Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » do okt 31, 2019 7:04 pm

Ok, (de miljoenen die betaald zijn voor) Senesi kan (kunnen) nu wel helemaal afgeschreven worden, voor zover dat niet al het geval was. Dick kijkt logischerwijs niet verder dan dit seizoen. Feyenoord is zeker nog niet uit de problemen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » do okt 31, 2019 7:16 pm

Thijs schreef:Eens met Mano. Als je huis tijdens het seizoen in lichterlaaie staat moet je eerst blussen, redden wat er te redden valt en dan rustig en goed nadenken hoe je het huis weer vanaf de grond op gaat bouwen.

Het heeft geen zin om nu in een week tijd daarover overhaaste beslissingen te nemen en vast te gaan bouwen. Er is bovendien nu geen geld, geen aannemer en geen bouwvakkers. Dus eerst blussen, dan dat regelen, dan weer gaan bouwen.
Beste rermedie tegen deze binnenbrand, is alle zuurstof eruit. Brand geblust, gevolg dood.
Laatst gewijzigd door elliquido op vr nov 01, 2019 9:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » do okt 31, 2019 8:12 pm

Bakkati mag blijven. Dick, Pot en Bor erbij zijn ze met z’n 4en. Bor kan dus een pakkie speelkaarten meenemen. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Gezond verstand » vr nov 01, 2019 7:43 am

brigade zuid schreef:Advocaat zal eens nee zeggen. :excited.gif:

Ik had juist zo gehoopt dat hij het niet zou doen, dan had fnoord het namelijk echt niet meer geweten. Met advocaat zullen ze er wel weer bovenop komen en worden ze vierde.
Advocaat zei een paar maanden geleden nee. Toen was het legioen ook faliekant tegen de komst van Dickie, nu staan ze te juichen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58783
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » vr nov 01, 2019 10:50 am

Spreek je nu Feyenoorders dan roepen ze allemaal dat hij toen ook al van hun mocht komen ..

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13326
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » vr nov 01, 2019 11:02 am

Ajoh, feyenoord...

Kansloze club met kansloze supporters.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » vr nov 01, 2019 12:11 pm

Gezond verstand schreef: Advocaat zei een paar maanden geleden nee. Toen was het legioen ook faliekant tegen de komst van Dickie, nu staan ze te juichen.
Ach, ze zijn daar zo opportunistisch als een windvaan. Toen Vermeer werd aangetrokken was er opeens vraag naar shirtjes van Erwin Mulder, de enige speler om wiens bedrukking, tot Vermeer kwam, in de fanshop letterlijk door nul supporters werd gevraagd.

Stel dat een vage investeerder Stekelenburg wil halen, dan moet die oprotten want dat is een kut jood.
Maar stel Stekelenburg speelt 3 uitmuntende wedstrijden en deze investeerder koopt hem voor 11 miljoen, dan klappen ze hun handen stuk want iemand met een Feyenoord-hart heeft een wereldtopper naar Rotterdam-Zuid gehaald. :excited.gif:

Op deze wijze werkt het bij die club, zo ongeveer. Passeer op een training tweemaal één pilonnetje en in Rotterdam kunt je de rest van leven gratis drinken.

Lionel
Berichten: 47242
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » za nov 02, 2019 7:23 am

Zo werkt het bij iedere club.

Als Ajax Karsdorp haalt en hij schiet ons naar de finale van de CL hoor je mij niet klagen.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za nov 02, 2019 11:08 am

Lionel schreef:Als Ajax Karsdorp haalt en hij schiet ons naar de finale van de CL hoor je mij niet klagen.
Mij ook niet. Want dan heb ik niet alleen kennelijk verdomd lekker geslapen, maar ook nog eens heel grappig gedroomd.

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » za nov 02, 2019 3:15 pm

Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen. :smallgrin.gif: :biggrin.gif:

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » za nov 02, 2019 6:25 pm

GangstaRiB schreef:Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen. :smallgrin.gif: :biggrin.gif:
Dat laatste is ook leuk voor Jaap Stam...

Advocaat trapt alleen maar open deuren in, dat hoor ik hem bij Rondo en als analist bij de de CL ook altijd doen.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13326
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » za nov 02, 2019 8:03 pm

John de Wolf wat bijbrengen? Wat dan? Die gozer was verdediger in een tijd dat verdedigers alleen maar de bal moesten afpakken en weer moesten inleveren. Heel ouderwetse type speler.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Gezond verstand » zo nov 03, 2019 4:28 am

GangstaRiB schreef:Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen. :smallgrin.gif: :biggrin.gif:
De echte Feyenoorder vind ik altijd zo lachwekkend bij De Wolf he. Komt uit de opleiding van Sparta, heeft meer wedstrijden voor Groningen gespeeld dan voor Feyenoord. En toch wordt hij zo'n beetje gezien als mr. Feyenoord.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10268
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Feyenoord

Bericht door WP_Legend » zo nov 03, 2019 6:02 am

Volgend jaar gewoon Fraser en de Wolf... Lijkt me wel leuk. Fraser is trouwens best een aardige manager aan het worden... Snap niet dat hij nog geen kandidaat was?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo nov 03, 2019 9:11 am

Boabdil schreef:John de Wolf wat bijbrengen? Wat dan? Die gozer was verdediger in een tijd dat verdedigers alleen maar de bal moesten afpakken en weer moesten inleveren. Heel ouderwetse type speler.

En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.

Ook heel grappig was toen de wolf tegen Tscheu la Ling ging boksen. En Ling hem al in de 1e ronde knock-out sloeg. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10268
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Feyenoord

Bericht door WP_Legend » zo nov 03, 2019 11:08 am

Misschien dat Ayoub een kansje krijgt nu? Ze kunnen wel wat creativiteit kunnen gebruiken.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13394
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Arthur » zo nov 03, 2019 2:06 pm

Cruijff schreef:En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.
Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo nov 03, 2019 2:24 pm

Arthur schreef:
Cruijff schreef:En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.
Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410

:biggrin.gif: :biggrin.gif:
Ha! Heerlijk filmpje! :biggthumpup.gif:

gaston taument, john van loen en bor de wolf, zoals wimpey hem altijd noemt, konden er echt geen ene klote van. Maar er zit geen geluid bij dit filmpje, toch?

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo nov 03, 2019 3:16 pm

Arthur schreef:Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410
Ik herinner me nog dat ik na afloop van deze wedstrijd ‘s avonds wat telefoontjes kreeg (op een vaste lijn, mobieltjes waren er nog niet...) van mensen die meenden mij op televisie in de hekken van het uitvak achter de goal te hebben zien hangen.

(En dat was ook zo!)

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo nov 03, 2019 4:13 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Arthur schreef:Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410
telefoontjes van mensen die meenden mij op televisie in de hekken van het uitvak achter de goal te hebben zien hangen.

(En dat was ook zo!)

WiekentCees :smile-ajax.gif: kun jij nu nooit gewoon zeer fatsoenlijk en heel rustig een pot voetbal toeschouwen? :blush.gif:

Haha, nee mooi man! :ajaxsmiley.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo nov 03, 2019 4:57 pm

Maaskant is denk ik de slechtste trainer van Nederland, Fnoord had zich geen betere tegenstander kunnen wensen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo nov 03, 2019 8:38 pm

Volgens Jan-Arie van der Heijden wordt het overschat hoe moeilijk hij het heeft gehad.

Yopii
Berichten: 18266
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » do nov 07, 2019 12:06 pm

Arthur schreef:
Cruijff schreef:En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.
Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410
:biggrin.gif:

De Wolf ging in zijn eigen mythe geloven, dat was het trieste. Hij kon er geen bal van, dat bleek ook in Engeland.

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » do nov 07, 2019 12:29 pm

Gezond verstand schreef:
GangstaRiB schreef:Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen. :smallgrin.gif: :biggrin.gif:
De echte Feyenoorder vind ik altijd zo lachwekkend bij De Wolf he. Komt uit de opleiding van Sparta, heeft meer wedstrijden voor Groningen gespeeld dan voor Feyenoord. En toch wordt hij zo'n beetje gezien als mr. Feyenoord.
Dat is het hele punt. Wat is de rechtvaardiging van De Wolf op de bank bij Feyenoord? Als je zegt "Hij is mr. Feyenoord" krijg je gezeik, dus wordt er bijgezegd dat hij de huidige verdedigers ook nog wat kan bijbrengen. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47890
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » do nov 07, 2019 10:29 pm

Dit kan toch niet? Wat een kneuzen elftal.

Ik zit net 10 minuten te kijken, maar dat YB krijgt kans op kans.

Plaats reactie