Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7310
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Feyenoord

Bericht door Trab » di mei 16, 2023 2:28 pm

Yopii schreef:Krijg het amper uit mijn toetsenbord, maar ik kan er helaas niets anders van maken. :blush.gif:

Gelukkig kent F. doorgaans succesperiodes van één jaar. Dat jaar hebben we er inmiddels op zitten. :smallgrin.gif:
Niet als Slot blijft en de meeste spelers ook. Dan kan je zomaar net zo’n succesperiode als Ten Hag bij Ajax hebben. Want echt vertrouwen dat Ajax het volgend seizoen weer op de rit heeft heb ik ook niet.
Ben er trouwens wel klaar mee met dat gejubel over Feyenoord in de media Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13756
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » di mei 16, 2023 4:00 pm

Ik zag dat de scouting ook werd geprezen. Maar welke spelers kwamen daar daadwerkelijk uit de koker? Aursnes, Pedersen en Trauner?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

De Dominee
Berichten: 5839
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord

Bericht door De Dominee » di mei 16, 2023 5:49 pm

Kwamen die niet allemaal uit de koker van AZ eigenlijk? En namen Slot en zijn assistent die lijst mee? Staat me iets van bij.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Feyenoord

Bericht door Andriy Demchenko » di mei 16, 2023 8:08 pm

Jinne schreef:
di mei 16, 2023 4:00 pm
Ik zag dat de scouting ook werd geprezen. Maar welke spelers kwamen daar daadwerkelijk uit de koker? Aursnes, Pedersen en Trauner?
Binnen Nederland

Taabouni, Danilo, Wieffer, Timber, Kasanwirjo, Rasmussen, Wellenreuter, Idrissi, Dilrosun (Ned jeugdinternational). Wieffer was goed gevonden al zullen ze zelf ook niet verwacht hebben dat die het zo goed deed. Timber is ok voor die prijs, de rest mwoah.

Zuid Amerika

Lopez, Bullaude, Paixao, Jimenez. Alleen van Jimenez ben ik echt overtuigd

Midden en Oost-Europa
Bjorkan: flop als huur
Hancko, Szymanski beiden wel ok gedaan, al is Szymanski een huurspeler


Al met al waren Jimenez, Wieffer echte voltreffers voor Feyenoord. Hancko, Timber, Szymanski hebben het goed gedaan en dan komt het verder aan op spelers die wel meekonden en een paar die ok gewoon ondermaats waren. Zo bijzonder was het niet qua succesrate. Jimenez kenden ze via de AD, Wieffer komt van Feederclub Excelsior waar ze al sinds jaar en dag spelers wegtrekken, Hancko kenden ze van de Conference conrontate tegen Praag, Timber was in beeld bij de gehele top 3 dn Szymanski pakte leuk uit als huur maar geen superonbekende speler ofzo.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

De Dominee
Berichten: 5839
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord

Bericht door De Dominee » di mei 16, 2023 8:18 pm

Wieffer speelt alleen omdat Zerrouki niet kwam. Anders had hij mooi op het bankje gezeten.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » vr mei 19, 2023 10:24 am

Al met al waren Jimenez, Wieffer echte voltreffers voor Feyenoord. Hancko, Timber, Szymanski hebben het goed gedaan en dan komt het verder aan op spelers die wel meekonden en een paar die ok gewoon ondermaats waren. Zo bijzonder was het niet qua succesrate.
Spelers kunnen ook meedeinen op de golf van het succes. Gaat het volgend jaar minder, dan moet je zien wie er zijn hoofd boven water houdt.

Het belangrijkste is wat er met Slot gaat gebeuren. Dit jaar of volgend jaar zal hij vervangen moeten worden. Vraag het AZ, die man laat een club zo zitten als het hem uitkomt.

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » zo mei 21, 2023 2:08 pm

Arne Slot heeft opnieuw een tipje van de sluier opgelicht over zijn toekomst bij Feyenoord. De succesvolle trainer benadrukt dat de Rotterdammers niet slechter hoeven te worden van zijn vertrek.

Slot wordt al weken genoemd als één van de topkandidaten bij Tottenham Hotspur. Feyenoord-directeur Dennis te Kloese stelde zondag bij Goedemorgen Eredivisie dat de Londenaren zich nog niet bij hem hebben gemeld. "Dat heb ik niet gekeken, want in het hotel is geen ESPN", grapt Slot voorafgaand aan het Eredivisie-duel met FC Emmen.

De oefenmeester hoopt wel dat er snel duidelijkheid komt. "Ik denk dat we daar allemaal behoefte aan hebben. Maar een aantal dingen zijn al heel duidelijk. Dat ik in de winterstop 'nee' heb gezegd tegen Leeds United, omdat ik er alles aan wilde doen om hier kampioen te worden. En dat ik nu of blijf, maar als ik niet blijf zal dat ook voor Feyenoord hartstikke goed zijn."

"Mits een vertrek aan de orde is, zal dat niet alleen goed voor mij zijn maar ook voor Feyenoord", vervolgt Slot, die naar verluidt een afkoopsom van een kleine zeven miljoen euro heeft in De Kuip. "Maar het zou ook heel goed voor Feyenoord kunnen zijn als ik blijf. Dat zullen de komende weken, denk ik, wel uit gaan wijzen."

Maar waarom zegt Slot niet dat het zijn intentie is om bij Feyenoord te blijven? "Dat kan ik bij deze zeggen. Zolang er niets is, is het logisch dat je blijft. Alleen elk woordje dat ik gebruik in relatie tot mijn toekomst is onder een enorm vergrootglas komen te liggen door mijn vertrek bij AZ. Als ik mij niet vergis vroeg Milan van Dongen (ESPN-presentator, red.) vanochtend ook weer aan Dennis: hé, hij mag toch helemaal niet praten met een andere club, want hij heeft nog een tweejarig contract? Dan heb je wel echt onder een steen gelegen als je die vraag stelt. Dat is echt schering en inslag in de voetballerij."

"Dat wil niet zeggen dat ik het gedaan heb nu, maar dat je die vraag rond mij en andere trainers altijd stelt, heeft veel met mijn vertrek bij AZ te maken. Daarom ben ik zo voorzichtig in elk antwoord dat ik geef", aldus Slot. "Dat wordt constant opgerakeld en is compleet onterecht. Toen mocht ik praten met clubs en dat is nu ook niet verboden", benadrukt hij.
Mag ik concluderen uit deze woorden dat hij best weg wil?

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12851
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » zo mei 21, 2023 2:15 pm

Natuurlijk. Die gaat nu cashen. Alles viel wel een beetje op zijn plek dit seizoen. Mocht het volgend seizoen minder gaan dan zal een Tottenham Hotspur niet weer voor de deur staan.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13756
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » ma mei 22, 2023 9:16 am

Volgens de berichten lijkt ie inderdaad wel graag naar Spurs te gaan. Benieuwd wie ie dan mee neemt qua staf en spelers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » ma mei 22, 2023 9:58 am

Ze wisten bij F. precies wat voor vlees ze in Kuip kregen, dus ze moeten niet zeuren.

Alexander
Berichten: 8555
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Alexander » ma mei 22, 2023 10:06 am

Is toch ook logisch. Met Feyenoord is er dit jaar onverwacht goed gepresteerd. Met behoorlijk wat geluk op beslissende momenten. Die kunnen volgend jaar ook zo weer vierde worden. Hij heeft toch ook helemaal gelijk? Onbegrensde mogelijkheden bij Tottenham met dito salaris.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma mei 22, 2023 10:43 am

Hij is een passant, zoals vele coaches dat zijn. Feyenoord heeft niet de begroting om dit grapje volgend seizoen te herhalen.
Als Ajax en PSV zijn shit op orde hebben, staan ze er gewoon achter en vechten ze met AZ om plaats 3.

Slot doet er goed aan (voor zichzelf) om te cashen en de sprong te maken. Succesvol of niet, dat geld (en eventuele afkoopsom als het mislukt) valt niet te weigeren
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » ma mei 22, 2023 10:56 am

Onbegrensde mogelijkheden bij Tottenham met dito salaris.
Dat valt toch wel mee? Geen enkele coach wint daar ooit wat.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12851
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » ma mei 22, 2023 11:00 am

Precies. En Harry Kane staat op het punt van vertrekken. Samen met Son de beste van het elftal.

Slot moet wel afdwingen dat hij forse investeringen mag doen. Anders wordt het helemaal niets.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » ma mei 22, 2023 11:31 am

Peter Bosz naar F? :confused.gif:

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma mei 22, 2023 11:50 am

prima!

maar Schreuder schijnt ook vrij te zijn :hypocrite.gif:
Heeft dit seizoen Feyenoord ook al geholpen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13348
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » ma mei 22, 2023 2:12 pm

Tuurlijk wil Slot weg. Hou zou gek zijn om nog een jaar te blijven. Wat heeft hij nog te winnen? Hij zal nooit een selectie hebben voor volgend jaar dat serieus zal kunnen presteren in de champions league, krijgt wel de druk erbij om te presteren en is nu de te kloppen ploeg.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33828
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » do mei 25, 2023 8:11 am

Feest in Rotterdam, Arne blijft (voorlopig)!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12851
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Liberty » do mei 25, 2023 8:24 am

Duke schreef:
do mei 25, 2023 8:11 am
Feest in Rotterdam, Arne blijft (voorlopig)!
Tottenham gaat voor een andere trainer?
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord

Bericht door Yopii » do mei 25, 2023 9:12 am

Levy is gierig, hij gaat geen torenhoge afkoopsom betalen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33828
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » do mei 25, 2023 9:24 am

:biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51808
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » do mei 25, 2023 9:27 am

Duke schreef:
do mei 25, 2023 8:11 am
Feest in Rotterdam, Arne blijft (voorlopig)!
Slim. Het is een teringzooi bij de concurrenten. En bij de Spurs ook.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40932
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » do mei 25, 2023 9:30 am

Spurs is een hele lastige club voor een trainer. Veel geld beschikbaar maar per saldo natuurlijk wel minder dan bij de grote clubs in de PL. En toch de verwachting dat ze echt mee moeten doen om de prijzen.

Wat Slot betreft moet ik het overigens nog even zien gebeuren hoor. Het is nog vroeg. Je weet nooit wat er nog voorbij komt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13348
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord

Bericht door Nihad » do mei 25, 2023 10:52 am

Slot wil gewoon weg. Wat heb je aan een trainer die weg wil?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13756
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » do mei 25, 2023 10:54 am

Telegraaf had dus alleen goede bronnen binnen PSV. Wel verrassend als Slot blijft. Bij AZ was ie weinig loyaal en zijn agent(e) staat er ook niet bekend om. Maar bij Spurs valt er ook niet veel te winnen, dus ook weer niet heel gek.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie