FC Twente 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » zo aug 28, 2011 10:50 pm

Jabu schreef:
Epi Drost schreef:Ik kan me ook niet voorstellen dat Chadli zelf dit wil. Als hij nog een half jaartje goed presteert bij Twente heeft hij betere clubs dan Fulham voor het uitkiezen.
Want Twente staat bekend als een springplank naar grote clubs? Zelfs voor Ruiz komt er maar geen echte grote club die concreet wordt en we weten hoe het met Arnautovic is gegaan. Ik denk dat Fulham een prima club is voor een speler als Chadli. Janssen is voorlopig de laatste die een transfer naar een echt grote club heeft weten af te dwingen.
Weet je wat ik serieus niet begrijp. Ajax fans lijken er een bizar soort van superioriteitsgevoel uit te scheppen dat hun spelers voor meer verkocht worden en naar grotere clubs. Schiet mij maar lek maar het lijkt me nou niet bepaald voor Ajax spreken dat die club met al die zogenaamd grote en veel waardevollere spelers al die jaren al niks meer presteert dan Twente met spelers die er volgens jullie geen zak van kunnen, en waar geen enkele grote club belangstelling voor heeft. Als al die Ajax spelers beter zijn dan Twente spelers, en als Ajax al die spelers voor zoveel meer verkoopt waarom presteert Ajax dan nog steeds niet veel meer dan Twente?

De misplaatste superioriteitsgevoelns bij de traditionele top drie in Nederlands verklaren waarom Twente het goed blijft doen. Zolang er geen realiteitszin is bij Feyenoord, Ajax en PSV blijft Twente kans maken op een kampioenschap. Bedankt bestuurders van de traditionele top drie, en bedankt supporters van die traditionele top drie die hun bestuurders onder druk blijven zetten. Ik hoor net van Jansen dat Feyenoord Fer niet aan Twente wil verkopen maar liever aan Villa wil slijten. Weten we dat ook weer. Feyenoord blijft in de financiele ellende.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » zo aug 28, 2011 10:55 pm

Demosthenes schreef:Met Ruiz wordt nu al ruim een jaar geleurd, maar om voor "Derksen onbekende redenen" heeft tot nu toe geen topclub belangstelling getoond, misschien is hij niet zo goed?

Arnautovic ging wel, maar mislukte. De vraag is of dat aan zijn voetbaltalent lag of aan zijn mentaliteit.

Janssen naar een echt grote club? Zo ver ga ik niet, Janssen is naar mijn grote club, maar internationaal stelt Ajax niets voor.
Voetbal is een teamsport. Twente wist het beste uit Theo Janssen te halen. Kan Ajax dat? Ik wil het best wel met je eens zijn dat Ruiz niet goed genoeg is voor de absolute top in Europa. Maar hoe relevant is dat voor een club die kampioen wil worden in de eredivisie? Met Suarez had Ajax een topper in huis. Echt veel heeft dat niet geholpen of wel. Het gaat om het totaalplaatje.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Jöhnk » zo aug 28, 2011 11:30 pm

Je draait het weer eens om, Epi Drost. Jij zegt dat Chadli een grote transfer staat te wachten. Daar gaat Jabu terecht tegenin. Want niemand in Europa zit te wachten op de spelers van FC Twente.

Dat voetbal een teamsport is, is verder een open deur. Daar ging het helemaal niet over.

Gebruikersavatar
Fregge
Berichten: 237
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 4:27 pm
Locatie: Veghel

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Fregge » ma aug 29, 2011 5:54 am

Epi Drost schreef:Weet je wat ik serieus niet begrijp. Ajax fans lijken er een bizar soort van superioriteitsgevoel uit te scheppen dat hun spelers voor meer verkocht worden en naar grotere clubs. Schiet mij maar lek maar het lijkt me nou niet bepaald voor Ajax spreken dat die club met al die zogenaamd grote en veel waardevollere spelers al die jaren al niks meer presteert dan Twente met spelers die er volgens jullie geen zak van kunnen, en waar geen enkele grote club belangstelling voor heeft. Als al die Ajax spelers beter zijn dan Twente spelers, en als Ajax al die spelers voor zoveel meer verkoopt waarom presteert Ajax dan nog steeds niet veel meer dan Twente?

De misplaatste superioriteitsgevoelns bij de traditionele top drie in Nederlands verklaren waarom Twente het goed blijft doen. Zolang er geen realiteitszin is bij Feyenoord, Ajax en PSV blijft Twente kans maken op een kampioenschap. Bedankt bestuurders van de traditionele top drie, en bedankt supporters van die traditionele top drie die hun bestuurders onder druk blijven zetten. Ik hoor net van Jansen dat Feyenoord Fer niet aan Twente wil verkopen maar liever aan Villa wil slijten. Weten we dat ook weer. Feyenoord blijft in de financiele ellende.
Epi, wat ik je hier zie zeggen is dat Ajax geen sportieve stap vooruit is tov Twente. Daar moet ik je toch echt ongelijk geven. Het grootste verschil tussen Ajax en Twente is dat je bij Ajax MOET presteren. Bij Ajax wordt ook alles 3 keer uitvergroot. Bij PSV wordt alles 2 keer uitvergroot. Dat heeft niks met de supporters te maken. Dat is gewoon de druk de media Ajax toebrengt en heeft niks met superioriteitsgevoelens te maken.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47909
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door peter » ma aug 29, 2011 7:36 am

Weet je wat ik serieus niet begrijp. Ajax fans lijken er een bizar soort van superioriteitsgevoel uit te scheppen dat hun spelers voor meer verkocht worden en naar grotere clubs. Schiet mij maar lek maar het lijkt me nou niet bepaald voor Ajax spreken dat die club met al die zogenaamd grote en veel waardevollere spelers al die jaren al niks meer presteert dan Twente met spelers die er volgens jullie geen zak van kunnen, en waar geen enkele grote club belangstelling voor heeft. Als al die Ajax spelers beter zijn dan Twente spelers, en als Ajax al die spelers voor zoveel meer verkoopt waarom presteert Ajax dan nog steeds niet veel meer dan Twente?
Het spreekt inderdaad niet voor Ajax dat we niet beter presteren dan Twente. Dat klopt.

Feit is alleen wel dat de topclubs nog altijd in de rij staan voor onze jongens en dat ze daarom ook veel sneller weg zijn. Jongens als Ruiz moeten veel geld kosten, maar zijn niet goed genoeg voor de absolute top. Verder heeft Twente geen trackrecord als 'insituut voor aankomende topspelers' en dat speelt ook mee. Elia is mislukt, Arnautovic is mislukt, Ronnie Stam is niets speciaals, Tioté, geen basissspeler bij Twente is dan de enige waar je in de afgelopen jaren op kan terugvallen. Da's niet veul.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » ma aug 29, 2011 7:59 am

Epi Drost schreef:Weet je wat ik serieus niet begrijp. Ajax fans lijken er een bizar soort van superioriteitsgevoel uit te scheppen dat hun spelers voor meer verkocht worden en naar grotere clubs. Schiet mij maar lek maar het lijkt me nou niet bepaald voor Ajax spreken dat die club met al die zogenaamd grote en veel waardevollere spelers al die jaren al niks meer presteert dan Twente met spelers die er volgens jullie geen zak van kunnen, en waar geen enkele grote club belangstelling voor heeft. Als al die Ajax spelers beter zijn dan Twente spelers, en als Ajax al die spelers voor zoveel meer verkoopt waarom presteert Ajax dan nog steeds niet veel meer dan Twente?
Ach, Twente fans halen dat superioriteitsgevoel uit 1 kampioenschap en nog een paar bekertrofeeën ..

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door El Clavo » ma aug 29, 2011 9:17 am

Kut he Epi? Heb je een jaartje het beste elftal van Nederland gehad, wil nog niemand je spelers hebben. :aai.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door joey » ma aug 29, 2011 9:26 am

Ik heb liever drie keer de Schaal dan drie keer de hoofdprijs. Dat geld is leuk, maar het gaat om voetbal.

Buitenlandse clubs twijfelen vaak of spelers uit de Nederlandse competitie de hoofdprijs waard zijn, want zo goed is het voetbal hier niet. Kijk maar hoe lang het geduurd heeft voor Suarez vertrok. Terwijl hij er toch met kop en schouders bovenuit stak.

Ajax is een A-merk, voor onze spelers betalen ze meer. Zo is het nu eenmaal. Ajax heeft meer uitstraling dan Twente of PSV. Hoe zou dat nou komen? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Michael_B » ma aug 29, 2011 9:30 am

El Clavo schreef:Kut he Epi? Heb je een jaartje het beste elftal van Nederland gehad, wil nog niemand je spelers hebben. :aai.gif:
Volgens mij vindt Epi dat juist niet kut. Die is zeer tevreden dat spelers als Ruiz bij Twente blijven om hen kampioen te maken, in plaats van er 15 miljoen voor te beuren en weer wat nieuws aan te moeten trekken en geen continuiteit hebben. Twente groeit financieel gestaag, zonder dit soort transfers. Best knap.

OVerigens staat op Voetbalzone (I know...) dat Twente denkt aan Narsingh of Tadic als eventuele opvolgers van Chadli. Goede spelers, waarvan ik met name Narsingh liever bij Ajax zou zien. Niet te hopen dat Twente deze groeibriljant gaat binden, want dan gaan we weer jaren zeuren dat Ajax hem over het hoofd heeft gezien. Echte rechtsbuiten met snelheid en een actie, zowel uit stilstand als op volle snelheid. Zijn voorzet is ook prima, net als zijn inzet. Heeft een contract tot 2013, dus hoeft niet heul veul te kosten denk ik zomaar.

Mag wat mij betreft naast Boerrigter en Sigthorsson onze 3e aanvaller worden.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door gaizka » ma aug 29, 2011 10:16 am

joey schreef:Ik heb liever drie keer de Schaal dan drie keer de hoofdprijs. Dat geld is leuk, maar het gaat om voetbal.

Buitenlandse clubs twijfelen vaak of spelers uit de Nederlandse competitie de hoofdprijs waard zijn, want zo goed is het voetbal hier niet. Kijk maar hoe lang het geduurd heeft voor Suarez vertrok. Terwijl hij er toch met kop en schouders bovenuit stak.

Ajax is een A-merk, voor onze spelers betalen ze meer. Zo is het nu eenmaal. Ajax heeft meer uitstraling dan Twente of PSV. Hoe zou dat nou komen? :hypocrite.gif:
En Suarez toont momenteel aan dat hij de stap makkelijk aankan. Ik denk dat dit ook geldt voor Ruiz, die kan makkelijk mee bij Arsenal. Benfica hoefde alleen maar dubbele dekking op Ruiz te zetten, als hij bij een club met meerdere goede aanvallers speelt is dit niet mogelijk en wordt het voor Ruiz alleen maar makkelijker.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47909
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door peter » ma aug 29, 2011 12:15 pm

Narsingh? Was dat die jongen die voortijdig werd gewisseld, omdat Anita hem in de zak had zitten? Leuk talent, maar ik zag weinig klasse toen hij het mocht laten zien tegen ons. Nee, ik vond het erg tegenvallen en het is nog veel te vroeg om hem bij Ajax in de basis te zetten. Sterker nog, ik heb twijfels of hij ooit naar dat niveau groeit.

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Lionel » ma aug 29, 2011 1:54 pm

Die Epi lekker laten lullen joh. Af en toe feliciteren met de goede prestaties van Twente maar verder spoort ie niet echt. Wat overigens niet gek is. Ik zou ook gek gaan doen als mijn amateurvereniging over 20 jaar kampioen van Nederland wordt.

Wat Narsingh betreft... die kan er weinig van. Lekker in Friesland laten.

Doe mij maar Assaidi.... :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » ma aug 29, 2011 7:30 pm

Fregge schreef:Epi, wat ik je hier zie zeggen is dat Ajax geen sportieve stap vooruit is tov Twente. Daar moet ik je toch echt ongelijk geven. Het grootste verschil tussen Ajax en Twente is dat je bij Ajax MOET presteren. Bij Ajax wordt ook alles 3 keer uitvergroot. Bij PSV wordt alles 2 keer uitvergroot. Dat heeft niks met de supporters te maken. Dat is gewoon de druk de media Ajax toebrengt en heeft niks met superioriteitsgevoelens te maken.
Dat ben ik wel met je eens - maar wat is er veranderd in vergelijking met zeg vijftien jaar geleden? Toen moest Ajax ook. De verhoudingen in het voetbal zijn veranderd. Door het Bosman arrest en de introductie van de CL opzet kon het niet anders dan dat het Nederlandse clubvoetbal achterop zou raken, en dat de top van het Nederlandse voetbal als gevolg daar weer van zou nivelleren. Dat is de realiteit nou eenmaal. Kijk als Twente niet tegen de top aan schurkt is het wel een andere subtopper. Daar ligt het niet aan. Maar de traditionele top drie moet duidelijk nog aan de nieuwe werkelijkheid wennen.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2011 7:36 pm

Epi Drost schreef: Maar de traditionele top drie moet duidelijk nog aan de nieuwe werkelijkheid wennen.
Geloof je dat nou echt? :excited.gif:

Denk je nou echt dat ze in Rotterdam nu nog niet weten dat ze de boot hebben gemist? Dat ze in Eindhoven niet weten dat ze op onverantwoorde wijze met geld (dat ze niet hadden) zijn omgegaan? En dat ze bij Ajax niet weten dat ze het geld van de beursgang op spastische wijze er doorheen hebben gejaagd?

Twente doet het geweldig: chapeau. Geniet ervan. Er komen ook weer andere tijden, geloof me.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » ma aug 29, 2011 7:37 pm

Peter schreef:
Feit is alleen wel dat de topclubs nog altijd in de rij staan voor onze jongens en dat ze daarom ook veel sneller weg zijn. Jongens als Ruiz moeten veel geld kosten, maar zijn niet goed genoeg voor de absolute top. Verder heeft Twente geen trackrecord als 'insituut voor aankomende topspelers' en dat speelt ook mee. Elia is mislukt, Arnautovic is mislukt, Ronnie Stam is niets speciaals, Tioté, geen basissspeler bij Twente is dan de enige waar je in de afgelopen jaren op kan terugvallen. Da's niet veul.
Ik ben er juist trots op dat Twente zonder topspelers het zo goed doet. Het is namelijk het bewijs van het feit dat Twente een teamprestatie levert, en dan heb ik het niet alleen over de spelers. Dat bedoelde ik met die post. Als Ajax superieure spelers heeft waarom is het als team dan niet superieur? Als Suarez het zo goed doet bij Liverpool, vraag je je dan niet af hoe het komt dat hij niet met kop en schouders boven Ruiz uitstak in de Nederlandse competitie?

Elia en Arnautovic zijn slechte voorbeelden trouwens. Dat zijn allebei bijzondere spelers en Arnautovic in het bijzonder is en blijft een supertalent.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » ma aug 29, 2011 7:42 pm

wimpey schreef:Geloof je dat nou echt? :excited.gif:

Denk je nou echt dat ze in Rotterdam nu nog niet weten dat ze de boot hebben gemist? Dat ze in Eindhoven niet weten dat ze op onverantwoorde wijze met geld (dat ze niet hadden) zijn omgegaan? En dat ze bij Ajax niet weten dat ze het geld van de beursgang op spastische wijze er doorheen hebben gejaagd?

Twente doet het geweldig: chapeau. Geniet ervan. Er komen ook weer andere tijden, geloof me.
Sorry maar alles in de houding van de (fans van de) traditionele top drie duidt daarop. PSV dat miljoenen uitgeeft. Waarom in godsnaam. Is namelijk helemaal niet nodig. Feyenoord dat niet aan Twente wil verkopen (en wederom laat die Fer asjeblieft in Rotterdam blijven wat mij betreft). Ajax fans die meer genoegen lijken te scheppen in het feit dat ze hun spelers voor veel geld verkopen dan in de prestaties van hun team. Veel lijkt bij de top drie te draaien om prestige, het wanhopig vasthouden aan de oude status. Ik snap het niet. Niet dat ik het erg vind hoor, want het biedt ruimte voor Twente.

Iedere Nederlandse club moet in de huidige Europese verhoudingen creatief zijn en zich richten op teamprestatie. Als je je de echte topspelers toch niet kunt veroorloven moet je het anders oplossen. Twente beseft dat. Ik heb niet het idee dat ze dat in Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam doen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Jöhnk » ma aug 29, 2011 7:45 pm

Ja, want de fans juichten harder toen Suarez vertrok dan op 15 mei. :excited.gif:

Elia vind ik juist een voorbeeld van een Twentse hype die elders compleet is geflopt. Heel matige speler.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2011 7:47 pm

Epi Drost schreef: Ajax fans die meer genoegen lijken te scheppen in het feit dat ze hun spelers voor veel geld verkopen dan in de prestaties van hun team.
Ajax is kampioen van NL en de enige NL ploeg in de CL. Zo slecht gaat het sportief en financieel met Ajax niet, lijkt me.

Jonge trainer, jonge ploeg met mogelijkheden: het is de voorbije jaren wel eens minder geweest.

En het is nu eenmaal een feit: Ajax' spelers gaan makkelijker en voor de hoofdprijs naar het buitenland dan spelers van andere NL clubs. Dus ik zie het probleem niet zo, beste Epi...

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2011 7:48 pm

Jöhnk schreef: Elia vind ik juist een voorbeeld van een Twentse hype die elders compleet is geflopt. Heel matige speler.
Je zult zien dat ie zich bij die Haagse kliek van Fulham aansluit.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » ma aug 29, 2011 7:49 pm

joey schreef:Ik heb liever drie keer de Schaal dan drie keer de hoofdprijs. Dat geld is leuk, maar het gaat om voetbal.

Buitenlandse clubs twijfelen vaak of spelers uit de Nederlandse competitie de hoofdprijs waard zijn, want zo goed is het voetbal hier niet. Kijk maar hoe lang het geduurd heeft voor Suarez vertrok. Terwijl hij er toch met kop en schouders bovenuit stak.

Ajax is een A-merk, voor onze spelers betalen ze meer. Zo is het nu eenmaal. Ajax heeft meer uitstraling dan Twente of PSV. Hoe zou dat nou komen? :hypocrite.gif:
Je hoort mij niet ontkennen dat Ajax geen A-merk is, of dat het niet veel meer uitstraling heeft dan Twente. Dat is mijn punt juist ook. Wat koop er voor, voor al die uitstraling. Denk jij nou echt dat De Zeeuw meer dan 10 miljoen waard was dan Tiote? Dat heeft met de uitstraling van Ajax te maken. Maar het zegt weinig over de werkelijke kwaliteit van de bewuste spelers.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » ma aug 29, 2011 7:51 pm

Jöhnk schreef:Ja, want de fans juichten harder toen Suarez vertrok dan op 15 mei. :excited.gif:

Elia vind ik juist een voorbeeld van een Twentse hype die elders compleet is geflopt. Heel matige speler.
Juventus en Arsenal zijn voor hem in de running nu en hij speelt nog steeds voor oranje. Van Marwijk Wenger enz zullen het wel helemaal verkeerd zien, want jij hebt er meer verstand van. Daarom post je nu op een voetbalforum.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » ma aug 29, 2011 7:55 pm

wimpey schreef: Ajax is kampioen van NL en de enige NL ploeg in de CL. Zo slecht gaat het sportief en financieel met Ajax niet, lijkt me.

Jonge trainer, jonge ploeg met mogelijkheden: het is de voorbije jaren wel eens minder geweest.

En het is nu eenmaal een feit: Ajax' spelers gaan makkelijker en voor de hoofdprijs naar het buitenland dan spelers van andere NL clubs. Dus ik zie het probleem niet zo, beste Epi...
Dat ontken ik ook helemaal niet. Ik kan alleen de trots over voor hoeveel je je spelers verkoopt niet rijmen met trots over de prestaties van Ajax. Jullie zouden er met kop en schouders bovenuit moeten steken met al dat geld wat binnen is gekomen maar dat doe je niet. Als de traditionele top drie goed bestuurd waren geweest was Twente nooit zover gekomen.

Ik neem aan dat je de uitslag van Jong Ajax Jong Twente weet van vanavond?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47909
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door peter » ma aug 29, 2011 7:56 pm

Ziet de coach van HSV het dan ook verkeerd? Of zit hij op de bank omdat hij te goed is?
ls Suarez het zo goed doet bij Liverpool, vraag je je dan niet af hoe het komt dat hij niet met kop en schouders boven Ruiz uitstak in de Nederlandse competitie?
Suarez is toch ook superieur? Ruiz heeft twee jaar geleden een topseizoen gehad en vorig jaar was het iets minder. Die jongen heeft heel veel kwaliteiten, maar is qua potentie een stuk minder dan Suarez. Ruiz is van glas bijvoorbeeld. Als ik zou moeten kiezen als Liverpool zijnde dan zou ik het in ieder geval wel weten. En zo denkt iedereen, want anders was Ruiz allang bij een goede club terecht gekomen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Jöhnk » ma aug 29, 2011 7:57 pm

Epi Drost schreef:Juventus en Arsenal zijn voor hem in de running nu en hij speelt nog steeds voor oranje. Van Marwijk Wenger enz zullen het wel helemaal verkeerd zien, want jij hebt er meer verstand van. Daarom post je nu op een voetbalforum.
Geweldig argument, chapeau. :smallgrin.gif:

Je kunt het draaien zoals je wil, maar bij Hamburg is hij mislukt. Ze vinden hem daar verschrikkelijk slecht.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47909
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door peter » ma aug 29, 2011 7:57 pm

Epi Drost schreef:
Ik neem aan dat je de uitslag van Jong Ajax Jong Twente weet van vanavond?
Oef. Dan snap je het dus niet.

Plaats reactie