NEC

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 3:40 pm

Gefeliciteerd met het gelijkspel, Ramona.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 4:44 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 3:40 pm
Gefeliciteerd met het gelijkspel, Ramona.
Waarmee NEC 14 gelijke spelen heeft. Eén meer dan Vitesse verliespotten...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 5:13 pm

Het is nog steeds mogelijk om het record van 18 keer gelijk spelen in een seizoen te breken. Volgende week duurt de wedstrijd natuurlijk nog geen kwartier, dus de kans op een gelijkspel is dan groot.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 6:32 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 5:13 pm
Het is nog steeds mogelijk om het record van 18 keer gelijk spelen in een seizoen te breken. Volgende week duurt de wedstrijd natuurlijk nog geen kwartier, dus de kans op een gelijkspel is dan groot.
Maar daarmee staan ze voorlopig wel op de 10de plaats en 8 punten los van Vitesse en zijn ze - zoals het er nu uit ziet - uit directe degradatiezorgen.

Kom daar eens om in Arnhem...

Dus: beter gelijke spelen dan verliezen. Daar kom je duidelijk verder mee.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 6:54 pm

Dit is het NEC-topic, niet het Vitessetopic. NEC kan iets ongekends presteren: 19 of zelfs 20 keer gelijk spelen in een seizoen. Dan moet je niet meteen over Vitesse gaan lullen. :confused.gif:

Ik moet 999 nog wel vragen of ik Ramona ook moet feliciteren als de wedstrijd volgende week wordt gestaakt bij een 0-0 stand. Die kans is immers best groot.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 7:01 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 6:54 pm
Dit is het NEC-topic, niet het Vitessetopic. NEC kan iets ongekends presteren: 19 of zelfs 20 keer gelijk spelen in een seizoen. Dan moet je niet meteen over Vitesse gaan lullen. :confused.gif:
Nice try. :biggrin.gif:

Bij jou gaat alles over Vitesse, ook als het by proxy is, zoals in dit topic. Leuk om Ramona te willen dissen, maar beter de aandacht op de prestaties aan de Nijmeegse weg leggen. :smallgrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 7:08 pm

Ging de discussie over discriminatie bij de TU Eindhoven over Vitesse? Mijn constatering dat Feyenoord een betere achterhoede heeft dan Ajax? Mijn verwondering over de gekte van Baudet?

Laten we on topic blijven. Dit is het resterende programma van NEC: https://www.nec-nijmegen.nl/wedstrijden ... gramma.htm

Volgende week wordt na een minuut of tien afgefloten bij 0-0 omdat Wittek wordt bekogeld of zo. Daarna moeten gelijke spelen tegen Groningen en Heerenveen ook mogelijk zijn. Fortuna-uit moet ook kunnen lukken. AZ is niet in goede doen, dus misschien kan dat ook 0-0 worden. Alleen tegen die Tukkers wordt het lastig.

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: NEC

Bericht door Andriy Demchenko » zo apr 09, 2023 7:13 pm

Ik kan eigenlijk altijd wel genieten van de subtiele steekjes onder water in deze en de Vitesse-topic. :hypocrite.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 7:13 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 7:08 pm
Ging de discussie over discriminatie bij de TU Eindhoven over Vitesse? Mijn constatering dat Feyenoord een betere achterhoede heeft dan Ajax? Mijn verwondering over de gekte van Baudet?
Aangaande NEC is Vitesse always on your mind. :-)

En het is ook wel nodig dat je je meer bezig houdt met je clubje-in-nood, want nog effe en Arnhem dondert uit de eredivisie. Mag je in de Keukendivisie veel te dure biertjes tbv Van der Kuit kopen. :smile-ajax.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 7:19 pm

Wouter schreef:
do feb 10, 2022 10:29 pm
Nooit Een Cupwinst.
Zeux, deze ging absoluut niet over Vitesse.

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 7:19 pm

Wouter schreef:
ma mei 24, 2021 9:00 am
Maar zijn er nou filmpjes van dat naakt rondrennen gemaakt of niet? :smallgrin.gif:
Deze ook niet.

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 7:20 pm

Wouter schreef:
ma mei 24, 2021 2:56 pm
Hoe zou Maarten van Rossem op een naakt rondrennende Ramona reageren?
Kijk eens, ik bleef maar on topic.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 7:24 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 7:19 pm
Wouter schreef:
do feb 10, 2022 10:29 pm
Nooit Een Cupwinst.
Zeux, deze ging absoluut niet over Vitesse.
You think?
Think again.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 8:00 pm

Zeux, ik vind je echt flauw. Kan NEC eindelijk eens iets unieks bereiken na een 113-jarig bestaan als grijze muis, begin jij weer over Vitesse! Ga je schamen, dit is echt onbehoorlijk.

Ik vind het wel uitgekookt van NEC om voor de Saai Gelijkspel-trofee te gaan. Het past zo goed bij de grijze muis-identiteit van de club. Een suffe 0-0 tegen Emmen, dat is het echte NEC-gevoel! Ik begin het allemaal te begrijpen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 8:13 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 8:00 pm
Zeux, ik vind je echt flauw. Kan NEC eindelijk eens iets unieks bereiken na een 113-jarig bestaan als grijze muis, begin jij weer over Vitesse! Ga je schamen, dit is echt onbehoorlijk.

Ik vind het wel uitgekookt van NEC om voor de Saai Gelijkspel-trofee te gaan. Het past zo goed bij de grijze muis-identiteit van de club. Een suffe 0-0 tegen Emmen, dat is het echte NEC-gevoel! Ik begin het allemaal te begrijpen.
:aai.gif:

(dat is het mooie aan Ramona, die heeft dit soort geschmier helemaal niet nodig. :smallgrin.gif: )
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 8:45 pm

Weet jij eigenlijk waar Arnep ligt? :confused.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 8:55 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 8:45 pm
Weet jij eigenlijk waar Arnep ligt? :confused.gif:
Born and raised. En nooit wat met dat domme gedoe van 'burenhaat' gehad.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 9:48 pm

zeux schreef:
zo apr 09, 2023 8:55 pm
Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 8:45 pm
Weet jij eigenlijk waar Arnep ligt? :confused.gif:
Born and raised. En nooit wat met dat domme gedoe van 'burenhaat' gehad.
Dit is een beetje ironie, zeux, en heeft niks te maken met haat. Jij bekijkt alles altijd zo serieus. :excited.gif:

Kom je trouwens echt uit Arnhem? Dat wist ik niet.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 9:53 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 9:48 pm
zeux schreef:
zo apr 09, 2023 8:55 pm
Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 8:45 pm
Weet jij eigenlijk waar Arnep ligt? :confused.gif:
Born and raised. En nooit wat met dat domme gedoe van 'burenhaat' gehad.
Dit is een beetje ironie, zeux, en heeft niks te maken met haat. Jij bekijkt alles altijd zo serieus. :excited.gif:

Kom je trouwens echt uit Arnhem? Dat wist ik niet.
Zeker.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » zo apr 09, 2023 11:24 pm

Kan niet. Als Arnhemmer kun je niet voor Ajax worden, laat staan Vitesse afkraken en NEC ophemelen. Je moet je vergissen. Je komt uit Arnhemland in Australië of zo.

Hoe kun je nou in Godsnaam door Sonsbeek lopen, vanaf de Drielsedijk over Meinerswijk uitkijken of in Arnhem-Noord het bos in fietsen, en denken: "Bij het voetbal ben ik voor de Betondorpers."

Dat Sandro nog niet zo ver is qua beschavingsniveau als import kan ik me voorstellen, maar een geboren en getogen Arnhemmer? Pfff... :excited.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » zo apr 09, 2023 11:38 pm

Wouter schreef:
zo apr 09, 2023 11:24 pm
Kan niet. Als Arnhemmer kun je niet voor Ajax worden, laat staan Vitesse afkraken en NEC ophemelen. Je moet je vergissen. Je komt uit Arnhemland in Australië of zo.

Hoe kun je nou in Godsnaam door Sonsbeek lopen, vanaf de Drielsedijk over Meinerswijk uitkijken of in Arnhem-Noord het bos in fietsen, en denken: "Bij het voetbal ben ik voor de Betondorpers."

Dat Sandro nog niet zo ver is qua beschavingsniveau als import kan ik me voorstellen, maar een geboren en getogen Arnhemmer? Pfff... :excited.gif:
Nooit iets met Vitesse gehad. Echt nooit. Sonsbeek wel. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC

Bericht door Ramona » ma apr 10, 2023 7:05 am

:rofl.gif:

Wouter
Berichten: 18750
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC

Bericht door Wouter » ma apr 10, 2023 7:59 am

Zeux is een Arnhemmer die een hekel aan Vitesse heeft, een man die vindt dat mannen keihard gediscrimineerd moeten worden, die op de barbecue tijdens een WK zegt dat Duitsland lekker een beter team heeft dan Nederland.

Iedereen die A Bridge Too Far ooit heeft gezien, weet dat alles om Arnhem draait. Sonsbeek>Vondelpark. Burgers Zoo>Artis>Goffert. Openluchtmuseum>Zaansche Schans. Kröller Müller>Van Goghmuseum. Het prachtige oude Vitesse uit 1892, dat jaarlijks de echte klassieker tegen Sparta speelt, is natuurlijk ook eindeloos veel mooier dan die Bijlmerboys die jaarlijks hun nepklassiekertjes tegen het mindere deel van Rotterdam spelen. Als je van Arnhem naar het westen gaat, ga je bergafwaarts, zowel qua landschap als cultuur.

Het is dat ik ooit een Amsterdammer heb gesproken die voor Vitesse was, anders was dit toch moeilijk te verteren hoor.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NEC

Bericht door zeux » ma apr 10, 2023 10:03 am

Opnieuw :aai.gif: . Je hebt het zo nodig met het minderwaardigheidscomplex dat je zo moet overschreeuwen.

De stad is prachtig en fantastisch. Natuur, cultuur, Rijn, helemaal prima. Het is alleen zo jammer dat nogal wat van de Ernemmers plat en proleterig zijn. En oudbakken misogyn bovendien, zo blijkt!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: NEC

Bericht door Andriy Demchenko » ma apr 10, 2023 3:56 pm

Wouter schreef:
ma apr 10, 2023 7:59 am
Zeux is een Arnhemmer die een hekel aan Vitesse heeft, een man die vindt dat mannen keihard gediscrimineerd moeten worden, die op de barbecue tijdens een WK zegt dat Duitsland lekker een beter team heeft dan Nederland.

Iedereen die A Bridge Too Far ooit heeft gezien, weet dat alles om Arnhem draait. Sonsbeek>Vondelpark. Burgers Zoo>Artis>Goffert. Openluchtmuseum>Zaansche Schans. Kröller Müller>Van Goghmuseum. Het prachtige oude Vitesse uit 1892, dat jaarlijks de echte klassieker tegen Sparta speelt, is natuurlijk ook eindeloos veel mooier dan die Bijlmerboys die jaarlijks hun nepklassiekertjes tegen het mindere deel van Rotterdam spelen. Als je van Arnhem naar het westen gaat, ga je bergafwaarts, zowel qua landschap als cultuur.

Het is dat ik ooit een Amsterdammer heb gesproken die voor Vitesse was, anders was dit toch moeilijk te verteren hoor.
Ik baal nu toch een beetje dat ik mn vriendin nooit Arnhem heb laten zien.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie