PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » do aug 14, 2014 12:05 pm

Hendrix is momenteel de beste optie als VCM, maar hij is pas net 20 en moet nog meer fysiek kweken.
Hiljemark voldoet alleen als VCM in een systeem met de punt naar voren, maar dan zou hij de backup van Wijnaldum moeten zijn.
Hendrix zou dus te allen tijde de VCM moeten zijn, de enige of de linkse (afhankelijk van het systeem).

PSV gaat nog zeker voor een RCV (backup/concurrent Bruma) en een middenvelder.
De middenvelder komt uit het buitenland. Als RCV wordt nu Ilori genoemd in het geruchtencircuit, die gaat waarschijnlijk verhuurd worden door Liverpool en PSV had toentertijd interesse.
Maar een extra LCV is eigenlijk ook geen overbodige luxe, omdat Hendrix als VCM beter is dan als LCV. Of die komt betwijfel ik echter, zoals ik ook geen vervanger voor Tamata verwacht.

Rekik traint vanaf vandaag trouwens mee met PSV, dus zijn komst zal vandaag afgerond worden.
En schijnbaar traint Cocu in een systeem met de punt naar voren op het middenveld (niet zeker ivm besloten training).
wimpey schreef:Je mag wat mij betreft dik tevreden zijn met Brands.
Kom op wimpey, reageer aub niet op puberniveau :excited.gif:
Je begint met achterhaalde berichtgeving over de transfer van Defour en gebruikt die uitzondering onterecht om Brands af te maken. In mijn reactie geef ik nergens aan dat ik dik tevreden ben met Brands, ik geef alleen aan wat zijn sterke punten zijn omdat ik het oneens met je ben, waarna jij ineens over hele andere zaken begint mbt Brands.

In die andere zaken kan ik je overigens een heel eind volgen, maar het zou prettig zijn als je op volwassen niveau gaat discussieren. Dit is niet een van de vele onzinnige en ontzettend kinderachtige Louis vs. Johan religie topics.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » do aug 14, 2014 12:15 pm

Baseman schreef:Hendrix is momenteel de beste optie als VCM, maar hij is pas net 20 en moet nog meer fysiek kweken.
Hiljemark voldoet alleen als VCM in een systeem met de punt naar voren, maar dan zou hij de backup van Wijnaldum moeten zijn.
Hendrix zou dus te allen tijde de VCM moeten zijn, de enige of de linkse (afhankelijk van het systeem).

PSV gaat nog zeker voor een RCV (backup/concurrent Bruma) en een middenvelder.
De middenvelder komt uit het buitenland. Als RCV wordt nu Ilori genoemd in het geruchtencircuit, die gaat waarschijnlijk verhuurd worden door Liverpool en PSV had toentertijd interesse.
Maar een extra LCV is eigenlijk ook geen overbodige luxe, omdat Hendrix als VCM beter is dan als LCV. Of die komt betwijfel ik echter, zoals ik ook geen vervanger voor Tamata verwacht.

Rekik traint vanaf vandaag trouwens mee met PSV, dus zijn komst zal vandaag afgerond worden.
En schijnbaar traint Cocu in een systeem met de punt naar voren op het middenveld (niet zeker ivm besloten training).
wimpey schreef:Je mag wat mij betreft dik tevreden zijn met Brands.
Kom op wimpey, reageer aub niet op puberniveau :excited.gif:
Je begint met achterhaalde berichtgeving over de transfer van Defour en gebruikt die uitzondering onterecht om Brands af te maken. In mijn reactie geef ik nergens aan dat ik dik tevreden ben met Brands, ik geef alleen aan wat zijn sterke punten zijn omdat ik het oneens met je ben, waarna jij ineens over hele andere zaken begint mbt Brands.

In die andere zaken kan ik je overigens een heel eind volgen, maar het zou prettig zijn als je op volwassen niveau gaat discussieren. Dit is niet een van de vele onzinnige en ontzettend kinderachtige Louis vs. Johan religie topics.
:biggthumpup.gif: :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do aug 14, 2014 12:39 pm

Waarom verdedig jij Brands dan te vuur en te zwaard, Baseman? Het lijkt wel alsof je hem in je investeringsfonds hebt zitten!

Brands wil vooral geld verdienen aan spelers. Dat doet hij met wisselend succes. Voor het team als geheel heeft hij (nog) minder oog.

Ik lees steeds dat hij wel móet kopen, maar komt dat niet doordat hij zo vaak de plank misslaat? Zo heeft PSV op dit moment Hiljemark lopen, die jongen kan er weinig van. Dus mag Brands op zoek naar een extra middenvelder.

Bij PSV is er bijna altijd een reden waarom een talent niet wordt opgesteld. Nu weer met Hendrix: moet fysiek kweken. Die zit dus het hele jaar op de bank. Fysiek te kweken.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do aug 14, 2014 12:48 pm

Ik vraag me in alle oprechtheid ook af wat jij van Brands' functioneren vindt, Baseman. Ben jij daar tevreden over?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » do aug 14, 2014 1:58 pm

Ja daar kon je op wachten, hij begint weer over het niveau, volgende de stap: I'll take my ball and go home, tenminste voor een tijdje. :hypocrite.gif:
YNWA

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » do aug 14, 2014 2:52 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vraag me in alle oprechtheid ook af wat jij van Brands' functioneren vindt, Baseman. Ben jij daar tevreden over?
Ja en nee.
Zoals Wimpey aangaf is Brands zijn probleem dat hij te weinig oog heeft voor de samenhang en balans van het team. Hij scoort vooral met (aanvallende) middenvelders en aanvallers, waarbij de verdediging minder interessant is. Dat klopt ook wel qua transfersommen, maar qua prestaties is een sterke laatste linie en omschakeling vanuit het middenveld erg belangrijk.

Brands is daarentegen wel goed in het enthousiast maken van spelers waarin PSV interesse heeft en het verkopen van spelers. Dat is een wereld van verschil met de zwarte periode onder Reker en Van Kraaij, waarin vele miljoenen weggegooid zijn met miskopen en tegenvallende verkopen.

Daarnaast heeft/had Brands te maken met beperkingen die hem opgelegd waren door de investeerders en de RVC na de deal met de gemeente. Het publiek kon zich minder goed identificeren met de spelers (viel reuze mee, aangezien het publiek nooit moeite heeft met talent, een tekort daaraan was juist het probleem), waardoor hij voornamelijk Nederlandse of Nederlandstalige talenten moest halen, die in Oranje speelden of daar dichtbij zaten en die later met winst konden worden verkocht. Dat lijkt nu een stuk minder te zijn, gelukkig.

Het met winst verkopen was overigens extra belangrijk ivm de financiele positie van PSV.
Het lijkt erop dat Brands zich daar teveel op gefocust heeft. Dat deed hij bij AZ ook, waarna Gerbrands ingreep en er een veel evenwichtigere selectie kwam te staan. Hopelijk kan Gerbrands dit nog eens duidelijk maken bij Brands.

En eerlijk is eerlijk, wie zou er zoveel beter zijn?
Brands presteerde prima bij AZ, dat in zijn periode ook een keer kampioen werd.
Van Geel heeft veel gemeen met Brands, qua sterke en zwakke punten.
Overmars heeft ondertussen aardig wat miskopen en twijfelgevallen achter zijn naam staan, alleen betreft het in zijn geval vaak spelers die voor lagere bedragen gehaald zijn.
Munsterman heeft Twente in financiele problemen gebracht, mede dankzij het (op een gegeven moment falende) transferbeleid.

Zo eenvoudig is het dus zeker niet, helemaal niet met de (financiele) beperkingen waarmee Nederlandse clubs tegenwoordig te maken hebben.
Maar het moge duidelijk zijn dat PSV een topclub is en daarom nooit zo lang zonder kampioenschap mag blijven, Brands is daar mede schuldig aan en zal daar ook op afgerekend moeten worden. Ik heb geen idee hoeveel geduld men heeft bij PSV, maar ik heb veel vertrouwen in Gerbrands.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr aug 15, 2014 10:21 am

Baseman schreef: Kom op wimpey, reageer aub niet op puberniveau :excited.gif:
Ik ben van jou een hoger niveau gewend. Want wat schrijf je:
Baseman schreef: Je kunt je vraagtekens zetten bij sommige spelers die Brands haalt, maar zodra in de media verschijnt dat Brands iemand wil halen is de kans zeer groot dat die speler ook daadwerkelijk komt. Hij is er juist goed in om spelers enthousiast te krijgen voor PSV, een ander sterk punt is het verkopen van spelers.
Pas daarna kom je met een pak bezwaren, waarbij je mijn mening ook nog eens onderschrijft.

Brands zit er om voor een uitgebalanceerde selectie te zorgen. Dus doet ie z'n werk al jarenlang onvoldoende. Dat jij desondanks tevreden over hem bent: prima. Ik ken geen Ajacied die hoopt dat Brands bij psv zal vertrekken. Veelzeggend.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr aug 15, 2014 10:48 am

Ik ook niet. Iedereen vindt dat hij het prima doet. :biggthumpup.gif:

Neem de CV's: Rekik-Bruma bleek vorig seizoen bepaald geen topcombinatie. En wat doet Brands? Opnieuw Rekik huren.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr aug 15, 2014 10:54 am

wimpey schreef:Brands zit er om voor een uitgebalanceerde selectie te zorgen.
Blijkbaar lees jij zo goed als niets van wat ik heb geschreven, want dit is namelijk absoluut niet zijn enige taak.
Wat een vreemde kortzichtige en veel te zwart-witte reacties van jou.

Hetzelfde geldt voor Yopi zijn reactie :excited.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » vr aug 15, 2014 10:56 am

Yopi schreef:Ik ook niet. Iedereen vindt dat hij het prima doet. :biggthumpup.gif:

Neem de CV's: Rekik-Bruma bleek vorig seizoen bepaald geen topcombinatie. En wat doet Brands? Opnieuw Rekik huren.
Ik denk dat het probleem eerder bij Bruma dan bij Rekik lag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr aug 15, 2014 11:01 am

Rekik begon geweldig, maar raakte daarna geblesseerd en had na zijn herstel moeite om zijn hoge niveau van daarvoor te behalen en vast te houden. In die periode was Bruma veel stabieler in zijn presteren en was hij ook de betere CV.
Maar Bruma kan hier sowieso weinig goed doen, hij is volgens mij de nieuwe Van Bommel.

Daarbij zijn de CV's natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor het verdedigen van het team, maar ja, dat zeikt natuurlijk niet zo makkelijk af in een paar regeltjes.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr aug 15, 2014 11:03 am

Baseman schreef: Blijkbaar lees jij zo goed als niets van wat ik heb geschreven, want dit is namelijk absoluut niet zijn enige taak.
Wat een vreemde kortzichtige en veel te zwart-witte reacties van jou.
Ik kan prima lezen en schrijven...

Punt is dat je keer op keer veel te naïef positief bent over het reilen en zeilen binnen psv.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr aug 15, 2014 11:04 am

Baseman schreef: Maar Bruma kan hier sowieso weinig goed doen, hij is volgens mij de nieuwe Van Bommel.
Dat mocht Bruma willen. Hij is de nieuwe Marcelo.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » vr aug 15, 2014 11:05 am

Baseman schreef:Rekik begon geweldig, maar raakte daarna geblesseerd en had na zijn herstel moeite om zijn hoge niveau van daarvoor te behalen en vast te houden.
Heel PSV begon vorig seizoen geweldig. In wedstrijdjes tegen NEC, Ado en Zulte Waregem... :blush.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr aug 15, 2014 11:49 am

Bruma, Rekik, het is meer van hetzelfde. Die jongens zijn door hun Engelse club op hun fysiek gescout. Ze hebben het voetbalbuskruit niet uitgevonden. Een TD moet zoeken naar de juiste combinatie.

Natuurlijk ligt het ook aan het middenveld. Daar lopen de luie vedette Maher en de domoor Wijnaldum. Maar juist met die spelers heb je centraal achterin een speler nodig die anticipeert.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr aug 15, 2014 12:40 pm

wimpey schreef:Ik kan prima lezen en schrijven...
Daar laat je op het moment anders verdacht weinig van merken.
Punt is dat je keer op keer veel te naïef positief bent over het reilen en zeilen binnen psv.
Zoals jouw mening over Ajax na 4 kampioenschappen op rij gedurende die jaren is omgeslagen naar flinke positiviteit en regelmatige arrogantie. Waarbij de laatste 2 jaar PSV je favoriete afzeikclub is, daarvoor was het Feyenoord en daarvoor was het je eigen club.
En dan zal ik het maar niet hebben over je voorspellingen, die altijd gedoemd zijn om te mislukken.

We zijn allemaal mensen en dus allemaal feilbaar.
Daarbij zijn we allemaal supporter en dus allemaal subjectief.

Maar ik vind het prima, dan hecht je geen waarde aan mijn woorden en zal ik met jou niet meer over PSV discussieren.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr aug 15, 2014 1:07 pm

Baseman schreef: Waarbij de laatste 2 jaar PSV je favoriete afzeikclub is
Ik vermaak me juist kostelijk met psv. Geen beter vermaak dan...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr aug 15, 2014 2:47 pm

Rik Elfrink krijgt zijn nieuwtjes van Brands en dat wil hij graag zo houden. Getuige zijn column in het ED:
PSV tussen angst en gezond realisme

Technisch manager Marcel Brands van PSV is (opnieuw) de gebeten hond bij de PSV-achterban na het mislukken van de transfer van Steven Defour. De voetbalbaas slaagde er weliswaar in Defour te verleiden tot een komst naar Eindhoven, zijn portemonnee was niet dik genoeg om hem vrij te kopen. Anderlecht gaat met de beoogde aanwinst aan de haal.

Raad van commissarissen

Dat Brands van de mislukking de schuld krijgt, lijkt toch vooral gebaseerd op het feit dat hij al jaren bij PSV actief is en de club sindsdien geen landstitels wist te veroveren. In werkelijkheid kan Brands slechts de speelruimte benutten die hem door de raad van commissarissen en complete directie van PSV (waaronder hijzelf) wordt gegund. In dit geval is het zelfs totale onzin hem als enige verantwoordelijk te houden.

Schrik

PSV kiest er weloverwogen voor om geen grote bedragen meer uit te geven een oudere spelers, een strategie die de club eerder bijna de kop kostte. De schrik zit er goed in nadat bijvoorbeeld Kromkamp, Engelaar en Koevermans de club aan het einde van hun contract niets meer opleverden. Ook zij waren een zogenaamde garantie op Champions League-voetbal. In werkelijkheid kwam er niets van terecht, PSV faalde bijvoorbeeld in het seizoen 2010-2011 op de slotdag van de competitie.

Opportunisme

Had de zaak-Defour zich anno 2009 afgespeeld, dan zou de Belg zeker naar PSV zijn gekomen. Ook nu is er echt nog wel een miljoen te vinden, waarmee de investeerders in Defour en FC Porto tevreden waren gesteld. Je kunt boekhouden op allerlei manieren, PSV had het geld op de bank om dat miljoen nog te betalen. De club kiest er nu al jaren voor om dat niet te doen, realisme boven opportunisme. De voorzitter van de raad van commissarissen en Tiny Sanders hadden het altijd over 'de rug recht houden'.

Sportief

Die afweging verdient enerzijds respect, PSV wil geen begroting meer die met allerlei touwtjes aan elkaar hangt. Je moet ook vaststellen dat bovenstaande tactiek PSV tot op heden sportief niets gebracht heeft. Sinds het bijna-faillissement in 2011 (en ook daarvoor al een paar jaar) ontbreekt telkens het laatste puzzelstukje. De club stelt voor aanvang van dit seizoen bijvoorbeeld dat veel spelers een jaar ervaring in de eredivisie hebben, vorig jaar is gebleken wat er gebeurt bij een blessuregolf. Een bredere selectie dan de huidige is absoluut noodzakelijk, zonder drie concurrerende versterkingen (voor elke linie nog een) doet PSV niet mee om de titel. Het team mist ook ervaring en mannelijkheid op cruciale momenten, PSV is nu fors jonger dan vorig jaar. De oudste spelers zijn nu maximaal 24 jaar. Met name in uitwedstrijden, al jaren hét grote probleem van PSV, heeft de club het steevast moeilijk. PSV heeft niet de ervaring dat soort duels te controleren, ook niet als het duel al in een beslissende plooi lijkt te liggen.

Defour, gemiste kans?

Steven Defour was op papier inderdaad de ideale schakel om deze problemen deels te verhelpen. PSV ging voor kwaliteit in plaats van haast. Dat kwaliteit ook geld kost, lijkt de club zich echter onvoldoende te hebben gerealiseerd. PSV heeft gegokt en verloren, het inlijven van Defour was een brug te ver binnen de gestelde kaders. De selectie is daardoor laat compleet, te laat. Het heeft de club vooralsnog geen schade opgeleverd, van een goede voorbereiding valt niet te spreken wanneer zo'n belangrijke post niet is ingevuld.

Hendrix

Een van de mogelijkheden nu is dat de post op het middenveld door Jorrit Hendrix wordt ingevuld. Dat PSV daar geen 100 procent vertrouwen in heeft, blijkt wel uit het feit dat de club 5,5 miljoen euro voor een speler van 26 wilde uittrekken. Ik denk dat Hendrix verrast en een voor PSV-niveau acceptabele verdedigende middenvelder wordt. Daarmee is PSV nog geen titelkandidaat

Tenslotte

PSV is al bij al geen spat wijzer na vorig jaar. Er is volop ervaring ingeleverd, vooralsnog zijn alleen Ritzmaier, De Jong en Pasveer teruggekomen. De vraag is of PSV na vorig jaar leergeld heeft betaald. Er zijn minstens drie volwaardige versterkingen (met de nodige ervaring) nodig om deze ploeg aan het eind van de competitie mee te laten doen in de top. Dan nog is het de vraag of PSV wel een titelkandidaat is. Daarvoor is ook nodig dat spelers beter worden en zichzelf ontwikkelen. De huidige technische staf heeft wat dat betreft vorig seizoen bar weinig resultaten kunnen overleggen.
ED

Onzin natuurlijk. Het is aan Brands om in te schatten of er genoeg speelruimte is om een bepaalde speler aan te trekken. Niemand verplichtte hem om anderhalve maand achter Defour aan te blijven hobbelen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr aug 15, 2014 2:47 pm

dubbel
Laatst gewijzigd door Yopi op vr aug 15, 2014 3:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » vr aug 15, 2014 3:10 pm

Zolang Cocu er zit wordt het ook niks.

Dat is de paradox van een 'populaire' ex-prof die er goed opstaat bij de media. Voordat ze aan de stoelpoten gaan zagen is het seizoen al verloren. Terwijl dat nu juist een zegen voor de club PSV zou zijn. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23018
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » vr aug 15, 2014 3:25 pm

Had de zaak-Defour zich anno 2009 afgespeeld, dan zou de Belg zeker naar PSV zijn gekomen. Ook nu is er echt nog wel een miljoen te vinden, waarmee de investeerders in Defour en FC Porto tevreden waren gesteld. Je kunt boekhouden op allerlei manieren, PSV had het geld op de bank om dat miljoen nog te betalen. De club kiest er nu al jaren voor om dat niet te doen, realisme boven opportunisme. De voorzitter van de raad van commissarissen en Tiny Sanders hadden het altijd over 'de rug recht houden'.
Hoe kun je het opschrijven. Zit die echt met droge ogen te typen en te denken dat het nog waar is ook? Daar krijg je toch klamme handen van?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: PSV

Bericht door brigade zuid » vr aug 15, 2014 4:09 pm

GangstaRiB schreef:Zolang Cocu er zit wordt het ook niks.

Dat is de paradox van een 'populaire' ex-prof die er goed opstaat bij de media. Voordat ze aan de stoelpoten gaan zagen is het seizoen al verloren. Terwijl dat nu juist een zegen voor de club PSV zou zijn. :smallgrin.gif:
Idd. Ik snap echt niet dat ze die niet gedumpt hebben, die arme ziel heeft het gewoon niet.

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » vr aug 15, 2014 4:47 pm

Raymon schreef:
Had de zaak-Defour zich anno 2009 afgespeeld, dan zou de Belg zeker naar PSV zijn gekomen. Ook nu is er echt nog wel een miljoen te vinden, waarmee de investeerders in Defour en FC Porto tevreden waren gesteld. Je kunt boekhouden op allerlei manieren, PSV had het geld op de bank om dat miljoen nog te betalen. De club kiest er nu al jaren voor om dat niet te doen, realisme boven opportunisme. De voorzitter van de raad van commissarissen en Tiny Sanders hadden het altijd over 'de rug recht houden'.
Hoe kun je het opschrijven. Zit die echt met droge ogen te typen en te denken dat het nog waar is ook? Daar krijg je toch klamme handen van?
Wat een genie die man!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » vr aug 15, 2014 5:49 pm

Rik Elfrink, tja.. Een clown natuurlijk, net als die olijke presentator van Omroep Brabant. Kruimeldieven die al klaarkomen als Marcel ze belt over de komst van een jeugdinternational.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » vr aug 15, 2014 6:23 pm

Dat hebben al die clubvolgers. Bang om een kritisch woord in de mond te nemen want dan krijgen ze geen quotes of nieuwtjes meer. Hun belangrijkste taak lijkt het twitteren met de achterban.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie