NEC

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » do mei 24, 2018 7:03 pm

Luchtfietser, ga je nooit mee promoveren.
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do mei 24, 2018 7:57 pm

Nah... hij straaltgeen ambitie uit... das het enige waar hij gelijk in heeft... je eindigt niet boven twente, sparta, roda, jong Ajax, ...

Cambuur en go ahead niet meegerekend.

Verder komt dit mij allemaal beetje wartig over... beetje van; ik heb deze antwoorden voorbereid, geef dit dus ook op... maar stiekem weet ik wel dat ik niet genoeg capaciteiten heb voor deze functie... maar soit... Pepijn wegsturen kon niet anders, maar zelf ga ik weer lekker verder met uitproberen.

Prima hoor... maar zeg dat dan gewoon...

Kijkend naar zijn vorige interviews bij aanstelling Peppie... en Bogers... het komt allemaal niet echt overeen...

Tip voor volgende keer voor hem zou zijn... bekijk even wat je eerder hebt gezegd en sluit je huidige antwoorden daar op aan... en geef even aan wat hij zelf vind dat hij niet goed heeft gedaan. Dan kom je wat geloofwaardiger over.

Zie je IH... nieuw pispaaltje is snel gevonden... :headbang.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » vr mei 25, 2018 6:22 pm

De Gier is vast hetzelfde type als Lijnders :drecul.gif:
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » vr mei 25, 2018 6:28 pm

Ze hebben blijkbaar geen idee wat ze nou precies willen... maar ach... we zullen het meemaken.

Denk niet dat het een rationele keus is, maar meer dat het een clubman zou zijn (3 jaar bij nec ballen en dan clubman?) en de supporters pruimen dat...

Ik ken hem niet als trainer, dus kan er weinig van zeggen...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » vr mei 25, 2018 6:33 pm

De Gier is vast hetzelfde type als Lijnders :drecul.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34396
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » za mei 26, 2018 5:55 am

Volgens mij was De Gier ten tijde van Lijnders al 1e keus, maar lieten ze hem niet gaan, toch?! Daarbij heeft hij het m.i. niet slecht gedaan in Almere. Op het NEC forum zijn iig ze positief; maar dat woord kent Javiskamp niet! :whistling.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za mei 26, 2018 8:03 am

Jij was toch ook zo positief over Peppie?

Ik ken de Gier niet als trainer... dus kan er geen zinnig woord over zeggen.

Maar inderdaad... het eerste jaar Oversier is me niet bevallen nee... maar daar zal jij ongetwijfeld anders over denken... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34396
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » za mei 26, 2018 8:08 am

Kan me niet heugen dat ik positief was over Lijnders; kende die goede man niet. De Gier kent iig de club en supporters goed. Ik ben benieuwd.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za mei 26, 2018 9:08 am

Ik begrijp gewoon niet dat als deGier eerste keus zou zijn geweest je dan ergens bij Lijnders uitkomt...

En dat gelul van Oversier... moettie niet doen...

Maar hij kan zich nu bewijzen... hij heeft mij tot nu toe niet positief verrast en ik vraag me gewoon af of hij enig idee heeft wat hij nou wil met NEC.

Er zit geen lijn in het beleid en verhaal...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » za mei 26, 2018 11:30 am

Javiskamp schreef:Er zit geen lijn in het beleid en verhaal...
Juist. Een trainer hebben die het goed doet, de hele boel omgooien en in december kiezen voor Lijnders, net niet promoveren en vervolgens weer de hele boel omgooien. :excited.gif: Jullie probleem zit niet in de trainers maar in het management.
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » di mei 29, 2018 8:05 pm

Remco Oversier heeft een streep gezet door de laatste jaren. "Vanaf vandaag is de zon gaan schijnen in het Goffertstadion. Letterlijk en figuurlijk", vertelde de technisch directeur tijdens de presentatie van Jack de Gier.

"We willen breken met het feit dat wij ieder jaar weer afscheid nemen van verschillende mensen. We willen binnen enkele jaren stabiel naar de Eredivisie en dat kan alleen met een vaste groep mensen. Daar horen ook de supporters bij. We moeten met z'n allen de handen in een slaan en zo een stabiele Eredivisie-club worden. Daarom hebben we De Gier ook voor drie jaar vastgelegd", aldus Oversier.

"We hebben ons na de Play-Offs bij Almere gemeld en zijn de club heel dankbaar voor de wijze waarop zij de onderhandelingen met ons zijn ingegaan. Jack was onze absolute nummer één kandidaat en we zijn dan ook blij dat we hem zo snel hebben kunnen vastleggen."

Remco Oversier bevestigde ook dat Stefan Mauk op weg is naar de uitgang bij NEC.
Ehmm... op basis van wt precies? :confused.gif:

Dus toen Lijnders kwam was het eigenlijk geen zon die scheen?

Wat wil je nou man? Behalve je eigen positie veilig stellen... bah...
Jack de Gier werd dinsdagochtend gepresenteerd bij NEC en heeft een contract getekend tot medio 2021. De oefenmeester is trots dat hij terug kon keren op het oude nest. "Vooral de overtuiging van Oversier, Van Schaik en Looijen heeft mij verleid om terug te keren."

"Allereerst wil ik iedereen bij Almere bedanken voor een hele mooie tijd, maar daarnaast ook voor hun open houding tijdens de onderhandelingen met NEC. Ik heb er een hele mooie tijd gehad", trapt De Gier af. Of de trainer ook was gekomen als Almere was gepromoveerd? "Dat weet ik niet. Ik heb me vol gericht op de finale's en pas daarna kwam NEC op mijn pad", vertelt hij tegenover Omroep Gelderland.

"Ik ben NEC altijd blijven volgen. Ik heb met lede ogen gezien hoe de club degradeerde, maar ook het niet promoveren deed pijn. Ook zag ik hoe er een grote afstand gecreëerd werd tussen de spelersgroep en supporters. Dat moeten we gaan veranderen." Hoe wil De Gier dat gaan doen? "Dan gaan we terug naar 1998, toen ik zelf nog voetbalde."

"De manier waarop ik speelde sloeg aan in Nijmegen. We moeten nu zelf een elftal gaan samenstellen wat dat soort voetbal speelt. Iedereen die betrokken is bij de club moet zich met het elftal kunnen identificeren. Bloed, zweet en tranen in de Bloedkuul. Volle bak gaan", aldus de oefenmeester.

"Met mijn komst is er voor mijn gevoel een boel positieve energie vrijgekomen. Ik krijg allemaal positieve reacties. Iedereen zet zijn schouders er weer onder. We moeten nu het stadion vol gaan spelen en dan gaan we vanzelf de volgende stap zetten."

"We moeten komend seizoen de rust bewaren", omdat de Eerste Divisie sterker dan ooit zal zijn kan NEC zomaar op de zesde plek staan. "Maar ook als we eerste staan, moeten we rustig blijven. Het kan zo weer anders zijn. Daarnaast kun je zelfs als nummer negen promoveren. Dat hebben we met Almere laten zien. We verdienden het gewoon om de Play-Offs te winnen", besluit De Gier, die staat te trappelen om te beginnen.

Lees ook: Oversier zet streep door laatste jaren: "Zon is gaan schrijven"
Tja....



Succes met zoeken van spelers...
even glazen bol... ze kunnen geen fatsoenlijke speler krijgen, maar met de jeugdspelers die ze hebben, hebben ze eigenlijk al in huis wat ze zoeken...

Oh.. ik moet positief zijn... mea culpa Ramoon

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » za jun 02, 2018 12:24 pm

Toch nog een succes voor NEC Javis!

NEC Onder-17 droogt Ajax af en pakt KNVB-beker
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za jun 02, 2018 2:00 pm

Haha.... dan hoeven ze ook geen spelers meer te kopen... :neutral.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » di jun 05, 2018 5:19 pm

Je vriend Lijnders is terug bij Liverpool als veldtrainer, daar pikken ze de dingen wat sneller op. :hypocrite.gif:
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » di jun 05, 2018 5:31 pm

Gaatie ook weer 5x meer verdienen dan bij NEC... voor allepartijen het beste en nu is Liverpool weer een serieuze titelkandidaat geworden... :neutral.gif:

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: NEC

Bericht door Yopii » di jun 05, 2018 10:19 pm

Mislukt bij NEC, kun je altijd nog naar Liverpool gaan. :666.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » wo jun 06, 2018 8:15 am

Javiskamp schreef:Gaatie ook weer 5x meer verdienen dan bij NEC... voor allepartijen het beste en nu is Liverpool weer een serieuze titelkandidaat geworden... :neutral.gif:
:biggrin.gif:
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do jun 07, 2018 6:42 pm

Arnaut Groeneveld heeft zijn gewenste transfer te pakken. De buitenspeler van NEC tekent een vierjarig contract bij Club Brugge. Bij de Belgische topclub komt hij een groot aantal landgenoten tegen.

De vraag was na het mislukte seizoen van NEC niet de vraag of, maar wanneer Groeneveld de Nijmeegse club zou verlaten. Club Brugge is een bekende klant van NEC. Twee jaar geleden vond een soortgelijke transfer plaats. Destijds vertrok Anthony Limbombe voor zo'n 2,5 miljoen euro naar zijn vaderland.

Bij Brugge komt Groeneveld ook landgenoten Stefano Denswil en Ruud Vormer tegen. Groeneveld kwam dit seizoen tot 30 wedstrijden voor NEC over alle competities, waarin hij 13 keer scoorde en 17 assists gaf. Over het bedrag doet NEC zoals gewoonlijk geen uitspraken.

"Ik ben echt héél blij dat ik naar Club kan komen", vertelt Groeneveld op de clubwebsite van Brugge. "Ik had heel wat aanbiedingen, maar heb bewust gekozen voor Club Brugge. De historie en resultaten van het afgelopen seizoen waren al mooi, maar ik heb enkele wedstrijden kunnen zien en was echt onder de indruk van de fans. In Brugge zijn die uniek."
Die kan aan de Brugse Zot... lekker man... alhoewel... hij mot wel het Nieuwe Ligt gaan missen

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za jun 09, 2018 10:23 pm

Voor de geinteresseerden.. en iets in mij zegt dat dat er weinig zijn... maar toch
Ragnar Oratmangoen ligt langer vast bij NEC. De Nijmeegse club verlengt het tot medio 2019 lopende contract tot de zomer van 2022.

De twintigjarige middenvelder deed afgelopen seizoen in de voorbereiding regelmatig mee, maar toen de competitie eenmaal begon, werd er geen beroep meer op hem gedaan. NEC verhuurde hem in de winterstop aan FC Oss, waar hij in achttien duels tot twee goals kwam.

Oratmangoen tekende in de zomer van 2016 zijn eerste profcontract bij NEC, toen tot medio 2019. Hij kan als middenvelder en als aanvaller uit de voeten.
Joepieieie

Wouter
Berichten: 18720
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » za jun 09, 2018 10:38 pm

Iemand wiens voornaam eindigt op "nar" en wiens achternaam op "oen" past in ieder geval wel bij NEC.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: NEC

Bericht door Gezond verstand » wo jun 20, 2018 5:34 am

InnerHarbour schreef:Luchtfietser, ga je nooit mee promoveren.
Prima toch, onsympathiek vervelend en lelijk clubje, dat NEC. Laat maar voor eeuwig rotten in de eerste divisie, of nog verder wegzakken in de krochten van het Nederlandse voetbal.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » di jul 10, 2018 5:08 pm

Sanniez naar NEC... is da een grote prutser of valt het mee? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34396
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » wo jul 11, 2018 7:10 am

Heb je gisteren ook een krabbel proberen te scoren bij Sneijder, Javiskamp? :hypocrite.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » wo jul 11, 2018 12:53 pm

Ja, maar hij had geen pen “bijdehand”... dus dat ging niet... :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » wo jul 11, 2018 3:36 pm

Goed hij eet daar goed in de woestijn. :smallgrin.gif:

Sneijder
YNWA

Plaats reactie