AZ

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51835
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door wimpey » di jul 24, 2012 7:11 pm

Zaten Maher en VDW op dezelfde camping, de afgelopen weken? :excited.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2012-2013

Bericht door jabu » di jul 24, 2012 8:49 pm

Samen met poster-Cruijff en Narsingh. Misschien is VDW ook gemeen tegen Maher geweest...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Cruijff » di jul 24, 2012 9:59 pm

Nee, Maher was het troetelkindje van Sneijder en diverse andere spelers in de Oranje selectie. Ze zagen hem als een soort "puppy" en hebben hem dringend geadviseerd om naar Ajax te gaan.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2012-2013

Bericht door jabu » di jul 24, 2012 11:25 pm

En die puppy houdt PSV ook al aan het lijntje terwijl hij er ook niet heen wil...!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Lionel » wo jul 25, 2012 1:27 am

Cruijff schreef:Nee, Maher was het troetelkindje van Sneijder en diverse andere spelers in de Oranje selectie. Ze zagen hem als een soort "puppy" en hebben hem dringend geadviseerd om naar Ajax te gaan.
Aangezien jij dit post zal hij morgen wel naar PSV gaan.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Cruijff » wo jul 25, 2012 4:51 pm

Jabu schreef:En die puppy houdt PSV ook al aan het lijntje terwijl hij er ook niet heen wil...!
Sigi Lens is wel gecharmeerd van PSV aangezien die grote zakken geld aan zaakwaarnemers meegeven, maar Maher zelf heeft weinig tot niets met (die) Brabanders.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door InnerHarbour » wo jul 25, 2012 5:06 pm

:drecul.gif:
Rishi schreef:
Cruijff schreef:Nee, Maher was het troetelkindje van Sneijder en diverse andere spelers in de Oranje selectie. Ze zagen hem als een soort "puppy" en hebben hem dringend geadviseerd om naar Ajax te gaan.
Aangezien jij dit post zal hij morgen wel naar PSV gaan.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Marillion » wo jul 25, 2012 9:42 pm

Volgens nusport.nl is Rasmus Elm onderweg naar Moskou:

AZ en CSKA akkoord over Elm
Rasmus Elm vertrekt vrijwel zeker naar CSKA Moskou. De middenvelder van AZ hoeft alleen nog maar gekeurd te worden door de Russische club.

De Zweed zou voor zes miljoen euro worden verkocht aan CSKA. Zijn landgenoot Pontus Wernbloom trok afgelopen januari al van Alkmaar naar Moskou. "Het zou mij verbazen als zijn transfer naar CSKA Moskou niet doorgaat", was directeur algemene zaken Toon Gerbrands duidelijk. Elm speelde daarom woensdag al niet meer mee in het oefenduel van AZ met het Turkse Istanbul BB Spor. De 24-jarige middenvelder reisde in plaats daarvan naar München om gekeurd te worden.

"Ik heb 'tot ziens' tegen hem gezegd", legde ook coach Gertjan Verbeek na afloop van de vrienschappelijke wedstrijd zich neer bij een vertrek van zijn pupil. "En dat ik hoop dat we elkaar nog eens tegenkomen." Elm meldde zich een kleine twee weken geleden na zijn vakantie in Alkmaar, terwijl er al allerlei transfergeruchten de ronde deden. Toen hield de Zweed de optie van een vertrek al nadrukkelijk open, al zei hij tegen NUsport dat bij AZ blijven 'geen straf' zou zijn. De international zal nu niet gaan samenspelen met zijn broer Victor Elm, die dit seizoen nieuw is in de selectie van Verbeek.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Demosthenes » wo jul 25, 2012 10:31 pm

Cruijff schreef:
Jabu schreef:En die puppy houdt PSV ook al aan het lijntje terwijl hij er ook niet heen wil...!
Sigi Lens is wel gecharmeerd van PSV aangezien die grote zakken geld aan zaakwaarnemers meegeven, maar Maher zelf heeft weinig tot niets met (die) Brabanders.
Je hebt misschien wel gelijk, ik ken Maher niet, heb hem nog nooit gesproken, Lens is een zaakwaarnemer, m.a.w. alleen geld telt, maar wat zijn je bronnen? Je kunt zoiets toch niet beweren zonder er iets over te weten? Ik kan me voorstellen dat je bepaalde bronnen niet noemt (Kan ik soms ook niet, niet op niveau-Maher/Lens/JC/Ajax, maar "in en rond Rotterdam") maar je noemt volgens mij nooit een bron!

Het geloof heb ik in de jaren zestig verloren, al zat dat nooit diep, (Ik wilde naar de zondagsschool, omdat ik dacht dan de rest van de week vrij te hebben en toen dat niet juist bleek, hoefde voor mij die zondagsschool ook niet) maar als het om Ajax (en AT) gaat heb ik steeds sterker het gevoel dat geloof daar een grote rol toebedeeld wordt, een rol die ik niet zie/wil zien.

Maher ziet Eindhoven niet zo zitten? Deden Lerby, Arnesen, Kieft, Vanenburg, Menzo etc. ook niet, die gingen voor "tante Annie" of toch niet?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Baseman » wo jul 25, 2012 10:59 pm

Cruijff heeft al meerdere malen bewezen dat hij absoluut niet serieus genomen kan worden...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Cruijff » wo jul 25, 2012 11:04 pm

Klopt Spongebob, maar gelukkig hebben we om dat te compenseren jou nog met altijd accurate cijfers en volledig objectieve verhalen als het om PSV gaat...

...Nu we het daar toch over hebben, binnenkort zal ik de bron openbaren die straks naar buiten brengt dat Narsingh PSV in totaal zo´n 5,4 miljoen gekost heeft. Die Eindhovenaren hebben Raiola namelijk een flinke zak geld gegeven en daarnaast Narsingh een fors tekengeld dat (nu nog wel) buiten de media is gebleven. Dat is een kwestie van tijd en tevens de enige reden waarom Narsingh in Eindhoven speelt en niet in Amsterdam.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Demosthenes » wo jul 25, 2012 11:13 pm

Cruijff schreef:Klopt Spongebob, maar gelukkig hebben we om dat te compenseren jou nog met altijd accurate cijfers en volledig objectieve verhalen als het om PSV gaat...

...Nu we het daar toch over hebben, binnenkort zal ik de bron openbaren die straks naar buiten brengt dat Narsingh PSV in totaal zo´n 5,4 miljoen gekost heeft. Die Eindhovenaren hebben Raiola namelijk een flinke zak geld gegeven en daarnaast Narsingh een fors tekengeld dat (nu nog wel) buiten de media is gebleven. Dat is een kwestie van tijd en tevens de enige reden waarom Narsingh in Eindhoven speelt en niet in Amsterdam.
Je weet het, waarom nu niet die bron en waarom gebeurt met Maher niet hetzelfde?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Baseman » wo jul 25, 2012 11:21 pm

Cruijff schreef:Klopt Spongebob, maar gelukkig hebben we om dat te compenseren jou nog met altijd accurate cijfers en volledig objectieve verhalen als het om PSV gaat...
Cijfers zijn gewoon openbaar en ik heb nooit beweerd objectief te zijn als het PSV betreft, laat staan volledig objectief.
Jij komt echter met allerlei beweringen, waarvoor je ook bronnen zegt te hebben. Tot nu toe klopt er alleen totaal niets van al je beweringen, dus dat zegt meer dan voldoende. Jij bent niet serieus te nemen, zo simpel is het.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Cruijff » wo jul 25, 2012 11:23 pm

Baseman, met Bas Dost klopte het volledig en met Jasper Cillessen ook.
Demosthenes schreef:
Cruijff schreef:Klopt Spongebob, maar gelukkig hebben we om dat te compenseren jou nog met altijd accurate cijfers en volledig objectieve verhalen als het om PSV gaat...

...Nu we het daar toch over hebben, binnenkort zal ik de bron openbaren die straks naar buiten brengt dat Narsingh PSV in totaal zo´n 5,4 miljoen gekost heeft. Die Eindhovenaren hebben Raiola namelijk een flinke zak geld gegeven en daarnaast Narsingh een fors tekengeld dat (nu nog wel) buiten de media is gebleven. Dat is een kwestie van tijd en tevens de enige reden waarom Narsingh in Eindhoven speelt en niet in Amsterdam.
Je weet het, waarom nu niet die bron en waarom gebeurt met Maher niet hetzelfde?
Omdat je bronnen beschermen wel zo chique is... Maar inderdaad, met Maher zou hetzelfde kunnen gebeuren. Dan hebben ze in Eindhoven wel echt een tik van de molenwiek gehad wat betreft geld uitgeven, maarja what's new...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Demosthenes » wo jul 25, 2012 11:25 pm

Dan hebben ze in Eindhoven wel echt een tik van de molenwiek gehad wat betreft geld uitgeven, maarja what's new...
Geen tik van die molenwiek, gewoon een modern voetbalbedrijf, of het nou een Amerikaan is, een Thai, een Arabier, een Rus of Philips, wat is het verschil? Alles wordt betaald.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Baseman » wo jul 25, 2012 11:29 pm

Als een speler naar PSV gaat, dan gaat hij alleen omdat Ajax of geen interesse heeft of omdat PSV ineens veel meer betaalt...droom verder Cruijff :drecul.gif:
Maar goed, ik reageer niet meer op jouw onzin.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Demosthenes » wo jul 25, 2012 11:36 pm

Baseman schreef:Als een speler naar PSV gaat, dan gaat hij alleen omdat Ajax of geen interesse heeft of omdat PSV ineens veel meer betaalt...droom verder Cruijff :drecul.gif:
Maar goed, ik reageer niet meer op jouw onzin.
Die laatste zin lijkt mij door emotie ingegeven :ajaxsmiley.gif:

Mocht je ooit iets anders van mij gelezen hebben, dan was je in ieder geval in de gelegenheid om te zien dat ik juist het kiezen voor geld benadruk, ook als dat voor Ajax is. Het verschil is dat Ajax geen spelers (MEER) haalt in de prijsklassse van Matvz, Wijnaldum, Toivonen, Lens, Mertens, Van Bommel, Strootman, Tyton, Brazilianen, Narsingh en wie ik vergeet.

Wat mij betreft haalt Ajax wel iemand die iets toevoegt aan Ajax 1, het geld ervoor is er, komt niet van de gemeete.
Maar goed, ik reageer niet meer op jouw onzin.
Kusje van Wimpey!
droom verder Cruijff
Ik ben blij dat ik JC niet ben, ik kan en houd van lezen
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Baseman » wo jul 25, 2012 11:44 pm

Demosthenes schreef:Die laatste zin lijkt mij door emotie ingegeven
Nee hoor, maar hij is niet tegen jou gericht.
Het verschil is dat Ajax geen spelers (MEER) haalt in de prijsklassse van Matvz, Wijnaldum, Toivonen, Lens, Mertens, Van Bommel, Strootman, Tyton, Brazilianen, Narsingh en wie ik vergeet.
Volgens mij heeft Aajx dit nooit gezegd, ze hebben alleen aangegeven niet meer te willen betalen dan dat ze een speler waard vinden. Op zich is dat een mooi en nobel streven, maar dat werkt volgens mij alleen zolang de resultaten goed zijn. Gaat het minder dan is 6 ton meer betalen ineens een veel kleiner probleem. Al is het afwachten hoe Ajax hiermee omgaat.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2012-2013

Bericht door LucaS » do jul 26, 2012 6:09 am

Echt iedereen heeft het over 6 ton meer betalen, en dat is echt onzin. Als Ajax haar prijs had verhoogd, had PSV dat ook gedaan en had Heerenveen lekker achterover gaan zitten wachten wie het eerst bij de vraagprijs aangekomen zou zijn.
I think I lost my fucking headache

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Demosthenes » do jul 26, 2012 7:17 am

Op zich is dat een mooi en nobel streven, maar dat werkt volgens mij alleen zolang de resultaten goed zijn. Gaat het minder dan is 6 ton meer betalen ineens een veel kleiner probleem. Al is het afwachten hoe Ajax hiermee omgaat.
Staat Ajax in de winterstop op plaats vijf, dan wordt er gekocht, dan veranderen principes "als sneeuw voor de zon", al hoop ik niet dat Ajax op plaats twee t/m achttien belandt, want de gemeente Amsterdam zal niet helpen, vrees ik.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door FCT-Bantje » do jul 26, 2012 7:21 am

Baseman schreef: Volgens mij heeft Aajx dit nooit gezegd, ze hebben alleen aangegeven niet meer te willen betalen dan dat ze een speler waard vinden. Op zich is dat een mooi en nobel streven, maar dat werkt volgens mij alleen zolang de resultaten goed zijn. Gaat het minder dan is 6 ton meer betalen ineens een veel kleiner probleem. Al is het afwachten hoe Ajax hiermee omgaat.
Als het slecht met een club gaat dan vind je een goede speler snel meer waard.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door peter » do jul 26, 2012 8:55 am

Zonde van Elm. Zijn toch de jongens die de Eredivisie wat meer glans geven.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Duke » do jul 26, 2012 9:02 am

Ja, het wordt er niet beter op, zo.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Demosthenes » do jul 26, 2012 9:26 am

Duke schreef:Ja, het wordt er niet beter op, zo.
AZ slaagt er tot nu toe in de schade beperkt te houden; Romero, De Zeeuw, El H. Dembele, Wernbloom, die Mexicaanse verdediger, er zijn nogal wat spelers verkocht de laatste jaren, maar veel zwakker is AZ niet geworden.

Twente lijkt verzwakt, maar heeft veel geld om zich te versterken, nu maar hopen dat de technische staf niet wordt vervangen.

Feyenoord zal wel net zo sterk zijn als vorig seizoen, maar nu wordt er ook Europees gevoetbald en nu zal niet alles meezitten, blijven over Ajax en PSV.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: AZ 2012-2013

Bericht door Jinne » do jul 26, 2012 11:38 am

De Hork uit Alkmaar maakt zich al weer bij voorbaat druk:
Voetbalzone
Gertjan Verbeek laat weinig mogelijkheden onbenut om kritiek te spuien op andere topclubs in de Eredivisie. De trainer van AZ hekelde de afgelopen maanden al de handelwijze van Ajax en PSV: hij verweet de Amsterdammers dat zij Niklas Moisander 'geil' maakten met een dik salaris en laakte het feit dat PSV dacht dat hij wel goedkoop op te halen was. Nu zegt Verbeek te denken dat Ajax nog wel terugkomt in Alkmaar voor Moisander.

Ajax was enige tijd bezig met de Fin, zo gaf men in Amsterdam toe. Uiteindelijk werd overgeschakeld naar Marc Muniesa, maar hij raakte dinsdagavond zwaar geblesseerd. Omdat hij een half jaar uit de roulatie is, kan door de naam van de Barcelona-verdediger een streep. Verbeek zegt te geloven dat Ajax nu wel weer uit zal komen bij Moisander. “Ajax zal een week voordat wij tegen ze spelen ongetwijfeld een balletje opgooien.”

De trainer wijst daarmee in NUsport op de kraker die in de eerste speelronde van het nieuwe seizoen op de rol staat: Ajax-AZ. “Ajax kennende zal Frank de Boer dan vast en zeker ‘per ongeluk’ iets laten vallen. Dat is Ajax. Die joker wordt wel ingezet hoor, daar ben ik niet bang voor. Maar ik ken de ambitie van Niklas. Als er interesse komt, dan zullen we dat aanhoren”, geeft Verbeek tegelijkertijd aan. “Gelukkig gaat hij uitstekend met de situatie om.”
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie