PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 12, 2014 1:27 pm

Luuk de Jong dus voor 5 jaar naar psv. Siem feliciteert hem ook:

@siemdejong: Congrats @LuukdeJong9 with your new club #psv to bad it's not the best club in Holland #Ajax :ajaxsmiley.gif:

Ik vind het een goede aankoop voor psv.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 12, 2014 1:30 pm

Yopi schreef:Een transfer naar PSV is totaal niet lucratief voor Doyen, tenzij... (Voor wat, hoort wat.)

In principe moeten ze nu aan hem gaan verdienen. Dan kunnen ze hem beter in Rusland dumpen. Is voor hem financieel aantrekkelijker ook. Onderste helft PL kan ook nog. In de top zitten ze niet op hem te wachten.
De vraag is wat Doyen nog met Defour wil. Wellicht hebben ze de hoop op een klapper met hem al opgegeven, en willen ze hem nu gebruiken als wisselgeld voor....

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 12, 2014 5:19 pm

Ajaciedjuh schreef:
Ik vind het een goede aankoop voor psv.
In de eredivisie op z'n plek. BuLi, PL: gefaald. Dat jeugd EK vorig jaar: gefaald. Het is geen jongen die zich ontwikkeld heeft, psv is een paar stappen terug in de hoop er later weer een paar vooruit te doen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 12, 2014 7:32 pm

Hij tekent voor 5 seizoenen. Da's een forse periode. Als hij het ziet als een tussenstation zou je verwachten dat je een wat kortere verbintenis wil aangaan.

Ik heb werkelijk geen idee hoe die jongen op het moment presteert. Normaal gesproken zou hij toch zeker goed bruikbaar moeten zijn. Maar verwacht natuurlijk geen wonderen want hij heeft in Duitsland en Engeland al laten zien dat hij een stap hoger niet aankan. Dat zit natuurlijk ook in zijn hoofd. Kijken hoe hij daar mee omgaat.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » za jul 12, 2014 7:36 pm

Marillion schreef:Hij tekent voor 5 seizoenen. Da's een forse periode. Als hij het ziet als een tussenstation zou je verwachten dat je een wat kortere verbintenis wil aangaan.

Ik heb werkelijk geen idee hoe die jongen op het moment presteert. Normaal gesproken zou hij toch zeker goed bruikbaar moeten zijn. Maar verwacht natuurlijk geen wonderen want hij heeft in Duitsland en Engeland al laten zien dat hij een stap hoger niet aankan. Dat zit natuurlijk ook in zijn hoofd. Kijken hoe hij daar mee omgaat.
Ik denk ook dat een internationale carrière er niet meer in zit voor hem. Laat het een les zijn voor al die andere jongens die de stap willen maken: het geld zal veel vergoeden, maar voetballend ben je dan klaar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jul 13, 2014 12:58 am

Psv heeft denk ik de beste papieren om kampioen te worden, zeker als ze Weinaldum en Depay behouden. Luuk de Jong is een goede versterking, had niet verwacht dat hij voor psv financieel haalbaar zou zijn. De talenten zijn weer een jaar gerijpt.
Ajax!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jul 13, 2014 9:06 am

Giacomo Puccini schreef:Psv heeft denk ik de beste papieren om kampioen te worden, zeker als ze Weinaldum en Depay behouden. Luuk de Jong is een goede versterking, had niet verwacht dat hij voor psv financieel haalbaar zou zijn. De talenten zijn weer een jaar gerijpt.
We zullen op 1 september zien waar de teams staan. Rekik komt terug?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

De Dominee

Bericht door De Dominee » zo jul 13, 2014 12:49 pm

Met Depay, Luuk de Jong, Narsingh, Maher, Wijnaldum en Defour staat het daar aardig op de rit. Verdedigend is het nog steeds wankel en mager en het is natuurlijk afwachten of bijvoorbeeld Depay wel blijft.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 13, 2014 12:53 pm

Voetbaltechnisch prima, maar er bestaat ook nog zoiets als mentaal. Niet voor niks de laatste jaren de beste selectie (volgens velen), maar telkens op grote achterstand. Daarnaast hebben ze geen FdB die er een team van maakt (maximale uit het team perst).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jul 13, 2014 4:29 pm

De Dominee schreef:Met Depay, Luuk de Jong, Narsingh, Maher, Wijnaldum en Defour staat het daar aardig op de rit. Verdedigend is het nog steeds wankel en mager en het is natuurlijk afwachten of bijvoorbeeld Depay wel blijft.
Jongens als Narsingh, Maher en Wijnaldum hebben het daar anders tot op heden nog niet laten zien. Waarom zou dat nu ineens anders zijn?
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jul 13, 2014 5:10 pm

PSV wordt opnieuw de kampioen van de transfermarkt. :666.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jul 13, 2014 5:50 pm

Yopi schreef:PSV wordt opnieuw de kampioen van de transfermarkt. :666.gif:
Je verwacht dat ze weer het halve elftal verkopen?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Baseman

Bericht door Baseman » ma jul 14, 2014 9:11 am

Mooi die complottheorieën omtrent Doyen en Defour :smallgrin.gif:
wimpey schreef:Die jeugd die dus komend seizoen veel minder prominent aanwezig zal zijn.
Want PSV heeft Zoet, Bertrams, Depay, Hendrix, Brenet, Koch, Tamata, Ritzmaier en Locadia uit de selectie gegooid?

In vergelijking met vorig jaar is Van Ooijen vertrokken en is Ritzmaier teruggehaald (op dit moment).
Voor PSV ontzettend mager inderdaad en het is duidelijk dat ze veel minder prominent aanwezig gaan zijn :excited.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 14, 2014 10:02 am

Locadia kan het vergeten. Begrijp ik wel, hoor. Hij bakte er niet zoveel van.

Van de spelers die jij noemt komen alleen Depay en Zoet in aanmerking voor een basisplaats. (Vooropgesteld dat Depay blijft.)

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 14, 2014 10:07 am

Waarom kan Locadia het vergeten? PSV heeft straks twee centrumspitsen. De Jongh en Locadia. Die gaat echt wel speeltijd pakken hoor.
Nil volentibus arduum

gaizka

Bericht door gaizka » ma jul 14, 2014 10:18 am

Ik verwacht niet dat PSV Depay kan behouden, ik denk dat van Gaal hem mee gaat nemen naar Man Utd.

zeux

Bericht door zeux » ma jul 14, 2014 10:22 am

gaizka schreef:Ik verwacht niet dat PSV Depay kan behouden, ik denk dat van Gaal hem mee gaat nemen naar Man Utd.
Het WK is net voorbij. De grote stoelendans gaat beginnen.

Uit de NL-competitie zijn De Vrij, Blind, Depay in ieder geval internationaal opgevallen. Of dit tot een transfer zal leiden, geen idee.

Er is natuurlijk veel speculatie wie Van Gaal mee gaat nemen naar Man United. Ronald de Boer zei in de studio gisteren vrij stellig dat Van Gaal niet nog een keer de 'Barcelona-fout' gaat maken met het aankopen van een overdaad aan Nederlanders.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 14, 2014 10:30 am

Leuk, De Boer geeft dus aan dat LVG De Boertjes niet naar Barcelona had moeten halen. :666.gif:

In Engeland zijn ze anders dan in Catalonië. Wenger doet niet anders dan Fransen kopen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 14, 2014 10:33 am

Ik zie niet in waarom je bij Blind, De Vrij of Depay zou uitkomen als je uit de hele wereld kunt kiezen.

Depay is een leuk talent, maar op het WK zag je ook alweer zijn beperkingen. Hij is relatief zwak in de kleine ruimte. Die jongen doet er goed aan om nog even in Nederland te blijven.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jul 14, 2014 6:02 pm

gaizka schreef:Ik verwacht niet dat PSV Depay kan behouden, ik denk dat van Gaal hem mee gaat nemen naar Man Utd.
Zal weer druk met Nederlanders worden daar, op FN gaan ze ervan uit dat in ieder geval De Vrij mee gaat en de naam Blind wordt ook genoemd op "redcafe".

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 14, 2014 7:15 pm

Defour lijkt op weg naar Rusland. Je verwacht het niet.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 14, 2014 8:49 pm

Wat een verrassing! :hypocrite.gif:

Porto, Dinamo Moskou, Doyen...

http://www.catenaccio.nl/2013/over-ons- ... achterzak/

...en PSV? Mag PSV wel achteraan aansluiten.

@Jöhnk: dat is inderdaad niet logisch, en het zou dom zijn van LVG. Hij moet meteen presteren, dan moet je niet aankomen met die spelers. Dan maakt hij dezelfde fout als destijds bij Bayern met Pranjic en Braafheid - goedkope twijfelgevallen halen in plaats van bewezen kwaliteit.

Baseman

Bericht door Baseman » di jul 15, 2014 10:54 am

Steven Defour lijkt aan zijn laatste dagen bezig te zijn bij Porto. Onze landgenoot speelde er heel wat wedstrijden, maar zat ook al te vaak op de bank. Vorig seizoen was er interesse van Fulham en RSC Anderlecht, maar nu lijkt hij naar Nederland te trekken. VoetbalNieuws had contact met Paul Stefani, zijn manager.

Er steken de laatste dagen ook geruchten op dat Defour op weg zou zijn naar Dinamo Moskou, maar dat lijkt uit de lucht gegrepen. “Dat van Moskou zijn geruchten, daar is niks van waar. Of het moet zijn dat er achter mijn rug om wordt gehandeld, maar dat denk ik niet. Ik heb ook elke dag contact met Steven en die weet ook van niets”, begint Stefani zijn verhaal.

De piste PSV begint wel meer en meer vorm te krijgen, zo blijkt. “We hebben met PSV al enkele keren gesproken, maar hoe moet ik het uitleggen. Laat ons zeggen dat PSV nog enkele dingen moet bekijken. Er zou eventueel ook een speler betrokken worden in de deal. Binnen een paar dagen komt Steven terug uit Bali en kunnen we weer verder kijken. Als er een overgang komt, dan wel best een definitieve”, voegde Stefani er nog aan toe.

http://www.voetbalnieuws.be/news/127913 ... z37Wpfq4Bk
PSV lijkt steeds kansrijker, onverwacht aangezien ik verwacht dat de Russische salarissen aantrekkelijker zijn (interesse vanuit Rusland gaat al langer rond).

Eventuele speler zou Bakkali kunnen zijn lijkt me.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 15, 2014 10:55 am

Goh, er wordt wellicht een speler betrokken in de deal. Dat had ik nou niet gedacht. :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 15, 2014 11:08 am

Bakkali? Eerder Depay, lijkt me.

De leiding van PSV kletst de marktwaarde van Bakkali steeds verder naar beneden. De clubs staan niet bepaald voor hem in de rij.

Plaats reactie