Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » di okt 29, 2019 12:38 pm

Natuurlijk niet. Het aantal betere voetballers in de competitie wordt toch gewoon groter = minder makkelijke wedstrijden = weerstand omhoog
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » di okt 29, 2019 1:13 pm

Je krijgt denivellering als de financiële verhoudingen in jouw nadeel veranderen. Dat gebeurt minder snel in een beneliga dan in de eredivisie. M.a.w.: wat Gezond Verstand zegt klopt, maar gaat minstens zo hard op wanneer je de eredivisie in stand houdt.

Overigens denk ik ook dat de beneliga een gepasseerd station is.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » di okt 29, 2019 1:38 pm

Ik denk niet dat het klopt.

Denk overigens dat het helemaal niet gaat gebeuren.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » wo okt 30, 2019 7:35 am

Advocaat gaat het doen, samen met CorPot en John de Wolf.

Een 73-jarige gesecondeerd door twee vrij domme mannen. Ik vind het toch een risico, al vermoed ik dat ze bij Feyenoord op safe denken te spelen.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Iniesta » wo okt 30, 2019 9:03 am

Wat lijkt het me heerlijk om alsnog die meer dan 5 keer te scoren maar dan in een “kolkende” Kuip!
De Wolf heeft in elk geval genoeg ervaring met worden afgedroogd in eigen huis

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » wo okt 30, 2019 9:11 am

En dat betekent dus dat Bakkati, Landzaat, van Gastel, Makaay op zoek moeten naar een nieuw baantje. Complete chaos daar joh. Al snap ik ook niet dat ze daar 4 assistenten hebben, hoor.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » wo okt 30, 2019 9:32 am

In Advocaat zit nog wel leven. Denk dat het een goede keuze is om wat kalmte in de madhouse daar te brengen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » wo okt 30, 2019 9:33 am

Kan ook voor Advokaat een keertje mis gaan ..

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » wo okt 30, 2019 10:54 am

Jöhnk schreef:Advocaat gaat het doen, samen met CorPot en John de Wolf.

Een 73-jarige gesecondeerd door twee vrij domme mannen. Ik vind het toch een risico, al vermoed ik dat ze bij Feyenoord op safe denken te spelen.
Ach slechter kan het niet gaan toch?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Alexander » wo okt 30, 2019 11:32 am

Het zegt alles over Feyenoord dat ze voor Advocaat gaan. Als ik Feye was geweest had ik de lat wat hoger gelegd en iemand gezocht die de club kon opbouwen. Maar goed, de kans dat het onder Advocaat aanzienlijk beter zal gaan dan onder Stam is wel levensgroot. Die zal beginnen met het opzetten van de verdedigende organisatie en gokken op de counter met de snelle jongens voorin.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » wo okt 30, 2019 11:40 am

zeux schreef:In Advocaat zit nog wel leven. Denk dat het een goede keuze is om wat kalmte in de madhouse daar te brengen.
Ik zie Advocaat regelmatig in praat programma's en als analist, ik ben nooit zo onder de indruk om eerlijk te zijn.

Pure armoede dat ze hier op moeten terug grijpen, die club zit echt in zwaar weer.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » wo okt 30, 2019 11:47 am

Advocaat zal eens nee zeggen. :excited.gif:

Ik had juist zo gehoopt dat hij het niet zou doen, dan had fnoord het namelijk echt niet meer geweten. Met advocaat zullen ze er wel weer bovenop komen en worden ze vierde.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » wo okt 30, 2019 12:00 pm

Peter schreef:En dat betekent dus dat Bakkati, Landzaat, van Gastel, Makaay op zoek moeten naar een nieuw baantje. Complete chaos daar joh. Al snap ik ook niet dat ze daar 4 assistenten hebben, hoor.
Ieder een pilon.
999 schreef:Kan ook voor Advokaat een keertje mis gaan ..
Dat gevoel heb ik ook heel erg.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door zeux » wo okt 30, 2019 12:51 pm

Alexander schreef:Het zegt alles over Feyenoord dat ze voor Advocaat gaan. Als ik Feye was geweest had ik de lat wat hoger gelegd en iemand gezocht die de club kon opbouwen. Maar goed, de kans dat het onder Advocaat aanzienlijk beter zal gaan dan onder Stam is wel levensgroot. Die zal beginnen met het opzetten van de verdedigende organisatie en gokken op de counter met de snelle jongens voorin.
Dat denk ik ook.

En hij begint met rust brengen. Hem maak je niet meer gek. Een heel verschil met Stam. Die zat op van de stress op zijn kauwgom te kanen. Dat zal een lekkere spanning zijn geweest intern.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » wo okt 30, 2019 12:59 pm

999 schreef:Kan ook voor Advokaat een keertje mis gaan ..
Dat ging het bij Sparta al.

Dick lijkt me best slim. Hij zou deze job in de zomer al doen, maar toen kwam daar kritiek op. Dus liet ie eerst iemand anders falen en nu komt ie veel beter binnen dan in de zomer het geval was geweest.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » wo okt 30, 2019 1:48 pm

Dickie is niet gek. Feyenoord zit aan de grond, verwachtingspatroon is 0,0 dus eigenlijk kan hij het alleen maar goed doen. John de Wolf mee als 'jongen van de club' voor consensus t.a.v. publiek.

je timmert de achterhoede dicht, loopt met 0-0 van het veld en je hebt het al beter gedaan dan Japie.

Feyenoord kan niet bouwen door een goeie trainer aan te stellen. Hele directie ligt op z'n rug.
Stel eerst een goeie AD en TD aan, die een trainer en dan bouwen met de jeugd. Varkensoord had toch de beste jeugdopleiding :hypocrite.gif:

Koeman was die weg al eens ingeslagen en niet onverdienstelijk. Toen werden ze 2de en stond coolsingel al vol mensen. :biggrin.gif: na jaren van ellende was men blij met een 2de plek. Zo blij dat coolsingel gewoon vol liep.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » wo okt 30, 2019 2:41 pm

wimpey schreef:
999 schreef:Kan ook voor Advokaat een keertje mis gaan ..
Dat ging het bij Sparta al.

Dick lijkt me best slim. Hij zou deze job in de zomer al doen, maar toen kwam daar kritiek op. Dus liet ie eerst iemand anders falen en nu komt ie veel beter binnen dan in de zomer het geval was geweest.
Zou kunnen.Maar het verwachtingspatroon blijft het zelfde voor de supporters.Dan kun je ( Mano ) het achter dicht gaan timmeren en met 0-0 van het veld stappen ( bij wijze van spreken ) maar daar schiet je ook niks mee op.

Advokaat is ook een passant hé ... Geld is er blijkbaar niet dus veel kan hij ook niet ... Je kunt van een Ezel ook geen Paard maken ... :ajaxsmiley.gif:

Maar maakt ook verder voor ons niet veel uit ...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » wo okt 30, 2019 2:53 pm

Advocaat is dus ook al 72 he. Daarmee is hij de oudste trainer ooit in de Eredivisie. Hij moet deze eer wel delen met Foppe de Haan (ook 72 toen hij interim werd bij SCH), maar toch. Bij een lokale provincieclub kan het nog wel eens gebeuren. Kijk naar Hodgson (72 nu ook) bij Palace, maar dat je ook bij Feyenoord nog aanklopt bij een 72 jarige interimmer vind ik wel veelzeggend. In alle geledingen is er geen kwaliteit te vinden.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » wo okt 30, 2019 5:02 pm

Dickie heeft veel vriendjes bij de pers. Daardoor wordt hij minder snel afgebrand dan menig ander. Deze aanstelling schiet toch niet op voor F? Er zit geen visie achter; zo komen ze steeds verder achterop.

In de nieuwe VI stond te lezen dat F. meer uit de merchandising haalt dan PSV, trouwens, dus wie weet werkt dat slachtofferisme wel, in zekere zin.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » do okt 31, 2019 9:15 am

Ik vind dat visie verhaal (voor nu) onzin.

Feyenoord had ook geen visie onder Jaap Stam.
De gehele directie is opgestapt en interim. Van interim mag je geen visie verwachten, die moeten gewoon besturen.
Als Jaap vervolgens de handdoek gooit, zit je met een trainers gat. Dan kan je over visie praten en Henk Fraser halen of zoiets maar als dat het is, is het ook geen visie alleen een trainer met een langer lopend contract.

Voor nu is een interim trainer de oplossing zodat je het seizoen uitspeelt naar de mogelijkheden.
Je hebt nu 6 maanden om met een AD/TD en trainer te komen en liefst ook met een visie.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » do okt 31, 2019 10:01 am

Eens met Mano. Als je huis tijdens het seizoen in lichterlaaie staat moet je eerst blussen, redden wat er te redden valt en dan rustig en goed nadenken hoe je het huis weer vanaf de grond op gaat bouwen.

Het heeft geen zin om nu in een week tijd daarover overhaaste beslissingen te nemen en vast te gaan bouwen. Er is bovendien nu geen geld, geen aannemer en geen bouwvakkers. Dus eerst blussen, dan dat regelen, dan weer gaan bouwen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » do okt 31, 2019 3:04 pm

Daarnaast heeft ook bijna niemand zin om in te stappen. Ze hebben niet voor niets zoveel interim managers nu. Ik zie op NOS.nl dat Dick Jan Arie weer terug wil halen. Ten koste van Senesi. Met VVV hebben ze wel een goede kans om weer eens te winnen. Maaskantje bakt er niet veel van daar. Geen verrassing...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » do okt 31, 2019 4:13 pm

En daarna RKC, wat dat betreft zit het mee voor ze.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » do okt 31, 2019 6:34 pm

brigade zuid schreef:En daarna RKC, wat dat betreft zit het mee voor ze.
Aan de andere kant hebben ze juist alles te verliezen, winst zou 'normaal' zijn.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Iniesta » do okt 31, 2019 6:42 pm

Ze zullen denk ik nu een kleine opleving laten zien, en daarna valt het weer helemaal om.
Wat een mooi scenario zou zijn, die hoop weer een beetje terug en dan de harde werkelijkheid

Plaats reactie