@siemdejong: Congrats @LuukdeJong9 with your new club #psv to bad it's not the best club in Holland #Ajax

Ik vind het een goede aankoop voor psv.
Moderator: mods
De vraag is wat Doyen nog met Defour wil. Wellicht hebben ze de hoop op een klapper met hem al opgegeven, en willen ze hem nu gebruiken als wisselgeld voor....Yopi schreef:Een transfer naar PSV is totaal niet lucratief voor Doyen, tenzij... (Voor wat, hoort wat.)
In principe moeten ze nu aan hem gaan verdienen. Dan kunnen ze hem beter in Rusland dumpen. Is voor hem financieel aantrekkelijker ook. Onderste helft PL kan ook nog. In de top zitten ze niet op hem te wachten.
In de eredivisie op z'n plek. BuLi, PL: gefaald. Dat jeugd EK vorig jaar: gefaald. Het is geen jongen die zich ontwikkeld heeft, psv is een paar stappen terug in de hoop er later weer een paar vooruit te doen.Ajaciedjuh schreef:
Ik vind het een goede aankoop voor psv.
Ik denk ook dat een internationale carrière er niet meer in zit voor hem. Laat het een les zijn voor al die andere jongens die de stap willen maken: het geld zal veel vergoeden, maar voetballend ben je dan klaar.Marillion schreef:Hij tekent voor 5 seizoenen. Da's een forse periode. Als hij het ziet als een tussenstation zou je verwachten dat je een wat kortere verbintenis wil aangaan.
Ik heb werkelijk geen idee hoe die jongen op het moment presteert. Normaal gesproken zou hij toch zeker goed bruikbaar moeten zijn. Maar verwacht natuurlijk geen wonderen want hij heeft in Duitsland en Engeland al laten zien dat hij een stap hoger niet aankan. Dat zit natuurlijk ook in zijn hoofd. Kijken hoe hij daar mee omgaat.
We zullen op 1 september zien waar de teams staan. Rekik komt terug?Giacomo Puccini schreef:Psv heeft denk ik de beste papieren om kampioen te worden, zeker als ze Weinaldum en Depay behouden. Luuk de Jong is een goede versterking, had niet verwacht dat hij voor psv financieel haalbaar zou zijn. De talenten zijn weer een jaar gerijpt.
Jongens als Narsingh, Maher en Wijnaldum hebben het daar anders tot op heden nog niet laten zien. Waarom zou dat nu ineens anders zijn?De Dominee schreef:Met Depay, Luuk de Jong, Narsingh, Maher, Wijnaldum en Defour staat het daar aardig op de rit. Verdedigend is het nog steeds wankel en mager en het is natuurlijk afwachten of bijvoorbeeld Depay wel blijft.
Je verwacht dat ze weer het halve elftal verkopen?Yopi schreef:PSV wordt opnieuw de kampioen van de transfermarkt.
Want PSV heeft Zoet, Bertrams, Depay, Hendrix, Brenet, Koch, Tamata, Ritzmaier en Locadia uit de selectie gegooid?wimpey schreef:Die jeugd die dus komend seizoen veel minder prominent aanwezig zal zijn.
Het WK is net voorbij. De grote stoelendans gaat beginnen.gaizka schreef:Ik verwacht niet dat PSV Depay kan behouden, ik denk dat van Gaal hem mee gaat nemen naar Man Utd.
Zal weer druk met Nederlanders worden daar, op FN gaan ze ervan uit dat in ieder geval De Vrij mee gaat en de naam Blind wordt ook genoemd op "redcafe".gaizka schreef:Ik verwacht niet dat PSV Depay kan behouden, ik denk dat van Gaal hem mee gaat nemen naar Man Utd.
PSV lijkt steeds kansrijker, onverwacht aangezien ik verwacht dat de Russische salarissen aantrekkelijker zijn (interesse vanuit Rusland gaat al langer rond).Steven Defour lijkt aan zijn laatste dagen bezig te zijn bij Porto. Onze landgenoot speelde er heel wat wedstrijden, maar zat ook al te vaak op de bank. Vorig seizoen was er interesse van Fulham en RSC Anderlecht, maar nu lijkt hij naar Nederland te trekken. VoetbalNieuws had contact met Paul Stefani, zijn manager.
Er steken de laatste dagen ook geruchten op dat Defour op weg zou zijn naar Dinamo Moskou, maar dat lijkt uit de lucht gegrepen. “Dat van Moskou zijn geruchten, daar is niks van waar. Of het moet zijn dat er achter mijn rug om wordt gehandeld, maar dat denk ik niet. Ik heb ook elke dag contact met Steven en die weet ook van niets”, begint Stefani zijn verhaal.
De piste PSV begint wel meer en meer vorm te krijgen, zo blijkt. “We hebben met PSV al enkele keren gesproken, maar hoe moet ik het uitleggen. Laat ons zeggen dat PSV nog enkele dingen moet bekijken. Er zou eventueel ook een speler betrokken worden in de deal. Binnen een paar dagen komt Steven terug uit Bali en kunnen we weer verder kijken. Als er een overgang komt, dan wel best een definitieve”, voegde Stefani er nog aan toe.
http://www.voetbalnieuws.be/news/127913 ... z37Wpfq4Bk