PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma jul 21, 2014 7:28 pm

InnerHarbour schreef:
Rishi schreef:Las ergens dat hij bij 3 partijen is ondergebracht. Twee partijen die allebei 45% hebben.
En die derde? :hypocrite.gif:
Heeft de oorlel en een vingerkootje van de verdediger die nog gehaald gaat worden! :smallgrin.gif:

À propos verdediger: Rekik gaat met City mee op tour in de States. Dus zal Brands moeten schakelen. Ik zet een paar chips in op Rajkovic.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 22, 2014 9:42 am

Een cosmetische operatie en wég is je aandeel. :smallgrin.gif:

Rekik? Niet goed genoeg voor Manchester City. In een latere fase zal hij wel weer te huur worden aangeboden.

Ik hoop dat het centrum Rekik/Bruma behouden blijft voor PSV. :hypocrite.gif:

Intussen... Bakkali wil niet naar Eintracht Frankfurt.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/33 ... 0af%27.php

Let op de reacties. Wat heeft die jongen fout gedaan? :confused.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jul 22, 2014 12:46 pm

Ik kan me wel iets voorstellen bij de frustratie. Dat gastje heeft welgeteld één wedstrijd goed gespeeld en meent al de overstap te kunnen maken. Vervolgens laat ie PSV lang wachten totdat de situatie onhoudbaar wordt.
Whitey on the moon.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 22, 2014 1:47 pm

Bij PSV is het steeds hetzelfde liedje: Labyad, Toivonen, nu weer Bakkali. Die jongens zullen best lastig zijn, maar ligt het ook niet een heel klein beetje aan PSV?

Bakkali wil niet naar die club, waarom dan onderhandelen over een transfersom? Gebeurde vorig jaar ook al met Toivonen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 22, 2014 2:09 pm

Bakkali, het zoveelste jeugdige Noord Afrikaanse prinsje dat problemen veroorzaakt, zie Affellay, Aissati, Labyad en het is allemaal nog maar het begin, wordt alleen maar erger.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 22, 2014 2:54 pm

GangstaRiB schreef: Vervolgens laat ie PSV lang wachten totdat de situatie onhoudbaar wordt.
Pcs. Een maandje Jong psv houdt ie nog wel vol. Die vindt kort voor de deadline een nieuwe club. Vertrekt goedkoop en pakt elders een lekker tekengeld. Niet sjiek. Maar psv is ook geen sjieke club.

Ik denk trouwens dat Ajax nog wel eens werk zou kunnen gaan maken van die jongen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 22, 2014 3:34 pm

Ha, ik wist het, daar hebben we IH weer. :smallgrin.gif:

Straatjochies, of ze nou Bakkali heten of Jeffrey Sneijder (de broer van) hebben het moeilijk in het moderne voetbal. De spelers staan constant in de schijnwerpers, hun imago is bijna even belangrijk als hun talent.

Over Bakkali: dat is nu een PR-strijd geworden. Dan is Bakkali kansloos: op voorhand en in de ogen van iedereen een geldwolf, een onhandelbaar, arrogant creatuur, een misselijke mocro. Brands moet verkopen dat hij alwéér er niet in slaagt het contract te verlengen van een speler met marktwaarde.

De Dominee

Bericht door De Dominee » di jul 22, 2014 4:13 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef: Vervolgens laat ie PSV lang wachten totdat de situatie onhoudbaar wordt.
Pcs. Een maandje Jong psv houdt ie nog wel vol. Die vindt kort voor de deadline een nieuwe club. Vertrekt goedkoop en pakt elders een lekker tekengeld. Niet sjiek. Maar psv is ook geen sjieke club.

Ik denk trouwens dat Ajax nog wel eens werk zou kunnen gaan maken van die jongen.
Ajax lijkt me met Kishna, Fischer, Ghazi, Muric en eventueel Schone, Becker en De Sa behoorlijk vertegenwoordigd in de buitenspelers. Hoezo denk je dat Ajax toch een poging gaat wagen?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 22, 2014 4:31 pm

Omdat De Sa niet goed genoeg is, Schone geen rechtsbuiten en omdat Bakkali aardig kan voetballen. Hoop dat ze het proberen.
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » di jul 22, 2014 4:39 pm

Gelukkig kijken ze bij Ajax ook goed naar het mentale aspect voordat ze een speler halen.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 22, 2014 4:46 pm

Natuurlijk zullen ze, bij eventuele interesse, uitgebreid met hem om tafel gaan.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 22, 2014 4:56 pm

Goede begeleiding doet ook een hoop.

Die jongen kon de afgelopen jaren naar tal van grote clubs, en dan wil Brands hem aan Eintracht Frankfurt verpatsen? Waar is die man mee bezig?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 22, 2014 9:31 pm

Het zal Brands toch een zorg zijn waar die jongen heen gaat? Zo lang de betreffende club maar betaald wat PSV wil ontvangen voor het afkopen van het contract. Als Frankfurt dat bedrag wil betalen mag hij daar heen. Ik schat in dat er niet zoveel clubs zijn die nu echt concrete interesse hebben. Leuk dat er allerlei verhalen waren over grote clubs toen hij leek door te breken maar als die clubs nu geen interesse meer hebben dan koop je daar niets meer voor.

Er zal uiteindelijk best een club zijn die de gok wil wagen. Maar de realiteit is dat we een seizoen verder zijn waarin hij niets heeft laten zien (even los van de oorzaak). Dat is geen reclame.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 22, 2014 10:32 pm

Marillion schreef:Het zal Brands toch een zorg zijn waar die jongen heen gaat? Zo lang de betreffende club maar betaald wat PSV wil ontvangen voor het afkopen van het contract. Als Frankfurt dat bedrag wil betalen mag hij daar heen.
Dat geloof ik best, maar onderhandelen heeft geen zin als de speler niet naar die club wil.
Ik schat in dat er niet zoveel clubs zijn die nu echt concrete interesse hebben. Leuk dat er allerlei verhalen waren over grote clubs toen hij leek door te breken maar als die clubs nu geen interesse meer hebben dan koop je daar niets meer voor.
Zou kunnen, maar waarom zou hij nú een beslissing nemen? Waarom zou hij niet rustig wachten of er nog iets beters komt?
Er zal uiteindelijk best een club zijn die de gok wil wagen. Maar de realiteit is dat we een seizoen verder zijn waarin hij niets heeft laten zien (even los van de oorzaak). Dat is geen reclame.
Mwah, hij was in de jeugd al het supertalent, en zo lang geleden is het niet dat Marokko en België om hem vochten. Er zijn vast (Belgische?) clubs die hem willen hebben, tegen een zacht prijsje.

Update:

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/33 ... ate%5D.php

Doyen! :666.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 23, 2014 8:12 am

Voor al die geruchten koop je niks. Het zou met niet verbazen als die jongen op het moment helemaal niet zo goed in de markt ligt. Je hebt snel de naam van talent maar ook die van moeilijke jongen. En dan pakt een club net zo makkelijk een ander talent.

Het zal uiteindelijk wel tot een transfer komen hoor. Maar het is echt niet zo dat de clubs in de rij staan.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo jul 23, 2014 8:35 am

Is hij dan een moeilijke jongen? Waarom? Omdat hij niet wil bijtekenen? :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 23, 2014 8:48 am

Laat ik het zo zeggen. Daar waar er twee vechten hebben er meestal twee schuld. Ik ben zeker van mening dat PSV fouten heeft gemaakt maar er de andere kant is dat Cocu hem echt wel speeltijd zou geven als die jongen op de training een uitstekende indruk maakt. Cocu wil namelijk ook gewoon winnen en zal zijn beste spelers willen opstellen.

Hij is na zijn debuut volledig uit beeld geraakt. Dat pleit gewoon niet voor hem als het gaat over zijn positie op de markt.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo jul 23, 2014 9:09 am

Marillion schreef:Daar waar er twee vechten hebben er meestal twee schuld.
Precies.
Het stoort me dat zo'n jochie wordt afgemaakt. Hij is 18 ( ?17 nog?), hoe was jij zelf op die leeftijd? Hij kon slecht met de teleurstelling omgaan. Daar ligt een taak voor de club.
Hij is na zijn debuut volledig uit beeld geraakt. Dat pleit gewoon niet voor hem als het gaat over zijn positie op de markt.
Brands heeft in de winterstop in paniek Ruiz gehaald voor veel geld. Ruiz moest spelen.
Bakkali is zo jong, spelers op die leeftijd presteren wisselvallig. Dat moet je accepteren. PSV wilde toch zo graag de jeugd een kans geven? Die jongen is eerst in het diepe geflikkerd, toen half verzopen, en vervolgens heeft hij een half jaar vanaf de kant moeten toezien hoe anderen lekker in het zwembad zaten. Dat is niet de manier om met een talent om te gaan.

Los van alles: veel clubs doen aan karaktermoord op het moment dat een speler weg wil/niet wil bijtekenen/niet wil wat zij willen. Dit om hun eigen straatje schoon te vegen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 23, 2014 9:47 am

PSV heeft absoluut fouten gemaakt. Zo vond ik het halen van Ruiz in die situatie inderdaad onbegrijpelijk.

Maar ik denk ook niet dat we de schuld volledig dáár neer moeten leggen. Bakkali is ook gewoon een jonge speler die zijn stinkende best moet doen om zelf kansen af te dwingen. Nogmaals, als hij op de training iedereen voorbij loopt dan stelt Cocu hem toch gewoon op?

Los van de schuldvraag. Ze zitten nu in deze situatie. Die jongen is uit beeld geraakt en heeft misschien het etiket van een lastig ventje gekregen (terecht of onterecht). Wat dat betreft gaat het snel in het voetbal. Aan het begin van het seizoen stond hij misschien overal op de lijst. Ben je even uit beeld en is er ergens een ander talent dat een paar knappe wedstrijden speelt dan kijkt iedereen daar weer naar.

Ik ben heel benieuwd naar zijn keuze voor het vervolg van zijn loopbaan. Hij moet nu echt gaan spelen om zich te ontwikkelen. Overstappen naar een grote club en daar op de tribune gaan zitten brengt hem niet verder. Bakkali moet nu laten zien wat hij wil.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo jul 23, 2014 10:01 am

Natuurlijk, ik beweer ook niet dat het alleen aan PSV ligt. Misschien is die jongen lastig, geen idee. Maar dan nog is het te simpel om de schuld alleen bij hem te leggen.

Die jongen loopt al jaren bij PSV rond. En dus heeft PSV ook invloed gehad op zijn ontwikkeling.

Wat doet hij fout, behalve dat hij niet wil bijtekenen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 23, 2014 10:46 am

Hij heeft de onderhandelingen volgens mij wel getraineerd, maar Brands laat dat ook elke keer weer gebeuren. Die man stelt steeds deadlines waar hij zich toch niet aan houdt zolang de respons hem onwelgevallig is.

Als ik het goed begrijp heeft PSV Bakkali door de jaren heen heel wat beloftes gedaan, die uiteindelijk niet zijn nagekomen. Zo zou hij in 2012 al bij de eerste selectie gehaald worden. Advocaat zag dat alleen niet zo zitten, en dus ging dat feest niet door.

Afgelopen seizoen werd Ruiz gehaald en is er geblunderd met zijn speeltijd, en toen is Bakkali vermoedelijk tot de conclusie gekomen dat zijn toekomst niet bij PSV ligt. Dat mag hij natuurlijk concluderen. Je zou echter wel kunnen stellen dat hij hier duidelijker in had moeten zijn. Hij heeft PSV, zo lijkt het, aan het lijntje gehouden.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jul 23, 2014 10:49 am

Marillion schreef:PSV heeft absoluut fouten gemaakt. Zo vond ik het halen van Ruiz in die situatie inderdaad onbegrijpelijk.

Maar ik denk ook niet dat we de schuld volledig dáár neer moeten leggen. Bakkali is ook gewoon een jonge speler die zijn stinkende best moet doen om zelf kansen af te dwingen. Nogmaals, als hij op de training iedereen voorbij loopt dan stelt Cocu hem toch gewoon op?

Los van de schuldvraag. Ze zitten nu in deze situatie. Die jongen is uit beeld geraakt en heeft misschien het etiket van een lastig ventje gekregen (terecht of onterecht). Wat dat betreft gaat het snel in het voetbal. Aan het begin van het seizoen stond hij misschien overal op de lijst. Ben je even uit beeld en is er ergens een ander talent dat een paar knappe wedstrijden speelt dan kijkt iedereen daar weer naar.

Ik ben heel benieuwd naar zijn keuze voor het vervolg van zijn loopbaan. Hij moet nu echt gaan spelen om zich te ontwikkelen. Overstappen naar een grote club en daar op de tribune gaan zitten brengt hem niet verder. Bakkali moet nu laten zien wat hij wil.
Ach... spelers zijn handelswaar. Er komt vast wel een investeerder die hem 3x van club laat verwisselen waar voornamelijk de investeerder wijzer van wordt.

We weten niet wat PSV wel en niet beloofd heeft, maar zoals je zegt: als je een onomstreden talent bent, dan dwing je het vanzelf af. Nu begon Bakalli al te zaniken na één goede wedstrijd tegen Zulte Waregem. Als je daaraan toegeeft beginnen meerdere spelers te morren.
Whitey on the moon.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo jul 23, 2014 11:08 am

Jöhnk schreef:Hij heeft de onderhandelingen volgens mij wel getraineerd.
Zijn zaakwaarnemers. Het jochie is 18!
Waarom wil hij weg? Waarom nu wel en in het verleden niet? Hij kon al veel eerder naar een grote club, voor meer geld. Het zal dus niet alleen om de financiën gaan.

Brands laat dat ook elke keer weer gebeuren. Die man stelt steeds deadlines waar hij zich toch niet aan houdt zolang de respons hem onwelgevallig is.
Exact. Zo ingewikkeld is het niet. Deadlines zijn deadlines. Door dat gedoe met Toivonen met name nemen zaakwaarnemers de deadlines van Brands niet serieus. En terecht natuurlijk.

Als ik het goed begrijp heeft PSV Bakkali door de jaren heen heel wat beloftes gedaan, die uiteindelijk niet zijn nagekomen. Zo zou hij in 2012 al bij de eerste selectie gehaald worden. Advocaat zag dat alleen niet zo zitten, en dus ging dat feest niet door.

Afgelopen seizoen werd Ruiz gehaald en is er geblunderd met zijn speeltijd, en toen is Bakkali vermoedelijk tot de conclusie gekomen dat zijn toekomst niet bij PSV ligt. Dat mag hij natuurlijk concluderen.

Het is ook geen totaal idiote conclusie. Ik zou me ook gepiepeld voelen.
Je zou echter wel kunnen stellen dat hij hier duidelijker in had moeten zijn.
Geen sympathiek gedrag, nee. Al horen we het verhaal maar van één kant.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jul 24, 2014 10:34 am

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/33 ... ers%27.php

Wat een paniek, zie reacties.

Er is vast belangstelling voor Depay. Dan is het probleem opgelost en kunnen ze weer kopen kopen kopen kopen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 24, 2014 10:36 am

Waarom laat PSV dit uitlekken? Krijgt Brands de vraagprijs van Porto niet omlaag?

Plaats reactie