NEC

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » zo mei 28, 2017 7:08 pm

De kruijf weg bij NEC... de meester hd niet het goede geboel.

En Alflen dan... laat hij zijn vriendje nou in de steek?

,,
Ik heb niet honderd procent het goede gevoel om hier door te gaan en dan moet je het niet doen’’, expliceerde De Kruijff zondag nadat de degradatie van de Nijmeegse club een feit was.

,,Mijn beslissing is niet afhankelijk van de degradatie. In de zes, zeven maanden die ik bij NEC heb gewerkt is veel gebeurd. Ik ben een gevoelsmens. Ik moet geen spijt krijgen van een beslissing, dat zijn niet goed zijn voor mij en ook niet voor de club.’’

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: NEC

Bericht door elliquido » zo mei 28, 2017 7:36 pm

hi-hi-balla
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » zo mei 28, 2017 8:55 pm

'Geldschieters en supporters zien komst van nieuwe NEC-trainer niet zitten'
'Geldschieters en supporters zien komst van nieuwe NEC-trainer niet zitten'
Zondag 28 mei 2017 om 20:38
Meer rampspoed voor NEC. Kort na de degradatie van de Nijmeegse club uit de Eredivisie is het hoogst onzeker of Rob Alflen nog aan de slag gaat als hoofdtrainer.

Dat meldt Omroep Gelderland. Dit weekend lekte uit dat Alflen rond is met NEC, maar het lijkt erop dat hij volgend jaar niet voor de groep staat. De reden: geldschieters en supporters zijn het op z'n zachtst gezegd oneens met de keuze voor de huidige assistent van Heracles Almelo.

De onduidelijkheid rond Alflen begon zondagochtend, toen Danny Hoekman, voormalig adviseur van NEC, afzegde voor het programma De Tafel van Kees. Hij liet optekenen dat er een crisisberaad op de agenda stond in Nijmegen, hoewel dat vervolgens weer werd ontkend door de clubleiding. De bedoeling was dat Alflen pas maandag gepresenteerd zou worden.

De grote vraag is nu of Alflen de nieuwe trainer van NEC wordt. Directeur Bart van Ingen hield zijn kaken stijf op elkaar tegenover Omroep Gelderland. "Daar geef ik nu geen antwoord op. Het is nu een periode van verwerken, daarna komt er een volledig plan."
Zou NEC bij van Breukelen advies hebben ingewonnen? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: NEC

Bericht door Duke » zo mei 28, 2017 10:09 pm

Danny Hoekman? Die deed toch niets meer bij NEC? :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo mei 28, 2017 11:27 pm

Ach, vergeef die supporters van NAC toch, Javiskamp. Ze zijn gewoon blij dat ze Arnhem gaan bezoeken, wie niet?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » ma mei 29, 2017 6:11 am


Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: NEC

Bericht door El Clavo » ma mei 29, 2017 9:18 pm

Doei!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: NEC

Bericht door beelzebub » ma mei 29, 2017 10:34 pm

Enige waarom ik NEC zal missen is voor een salonremise in de kampioenswedstrijd. Ciao en succes in de Jupiler Liek. :necsjaal.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » di mei 30, 2017 5:17 pm

Ramona schreef:Analyse: Praatclub bezorgde NEC degradatie


Mee eens, Javiskamp?
Ik weethet niet. Wat ik wel weet is dat ik echt even helemaal klaar ben met dat amateuristische gedoe van: het ligt allemaal niet aan mij.

Ik ben blij dat het de komende tijd geen voetbal is.

Ik begrijp ook echt niet dat er mensen zijn die mij dan zwak en geen echte supporter vinden.
Dat ben ik zeker wel, maar ik heb het nooit zo goed begrepen waarom ik amateurisme moet supporteren en ook dan achter de club ( en daar lees ik dan: de leiding die er een zooi van maken) moet blijven staan.

Zolang er niet wordt geruimd zoeken ze het allemaal maar uit met hun grote bekken allemaal.
Ze zullen niet om malen hoor.. als zij maar lekker kunnen blijven aantotzooien.

Net als met de KNVB... waarom zou ik dat steunen?? Ik lijk wel gek.

Als het nou een clubje is met mensen die hart en ziel in de club leggen en dan degraderen vind ik dat allemaal veel erger dan nu. Ze hebben niks maar dn ook niks geleerd van vorige degradatie... sterker nog, het gekut is alleen maar erger geworden.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC

Bericht door Thijs » wo mei 31, 2017 8:44 am

Je gaat toch voor je club en om een pot voetbal te zien?

Alsof een SCC kopen automatisch het 'steunen van het beleid' betekent. En als NEC per ongeluk over NAC was gestruikeld was iedereen braaf een SCC gaan kopen en werd 'het beleid' ineens wel gesteund?

Bij NEC 'nuilen' ze toch altijd, ongeacht wie er op het pluche zit en op het veld staan? Het is gewoon met elke andere club die degradeert, de echten zullen blijven en de nepsupporters haken af met een of ander kulverhaaltje. Wat verder prima is hoor, als je geen zin hebt in FC Oss en alleen eredivisievoetbal wil zien.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: NEC

Bericht door beelzebub » wo mei 31, 2017 8:56 am

Belangrijker is.. Waar gaan die twee grote NEC talenten heen die al aan de eredivisie hebben mogen ruiken?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » wo mei 31, 2017 11:43 am

Thijs schreef:Je gaat toch voor je club en om een pot voetbal te zien?

Alsof een SCC kopen automatisch het 'steunen van het beleid' betekent. En als NEC per ongeluk over NAC was gestruikeld was iedereen braaf een SCC gaan kopen en werd 'het beleid' ineens wel gesteund?

Bij NEC 'nuilen' ze toch altijd, ongeacht wie er op het pluche zit en op het veld staan? Het is gewoon met elke andere club die degradeert, de echten zullen blijven en de nepsupporters haken af met een of ander kulverhaaltje. Wat verder prima is hoor, als je geen zin hebt in FC Oss en alleen eredivisievoetbal wil zien.
Ergo, in meen dat het stadion ook steeds aardig vol zat ten tijde van de JL...oftewel...bij NEC is weinig succes dus ook weinig successupporters. :hypocrite.gif:

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » wo mei 31, 2017 10:44 pm

beelzebub schreef:Belangrijker is.. Waar gaan die twee grote NEC talenten heen die al aan de eredivisie hebben mogen ruiken?
Die Arnhemse jongen hoort bij Vitesse natuurlijk.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: NEC

Bericht door beelzebub » do jun 01, 2017 8:58 am

Grot en Kadioglu zijn beiden in Arnhem geboren toch? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do jun 01, 2017 9:53 pm

Grot naar Vitesse... heerlijk...

Kaedioglu naar vitesse... ik geef hem grootelijk...

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do jun 01, 2017 9:54 pm

BuBurgemeester Nijmegen laat van zich horen: 'De verkeerde mensen zijn opgestapt'
Burgemeester Nijmegen laat van zich horen: 'De verkeerde mensen zijn opgestapt'
Donderdag 1 juni 2017 om 21:46
Burgemeester Hubert Bruls haalt hard uit naar de NEC-fans die Bart van Ingen hebben bedreigd. Van Ingen stapte na de degradatie van de club op, mede vanwege die bedreigingen.

"Blijkbaar zijn de verkeerde mensen bij NEC opgestapt", reageert Bruls tegen de Gelderlander. "Voetbal is passie. Het blijft sport. Dit kan gewoon niet. Als je zo reageert dat mensen van de club zich thuis niet meer prettig voelen, dan ga je echt een grens over. Laten deze lieden alsjeblieft hun seizoenkaart inleveren."

Of de politie een onderzoek start naar de verwensingen en bedreigingen kan Bruls niet zeggen. Dat is aan het Openbaar Ministerie. "Maar wij slaan dit wel op in ons brein. Treffen we deze figuren nog eens aan dan kan dat zeker leiden tot een stadionverbod. Men moet vooral niet denken dat je je dit zomaar kan permitteren", aldus de burgemeester.

Bruls heeft Van Ingen gebeld om hem een hart onder de riem te steken. "Geloof me. Die man krabbelt wel weer op. Gezien al het werk dat hij voor de club heeft verricht gun ik hem van harte een mooie toekomst."


FINALE! Real wint Champions League na spannende eindstrijd: maak ruim €70,- van je vijfje!denken dat je je dit zomaar kan permitteren", aldus de burgemeester.

Bruls heeft Van Ingen gebeld om hem een hart onder de riem te steken. "Geloof me. Die man krabbelt wel weer op. Gezien al het werk dat hij voor de club heeft verricht gun ik hem van harte een mooie toekomst."


FINALE! Real wint Champions League na spannende eindstrijd: maak ruim €70,- van je vijfje!

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do jun 01, 2017 9:55 pm

Javiskamp schreef:BuBurgemeester Nijmegen laat van zich horen: 'De verkeerde mensen zijn opgestapt'
Burgemeester Nijmegen laat van zich horen: 'De verkeerde mensen zijn opgestapt'
Donderdag 1 juni 2017 om 21:46
Burgemeester Hubert Bruls haalt hard uit naar de NEC-fans die Bart van Ingen hebben bedreigd. Van Ingen stapte na de degradatie van de club op, mede vanwege die bedreigingen.

"Blijkbaar zijn de verkeerde mensen bij NEC opgestapt", reageert Bruls tegen de Gelderlander. "Voetbal is passie. Het blijft sport. Dit kan gewoon niet. Als je zo reageert dat mensen van de club zich thuis niet meer prettig voelen, dan ga je echt een grens over. Laten deze lieden alsjeblieft hun seizoenkaart inleveren."

Of de politie een onderzoek start naar de verwensingen en bedreigingen kan Bruls niet zeggen. Dat is aan het Openbaar Ministerie. "Maar wij slaan dit wel op in ons brein. Treffen we deze figuren nog eens aan dan kan dat zeker leiden tot een stadionverbod. Men moet vooral niet denken dat je je dit zomaar kan permitteren", aldus de burgemeester.

Bruls heeft Van Ingen gebeld om hem een hart onder de riem te steken. "Geloof me. Die man krabbelt wel weer op. Gezien al het werk dat hij voor de club heeft verricht gun ik hem van harte een mooie toekomst."


FINALE! Real wint Champions League na spannende eindstrijd: maak ruim €70,- van je vijfje!denken dat je je dit zomaar kan permitteren", aldus de burgemeester.

Bruls heeft Van Ingen gebeld om hem een hart onder de riem te steken. "Geloof me. Die man krabbelt wel weer op. Gezien al het werk dat hij voor de club heeft verricht gun ik hem van harte een mooie toekomst."


FINALE! Real wint Champions League na spannende eindstrijd: maak ruim €70,- van je vijfje!
Quoten met een ipad is kut... vergeef me...

Ik zou sowieso opgestapt zijn als medewerker... houwdoe en bedankt

Verder... dat van Ingen het goed bedoelde... ja, dat geloof ik wel.

Dat hij het jiet goed deed... ja, dat moet de burgermeester ook zien




Lijkt me heerlijk als werknemer: nee... ik verdien het niet om ontslagen te worden of weggejaagd te worden... want ik heb zo mijn best gedaan...

Ik zou dan nog steeds bij mijn eerste werkgever hebben gezeten...

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: NEC

Bericht door beelzebub » vr jun 02, 2017 7:56 am

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: NEC

Bericht door Duke » vr jun 02, 2017 8:53 am

Afbeelding

Zo'n detail intrigeert me dan weer. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za jun 03, 2017 9:33 am

-Roy Grot speelt volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk in de Serie A. Fiorentina wil de komst van de NEC-aanvaller binnen de komende dagen afronden.

Dat meldt La Repubblica zaterdag. Fiorentina gaat twee miljoen euro overmaken aan NEC voor de boomlange negentienjarige aanvaller. Grot beleefde halverwege het seizoen zijn grote doorbraak in de Eredivisie en scoorde zeven keer voor de Nijmegenaren.

Door de degradatie van NEC was de kans al groot dat spelers als Grot bij de club zouden vertrekken. Ook talent Ferdi Kadioglu zou op weg zijn naar de uitgang van De Goffert met FC Utrecht als een van de geïnteresseerde partijen. Er bestaat eveneens veel belangstelling voor Dario Dumic, Gregor Breinburg en Joris Delle. NEC laat zaterdag nog weten dat de club niet genoodzaakt is spelers te verkopen, al zal de realiteit anders zijn.
Die zijn gek... :excited.gif:

Ik geloof er niks van

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » ma jun 05, 2017 8:51 pm

'Beoogde technisch directeur bedankt voor functie bij NEC'
'Beoogde technisch directeur bedankt voor functie bij NEC'
Maandag 5 juni 2017 om 21:38
NEC kan door de naam van Johan Hansma een streep zetten. De oud-speler was in beeld om technisch directeur te worden bij de gedegradeerde club, maar heeft bedankt.

Edwin de Kruijff is nog tot 1 juli in dienst als technisch manager en in de zoektocht naar een opvolger kwam NEC uit bij Hansma (foto links), meldt Voetbal International. De overstap naar de Jupiler League-formatie zou echter opvallend zijn, omdat Hansma werkzaam is bij Futuralis. Met dat bedrijf onderhield NEC al jaren een omstreden samenwerking.

Futuralis beëindigde de samenwerking, na problemen met toenmalig technisch manager Danny Hoekman. Die staat nog onder contract tot 2018 en verdient volgens VI tienduizend euro per maand bij NEC, zonder dat er nog van zijn diensten gebruik wordt gemaakt.

De nieuwe technisch directeur moet op zoek naar een trainer. Rob Alflen leek de vacature in te gaan vullen, maar die deal ketste af. Over vier weken start NEC de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Jupiler League.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » zo jun 11, 2017 8:47 pm

en FC Utrecht hebben belangstelling voor Ferdi Kadioglu. Dat meldt de Gelderlander zondagavond. De zeventienjarige Kadioglu staat nu nog onder contract bij het gedegradeerde NEC. Afgelopen seizoen debuteerde de aanvaller in de Eredivisie.

Het lijkt er niet op dat de tiener aan de slag gaat in de Jupiler League. Het contract van Kadioglu loopt weliswaar door tot de zomer van 2019, maar veel clubs hebben interesse. Naast Ajax en Utrecht gaat het onder meer om de Turkse ploegen Trabzonspor en Konyaspor.

NEC deed afgelopen seizoen een poging om het jeugdcontract van Kadioglu open te breken en te verlengen. Er werd uiteindelijk geen akkoord bereikt. Dat zou betekenen dat Kadiogliu voor een appel en een ei in Nijmegen speelt en dus ook voor een relatief laag bedrag in te lijven is.

Tijdens zijn debuutseizoen tekende Kadioglu voor vier doelpunten in 27 Eredivisie-duels.
Ik zou Utrecht kiezen... bij Ajax komttie nooit aan spelen toe

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: NEC

Bericht door beelzebub » zo jun 11, 2017 9:45 pm

Ja. Bij Ajax gaat ie alsnog de Jupiler Liek in. :ajax.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » wo jul 05, 2017 9:01 pm

http://www.gelderlander.nl/nec/blamage- ... ~a7b86a6d/

Misschien kunnen ze de amateurtak en de proftak hun selecties laten ruilen... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: NEC

Bericht door beelzebub » do aug 03, 2017 5:59 pm

Als jullie dachten dat Dijks geen aanwinst was... NEC kan er ook wat van. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie