PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » zo sep 20, 2020 8:54 pm

Wie gelooft dat? :smallgrin.gif:

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » zo sep 20, 2020 8:54 pm

Wie gelooft dat? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » zo sep 20, 2020 9:43 pm

Peter schreef:
zo sep 20, 2020 12:57 pm
Hoezo dat? Omdat ze een 33-jarige Israëliër uit China hebben gehaald en nu beschikken over een goede linksback? Het kan verkeren, zeg. Ik heb in ieder geval heel veel vertrouwen in hun doelman. Die jongen gaat ze een sloot met punten opleveren. :drecul.gif:
Ik ben al fan. Een echte publieksspeler. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » zo sep 20, 2020 10:07 pm

Yopii schreef:
zo sep 20, 2020 8:54 pm
Wie gelooft dat? :smallgrin.gif:
Nou, dat gaat er wel in bij de achterban schat ik zo in. En daar gaat het om. Als mensen het bericht maar openen.

Maar ik geloof er inderdaad iets van. Waarom zou Ajax in hemelsnaam nóg een aanvaller willen halen? :confused.gif:
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 21, 2020 9:05 am

De achterban van PSV geleuft geloof ik alles. Ik las ook ergens dat deze jongen intensief gescout was. :biggrin.gif:

Wil daar weg, wordt aangeboden en Schmidt kent hem. Zo moet het gegaan zijn, lijkt mij.

John de Jong is inmddels de loopjongen van Schmidt? :confused.gif:

Wouter
Berichten: 18627
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » ma sep 21, 2020 9:06 am

Marillion schreef:
zo sep 20, 2020 10:07 pm
Yopii schreef:
zo sep 20, 2020 8:54 pm
Wie gelooft dat? :smallgrin.gif:
Nou, dat gaat er wel in bij de achterban schat ik zo in. En daar gaat het om. Als mensen het bericht maar openen.

Maar ik geloof er inderdaad iets van. Waarom zou Ajax in hemelsnaam nóg een aanvaller willen halen? :confused.gif:
Misschien vanwege de geruchten rondom Suarez een tijdje geleden.

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 21, 2020 9:46 am

Dus Ajax scout op precies hetzelfde moment dezelfde speler als PSV, en ook nog in China? :confused.gif:

Peter Bosz is al jaren geleden tot de conclusie gekomen dat deze jongen niet geschikt was voor Ajax.

Clubs krijgen doorlopend spelers aangeboden. Deze jongen wilde weg uit China en mikte blijkbaar op een club in redelijke competitie in Europa.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » ma sep 21, 2020 9:49 am

Toch wel benieuwd naar die Zahavi.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma sep 21, 2020 10:33 am

999 schreef:
ma sep 21, 2020 9:49 am
Toch wel benieuwd naar die Zahavi.
Die zal er ongetwijfeld veel maken. Zeker wanneer Max z'n gang kan gaan op links. Staat nu al op 3 assists. Die gast heeft een gouwe linker.

Vraag me wel af op basis waarvan TD Schmidt die keeper heeft gescout. Die Unnerstall zal trainer Schmidt ongetwijfeld informeren dat die Mvogo nu 2 blunders gemaakt heeft die hij nog nooit gemaakt heeft.

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 21, 2020 10:46 am

Is een soort KJH, begrijp ik. Zulke spelers scoren regelmatig, maar voetbaltechnisch voegen ze weinig meer toe, zeker niet op die leeftijd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma sep 21, 2020 11:07 am

Ten Hag heeft hierop gereageerd bij Fox. Kennelijk is die jongen bij Ajax aangeboden door zijn zaakwaarnemer. Wellicht om er nog een meer interessante deal uit te slepen. Ajax heeft aangegeven geen interesse te hebben omdat we genoeg aanvallers hebben.

Zou ook werkelijk niets toevoegen als ik de beschrijving van zijn kwaliteiten lees. Als Ajax iets niet moet doen is het een technisch matige voetballer in het centrum zetten.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: PSV

Bericht door Gaizka1985 » ma sep 21, 2020 11:25 am

Yopii schreef:
ma sep 21, 2020 10:46 am
Is een soort KJH, begrijp ik. Zulke spelers scoren regelmatig, maar voetbaltechnisch voegen ze weinig meer toe, zeker niet op die leeftijd.
Ze lieten gister een compilatie zien van zijn doelpunten, ook in interlands. Zag er wel goed uit moet ik zeggen, goed schot, en een paar hele fraaie goals.

Gaat er in de Eredivisie met gemak 20 maken denk ik.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma sep 21, 2020 11:47 am

Een speler als Eran Zahavi hoef je nergens aan te bieden. Wij hebben van tien goede clubs aanbiedingen gehad voor Eran en uit respect voor die clubs doe ik daar geen mededelingen over. Bij Ajax mogen ze zeggen wat ze willen. Ik doe dat niet, ik heb een reputatie hoog te houden”, zo reageert Katzav, die al tien jaar de belangen van Zahavi behartigt, in gesprek met Voetbal International op de woorden van Ten Hag.
Nu ben ik wel om. Als iemand van het uiterst betrouwbare gilde der player agents zoiets zegt over een speler, die mondiaal in één adem genoemd wordt met Suarez en Zlatan... Én het wordt onderschreven door Rik van het clubblad.... Ja, dan is het natuurlijk gewoon zo.

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 21, 2020 11:47 am

Misschien wel, maar dan valt een van de andere aanvallers buiten de boot.

Heimwee naar Luuk de Jong ,zeker.
Ten Hag heeft hierop gereageerd bij Fox. Kennelijk is die jongen bij Ajax aangeboden door zijn zaakwaarnemer. Wellicht om er nog een meer interessante deal uit te slepen. Ajax heeft aangegeven geen interesse te hebben omdat we genoeg aanvallers hebben
Lijkt me logisch.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » ma sep 21, 2020 11:50 am

wimpey schreef:
ma sep 21, 2020 11:47 am
Een speler als Eran Zahavi hoef je nergens aan te bieden. Wij hebben van tien goede clubs aanbiedingen gehad voor Eran en uit respect voor die clubs doe ik daar geen mededelingen over. Bij Ajax mogen ze zeggen wat ze willen. Ik doe dat niet, ik heb een reputatie hoog te houden”, zo reageert Katzav, die al tien jaar de belangen van Zahavi behartigt, in gesprek met Voetbal International op de woorden van Ten Hag.
Nu ben ik wel om. Als iemand van het uiterst betrouwbare gilde der player agents zoiets zegt over een speler, die mondiaal in één adem genoemd wordt met Suarez en Zlatan... Én het wordt onderschreven door Rik van het clubblad.... Ja, dan is het natuurlijk gewoon zo.
Eens, mijn excuses naar deze nobele heer.

Heeft iemand hem nog gevraagd waarom hij die andere clubs niet noemt en Ajax wel?
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 21, 2020 12:20 pm

Het wordt hoe langer hoe mooier. :smallgrin.gif:

Die zaakwaarnemer beweerde dus dat Ajax de speler wilde en prompt haalde PSV hem binnen. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » ma sep 21, 2020 1:25 pm

Crotone, Waasland-Beveren en Milton Keynes Dons zijn verbolgen over het feit dat ze niet genoemd zijn.

Hapoel, Palermo, Maccabi en China. Dat is zijn palmares toch? :smallgrin.gif:

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma sep 21, 2020 2:36 pm

In zijn topjaren, ja. Nu is hij 33.

Wat een joker is die zaakwaarnemer.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » ma sep 21, 2020 4:06 pm

We gaan het zien.Misschien heeft ie AJAX gebruikt om er nog wat meer uit te halen.Volgens BD 2 miljoen exclusief bonussen aan salaris.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » ma sep 21, 2020 4:32 pm

Oh, Oh, Mvogo
Yvon Mvogo gaat gruwelijk in de fout tijdens de wedstrijd van PSV tegen FC Emmen. De Zwitser was vorige week in Groningen ook al ongelukkig.

FOTO’S ANP/HH & BSR AGENCY

Max & Maxi redden sluitpost na tweede blunder, maar kwaliteiten zijn wel zichtbaar

EINDHOVEN Roger Schmidt wilde met Yvon Mvogo (26) per se een ’meevoetballende keeper’. Het ging zo vaak over die kwaliteit, dat er een vloek op lijkt te rusten bij de Zwitsers international. Tegen FC Emmen (1-2) ging hij voor de tweede keer in een week tijd gruwelijk in de fout. Hij werd gered door Max en Maxi. Tegelijkertijd is wel te zien waarom Mvogo zo gewenst is bij PSV.

Vorige week tegen FC Groningen speelde Mvogo een bal dwars door het centrum in de voeten van een tegenstander, met een tegentreffer tot gevolg. Afgelopen zaterdag tegen FC Emmen was het alsof een mol in de 83e minuut zijn hoofd door de graszoden van het Philips Stadion stak, en een terugspeelbal van Philipp Max zó over de voet van de goalie kopte. Diezelfde Max redde Mvogo, na zijn eerdere assist op Noni Madueke (1-0), in de 94e minuut met een perfect aangesneden voorzet op het hoofd van de zojuist ingevallen Maxi Romero. De Argentijn, deze voorbereiding opnieuw geplaagd door pijntjes, beleefde zijn beste moment in het PSV-shirt tot nu toe. Hij zorgde ervoor dat ook de tweede fout van Mvogo zonder gevolgen bleef.

De van RB Leipzig gehuurde goalie heeft binnen een week de lachers op zijn hand bij het Nederlandse voetbalpubliek. ’Gelukkig’ voor hem speelt PSV donderdag eerst bij het Sloveense NS Mura in de voorrondes van de Europa League, zonder publiek. Want de reactie in Almelo de zondag erna laat zich raden. Bij iedere terugspeelbal zullen de fans van Heracles cynische geluiden maken. Van Mvogo wordt verwacht dat hij dit direct het hoofd biedt, nu zijn presentatie aan de Nederlandse voetballiefhebbers door twee momenten is mislukt.

Dat zijn immers de beelden die beklijven. Maar aan de andere kant liet Mvogo met katachtige reflexen tegen Groningen en Emmen zien over het atletisch vermogen van bijvoorbeeld Kenneth Vermeer of André Onana te beschikken. Daarbij is hij de eerste man in de opbouw van de ploeg van Schmidt. Is PSV in de aanval, dan ’keept’ hij op tien meter voor de middencirkel. Hij heeft het lef en de snelheid om de ruimtes achter de Eindhovense defensie te bestrijken en situaties ook nog eens voetballend op te lossen. Zo onderbrak hij een mogelijke uitbraak van Emmen in de eerste helft, door helemaal aan de zijlijn een bal te onderscheppen en PSV weer te laten opbouwen.

Zijn twee fouten doen anders vermoeden, maar Mvogo is wel degelijk comfortabel aan de bal. Hij bezit daarmee de kwaliteiten die van Lars Unnerstall bijvoorbeeld geen topkeeper maken voor het huidige PSV. Mvogo is ook nog steeds een relatief jonge doelman qua ervaring. Hij is 26 jaar, maar keepte bij Young Boys 3,5 seizoen op het hoogste niveau in Zwitserland, voordat hij na drie jaar ’bankseizoenen’ in Leipzig (dus zonder ritme) bij PSV belandde.

„Het was een ongevaarlijke bal, waarschijnlijk dacht hij al aan de voortzetting”, zei Schmidt, die voor de tweede keer in een week tijd voor zijn aankoop moest gaan staan. „Dit soort goals zie je af en toe voorbijkomen. Ik heb het met Bernd Leno ook een keer meegemaakt bij Bayer Leverkusen. Yvon is een topdoelman. Dat hij in zijn eerste twee wedstrijden twee goals weggeeft, is natuurlijk geen goede start bij PSV. Maar wij zijn er echt van overtuigd dat hij een zeer goede keeper voor ons is.”

PSV is overigens persoonlijk akkoord met de Duitse doelman Vincent Müller (20) van Tweede Bundesliga-club Würzburger Kickers. De club zocht naar extra (talentvolle) bezetting achter Mvogo en Unnerstall, na het zomerse vertrek van Jeroen Zoet, Robbin Ruiter en Hidde Jurjus. Hij moet met Maxime Delanghe (19) tot de keepers van de toekomst behoren en kan tevens spelen in Jong PSV.

PSV - FC Emmen 2-1 (1-0). 21. Madueke 1-0, 83. Mvogo 1-1 (e.d.), 90+4. Romero 2-1. Scheidsrechter: Kerkhof. Gele kaart: Cavlan, Laursen, Jansen (FC Emmen). Toeschouwers: 8.000.
De T.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 21, 2020 9:28 pm

Yopii schreef:In zijn topjaren, ja. Nu is hij 33.

Wat een joker is die zaakwaarnemer.
Die joker brengt m wel naar Eindhoven, dus dat is best een knappe prestatie.

De Dominee
Berichten: 5746
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » di sep 22, 2020 8:15 am

Zouden zich bij Barcelona gemeld hebben om de 17 jarige buitenspeler Pedri te huren. In Eindhoven geen Corona, lijkt het. Ajax verkoopt voor honderden miljoenen maar heeft geen knaak om zich aan de reet te krabben, als ik iedereen hier moet geloven.

Apart allemaal weer.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di sep 22, 2020 8:25 am

De Dominee schreef:
di sep 22, 2020 8:15 am
Zouden zich bij Barcelona gemeld hebben om de 17 jarige buitenspeler Pedri te huren. In Eindhoven geen Corona, lijkt het. Ajax verkoopt voor honderden miljoenen maar heeft geen knaak om zich aan de reet te krabben, als ik iedereen hier moet geloven.

Apart allemaal weer.

Ze moeten Schmidt tevreden houden.

De Dominee
Berichten: 5746
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » di sep 22, 2020 8:28 am

Ajax moet de supporters tevreden houden.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di sep 22, 2020 8:45 am

PSV gokt. Het heeft CL nodig om mee te kunnen doen.

Ajax leeft op grote voet, dat is riskant genoeg in deze tijd, maar Ajax heeft tenminste reserves.

Plaats reactie