NEC

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » za dec 15, 2018 11:37 pm


Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo dec 16, 2018 12:03 am

Neem je gele en zwarte tulpen mee?

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » vr dec 21, 2018 9:10 pm

Op RTL 4 had je een TV programma dat “iedereen is gek op Jack” heette... zouden ze in Nijmegen graag naar dat programma hebben gekeken?

Als De Gier mee doet aan “wie is de mol?” Weet ik nu al dat hij het is...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » di apr 02, 2019 2:11 pm

Drie trainers in twee jaar, zou het misschien ook kunnen dat de spelers van NEC niet zo heel goed zijn?
NEC heeft trainer Jack de Gier en assistent Patrick Pothuizen op non-actief gesteld. De nederlaag van de Nijmegenaren bij Jong AZ maandagavond (4-0) bleek voor de clubleiding de druppel. De positie van de trainer, die afgelopen zomer als verlosser werd binnengehaald, stond al langer onder druk bij de club uit de Keuken Kampioen Divisie.
Clubman De Gier volgend slachtoffer bij crisisclub NEC
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » di apr 02, 2019 4:23 pm

V Eijden, vD Berg, Kvida, Sanniez, etc etc zijn nou niet echt spelers waar je blij van wordt nee...

Tja... 1 Gier maakt natuurlijk nog geen Kampioen...

Wie next?
Ze zullen nu allemaal wel weer om Supermario gaan roepen

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » wo apr 03, 2019 9:35 am

De aanstelling van Bogers (foto), Meijer en De Groot is het volgende hoofdstuk in een opvallende trainerssaga. In de zomer van 2017 koos NEC voor Bogers als assistent-trainer, om hem kort daarna al te bevorderen tot hoofdtrainer. Bogers stond tot januari aan het roer in De Goffert en presteerde uitstekend met gemiddeld 2,22 punten per duel.

Hij nam zijn oorspronkelijke rol echter weer in toen de club in de winterstop Pepijn Lijnders aantrok als nieuwe coach. Vier maanden later vertrok Lijnders weer bij NEC, nadat de club er niet in slaagde promotie naar de Eredivisie af te dwingen. De Gier kreeg daarna het vertrouwen in Nijmegen en ook hij kreeg Bogers naast zich als assistent.
:drecul.gif:

Trainerssaga krijgt saillant vervolg: NEC legt lot in handen van drietal
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC

Bericht door peter » wo apr 03, 2019 9:39 am

Javiskamp schreef:V Eijden, vD Berg, Kvida, Sanniez, etc etc zijn nou niet echt spelers waar je blij van wordt nee...

Tja... 1 Gier maakt natuurlijk nog geen Kampioen...

Wie next?
Ze zullen nu allemaal wel weer om Supermario gaan roepen
Ik heb vrijdag natuurlijk dat NEC zien voetballen, maar die achterhoede is echt van amateurniveau. Sterker nog, ik zag maar twee spelers met enige kwaliteiten. Druijf en die Okita volgens mij.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » wo apr 03, 2019 9:56 am

Wij eisen Lijnders terug!!
NEC kiest voor interne tussenoplossing na ontslag van trainer De Gier
Gepubliceerd: Woensdag 3 april 2019 om 09:46
Laatste update: Woensdag 3 april 2019 om 10:30
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
NEC zal dit seizoen geen opvolger van de ontslagen trainer Jack de Gier meer aanstellen. Ron de Groot, Adrie Bogers en Rogier Meijer maken het seizoen af in De Goffert, zo maken de Nijmegenaren bekend.

De Gier en assistent Patrick Pothuizen kregen dinsdag hun congé, een dag na de 4-0 nederlaag tegen Jong AZ. NEC vindt zichzelf daardoor terug op plek veertien in de Keuken Kampioen Divisie. De Groot, Bogers en Meijer moeten het seizoen nog wat kleur zien te geven. De drie gaan werken op basis van gelijkwaardigheid, maar clubicoon De Groot zal het woord naar buiten voeren.

"We hebben heel bewust de keuze gemaakt om deze staf vanuit de interne gelederen samen te stellen, omdat we daarin meer dan voldoende kwaliteit herbergen", reageert algemeen directeur Wilco van Schaik op de clubsite. "Dat is onder andere te zien aan de huidige prestaties van zowel onze beloftenploeg als onze Onder 19-1, de ploegen van Ron en Rogier."

"Met het toevoegen van Ron en Rogier weten we ons verzekerd van een complementaire staf die de clubcultuur van haver tot gort kent en precies weet wat er wordt gevraagd van het werken voor NEC en in het geval van Ron ook specifiek in een moeilijke situatie zoals deze", vervolgt Van Schaik. "De doelstelling van dit seizoen blijft uiteraard het bereiken van de play-offs, maar we beseffen ons goed dat dit een serieuze uitdaging gaat worden."

Vooral de rol van Bogers is opmerkelijk. Hij werd in de zomer van 2017 aangesteld als assistent, maar maakte al snel promotie. Hoewel hij prima presteerde, keerde hij begin 2018 na de aanstelling van Pepijn Lijnders terug in zijn oorspronkelijke rol. Ook na het vertrek van Lijnders en de aanstelling van De Gier bleef Bogers vervolgens assistent.
Jack hebben ze juist toch gehaald omdat hij de club zo goed kent en een echt NEC man is?

Niet alleen spelers zijn amateurs.... die van Schaik kan me er ook wat van.

Maargoed... ze hebben er zelf voor gekozen...

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » do apr 04, 2019 8:16 am

Misschien kan Frank Demouge met NEC degraderen naar de tweede divisie?

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do apr 04, 2019 4:21 pm

Zou zomaar kunnen.... geen hond die daar wakker van ligt denk ik

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » vr apr 26, 2019 8:53 pm

Dat ziet er vooralsnog niet naar uit, sorry! :hypocrite.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » vr mei 24, 2019 8:58 pm

Nou... oplossing is gevonden... houd dezetoppers bij elkaar... zet de Groort voor de groep en klaar is NEK..
Onrust in Nijmegen: 'Bepaalde spelers hadden geen motivatie om kampioen te worden'
Gepubliceerd: Vrijdag 24 mei 2019 om 21:46
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Bij NEC ontbrak het dit seizoen aan chemie. Dat zegt Leen Looijen, lid van de Raad van Commissarissen van de Nijmeegse club. NEC plaatste zich ondanks een teleurstellend seizoen toch voor de play-offs, waarin het werd uitgeschakeld door RKC.

In het eigen Goffertstadion won NEC met 2-0 van de Waalwijkers, maar in Brabant gaf de ploeg van interim-trainer Ron de Groot alles uit handen (3-0). Het seizoen van de Nijmegenaren was er volgens Looijen één om snel te vergeten. "Er was geen chemie tussen de staf en de spelers", geeft hij aan bij Omroep Gelderland. "Al met al was het een naar seizoen, waarin de technisch directeur en de trainer zijn ontslagen."

"Maar het lag niet alleen aan de trainer", vervolgt Looijen zijn verhaal. "Bepaalde spelers hadden ook niet de intrinsieke motivatie om kampioen te willen worden. Van tevoren riep iedereen, inclusief mijn vriend Johan Derksen, dat wij de beste selectie hadden."

"Deze ploeg had natuurlijk veel hoger moeten eindigen. Na het ontslag van De Gier liep het de laatste acht wedstrijden wel beter. We wonnen er zes, één gelijkspel en één nederlaag. Met zo'n gemiddelde was je normaal kampioen geworden."

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » wo jun 26, 2019 6:56 pm

Had ik het toch bijna goed... 3 trainers nog wel... hebben ze geld te veel ofzo?
Beetje team heeft hoofd 1 trainer... NEC 3!!

En dan de Darritopper... die heeft wel humor... :neutral.gif:
Darri haalt zich woede van NEC-fans op de hals: 'Darri rot op, Judas'
Gepubliceerd: Woensdag 26 juni 2019 om 17:58
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
De rol van Brahim Darri is uitgespeeld bij NEC. De Nijmeegse club wil deze zomer om meerdere redenen van de 24-jarige voetballer af.

Woensdag begon de selectie van NEC aan het nieuwe seizoen, maar Darri was nergens te bekennen. Hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij zich mag melden bij de beloften. "Wij denken dat het beter is dat Darri naar een andere club gaat", zegt directeur Wilco van Schaik tegen Omroep Gelderland.

NEC speelt komend seizoen voor het derde jaar op rij in de Keuken Kampioen Divisie. De begroting gaat weer omlaag en dus moet de club afscheid nemen van een aantal grootverdieners. Het contract van Darri loopt in 2020 af.

Bovendien heeft Darri zichzelf tamelijk onmogelijk gemaakt in Nijmegenij kreeg ruzie met de vorige trainer Jack de Gier en heeft ook een deel van de NEC-aanhang tegen zich in het harnas gejaagd. Onlangs poseerde hij met een Vitesse-shirt op Instagram en woensdag lieten de fans weten wat ze daarvan vinden. 'Darri rot op, Judas', viel af te lezen van een opgehangen spandoek.

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » wo jun 26, 2019 8:45 pm

Als hij nou met een shirt van De Graafschap (de Grote Rivaal in de eerste divisie) had geposeerd had ik de kritiek kunnen begrijpen. :confused.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » wo jun 26, 2019 8:58 pm

Het is natuurlijk niet te verkroppen dat een speler die wordt betaald door NEC loopt te pronken met een shirt die wordt gedragen door de echte Gelderse grootheid Wouter...

Dat zou je toch mieten begrijpen... :aai.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: NEC

Bericht door Sandro » do jun 27, 2019 7:57 pm

Derde seizoen op rij alweer in de KKD? Jaar of 3 geleden was het nog hosanna, makkelijk meedoen in het linkerrijtje eredivisie. Zonde dat die club naar de klote gaat.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » vr jun 28, 2019 7:43 am

Pff, alle ambtenaren bij de gemeente Arnhem die zich bezig houden met integratievraagstukken moeten er subiet uit geflikkerd worden. Een beter bewijs van hun falen dan de posting hierboven is niet denkbaar.

Maar ja, wat wil je met een burgemeester uit Amsterdam die nog nooit van de John Frostbrug gehoord heeft. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: NEC

Bericht door Sandro » vr jun 28, 2019 9:12 am

Wouter schreef:Pff, alle ambtenaren bij de gemeente Arnhem die zich bezig houden met integratievraagstukken moeten er subiet uit geflikkerd worden. Een beter bewijs van hun falen dan de posting hierboven is niet denkbaar.
:biggrin.gif:

Maar ik weet inderdaad veel meer van Arnhem dan de burgemeester.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » za jun 06, 2020 6:48 pm


Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » za jun 06, 2020 7:15 pm

Oh ja, Niet-EredivisieClub bestaat ook nog.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » zo jun 07, 2020 5:01 am

Precies, ik dacht, schop 't draadje ff omhoog; dan vergeet Wouter NEC niet! :cheer.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » ma jun 08, 2020 6:16 am

Mooi stukje van: https://www.vi.nl/pro/nec-till-i-die-da ... -volksclub
Er stond zaterdagochtend een file in Nederland. In Nijmegen voor het stadion van NEC. Waarom? Mensen konden een seizoenkaart kopen. Zonde van je geld zou je zo zeggen, want de kans is groot dat er voorlopig helemaal geen publiek naar de wedstrijden mag. Toch kwamen ze om hun club te steunen.
‘Het is hier nog drukker dan bij het grofvuil’, schreeuwde een supporter euforisch uit zijn auto. Het moge vreemd klinken, maar NEC beleefde gisteren een van de mooiste dagen van de afgelopen jaren. Algemeen directeur Wilco van Schaik wist om eerlijk te zijn niet wat hij meemaakte afgelopen zaterdag. Hij betitelde NEC bij zijn aantreden als slapende reus, maar die slaap duurde wel erg lang. Bij het afbreken van de competitie stond NEC achtste in de Keuken Kampioen Divisie.
Geen reden om nu eens snel naar de loketten te rennen voor nog een jaar, zou je zo zeggen. Het aantal van 400 seizoenkaarten op de eerste verkoopdag vorig seizoen, werd desondanks moeiteloos gehaald, ergo aan het einde van de dag stonden er 1690 op de teller. Dubbel zoveel als bijvoorbeeld Vitesse er op de eerste dag wist te slijten. ‘Man ik had het gevoel dat ik in een Netflixserie was beland.’
Van Schaik was vroeg naar het stadion gegaan. Gewoon voor het geval dat het toch druk zou worden. Om eerlijk te zijn was hij nogal bezorgd over de actie. En dat terwijl Van Schaik bekend staat om zijn uberpositivisme. Seizoenkaarten verkopen? Voor nog een jaar in de Keuken Kampioen Divisie en wedstrijden waar je waarschijnlijk helemaal niet heen mag? Na de ellendige afgelopen jaren? Maar de onafhankelijke supportersgroepen waren maar door blijven gaan over hun drive in. Met de naam Deur Rij Mert. ‘Nou moet je ook maar eens een keer naar ons luisteren. De mensen komen, geloof ons nou maar.’
Algemeen directeur Wilco van Schaik.
© Pro Shots
Algemeen directeur Wilco van Schaik.
De bedoeling was om de seizoenkaartverkoop een goede start te geven. Van Schaik was eerlijk geweest en had gezegd dat hij zijn twijfels had, maar goed, als de jongens hadden gezegd dat hij nou maar eens een keer naar hen moest luisteren. Nou ja, als de mannen van de harde kern er zo in geloofden, dan zou de club meedoen. Mobiliseren maar.
‘Ik had bij jullie in VI nog even gekeken hoeveel er bij andere clubs waren verkocht. En ik zat toch wel een beetje in de rats, stel je organiseert zoiets en je verkoopt er maar honderd of tweehonderd. Ja als je dan al ruim voor negen uur die file door het park ziet kronkelen, dan slik je wel even. En de supporters hadden het perfect georganiseerd, filmpjes met ex-spelers en trainers opgenomen en op social media gezet. Allemaal met een kraam in de gracht, prachtig om ze allemaal samen te zien werken. Legio Noviomagum, East Side, HKN, SV NEC. Noem ze allemaal maar op.
‘Jongen, ik weet niet wat ik zag. De auto’s slingerden door het hele park heen. Mensen stonden zonder een klacht gewoon twee uur te wachten, ik zag fietsers die keurig in de file gingen staan. Nou ben ik wel wat gewend uit mijn tijd bij Utrecht, maar dit was gewoon de eerste aflevering van die serie Sunderland till I die, maar dan NEC till I die. Daarom noemen ze dit dus een volksclub. Er wordt hier wat gemopperd, we lopen al jaren stront te scheppen, maar nu op het moment dat het nodig is, zie je wat NEC betekent voor mensen.’
Er wordt hier wat gemopperd, maar nu op het moment dat het nodig is, zie je wat NEC betekent voor mensen
‘Op een dag als zaterdag kun je zien wat deze club echt los maakt. Als hun club ze nodig heeft, dan gooien ze alles over boord. Ik heb ze allemaal voorbij zien komen, Vaders en zonen, families, vrienden, mensen met kleine kinderen achterin. Dat geeft echt een boost. Ook voor onze spelers die langs al die auto’s zijn gelopen, voor iedereen bij de club. Ik heb net een app naar iedereen gestuurd, die heeft geholpen. Vandaag hebben jullie echt geschiedenis geschreven. Over dertig jaar kun je nog zeggen, weet je nog toen met die corona? Toen je een seizoenkaart moest kopen terwijl de kans groot was dat je niet kon gaan kijken? En dat mensen massaal naar het stadion gingen. Als in een soort processie. Dit is NEC en daarom gaat deze club ook nooit kapot.’
De gebeurtenissen in Nijmegen staan niet op zichzelf. Er werden in Nederland al meer dan 120 duizend seizoenkaarten verkocht. Dat zou ook wel eens een signaal richting Den Haag kunnen zijn over het belang van de sport voor de samenleving. Geen schouwburg of poptempel wordt zo gedragen door de bezoekers. Van Schaik: ‘Ik hoor dat weleens op verjaardagsfeestjes. Van wat doe je in die wereld. Ze hebben soms geen idee wat de maatschappelijke relevantie is. Wat een club betekent voor een stad, wat voetbal betekent voor dit land. Weet je, ik vergelijk het wel eens met het geloof. De voetbal is de kerk geworden voor veel mensen. Dat zit zo diep en betekent zoveel. Zaterdag was daar weer een bewijs van. Ik heb onze sponsors ook de hele dag op de hoogte gehouden, de vier B’s, Boekhoorn, Bons, iedereen vindt het prachtig.’
En zo was er midden in de grootste crisis die de club sinds lang moest doorstaan ineens een Nijmegen Euforie Combinatie. ‘Dit geeft zoveel vertrouwen en energie. Vorig seizoen hadden we uiteindelijk iets boven de vierduizend kaarten. De onlineverkoop begint maandag, als we dat weer halen, betekent dat zoveel. Daar heb je geen idee van. Echt we gaan de komende weken nog met mooie dingen komen. Enige nadeel is dat ik het komende jaar natuurlijk steeds ga horen dat ik eens wat vaker naar de supporters moet luisteren.’
NEC viert de zege op Helmond Sport in februari.
© Pro Shots
NEC viert de zege op Helmond Sport in februari.
Nou doet Van Schaik dat al wel, maar als clubs een ding soms goed moeten beseffen is dat wanneer de nood het hoogste is, de supporters nabij zijn. Dezelfde supporters die te vaak op onmogelijke tijden naar het stadion moeten vanwege tv-uitzendingen die voorrang krijgen. Diezelfde supporters die te vaak weggezet worden als gewone klanten. Diezelfde supporters die inderdaad ook vaak erg lastig zijn. ‘Ik wist al dat dit een bijzondere club was, maar na de afgelopen weken weet ik het helemaal.’
NEC staat niet alleen, zoveel is wel duidelijk. Spelers, staf en kantoorpersoneel leveren zonder mokken geld in. De supporters gaven al eerder een duidelijk signaal door ook bijna collectief geen geld terug te vragen met betrekking tot het oude seizoen. ‘Dat was al geweldig. Bijna honderd procent van de businessclub-leden maakte ditzelfde gebaar. Vanuit onze OSRN-business leden krijgen we nu de steun dat vele mensen, ongeacht wat er gebeurt, nu al willen verlengen. Van twee stoelen tot loges/skyboxen tot partnerships. Dat is loyaliteit, vertrouwen en steun. Dat is ‘Samen ten strijde trekken’.’
De algemeen directeur heeft nog een dankwoord over als slotwoord. ‘Eerlijk moet ik ook bekennen dat we deze steun hard nodig hebben in ons reddingsplan. Via deze weg wil ik namens de voltallige organisatie van NEC iedereen ontzettend bedanken voor hun steun tot nu toe aan onze club. Deze steun en support geven ons de kracht met z’n allen op het stadion, spelers, stafleden, de academie en het kantoorpersoneel er elke dag keihard voor te gaan en te blijven vechten voor een toekomst voor NEC.’
‘Rijden in de mist’, noemt de directeur de afgelopen maanden. Maar onderwijl werd Rogier Meijer als hoofdtrainer gepresenteerd met good old Ronnie de Groot als assistent. ‘Dat scheelt ook weer geld’, grijnsde De Groot die zo snel mogelijk wil promoveren. En met Jordy Bruijn werd er ook meteen een oude bekende teruggehaald. De 23-jarige middenvelder was al eerder op huurbasis in Nijmegen maar tekende nu een contract tot 2023 in Nijmegen. Zijn doel maakte hij meteen duidelijk: ‘NEC moet terug naar de Eredivisie.’

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo okt 18, 2020 7:39 am

NEC blijkt nog te bestaan, en gaat bedelen bij de gemeente:
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/co ... ~a9fd2567/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » zo nov 15, 2020 3:54 pm

Dat doen jullie nou nooooooooooooooooooooooooooit.



Iets anders: ‘We love you NEC, we do’, fans eren 120-jarige Nijmeegse voetbalclub met sfeeractie :necsjaal.gif:

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo nov 15, 2020 11:28 pm

Ze bestaan pas 110 jaar. Die supporters daar weten niet eens hoe oud hun club is.

Plaats reactie