in zijn laatste contractjaar, dan deed hij iedere keer een beetje moeite zodat hij een nieuw contract af kon dwingen.
Mentaal veel sterker dan Labyad ja :excited.gif:
Yopi schreef:Ik vond hem niet zo bijzonder. Aardig voetballertje maar geen buitencategorie.
Hahaha, wat moet jij de Eredivisie een verschrikking vinden...bijna allemaal niet zo bijzondere aardige voetballertjes :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 11:41 am

Dat klopt toch ook? Hoeveel spelers van de buitencategorie lopen er in Nederland rond? Zeg het maar, wie zou jij als zodanig omschrijven? :confused.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 11:45 am

Yopi schreef:Dat klopt toch ook? Hoeveel spelers van de buitencategorie lopen er in Nederland rond? Zeg het maar, wie zou jij als zodanig omschrijven? :confused.gif:
Zoals ie indirect schrijft: dat weet je en als je dat niet trekt kun je beter niet kijken.

Interessanter is dan ook de vraag welke spelers buitencategorie zouden kunnen worden. Evt.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 11:48 am

Tja, helaas moet ik het slechte niveau van de Eredivisie op de koop toe nemen, ik ben nu eenmaal supporter van Ajax. :blush.gif:

Zou Labyad buitencategorie kunnen worden, Willem? Daar heb ik mijn twijfels over, eerlijk gezegd. Spelers lijken hier al snel bijzonder juist door het matige niveau (vooral in verdedigend opzicht) van onze competitie. Het zegt wel iets dat die jongen daar in het tweede loopt.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » ma sep 02, 2013 12:01 pm

Overigens heb ik PSV-Cambuur met open mond zitten kijken. Maher was zo verschrikkelijk slecht. Niveau Vijfde Klasse onderbond. Cocu moet z'n middenveld anders neerzetten, want anders wordt Maher een grote flop.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma sep 02, 2013 12:11 pm

Yopi schreef:Tja, helaas moet ik het slechte niveau van de Eredivisie op de koop toe nemen, ik ben nu eenmaal supporter van Ajax. :blush.gif:

Zou Labyad buitencategorie kunnen worden, Willem? Daar heb ik mijn twijfels over, eerlijk gezegd. Spelers lijken hier al snel bijzonder juist door het matige niveau (vooral in verdedigend opzicht) van onze competitie. Het zegt wel iets dat die jongen daar in het tweede loopt.
Lijkt mij ook. Als het zo'n geweldenaar was zouden ze hem toch wel opstellen zeker? Ze betalen hem niet voor niets een dik salaris.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 6:36 pm

Manolev en Toivonen blijven bij PSV, zegt Raiola. Beide spelers hebben zich gemeld bij hun nationale ploeg.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » ma sep 02, 2013 6:38 pm

Manolev kan toch wel rechtsbuiten spelen? :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 6:42 pm

Voor die positie hebben ze Jozefzoon al. :hypocrite.gif:

Plaats reactie