Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » do sep 15, 2022 7:48 pm

Raar pouletje bij Feyenoord. Lazio verliest nu dik van Midtyland dat weer verloor van Sturm Graz.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » do sep 15, 2022 9:53 pm

Ik zie Feyenoord wel 2e worden dit seizoen!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » vr sep 16, 2022 8:02 am

Het is voor zondag wel even de vraag wat de meest gunstige uitslag is. Normaal zou ik altijd zeggen 'verlies PSV' , maar nu zou gelijkspel ook wel prima zijn.

Ik denk dat Danilo spoedig mag gaan banken, want Giminez pakt nu wel steeds zijn goaltjes mee als invaller.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr sep 16, 2022 8:19 am

Ze scoren allebei.

Ik heb liever dat ze zo spelen als tegen Lazio. Zondag gelijk zou inderdaad prima zijn.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr sep 16, 2022 8:21 am

Ik hoop dat Feyenoord verliest. PSV gaat nog wel genoeg punten verliezen in de competitie, zeker met een dubbel programma en straks de inhaalwedstrijd erbij tegen Arsenal. Bovendien wint Feyenoord in de Kuip van PSV.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » vr sep 16, 2022 8:28 am

Feyenoord heeft wel wat voetbal in zijn team zitten nu.
Eigenlijk meer dan PSV.

Die Jimenez is wel aardige spits, Danilo heeft het zwaar. Niet scoren en Jimenez gaat je voorbij
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » za okt 08, 2022 5:06 am

verbonden aan het voetbal
Karim El Ahmadi voor de bekende Rotterdamse horecagelegenheid Hotel New York. „Ik zie mijn toekomst voorlopig in Rotterdam, ook omdat mijn vrouw hier haar werk heeft.”

FOTO MATTY VAN WIJNBERGEN

INTERVIEW Karim El Ahmadi kijkt als analyticus gefascineerd naar Feyenoord en FC Twente
In zijn nieuwe rol als tv-analyticus is Karim El Ahmadi van de partij als zijn twee grote liefdes Feyenoord en FC Twente het zondag (14.30 uur) tegen elkaar opnemen in De Kuip. De oud-middenvelder is als voetballiefhebber, die ook graag nadenkt over het spelletje, gefascineerd door het vakmanschap van Feyenoord-trainer Arne Slot, maar ook door het druk zetten van FC Twente. Een gesprek met de net afgezwaaide prof, die naar zijn stellige overtuiging alles uit zijn carrière haalde en met veel plezier terugkijkt op zijn periodes in de Grolsch Veste en De Kuip.

Ruim vier jaar na zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord wordt El Ahmadi in Rotterdam nog altijd op handen gedragen als een van de bepalende spelers van het team dat in 2017 de landstitel voor het eerst in achttien jaar binnensleepte. De obers in Hotel New York, de bekende horecagelegenheid op de Kop van Zuid, gaan graag even met hem op de foto. „Dat overkomt me nog regelmatig. Je merkt dat het nog altijd heel bijzonder wordt gevonden wat we toen hebben gepresteerd.”

El Ahmadi groeide op in Wesselerbrink, een grote jarenzestigwijk aan de zuidkant van Enschede, maar heeft zijn plek gevonden in Rotterdam, waar hij binnenkort een nieuw appartement betrekt in een van de vele imposante wolkenkrabbers die de Maasstad rijk is. „Enschede zit voor altijd in mijn hart. Het voelt nog steeds als thuiskomen. Mijn familie woont nog daar. Ik bezoek hen regelmatig en ga ook af en toe kijken bij Go Ahead Eagles waar een neefje van me in de jeugd speelt. Mijn oude club FC Twente heeft me gevraagd iets te gaan doen in de jeugdopleiding, maar ik zie mijn toekomst voorlopig in Rotterdam, ook omdat mijn vrouw hier haar werk heeft.”

Bij FC Twente zette El Ahmadi de beslissende stappen naar de top en maakte hij een doorslaggevende transformatie door. „In de Twente-jeugd was ik een middenvelder, die vooral op techniek speelde en veel naar voren ging. Fred Rutten is de eerste die heeft gezien dat ik in een controlerende rol het best tot mijn recht kwam. Fred is heel belangrijk geweest voor mij. Hij heeft mij als speler én als mens opgevoed. Ik heb mezelf de rol van controleur snel eigen gemaakt, ook omdat het me kansen bood bij het Marokkaans elftal. Daar dacht iedereen aanvallend en was er behoefte aan een middenvelder die bezig was met de organisatie. Die kans heb ik gepakt, zoals nu ook Sofyan Amrabat dat heel goed doet.”

Cruciale stappen in zijn ontwikkeling tot een volwassen prof zette El Ahmadi bij Feyenoord, waar hij met zware tegenwind te maken kreeg. „Ik kwam binnen als grote aankoop. Ze hadden 4,5 miljoen euro voor me betaald en dat was in die tijd veel geld voor een middenvelder. Maar het liep niet met de club en mijn eigen spel was ook niet goed. Dan krijg je al snel het stempel van miskoop. Ik dacht er te gemakkelijk over en was mentaal aan de zwakke kant. Dat kan ik nu wel eerlijk zeggen. Ik presteerde niet optimaal, maar zocht de oorzaak niet bij mezelf, maar wees liever naar de trainer. Tijdens mijn verhuur aan Al Ahli in Dubai heb ik de knop omgezet. Het was alsof ik Feyenoord door de achterdeur had verlaten en dat voelde niet goed. Ik ben als een ander mens teruggekomen. Daarna was ik mentaal veel sterker. Ik heb me echt gerealiseerd dat ik mijn carrière niet zo mocht vergooien. Vanaf toen heb ik alleen maar een stijgende lijn meegemaakt en al mijn doelen bereikt. En nu word ik herinnerd als een held van Feyenoord.”

El Ahmadi was altijd al een prof die over het spel nadacht, maar sinds hij zijn voetbalschoenen heeft opgeborgen en veelvuldig op tv te zien is als analyticus, kijkt hij extra nauwkeurig. Zijn oude clubs Feyenoord en FC Twente zijn teams die hem daarbij aanspreken. „Ik vind dat FC Twente het heel goed doet. Het is echt een team en geweldig op elkaar ingespeeld. Ik was bij FC Twente-Vitesse en dan zie je zo’n groot verschil tussen de teams. Ik vind het spel zonder bal heel knap. Ze beheersen het druk zetten zo goed, naar mijn mening zijn ze daarin het best in de Eredivisie. Iedereen kent daarin zijn rol. Het is ook mooi om te zien hoe Joshua Brenet iedere keer het middenveld in komt en op de nummertienpositie opduikt. Vroeger was de rechtsback een van de mindere spelers in het team en nu maken rechtsbacks vaak het verschil.”

Met bijzondere aandacht en veel plezier kijkt El Ahmadi naar Ramiz Zerrouki, de Algerijnse international die strijdlust met goed voetbal combineert op het FC Twente-middenveld. „Ik zie mezelf wel een klein beetje terug in zijn manier van spelen. Sommige mensen hadden eerst nog wat twijfel over zijn spel aan de bal, maar je ziet dat hij daarin ook steeds sterker wordt. Hij begint echt een regisseur te worden. Ik denk dat hij kan uitgroeien tot een heel complete middenvelder.”

Zerrouki had nog nadrukkelijker in de voetsporen van El Ahmadi kunnen treden, want Feyenoord wilde hem afgelopen zomer graag naar De Kuip halen. In de ogen van El Ahmadi had hij perfect in het nieuwe Feyenoord gepast. „Ik denk dat hij heel goed tot zijn recht zou komen op een middenveld met Orkun Kökcü en Quinten Timber, waarbij die dan wat aanvallender zouden kunnen spelen. Kökcü en Timber zijn in mijn ogen de twee beste spelers van Feyenoord, maar ze zijn vooral goed als ze veel naar voren kunnen gaan. Met een speler als Zerrouki erachter zou je echt een fantastisch middenveld hebben.”

Ook Feyenoord is een ploeg die El Ahmadi als analyticus intrigeert. „Het is knap wat Arne Slot doet. Je ziet dat hij heel goed werkt met het team en er verzorgd voetbal van achteruit heeft ingekregen, terwijl er in De Kuip altijd de druk is om snel naar voren te spelen. Er zijn maar weinig trainers van wie je de hand zo duidelijk terugziet in een elftal. Vorig seizoen heeft hij er een fantastisch voetballend team van gemaakt en ik zie nu ook weer veel goede dingen. Ik verwacht daar veel van voor de toekomst. Wij zijn toen met Gio voor het eerst in achttien jaar weer kampioen geworden met Feyenoord. Dat is nu alweer ruim vijf jaar geleden. Maar ik denk dat de fans niet weer zo lang hoeven te wachten op een kampioenschap als toen. Ik geef Feyenoord met Arne Slot zeker de kans om kampioen te worden, misschien nog niet dit seizoen, maar wel een van de volgende seizoenen.”

De transformatie van actief voetballer naar een leven aan de zijlijn van het door hem geliefde spel heeft El Ahmadi voor zijn gevoel soepel ondergaan. „Ik ben gestopt sinds januari. In het begin had ik, als ik bij wedstrijden was, nog wel zin om dat veld op te gaan en mee te spelen. Maar ik heb me er nu bij neergelegd. Ik vind het goed zo. Na vier jaar in Saoedi-Arabië was ik klaar om te stoppen. Ik heb een heel mooie carrière gehad. Toen ik klein was had ik de droom om ooit kampioen van Nederland te worden, op het WK te spelen en in de Champions League te spelen. Dat heb ik allemaal bereikt en daarnaast heb ik ook nog mooie jaren gehad in de Premier League (bij Aston Villa, red.), dus al mijn doelstellingen heb ik behaald. Naast het analysewerk dat ik doe, denk ik na over wat ik wil voor de toekomst. Ik wil sowieso in het voetbal blijven. Maar ik twijfel tussen het begeleiden van jonge talenten of jeugdtrainer worden. Ik denk dat me dat allebei wel goed ligt. Voorlopig hoef ik die keuze niet te maken, want ik wil de eerste periode ook genieten van mijn vrijheid. Daar ben ik wel aan toe na alle intensieve jaren als prof.”
De T.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo okt 09, 2022 9:48 pm

Merkwaardige rode kaart voor Cerny in de Kuip.

Hij zet zijn poot er hard in, maar heeft tijdens de actie zijn oog puur op de bal en verovert ook de bal.


Sowieso had enkele seconden eerder het spel afgefloten moeten worden met een vrije trap voor FC Twente.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » di okt 11, 2022 7:55 am

Nettoverlies voor Feyenoord 4,5 miljoen
Feyenoord heeft over het boekjaar 2021/’22 een nettoverlies van 4,5 miljoen euro geleden. Aangezien grote transfers pas na 1 juli werden gerealiseerd, telden ze niet mee voor het afgelopen boekjaar, waardoor het spelersresultaat 10 miljoen euro negatief was. Na rente en belastingen stond daardoor onder de streep het verlies van 4,5 miljoen. Over het afgelopen boekjaar zag Feyenoord de omzet groeien met 41 procent ten opzichte van het seizoen 2020-2021, tot 87 miljoen euro. In 20/’21 stond de omzet nog onder druk als gevolg van de maatregelen tegen het coronavirus, het voorbije boekjaar was de groei volledig te danken aan het succes in de Conference League, toen de finale werd bereikt. Dit resulteerde in een operationele winst van 1 miljoen euro, een verbetering van 5 miljoen ten opzichte van een jaar eerder.
DeT.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » di okt 11, 2022 5:42 pm

Feyenoord rest van 2022 zonder Idrissi
Door ONZE TELESPORTREDACTIE

2 uur geleden
in VOETBAL

Feyenoord kan dit kalenderjaar geen beroep meer doen op Oussama Idrissi. De vleugelaanvaller liep vorige week een hamstringblessure op in de Europa League-wedstrijd tegen FC Midtjylland, zo bevestigt de club.

Oussama Idrissi wordt van het veld begeleid.

Tegen de Denen ging het na een halfuur mis voor de oud-speler van onder andere Ajax en AZ. Alireza Jahanbakhsh moest hem vervangen. De mri-scan wees vervolgens uit dat de zevenvoudig Marokkaans international de rest van het jaar moet toekijken.

De voormalig jeugdspeler van de Rotterdammers die dit seizoen op huurbasis van Sevilla terugkeerde naar Feyenoord kwam tot nu toe in elf officiële wedstrijden in actie, waarin hij twee keer trefzeker was.
De T.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13336
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » wo okt 12, 2022 10:23 am

Missen ze niks aan.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Paul1985
Berichten: 179
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:05 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Paul1985 » do okt 13, 2022 6:42 am

Cruijff schreef:
zo okt 09, 2022 9:48 pm
Merkwaardige rode kaart voor Cerny in de Kuip.

Hij zet zijn poot er hard in, maar heeft tijdens de actie zijn oog puur op de bal en verovert ook de bal.


Sowieso had enkele seconden eerder het spel afgefloten moeten worden met een vrije trap voor FC Twente.
Op zich kan hij die rode kaart geven, maar als een speler van F. die overtreding had gemaakt was het geel geworden. Ben ik van overtuigd.
Net zoals dat Van Wolfswinkel wel een penalty had gekregen als het in Enschede was geweest.
Arbitrage zat niet echt mee, maar behoudens de periode tussen minuut tien en de 1-0, waren wij ook niet goed genoeg. Te veel ontzag, onnodig.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » zo okt 16, 2022 2:41 pm

Kökçü weigert regenboogband te dragen
15.28 uur

Kökçü weigert regenboogband te dragen
© Pro Shots
Orkun Kökçü wil zondag de aanvoerdersband van Feyenoord niet dragen in het uitduel met AZ. Alle Eredivisie-aanvoerders zouden zondag een regenboogband dragen, maar de middenvelder van de Rotterdammers weigert dat en wijst bij zijn uitleg naar zijn geloof.

Feyenoord
Het dragen van de regenboog-aanvoerdersband is vanwege een bredere LHBTI+-acceptatie. De clubs maken zich gezamenlijk sterk voor de boodschap dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn.

Kökçü doet daar niet aan mee. 'Ik heb besloten de regenboog aanvoerdersband van deze speelronde niet te dragen. Ik vind het wel belangrijk om te benadrukken dat ik respect heb voor iedereen ongeacht religie, achtergrond of voorkeur. Ik vind dat iedereen vrij is om te doen wat diegene wil of voelt. Ik snap heel goed wat het belang is van deze actie, alleen voel ik mij door mijn geloofsovertuiging niet de aangewezen persoon om dit te supporten. Daarom voel ik me er niet comfortabel bij om deze aanvoerdersband te dragen.'

'Ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier teleurgesteld over zijn', vervolgt de Turkse international op de website van Feyenoord. 'Dat is absoluut niet mijn bedoeling, al besef ik dat ik dat gevoel met deze woorden wellicht niet direct weg zal kunnen nemen. Maar Ik hoop dat m’n keuze uit religieuze overwegingen ook wordt gerespecteerd.'

Omdat Kökçü de band niet wil dragen, zal Gernot Trauner dat doen. Feyenoord treedt zondag om 16.45 uur aan in Alkmaar.
VI.

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 16, 2022 3:34 pm

Mafkees.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB
Berichten: 16830
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » zo okt 16, 2022 4:09 pm

999 schreef:
zo okt 16, 2022 2:41 pm
Kökçü weigert regenboogband te dragen
15.28 uur

Kökçü weigert regenboogband te dragen
© Pro Shots
Orkun Kökçü wil zondag de aanvoerdersband van Feyenoord niet dragen in het uitduel met AZ. Alle Eredivisie-aanvoerders zouden zondag een regenboogband dragen, maar de middenvelder van de Rotterdammers weigert dat en wijst bij zijn uitleg naar zijn geloof.

Feyenoord
Het dragen van de regenboog-aanvoerdersband is vanwege een bredere LHBTI+-acceptatie. De clubs maken zich gezamenlijk sterk voor de boodschap dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn.

Kökçü doet daar niet aan mee. 'Ik heb besloten de regenboog aanvoerdersband van deze speelronde niet te dragen. Ik vind het wel belangrijk om te benadrukken dat ik respect heb voor iedereen ongeacht religie, achtergrond of voorkeur. Ik vind dat iedereen vrij is om te doen wat diegene wil of voelt. Ik snap heel goed wat het belang is van deze actie, alleen voel ik mij door mijn geloofsovertuiging niet de aangewezen persoon om dit te supporten. Daarom voel ik me er niet comfortabel bij om deze aanvoerdersband te dragen.'

'Ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier teleurgesteld over zijn', vervolgt de Turkse international op de website van Feyenoord. 'Dat is absoluut niet mijn bedoeling, al besef ik dat ik dat gevoel met deze woorden wellicht niet direct weg zal kunnen nemen. Maar Ik hoop dat m’n keuze uit religieuze overwegingen ook wordt gerespecteerd.'

Omdat Kökçü de band niet wil dragen, zal Gernot Trauner dat doen. Feyenoord treedt zondag om 16.45 uur aan in Alkmaar.
VI.
Veel woorden, weinig daden.

Klootzak.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord

Bericht door mattie » zo okt 16, 2022 5:32 pm

Waarom.. omdat hij eerlijk is .. zouden meer mensen moeten doen... Eerlijk zijn
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 16, 2022 5:45 pm

mattie schreef:
zo okt 16, 2022 5:32 pm
Waarom.. omdat hij eerlijk is .. zouden meer mensen moeten doen... Eerlijk zijn
Hij is juist helemaal niet eerlijk. En als dat zijn eerlijke religieuze opvatting dan vind ik het een eng jongetje. Is dat van mij eerlijk genoeg voor je, mattie?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord

Bericht door mattie » zo okt 16, 2022 5:55 pm

Mr. Ajax schreef:
zo okt 16, 2022 5:45 pm
mattie schreef:
zo okt 16, 2022 5:32 pm
Waarom.. omdat hij eerlijk is .. zouden meer mensen moeten doen... Eerlijk zijn
Hij is juist helemaal niet eerlijk. En als dat zijn eerlijke religieuze opvatting dan vind ik het een eng jongetje. Is dat van mij eerlijk genoeg voor je, mattie?
Prima ik heb er geen moeite mee dat deze jongen Moslim zegt ff niet vandaag ivm mijn geloof.. het is nu eenmaal zo dat een moslim anders kijkt naar het gebeuren dan bv een christenen of een Jehova getuige..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

GangstaRiB
Berichten: 16830
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » zo okt 16, 2022 6:45 pm

Altijd weer te pas en te onpas wordt het imbeciele geloof erbij gehaald. Wordt er schijtziek van.

Zou graag wat horen vanuit de Rotterdamse Foruynisten. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord

Bericht door mattie » zo okt 16, 2022 8:29 pm

GangstaRiB schreef:
zo okt 16, 2022 6:45 pm
Altijd weer te pas en te onpas wordt het imbeciele geloof erbij gehaald. Wordt er schijtziek van.

Zou graag wat horen vanuit de Rotterdamse Foruynisten. :hypocrite.gif:

Zolang ze maar niet uit het geloof gaan schieten of moorden ...daar heb ik het pas moeilijk mee.. niet ivm het wel of niet dragen van een aanvoerdersband ofzo
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord

Bericht door mattie » zo okt 16, 2022 8:40 pm

Kijkend naar Excelsior wordt ook geen band gedragen.. hierover hoor je niemand... :confused.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13336
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » zo okt 16, 2022 10:50 pm

Ja moslims maken vandaag geen goede beurt. Ze laten vandaag duidelijk zien dat het homofobe zijn.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 16, 2022 11:06 pm

mattie schreef:
zo okt 16, 2022 8:40 pm
Kijkend naar Excelsior wordt ook geen band gedragen.. hierover hoor je niemand... :confused.gif:
Had ik niet meegekregen tijdens de wedstrijd, maar dat vind ik dan net zo verkeerd/eng als bij die maffe Kokcu.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 16, 2022 11:08 pm

Nihad schreef:
zo okt 16, 2022 10:50 pm
Ja moslims maken vandaag geen goede beurt. Ze laten vandaag duidelijk zien dat het homofobe zijn.
Tsja… Adil Auassar had van de week toch deelgenomen aan dat filmpje met alle andere aanvoerders erbij? Geen idee of die gast überhaupt religieus is of niet, moet ik er bij zeggen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » ma okt 17, 2022 9:46 am

Van Hanegem excuseert Kokcu want hij heeft niks met achter het bureau bedachte acties. Zou er ook zoveel begrip zijn als een speler weigert een “no to racism”-band te dragen?

Het gaat nu over moslims maar de nuance is natuurlijk wel dat die banden nodig zijn omdat de gemiddelde autochtone stadionbezoeker homofoob is.

Plaats reactie