Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58582
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » do mei 20, 2021 5:15 pm

Lionel schreef:
do mei 20, 2021 4:37 pm
Vorig jaar wilde Ajax toch ook niet verder spelen? Dus ik snap niet, of eigenlijk ook weer wel, dat 'jij' in deze zo anti-Feyenoord bent.

1. Feyenoord wilt de finale (gewoon) spelen.
2. Vanwege het Songfestival, geen keuze van Feyenoord, en de aanhoudende maatregelen en politie-inzet wilt Aboutaleb niet dat de wedstrijd op zaterdag maar op zondag wordt gespeeld.
3. Utrecht heeft 0%, werkelijk waar 0, hinder van de verplaatsing van deze wedstrijd. Voetbaltechnische hinder dan. Ze worden niet benadeeld voor deze of een volgende wedstrijd.

Als Utrecht niet wilt voetballen op zondag trekken ze maar de licentie in voor komend jaar.
1. Dat wil Utrecht ook.
2. Nee, dat wil de KNVB, Aboutaleb heeft niks te willen.Die mag en kan alleen ja of nee zeggen.
3. Utrecht heeft als het zo in de regelementen staat, het recht om hier tegen beroep aan te tekenen.

En verder is het gewoon het kort geding afwachten.KNVB schermt altijd met regelementen, tja, dan kun je dit verwachten.Zeker gezien wat er vorig jaar is gebeurt .Waarom niet omdraaien ?.In de Galgenwaard ?.O wacht , daar mogen geen Feyenoord supporters bij ... :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » do mei 20, 2021 8:25 pm

Dat je als VOETBALCLUB hier moeilijk over gaat doen en een 0-3 overwinning wilt. Ik kan er niet bij.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » vr mei 21, 2021 12:39 pm

brigade zuid schreef:
do mei 20, 2021 4:27 pm
Vind ik ook. De reglementen zijn duidelijk dus ik begrijp niet dat jij Lionel zo pro Feyenoord bent in deze situatie.
Fc Utrecht naar de rechter om Feyenoord te pesten. Prima natuurlijk maar wat een kont reglement toch weer van de KNVB. Het reglement is duidelijk maar bij bijzondere omstandigheden mag het niet worden toegepast.... Tja denk ik dan; is er niet altijd sprake van een bijzondere omstandigheid als een wedstrijd wordt verboden? Kortom, In welke concrete gevallen wordt dit reglement dan wel toegepast?
„In vergelijking met de situatie rond die promotie, die niet werd doorgevoerd, is het reglement op dit punt beter dichtgetimmerd. Er staat letterlijk in de reglementen dat bij een verbod van een wedstrijd gezocht moet worden naar een andere locatie, waarop de wedstrijd op hetzelfde tijdstip moet kunnen worden afgewerkt. En er staat ook in dat het leidt tot een reglementaire nederlaag als die alternatieve locatie niet gevonden kan worden. Aan de andere kant is er altijd nog de bepaling dat de KNVB beleidsvrijheid heeft in bijzondere omstandigheden. En zal de rechter waarschijnlijk ook een afweging maken tussen de belangen van Feyenoord en FC Utrecht en in hoeverre die geschaad worden.”

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » vr mei 21, 2021 3:02 pm

KNVB heeft die neutrale locatie gewoon nooit echt onderzocht, zaten net te stotteren toen de rechter ernaar vroeg.

Ik geef Utrecht wel een kans.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » vr mei 21, 2021 4:36 pm

Hoe laat is de uitspraak?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Frank » vr mei 21, 2021 4:41 pm

Volgens de site van VI om 19:30
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr mei 21, 2021 6:03 pm

Jim Margry, de advocaat van FC Utrecht, stelt dat het voor de Domstedelingen nadelig is als het duel op zondag wordt gespeeld. "FC Utrecht moet dan een reis maken, want de hotels zijn in verband met het Songfestival volgeboekt", aldus Margry tijdens de zitting. "Bovendien hebben spelers hun vakanties al geboekt voor zondag."
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr mei 21, 2021 6:04 pm

De performance coach van Utrecht had namelijk een schema uitgewerkt tot zaterdag...

Mentale gesteldheid van de spelers is in het geding.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr mei 21, 2021 6:06 pm

Busreis is ook klote want door het Songfestival zijn alle hotels volgeboekt.

Ik verzin dit niet he mensen. En dan zijn er hier een aantal die het voor Utrecht opnemen hahahaaha
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » vr mei 21, 2021 6:47 pm

Ja omdat ik een hekel aan fnoord heb, zou jij ook moeten doen. :ajaxsmiley.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » vr mei 21, 2021 7:12 pm

Neem vooral ff een paar rare opmerkingen eruit idd.

KNVB zegt ff te hebben rondgebeld voor een neutrale locatie en dat is volgens de rechter blijkbaar genoeg. Ik vind dat wel vreemd, reglementen zeggen dus eigenlijk ook geen reet. Nu maar hopen dat Utrecht Feyenoord van de mat speelt zondag.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr mei 21, 2021 7:22 pm

Thijs schreef:
vr mei 21, 2021 7:12 pm
Neem vooral ff een paar rare opmerkingen eruit idd.

KNVB zegt ff te hebben rondgebeld voor een neutrale locatie en dat is volgens de rechter blijkbaar genoeg. Ik vind dat wel vreemd, reglementen zeggen dus eigenlijk ook geen reet. Nu maar hopen dat Utrecht Feyenoord van de mat speelt zondag.
Dat laatste hoop ik ook.

Maar de argumenten van Utrecht slaan gewoon nergens op. Neutraal terrein is ook gewoon onnodig. Ze moeten niet zo janken bij Utrecht.

Wat een drama om dit niks. Wel gelachen om de argumenten.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47043
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » vr mei 21, 2021 7:22 pm

brigade zuid schreef:
vr mei 21, 2021 6:47 pm
Ja omdat ik een hekel aan fnoord heb, zou jij ook moeten doen. :ajaxsmiley.gif:
Dan zie ik ze liever gewoon verliezen zondag!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » vr mei 21, 2021 7:59 pm

Precies. Al zie ik het nog niet zo snel gebeuren. Weinig scorend vermogen bij Utrecht. En een vroege Oostblok trip voor Feyenoord deze zomer is ook niet verkeerd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Frank » vr mei 21, 2021 8:14 pm

Lionel schreef:
vr mei 21, 2021 7:22 pm
Dat laatste hoop ik ook.

Maar de argumenten van Utrecht slaan gewoon nergens op. Neutraal terrein is ook gewoon onnodig. Ze moeten niet zo janken bij Utrecht.

Wat een drama om dit niks. Wel gelachen om de argumenten.
Zou je ook zo gelachen hebben als de KNVB zich vorig jaar niet aan zijn eigen regelementen gehouden zou hebben en AZ als kampioen had aangewezen op basis van onderling resultaat?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » vr mei 21, 2021 8:14 pm

wie wil er nou meedoen aan de Conference League? Daar doen toch geen normale clubs aan mee?

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » vr mei 21, 2021 9:27 pm

I am on team Lionel for this one.

Utrecht moet eens niet zo janken. Ik wil u graag terug meenemen naar een situatie van een tijdje terug toen de eigen harde kern gestraft werd na misstanden en een vak leeg moest blijven. Maar het pakte zo uit dat het uiteindelijk bezoekende Ajaxfans waren die het duel niet konden bezoeken omdat Utrecht de situatie niet zo geregeld kreeg dat figuren van het geschorste vak niet anders elders in het stadion konden zitten. En lachen dat men dat vond, ook de leiding aldaar. Als je dan nu Van Seumeren hoort over empathie....potsierlijk hypocriet. De karmabus is gelukkig vorig seizoen wel langsgekomen....nu durven janken dat je zo benadeeld wordt omdat een wedstrijd een half dagje wordt uitgesteld. Echt...enorme jankers. Als je als club wat voorstelt wil je de zaken op sportieve gronden beslissen, je nu zo wentelen in zelf beklag is een AZ mentaliteit, we hebben gezien wat die grote bek ze gebracht heeft 'wij horen in de CL' maar vervolgens hun EL poule niet eens overleven.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » za mei 22, 2021 1:03 pm

Zonder de voorgeschiedenis van vorig seizoen was dit waarschijnlijk niet zo'n punt geworden.

Ik voel voor beide standpunten wel iets. Die bepaling voor uitzonderingen maakt dat de rest van het reglement eigenlijk niet zoveel waarde heeft. Maar dat is nu eenmaal het reglement.

Puur vanuit sportief oogpunt moet je er altijd voor willen voetballen. En dan maakt het inderdaad niet uit als het een dag later moet gebeuren. FC Utrecht moet op het veld maar laten zien wat het waard is. Zet die onvrede maar om in een goede prestatie. Dan kunnen we nog eens lachen met onze rivaal. :666.gif:
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo mei 23, 2021 11:17 am

Wat oneerlijk dat er zoveel supporters zitten bij fnoord.

Hup Utrecht!

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo mei 23, 2021 11:25 am

Van Seumeren vind ik een griezel. Bweh. Heb echt niet veel met Utrecht. Het is dat het tegen F. speelt, dan heb ik eigenlijk geen keus.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » zo mei 23, 2021 11:32 am

Yopii schreef:
zo mei 23, 2021 11:25 am
Van Seumeren vind ik een griezel. Bweh. Heb echt niet veel met Utrecht. Het is dat het tegen F. speelt, dan heb ik eigenlijk geen keus.
Is altijd net iets te veel het verongelijkte kind dat zijn zin niet krijgt hé? Dat krijg je met een supporter op die plaats.

Maar laat 'm deze keer maar z'n gram halen. :666.gif:
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo mei 23, 2021 11:44 am

Is toch bizar hoe ze uit hun dak gaan, het gaat over voorronde Conference League. Dat is een toernooitje waar helemaal geen normale clubs aan meedoen, het laagste van het laagste, je zou daar eigenlijk helemaal niet aan mee willen doen.

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo mei 23, 2021 11:47 am

Mwah, je kunt daar wel punten halen voor je clubcoëfficiënt.

Wat een mazzel heeft F. weer dat het precies nu steun heeft van het zgn. Hondstrouwe Legioen. :excited.gif:

Utrecht mag best iets gaan doen, toch?

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord

Bericht door GangstaRiB » zo mei 23, 2021 11:57 am

Higler durft geen rood te geven vanwege het doorgesnoven legioen?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo mei 23, 2021 12:05 pm

Was idd donker rood.

Plaats reactie