NEC

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » wo jul 11, 2018 4:36 pm


Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » za jul 14, 2018 6:01 am


Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: NEC

Bericht door Gezond verstand » za jul 14, 2018 6:35 pm

zonde, die had ik graag naar (Jong) Ajax zien komen
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » zo jul 15, 2018 6:07 am

Ik vermoed dat hij bij (Jong) Ajax meer aan spelen toe zou komen...

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » vr aug 17, 2018 9:06 pm

Jackie for presedent?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » za aug 18, 2018 8:31 am

Ga je nu het hele seizoen nuilen op de nieuwe trainer als de resultaten tegenvallen? Die pup werkt overigens weer naar volle tevredenheid van Klopp weer bij Liverpool. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » za aug 18, 2018 2:54 pm

Bij sommige Nijmegenaren zit nuilen in het bloed... :eusa_silenced.gif: :666.gif:

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: NEC

Bericht door Gezond verstand » za aug 18, 2018 3:22 pm

InnerHarbour schreef:Ga je nu het hele seizoen nuilen op de nieuwe trainer als de resultaten tegenvallen? Die pup werkt overigens weer naar volle tevredenheid van Klopp weer bij Liverpool. :hypocrite.gif:
Wees maar trots op een betwetertje dat niet op eigen benen kan staan.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za aug 18, 2018 3:58 pm

Haha... ik heb er niks van gezien, maar begreep dat ze 85 minuten best goed hebben gespeeld...

Het is natuurlijk erg jammer dat je een 2-0 voorsprong in de laatste minuten weggeeft, maar Jacjie lijkt me een bekwamere coach dan Peppiepoes... laat die zich maar lekker bij Liverpool belangrijk vinden...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » za okt 13, 2018 7:13 am

Thuis van Eindhoven verliezen, 7de plek, weet je eigenlijk wel zeker dat het vorig jaar alleen aan Lijnders heeft gelegen dat jullie niet promoveerde Javis? :hypocrite.gif:
YNWA

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za okt 13, 2018 8:52 am

Nee... ik verlang weer helemaal terug naar Pep... dit is nog veel slechter...

Jack had het er over dat de Goffert een onneembare vesting ging worden... het is eerder een Gierput... tering zeg...

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » zo okt 14, 2018 5:35 pm

NEC heeft het geluk dat Twente er ook geen reet van kan...

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » ma okt 15, 2018 7:22 pm

Financiële ramp dreigt voor NEC: "Het nieuws sloeg bij ons in als een bom" Maandag 15 oktober 2018 om 18:24
Problemen voor NEC: hoofdsponsor Energieflex verkeert in flinke financiële malaise. De rechtbank in Utrecht heeft het energiebedrijf voorlopig uitstel van betaling toegewezen, zo meldt onder meer de Gelderlander maandag.

Inmiddels is een bewindvoerder aangesteld bij Energieflex, tevens rugsponsor van NAC, om de balans op te maken binnen het bedrijf. Voor NEC ontstaan er problemen als het bedrijf failliet gaat, maar het bestaan van de club komt niet direct in gevaar mocht dat gebeuren, laat de Nijmeegse club weten. "We moeten eerst in gesprek met de bewindvoerder die aangesteld is", zegt NEC-woordvoerder Sander Mijnhijmer. "Wij zijn tot die tijd in afwachting van wat er gaat gebeuren."

De commerciële afdeling van NEC gaat direct op zoek naar nieuwe sponsordeals, want openstaande betalingen aan de club mag Energieflex nu over het huidige seizoen gaan verdelen. "In het ergste geval gaat energieflex failliet. Dan moeten we op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor", aldus de zegsman van NEC.

"Het nieuws sloeg bij ons in als een bom", reageert algemeen directeur Wilco van Schaik. "We zijn compleet verrast, want we hadden samen een uniek en ambitieus plan ontwikkeld voor de club en de stad Nijmegen. We gaan nu in gesprek met de bewindvoerder over de toekomst en de kansen voor EnergieFlex en het hoofdsponsorschap van NEC."
Ik ken dat hele clubje ENergieflex ook niet... niemand zo te zien... :smallgrin.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do okt 18, 2018 9:27 pm

Wordt HEMA nou de nieuwe sponsor van NEC? :headbang.gif:

Dan ben ik ook voor nieuwe tenu’s... in de vorm van een worst en de keeper als tompouce

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » vr okt 19, 2018 6:48 am

:biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » za okt 20, 2018 5:09 am

Die voorgehouden worst heeft iig geholpen! :headbang.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » za okt 20, 2018 8:23 am

HEMA getipt als nieuwe hoofdsponsor: 'Dan zou hij de PIN-automaat van NEC zijn' Vrijdag 19 oktober 2018 om 20:32
NEC zit diep in de zorgen nu hoofdsponsor Energieflex op de rand van de afgrond staat. Deze week kwam naar buiten dat de Keuken Kampioen Divisie-club ineens in de financiële problemen zit.

"Er valt wel heel wat weg als je je hoofdsponsor verliest. Je grootste sponsor, zijn je grootste inkomsten", zegt algemeen directeur Wilco van Schaik tegen FOX Sports. "We zijn donderdag meteen met een Plan B begonnen, hebben met het commerciële team bij elkaar gezeten. Eén scenario is dat Energieflex een doorstart maakt. Voor de rest moeten wij zorgen voor andere scenario's. Daar zijn we volle bak mee aan de slag gegaan."

Nu zakenman en NEC-fan Marcel Boekhoorn HEMA heeft overgenomen, is de link snel gelegd. "Rookworsten hebben we hier al, maar die zullen nu van Marcel wel van de HEMA moeten komen", grapt Van Schaik. "Ten eerste: iedereen bij NEC en in Nijmegen is hartstikke trots op Marcel dat hij zo'n merk voor Nederland weet te behouden. Ik ben gisteren plat-geappt met shirts van NEC met de HEMA erop, maar dat is helemaal niet im frage."

"Dit is niet het moment dat wij onze zak op moeten gaan houden", vervolgt Van Schaik. "Dat zou betekenen dat hij een soort PIN-automaat voor NEC is. In die rol wil ik hem niet hebben. Hij is heel belangrijk, maar wij moeten dit zelf oplossen. Ik ben ervan overtuigd dat wij een opvolger gaan vinden, maar dat moet niet uit de zak van Marcel Boekhoorn komen. Die doet al genoeg voor deze club."

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do okt 25, 2018 3:07 pm

Buitenspel: NEC gaat na overname HEMA rookworsten verkopen in Goffertstadion
Donderdag 25 oktober 2018 om 15:38
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

NEC gaat HEMA-rookworsten verkopen bij thuiswedstrijden
NEC gaat als eerste profclub in Nederland HEMA-rookworsten verkopen bij thuiswedstrijden. Het warenhuis is sinds kort in handen van miljardair Marcel Boekhoorn, die fervent aanhanger is van de Nijmegenaren.

"De rookworsten mogen voortaan niet meer ontbreken in het Goffertstadion, nu Marcel de HEMA heeft gekocht", vertelt algemeen directeur Wilco van Schaik aan De Gelderlander. Vrijdagavond zullen de worsten bij de thuiswedstrijd tegen TOP Oss al verkrijgbaar zijn, want de krant schrijft dat 'er inmiddels 400 worsten zijn ingekocht'.

YveY, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de horecagelegenheden in het Goffertstadion, is bij monde van Daniel Frankenhuis ook te spreken over het plan. "De rookworsten zijn te krijgen in de grachten van het stadion en bij de businesstribune. Als het aanslaat komen de rookworsten permanent in het assortiment."
Ik zeg niks.... :alc.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » do okt 25, 2018 3:10 pm

Maar dat heeft niks met de hoofdsponsor te maken, toch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » do okt 25, 2018 3:18 pm

Die vent is loaded, als hij wil zijn jullie binnen een paar jaar een stabiele subtopper in de eredivisie.
YNWA

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » do okt 25, 2018 3:45 pm

Nijmeegs transportbedrijf De Klok Logistics nieuwe hoofdsponsor van NEC! :biggthumpup.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » do okt 25, 2018 6:52 pm

De tijd zal het leren... IH... :headbang.gif:


Die vent is loaded, maar niet gek... wie in godsnaam steekt er nou voor zijn lol geld in een voetbalclub?

Ik zou er ook wel wat beters mee weten te doen dan NEC hebben...

Hij wilde een moment wel... maar toen kreeg hij (een) Hind... niet doen... dus ja... dan niet.... :neutral.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: NEC

Bericht door InnerHarbour » do okt 25, 2018 9:09 pm

Javiskamp schreef:wie in godsnaam steekt er nou voor zijn lol geld in een voetbalclub?
Abramovitsj, de eigenaar van die club aan de overkant bij voorbeeld.
YNWA

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: NEC

Bericht door Gezond verstand » vr okt 26, 2018 4:59 am

Javiskamp schreef: Die vent is loaded, maar niet gek... wie in godsnaam steekt er nou voor zijn lol geld in een voetbalclub?
Van Seumeren.


Ik lees trouwens dat ze maar liefst 400 worsten hebben ingekocht. Mijn eerste reactie "nou nou, dat is indrukwekkend". Hoeveel man komt er naar een wedstrijd van dat clubje?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: NEC

Bericht door Javiskamp » vr okt 26, 2018 3:26 pm

Abramovic doet dat alleen omdat hij zijn overbodige meuk kwijt moet.

De vraag was meer bedoeld als: ik snap niet dat iemand dat doet...

400 worsten... ik weet niet of Ramona ze lekker vind... ik zou er tijdens een wedstrijd van NEC niet aan moeten denken...

Haha... zouden ze de tribune mee opmogen?

Niet dat ze straks Okita daarmee gaan bekogelen bij een slechte voorzet... :blackcat.gif:

Plaats reactie