Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » wo aug 06, 2014 10:25 pm

Hemel wat was Mathijsen slecht. Die kan echt niet meer mee.

Een hoop gepruts van PSV, en Immers die weer eens dé kans mist. Bij F. blijft alles geruststellend bij het oude. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Zuidema » wo aug 06, 2014 10:40 pm

Yopi schreef:Hemel wat was Mathijsen slecht. Die kan echt niet meer mee.
Hoewel ik binnen een selectie of een elftal graag een ervaren raamwerk zie, blijft zoiets met het gebruik van veteranen toch een groot risico. Voor je het weet zit er de sleet op bij zo'n gast. Met alle gevolgen van dien.
Een hoop gepruts van PSV, en Immers die weer eens dé kans mist. Bij F. blijft alles geruststellend bij het oude. :biggrin.gif:
Het is inderdaad geruststellend slecht bij de concurrentie. Ajax hoeft kennelijk niet al te veel te verbeteren om straks die schaal weer op te halen. Hebben we tenminste toch nog wat waar we ons aan kunnen verlekkeren.
Success will tear us apart.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » wo aug 06, 2014 10:52 pm

Van Geel heeft keihard gefaald. Bijna al zijn aankopen zijn miskopen. En dan stelt hij ook nog Rutten aan.

Ik lees dat Mathijsen Immers bekritiseert om het missen van die kans. Iedereen mag Immers bekritiseren behalve Mathijsen, want wat hij in die twee wedstrijden heeft laten zien was hemeltergend.

columbus
Berichten: 5407
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door columbus » wo aug 06, 2014 11:01 pm

gaizka schreef:Dan verdient hij dus een kleine 3 miljoen, aardig salaris word er betaald bij de nummer 3 van Turkije!
En volgens mij, correct me if I'm wrong, hoeft er in Turkije geen belasting over betaald te worden. 3 miljoen is dus echt 3 miljoen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » wo aug 06, 2014 11:10 pm

Hoezo? Betalen ze daar geen belasting? Of is er een speciale regeling?

Lionel
Berichten: 47496
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » wo aug 06, 2014 11:34 pm

Als ze van dat geld nou Mokotjo en Ziyech halen ben ik blij.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33912
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » do aug 07, 2014 7:43 am

Mokotjo gaat al niet meer lukken, die gaat blijkbaar naar Twente.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » do aug 07, 2014 8:41 am

Yopi schreef:Van Geel heeft keihard gefaald. Bijna al zijn aankopen zijn miskopen. En dan stelt hij ook nog Rutten aan.

Ik lees dat Mathijsen Immers bekritiseert om het missen van die kans. Iedereen mag Immers bekritiseren behalve Mathijsen, want wat hij in die twee wedstrijden heeft laten zien was hemeltergend.
Van Geel is in mijn ogen volledig geslaagd, verdient een verdubbeling van zijn salaris.

Mathijsen: contract voor onbepaalde tijd aanbieden.

Clasie zal nu niet meer te houden zijn, RM is bezig met de verkoop van CR om aan het benodigde geld te komen; het enige probleem is dat MC nu meer belangstelling heeft voor Clasie dan voor CR.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » do aug 07, 2014 9:22 am

Demosthenes schreef:Op FN is er een leuke pagina over deze wedstrijd, de pagina waarin het eerst 1-1 wordt en even daarna 2-1: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... 538-22.php
Net even gelezen, kostelijk. :smile-ajax.gif:
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » do aug 07, 2014 11:47 am

InnerHarbour schreef:
Demosthenes schreef:Op FN is er een leuke pagina over deze wedstrijd, de pagina waarin het eerst 1-1 wordt en even daarna 2-1: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... 538-22.php
Net even gelezen, kostelijk. :smile-ajax.gif:
Zal de overgang van vreugde naar verdriet vastleggen :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 11:59 am

Demosthenes jij brengt wat meer uren op Feyenoord websites door dan voor een mens gezond is heb ik soms het idee, maar dit leesvoer is inderdaad wel erg vermakelijk! :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » do aug 07, 2014 3:31 pm

:drecul.gif: vooral de zin: Verschrikkelijk, wat is het af en toe toch een hel om Feyenoorder te zijn
:headbang.gif: :drecul.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 10:02 pm

Yeah, you could be the greatest. You could be the best. You could be the KingKong banging on your chest.

You can beat the world, you can beat the war. You can talk to God, go banging on his door.

You can move a mountain, you can break rocks. You can be a master, don't wait for luck.

You could be the hero, you could get the gold. Breaking all the records that thought never could be broke.

You could do the distance, you could run the mile. You could
walk straight to hell with a smile.



Allemaal lyrics waarvan een feyenoord supporter de betekenis nooit zal begrijpen, laat staan ondervinden. :smile-ajax.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » do aug 07, 2014 10:03 pm

Conclusie: ben je supporter van feyenoord, dan leef je hier op aarde, in Schiedam in Rotterdam in Pernis of in Spijkenisse ook daadwerkelijk in de hel. :ajax.gif: :ajaxsmiley.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 6:17 am

Demosthenes jij brengt wat meer uren op Feyenoord websites door dan voor een mens gezond is heb ik soms het idee, maar dit leesvoer is inderdaad wel erg vermakelijk!
Is een kwestie van weten waar je moet zoeken, ik moet me, wonend in Rotterdam, voorbereiden op discussies met Feyenoorders en het is inderdaad vaak vermakelijk, zeker in de transferperiode waarin iedere Feyenoorder uiteindelijk wel € 20.000.000 waard was (of uiteindelijk toch weer niet) Nu zijn Feyenoorders tevreden met de transfersommen (ook al alleen die van BMI bekend gemaakt), want voor het WK zouden ze voor minder zijn verkocht en de echte diamanten zijn Clasie, Kongolo, Vilhena en Boëtius en niet te vergeten generatie Van Beek, Karsdorp.

Mogelijke tegenstanders voor Feyenoord:
Voorloting: nog zes mogelijke tegenstanders over

8 augustus 2014

De UEFA heeft vrijdagmorgen het resultaat van de voorloting voor de loting van de play-ofs voor de Europa League bekendgemaakt. De voorloting vond plaats om de loting te kunnen reguleren en onder andere ploegen van hetzelfde land van elkaar uit te sluiten.
Feyenoord Netwerk
Feyenoord treft een van de volgende zes tegenstanders. Stjarnan (ISL), FC Midtjylland (DEN), HNK Rijeka (CRO), Grasshopper Club (SUI), FC Zorya Luhansk (UKR), FC Krasnodar (RUS)


Zou wat: verliezen van Stjarnan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41026
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr aug 08, 2014 8:35 am

Hm, dan moeten we misschien toch rekening houden met plaatsing voor de volgende ronde. Dit klinkt allemaal wel heel erg onbekend.

FC Krasnodar dan maar? Is niet Kuban maar daar liggen sowieso nog mooie herinneringen voor ze.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 9:16 am

Marillion schreef:Hm, dan moeten we misschien toch rekening houden met plaatsing voor de volgende ronde. Dit klinkt allemaal wel heel erg onbekend.

FC Krasnodar dan maar? Is niet Kuban maar daar liggen sowieso nog mooie herinneringen voor ze.
Meedoen in de poulefase kan geen kwaad, zal verliespunten opleveren in de competitie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41026
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » vr aug 08, 2014 9:23 am

Het is een soort win-win situatie. Als ze verliezen is het grappig en als ze winnen is de druk op hun agenda wat groter en sprokkelen ze misschien wat puntjes voor de positie van Nederland op de ranglijst. Leuk dat europees voetbal.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » vr aug 08, 2014 12:15 pm

Naar de Oekraine. Hoe gaan ze daar heen?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » vr aug 08, 2014 12:18 pm

Zal daar niet worden gespeeld denk ik, volgens mij wordt die stad nog bezet door de separatisten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 12:26 pm

Thijs schreef:Zal daar niet worden gespeeld denk ik, volgens mij wordt die stad nog bezet door de separatisten.
Feyenoord kan, voor de zekerheid, voorstellen twee keer in Rotterdam te spelen; Het woord Lugansk komt niet, maar Luhansk komt wel voor op http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... k2015.html en daar staan 450 verenigingen in volgorde van sterkte, op plaats 165, Feyenoord staat op 121.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » vr aug 08, 2014 12:28 pm

Ik neem aan dat de uitwedstrijd in Kiev of Lviv wordt gespeeld, maar dat is dan in principe neutraal terrein. Wellicht dat zelfs de Oekraïners daar voor Feyenoord zijn.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 12:31 pm

Thijs schreef:Ik neem aan dat de uitwedstrijd in Kiev of Lviv wordt gespeeld, maar dat is dan in principe neutraal terrein. Wellicht dat zelfs de Oekraïners daar voor Feyenoord zijn.
Moet Feyenoord snel een Rus kopen of is het al genoeg dat die Wilkshire jaren in Rusland heeft gevoetbald, krijg je weer een ander beeld.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » vr aug 08, 2014 12:33 pm

In Lviv is het hartstikke veilig. Ook daar is men in het centrum nog steeds 24 uur per dag op de been voor een demonstratie op een centraal plein, maar als West-Europeaan overkomt je daar niets.
In Den Haag, in Rotterdam of in Amsterdam West is het gevaarlijker.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7912
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feyenoord

Bericht door elliquido » vr aug 08, 2014 12:34 pm

Hopelijk gaan ze wel door...
Voor de punten en het zwaardere programma op de donderdagen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie