Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Feyenoord

Bericht door WP_Legend » zo aug 16, 2015 5:24 pm

Tja als ik hier in Australie voetbal kijk dan is het toch meestal ajax, maar tussen het bufferen door gebeurt er niet veel hoor!

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Skampie » zo aug 16, 2015 5:36 pm

Ik snapte alleen niet dat dat trage alleen bij NEC teontdekken was... Heb het XS4all gevraagd maar schijnt niet aan de verbinding gelegen te hebben...

We hebben in Nijmegen weer een degradatiekandidaat erbij.... ;)

Toch? Ramoon? ;)

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » zo aug 16, 2015 5:39 pm

brigade zuid schreef:Bal van Cambuur over de lijn, onterechte penalty voor fnood. Dubbel kan wel eens gelijk hebben.
Ja, het blijft bijzonder hoe Feyenoord jaar in, jaar uit de penalties cadeau krijgt. Het is nu alweer 2 uit 2 cadeau. Heb de statistieken zo niet voorhanden, maar ik schat toch zeker in dat ze er 5-7 per jaar cadeau krijgen.

Gelukkig zijn ze echter zo verschrikkelijk matig dat het allemaal weinig mag baten. Gelet op de kwaliteiten worden ze daar gewoon weer derde ofzo.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo aug 16, 2015 5:55 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef: Feyenoord was ouderwets slecht. Vandaag zat het mee, maar het zal niet lang duren of het gaat weer lekker tegen zitten. :neutral.gif:
Ze hebben Kuyt. Het lijkt alsof die gast die hele club een boost geeft. Een houvast, iets van vertrouwen. Hooligan Kramer schiet er in z'n F-pyjama ook al meteen een in...
Een keer verliezen en de Dirkteur legt voor de tv uit dat zijn medespelers er niets van kunnen/harder moeten werken/geen respect hebben voor de club, enz. Dan is het weer gedaan met de betovering.

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Skampie » zo aug 16, 2015 5:56 pm

Wie worden eerste en tweede dan?

Ik zie geen enkele club die het beter doet en zal gaan doen dan Feyenoord...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » zo aug 16, 2015 6:04 pm

Skampie schreef:Wie worden eerste en tweede dan?

Ik zie geen enkele club die het beter doet en zal gaan doen dan Feyenoord...
Mooi, dan staat dat weer genoteerd. Skampie zet in op Feyenoord als de kampioen. :biggthumpup.gif:

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Skampie » zo aug 16, 2015 6:24 pm

Waar zeg ik dat?

Wouter
Berichten: 18799
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo aug 16, 2015 6:28 pm

Ik zag net dat "al dan niet-doelpunt" weer bij Studio Sport en ben er toch niet zeker van dat die bal helemaal over de lijn was.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo aug 16, 2015 6:52 pm

Ik had 'm voor de zekerheid goedgekeurd. :smile-ajax.gif:

Overigens denk ik dat dominee Dirk zijn handen nog vol gaat hebben aan de interne verhoudingen. Kazim gaat zich echt niet gedragen als hij er straks naast staat omdat Kramer beter is. En ik zie ook onrust ontstaan rondom de positie van Vermeer en Hahn. Vandaag ziet Vermeer er ook weer niet goed uit.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18799
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo aug 16, 2015 6:58 pm

Eens kijken hoe Gio daarmee omgaat.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33486
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 7:02 pm

Marillion schreef:Ik had 'm voor de zekerheid goedgekeurd. :smile-ajax.gif:
:ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53573
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door LucaS » zo aug 16, 2015 7:13 pm

Waarom zou bij twijfel de verdedigende partij het voordeel moeten krijgen? Die grensrechter stond in ieder geval niet op 1 lijn, die heeft het dus nooit goed kunnen beoordelen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33486
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 7:20 pm

LucaS schreef:Waarom zou bij twijfel de verdedigende partij het voordeel moeten krijgen? Die grensrechter stond in ieder geval niet op 1 lijn, die heeft het dus nooit goed kunnen beoordelen.
Bij een aantal wedstrijden wordt toch al doellijntechnologie gebruikt?

Waarom niet bij allemaal? Level playing field.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 16, 2015 7:32 pm

LucaS schreef:Waarom zou bij twijfel de verdedigende partij het voordeel moeten krijgen?
Wat stel je voor?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Feyenoord

Bericht door M.. » zo aug 16, 2015 7:38 pm

zeux schreef:
LucaS schreef:Waarom zou bij twijfel de verdedigende partij het voordeel moeten krijgen? Die grensrechter stond in ieder geval niet op 1 lijn, die heeft het dus nooit goed kunnen beoordelen.
Bij een aantal wedstrijden wordt toch al doellijntechnologie gebruikt?

Waarom niet bij allemaal? Level playing field.
1: het is een proef
2: het is een beetje duur

LucaS
Berichten: 53573
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door LucaS » zo aug 16, 2015 7:42 pm

Mr. Ajax schreef:
LucaS schreef:Waarom zou bij twijfel de verdedigende partij het voordeel moeten krijgen?
Wat stel je voor?
Uiteraard doellijntechnologie bij alle wedstrijden. Maar dat schijnt nogal in de kosten te lopen. Ik vind dat als een grensrechter twijfelt, hij het doelpunt moet toekennen. Maar dat kan je niet formaliseren natuurlijk.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33486
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 7:45 pm

M.. schreef:
zeux schreef:
LucaS schreef:Waarom zou bij twijfel de verdedigende partij het voordeel moeten krijgen? Die grensrechter stond in ieder geval niet op 1 lijn, die heeft het dus nooit goed kunnen beoordelen.
Bij een aantal wedstrijden wordt toch al doellijntechnologie gebruikt?

Waarom niet bij allemaal? Level playing field.
1: het is een proef
2: het is een beetje duur
Ja, dat kan, dat het geld kost. Shit happens. Maar nu is bij de ene wedstrijd wel 'streng' toezicht en bij de ander niet. Not a level playing field.

En als je al keuzes maakt, begin dan om de titelkanshebbers gelijk te behandelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » zo aug 16, 2015 7:53 pm

2.5 miljoen per jaar in Duitsland hoorde ik op de radio. Iets van 8.000 per wedstrijd.
IK GELOOF!!!!!!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Feyenoord

Bericht door M.. » zo aug 16, 2015 8:04 pm

zeux schreef: En als je al keuzes maakt, begin dan om de titelkanshebbers gelijk te behandelen.
Dat is sowieso niet zo, volgens mij heeft titelkandidaat Ajax dat systeem voor de winterstop staan en f'noord heeft het na de winterstop.

Ben sowieso geen fan van technische poespas.. dit soort missers horen er, in mijn ogen, bij

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33486
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 8:21 pm

M.. schreef:
zeux schreef: En als je al keuzes maakt, begin dan om de titelkanshebbers gelijk te behandelen.
Dat is sowieso niet zo, volgens mij heeft titelkandidaat Ajax dat systeem voor de winterstop staan en f'noord heeft het na de winterstop.

Ben sowieso geen fan van technische poespas.. dit soort missers horen er, in mijn ogen, bij
Ik kijk veel amerikaanse sport. Daar is het niet meer weg te denken. Zelfs mlb is inmiddels overstag. Er staat gewoon teveel op het spel om arbitrale missers te romantiseren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Feyenoord

Bericht door M.. » zo aug 16, 2015 8:32 pm

zeux schreef:
M.. schreef:
zeux schreef: En als je al keuzes maakt, begin dan om de titelkanshebbers gelijk te behandelen.
Dat is sowieso niet zo, volgens mij heeft titelkandidaat Ajax dat systeem voor de winterstop staan en f'noord heeft het na de winterstop.

Ben sowieso geen fan van technische poespas.. dit soort missers horen er, in mijn ogen, bij
Ik kijk veel amerikaanse sport. Daar is het niet meer weg te denken. Zelfs mlb is inmiddels overstag. Er staat gewoon teveel op het spel om arbitrale missers te romantiseren.
Voor mij ligt bij Amerikaanse sport de nadruk te veel op commercial breaks en entertainment om de wedstrijd heen. Vooral baseball.. tja..

Wat mij betreft staat er ook te veel (geld) op het spel, dus ik maak me er ook niet meer zo heel druk om dat je er niet meer aan ontkomt dat alle spontaniteit verbannen wordt.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33486
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 8:45 pm

Commercials volgen inning switches, dus hoe dat vooral baseball zou dicteren snap ik niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 16, 2015 9:29 pm

LucaS schreef:
Ik vind dat als een grensrechter twijfelt, hij het doelpunt moet toekennen. Maar dat kan je niet formaliseren natuurlijk.
Waarom zou dat eerlijker zijn dan andersom?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door raymon » zo aug 16, 2015 10:48 pm

zeux schreef:Commercials volgen inning switches, dus hoe dat vooral baseball zou dicteren snap ik niet.
Nou, inning switches duren wel langer om de commercials uit te kunnen zenden, buiten maar vooral ook binnen het stadium.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33486
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » zo aug 16, 2015 11:25 pm

Raymon schreef:
zeux schreef:Commercials volgen inning switches, dus hoe dat vooral baseball zou dicteren snap ik niet.
Nou, inning switches duren wel langer om de commercials uit te kunnen zenden, buiten maar vooral ook binnen het stadium.
Tuurlijk, de commercie claimt haar ruimte, zoals bij iedere Amerikaanse sport, maar om nu te zeggen dat er vooral bij baseball teveel nadruk op ligt... Zo ervaar ik het totaal niet. Het zijn 'natural' breaks, die misschien een minuut langer duren dan anders (geen idee eigenlijk hoe lang ze 'vroeger' waren, pitcher krijgt sowieso een stuk of acht ballen om 'warm' te gooien, ook als er nergens een tv te bekennen is).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie