PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33278
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » ma mar 01, 2021 10:01 pm

Elfrink moet nog wel eens een quoteje van Schmidt krijgen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma mar 01, 2021 10:26 pm

Zeux schreef:
ma mar 01, 2021 10:01 pm
Elfrink moet nog wel eens een quoteje van Schmidt krijgen...
Haha, ja, dat was duidelijk.
Hij nam het in de uitzending compleet voor PSV en het Ihattaren standpunt van PSV op.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di mar 02, 2021 7:53 am

Gek, dat doet 'ie anders nooit. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di mar 02, 2021 8:58 am

Als ihattaren verkocht is, moet hij nog steeds bij PSV naar binnen dus die dacht aan zichzelf. Lijkt wel een voetballer :hypocrite.gif:


Hoe de vork ook in de steel zit, 1 ding staat buiten kijf; Ihattaren speelde de laatste 1,5jaar gewoon kut!
vorig seizoen toonde hij diva gedrag. Lag allemaal aan zijn teamgenoten. Dit jaar krijgt ie op z'n flikker van Schmidt in verband met inzet.

misschien is er wel degelijk een kern van waarheid. :confused.gif:
Wat niet betekent dat hij weer opbloeit als hij bij een ander, wel voetballend team, gaat spelen :ajaxscarf.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » di mar 02, 2021 10:43 am

Ik zie PSV niet elke week maar in de beker tegen Ajax vond ik hem heel sterk spelen. Goeie passing, spel verleggen naar de andere flank, balvast. Als je dan het middenveld van Ajax ziet, dan heb je Klaassen als bezig bijtje die alles in de hoogste versnelling wil doen en daarom nog weleens onzorgvuldig is, Alvarez als ‘slot op de deur’ waarvan je in balbezit niet meer mag verwachten dan dat hij door achteruit te voetballen de bal niet verspeelt, en Gravenberch die makkelijk passeert maar in de eindfase de bal nog weleens te hard raakt en ook niet echt een wisselpass over grote afstand bezit. Ihattaren zou een mooie aanvulling zijn denk ik.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di mar 02, 2021 11:27 am

Mano schreef:
di mar 02, 2021 8:58 am
Als ihattaren verkocht is, moet hij nog steeds bij PSV naar binnen dus die dacht aan zichzelf. Lijkt wel een voetballer :hypocrite.gif:


Hoe de vork ook in de steel zit, 1 ding staat buiten kijf; Ihattaren speelde de laatste 1,5jaar gewoon kut!
vorig seizoen toonde hij diva gedrag. Lag allemaal aan zijn teamgenoten. Dit jaar krijgt ie op z'n flikker van Schmidt in verband met inzet.

misschien is er wel degelijk een kern van waarheid. :confused.gif:
Wat niet betekent dat hij weer opbloeit als hij bij een ander, wel voetballend team, gaat spelen :ajaxscarf.gif:
Ach ja, het kind is negentien jaar, wie maakt er op die leeftijd geen fouten? :confused.gif:

Die jongen wordt compleet afgebrand, de leiding lekt naar Elfrink en de vijfde colonne gaat los. En dat allemaal bij een club die o zo vergevingsgezind is- hoe zit dat dan? Dat statement sloeg natuurlijk nergens op. Houd het binnenskamers.

Om het voor Ihattaren op te nemen, ik zou in zijn plaats ook gek worden als de trainer wereldtop in Rosario en Sangaré zag en ik zat op de bank.

PSV in een spagaat met ‘puberale’ Ihattaren, komt het nog goed tussen hem en de club?

Rik Elfrink 02-03-21, 08:11 Laatste update: 08:18 Bron: ED


Komt het nog goed tussen PSV en Mohamed Ihattaren? Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola vertelde gisteren dat de 19-jarige middenvelder woensdag gewoon weer gaat trainen en doet wat de club hem opdraagt.

Impasse
Raiola is vanwege de officiële verklaring over de tijdelijke verwijdering van Ihattaren woest op PSV, terwijl bij de club de ergernis over het gedrag van Ihattaren én het niet tekenen van een nieuw contract enorm is gegroeid. Een definitieve breuk dreigt. Wie doorbreekt de impasse?

Ongeveer een maand geleden werd duidelijk dat Ihattaren zijn verbintenis niet wil verlengen. PSV probeerde om hem tot minstens 2025 aan de club te binden en telkens was een akkoord dichtbij, maar het is nog steeds niet bereikt. PSV was daar na een jaar duwen en trekken wel klaar mee en kan nu niet anders dan afwachten. Wat vandaag zwart is, kan in de voetballerij morgen wit zijn en andersom. Dat is het enige waar de club zich op dit moment aan kan vasthouden, maar op dit moment ziet het ernaar uit dat Ihattaren komende zomer gaat vertrekken.

Probleem daarbij - en zeker in deze tijd - is wie voor hem nog pakweg 15 miljoen euro wil betalen. Met twee goals en een assist heeft hij zichzelf en PSV dit seizoen geen dienst bewezen. Zijn marktwaarde is ook niet bepaald gestegen door de verklaring die PSV dit weekend naar buiten bracht.

Op honderd procent bezig
Raiola haalde maandag zo mogelijk nog harder uit naar PSV dan de club naar de speler deed. PSV moet het met hem niet te zwaar aan de stok krijgen, omdat hij ook nog Donyell Malen, Pablo Rosario en Denzel Dumfries begeleidt. Ook laatstgenoemde wil zijn contract nu niet verlengen en gaat komende zomer kijken of een transfer te realiseren is.

Dat gaat vooralsnog in goed overleg. Raiola over de zaak met Ihattaren: ,,PSV heeft gelogen en tussen Schmidt en mij komt het niet meer goed”, zei de spelersmakelaar. Schmidt is het gedrag van Ihattaren, dat soms nogal puberaal oogt, helemaal zat en wil hem alleen nog opstellen als hij het idee heeft dat het talent honderd procent met zijn vak bezig is.



Lurven
Ihattaren moet van de coach volwassen worden en zich van hem gewoon gedragen zoals anderen dat doen. Schmidt wil ook dat hij leert omgaan met teleurstellingen. Soms is er volgens PSV met het talent geen land te bezeilen en dat begon al tijdens het eerste trainingskamp van dit seizoen, waaraan hij veel te zwaar begon. In trainingen verslapte zijn aandacht en haalde hij niet het uiterste uit zichzelf. Onder anderen aanvoerder Denzel Dumfries pakte hem een keer voor het oog van de buitenwacht bij de spreekwoordelijke lurven. Ihattaren liep te lanterfanten, vond hij. Ook buiten de lijnen ging van alles mis, tot aan de kleinste details toe. Een simpel voorbeeld? Ihattaren weigerde bijvoorbeeld op het gebied van voeding en verzorging de richtlijnen te volgen. Hersteldrank nam hij na de training niet tot zich, zo klinkt het vanuit de club. Hij zou gezegd hebben dat hij de vloeistof had opgedronken en bleek deze dan in het gras weggegooid te hebben.

Ihattaren weigerde om na een sessie in de hitte een speciaal voor de PSV'ers opgetuigd ijsbadje te nemen en moest door (de nog een maand jongere) Noni Madueke bijna meegesleurd worden om dat alsnog te doen.


Individuele trainer

Allemaal kleine ergernisjes en ook nog wel overkomelijk, maar het bleef botsen tussen Schmidt en de potentiële international. Hij greep al eens eerder in en de afgelopen week was het weer hard tegen hard. Ihattaren meldde zich een keer ziek, waarna intern bij PSV werd getwijfeld of dat wel zo was. Hij gaf aan dat hij met een individuele trainer aan de slag ging en als de club dat navroeg, bleek de betrokken trainer hem al een maand niet te hebben gezien. Daarnaast liep hij op een vrije dag een blessure op en werd er getwijfeld of hij wel ziek was geweest als hij zich ziek had gemeld.

Cynisch
Vorige week escaleerde de situatie toen Ihattaren op een negatieve manier aanwezig was in de kleedkamer bij het duel met Olympiakos. Hij reageerde cynisch richting zijn teamgenoten en droeg niet bij aan het teamgevoel, vond Schmidt. Velen bij de club deden volgens PSV nogal wat om hem de afgelopen tijd te helpen - van coaching tot verdrietverwerking - maar het gevoelen is dat er niks terug komt van de andere kant.

De trainer was er even helemaal klaar mee en besloot hem daarop niet te selecteren voor het duel met Ajax. Woensdag staat Ihattaren weer op het veld en volgt een nieuwe kans op ontwikkeling.

Waarschijnlijk de laatste kans.
Schei toch uit met die Dumfries, die kerel is een parodie op zichzelf. :excited.gif:

Waar blijft Ome Toon, hij heeft boeken vol geschreven over topsportmentaliteit, maar als het erop aankomt verschuilt hij zich achter een boom en laat hij Elfrink het vuile werk doen.
Laatst gewijzigd door Yopii op di mar 02, 2021 11:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » di mar 02, 2021 11:41 am

Yopii schreef:
di mar 02, 2021 11:27 am
Die jongen wordt compleet afgebrand, de leiding lekt naar Elfrink en de vijfde colonne gaat los. En dat allemaal bij een club die o zo vergevingsgezind is- hoe zit dat dan? Dat statement sloeg natuurlijk nergens op. Houd het binnenskamers.
Vond ik ook wel een apart statement idd. Communicatie-technisch wel interessant hoe ze dit aanpakken, want had dit zelf toch niet zo gedaan. Je zet zo'n jongen voor lul, en dat kan naar je eigen principes best terecht zijn, maar je snijdt jezelf ook wel in de vingers. Hij vertegenwoordigt een hoge potentiële waarde, en als je dan elke week aan het huilen bent dat je concurrent zoveel meer budget heeft moet je vervolgens niet een dag later je opstandige kippetje met de gouden eieren eigenhandig gaan slachten.

Hou 'm buiten de selectie, prima, blijf in gesprek, maar hier win je toch niets mee? Beetje de AZ-tactiek: bij gezeik direct alle banden verbreken. Gefeliciteerd met je principes, maar je verneukt onder de streep alleen jezelf.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di mar 02, 2021 11:59 am

Precies, Thijs. Stoer doen over de rug van die jongen, wat schiet je ermee op?

Zo bijzonder is het toch niet? Flesje weggooien, geen zin hebben in een ijsbad, big deal. Beetje puberaal allemaal. Schakel Raiola in, laat hem eens met die jongen praten. Maar ik denk dat Schmidt wel klaar is met Ihattaren. Hij wilde niet eens toegeven dat het kind aardig had gespeeld tegen Ajax.

De leiding van PSV kiest onvoorwaardelijk voor Schmidt. Dat mag, maar probeer dan een oplossing te vinden zonder dat je de reputatie en de marktwaarde van die jongen aantast.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di mar 02, 2021 12:09 pm

Jöhnk schreef:
di mar 02, 2021 10:43 am
Ik zie PSV niet elke week maar in de beker tegen Ajax vond ik hem heel sterk spelen. Goeie passing, spel verleggen naar de andere flank, balvast.
Mwah. Hoe vaak heeft ie Ajax pijn gedaan?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di mar 02, 2021 12:34 pm

Hiddink: ’Deukje uitdeuken’
Mohamed Ihattaren is het gespreksonderwerp in de Nederlandse voetbalwereld. Het talent en PSV onderhouden momenteel een moeizame relatie.

FOTO GETTY IMAGES

Prominenten over Ihattaren: ’PSV er alles aan gedaan? Opnieuw proberen!’
Verspeelt PSV 40 á 50 miljoen euro aan kapitaal, nu het misgaat tussen de club en het grootste talent Mohamed Ihattaren? Niemand bij PSV kan hem raken, zo klinkt het in Eindhoven. Er moet toch een aanpak zijn? Prominenten spreken zich uit over de voormalig troetelbeer, die nu in het verdomhoekje is gedrukt.

GUUS HIDDINK

Met Guus Hiddink heeft PSV een expert binnen handbereik. Een deukje bij een speler? Uitdeuken dan, is het devies van de man die als bondscoach succesvol de wereld overging en onder meer een trits latino’s succesvol liet worden in Eindhoven. Als iemand weet hoe je met verschillende karakters en culturen moet omgaan, is hij het.

Tot de coronastop vorig jaar was Hiddink kort betrokken als adviseur van PSV aan de zijde van interim-trainer Ernest Faber. Opvallend is dat de clubicoon nooit meer gevraagd werd te helpen bij Ihattaren. „PSV is wel een club die er alles aan doet je thuis te laten voelen en slagen”, zegt Hiddink, die Ihattaren vorig seizoen kort meemaakte.

„Ik heb een aantal keer met hem gesproken. Niet lang, maar wel goed”, vertelt Hiddink nu. „Dan spraken we over investeren, ook in zijn fysiek bijvoorbeeld. Daarom word ik blij als ik Hakim Ziyech afgelopen weekend weer bij Chelsea zie. Ik praat nog wel eens met de mensen daar en je hoort en ziet dat hij aan de intensiteit begint deel te nemen, het eigen begint te maken. Hij struikelde nog een paar keer, maar heeft het nu voor ogen en investeert. Hij maakt de ontwikkeling door die nodig is om daar te slagen. Ik heb zelf ook een deukje, maar heb natuurlijk een langjarige geschiedenis met spelers en mensen, die onderweg en in de ontwikkeling een deukje hebben opgelopen. Dat moet je proberen uit te deuken.”

WILLY

VAN DE KERKHOF

„Ik vind het niet slim van Ihattaren als je aan het begin van je carrière staat”, zegt een ander PSV-icoon Willy van de Kerkhof, die voor de club en de speler hoopt dat Mo zich kan herpakken. „Als je zoveel talent gegeven is, maar zo’n zwakke mentaliteit toont, dan gaat je carrière daaraan kapot. Je moet inzet en discipline tonen. Hij heeft ontegenzeggelijk veel talent, dat onderkent iedereen, maar je moet zorgen dat je als voetballer en als mens waardevol kunt zijn voor het team. Je kunt het niet alleen. Ik hoop dat Raiola tegen hem zegt dat hij aan het voetballen moet gaan.”

PIET DE VISSER

Speciale talenten die een bijzondere aanpak nodig hebben, zijn van alle tijden. „Met Frans Bouwmeester haalde ik Leonardo als 13-jarige uit Brazilië naar Feyenoord”, zegt meesterscout Piet de Visser. „Leo was heel, heel, heel moeilijk. De jeugdtrainers konden absoluut niet met hem omgaan, hij had toentertijd wel tien keer weggestuurd kunnen worden. Gewéldig straatvoetballertje, maar totaal geen discipline. Een jongen van de straat, die leefde zonder vader, in een woning zonder deuren, met gaten in het dak. ’s Nachts gingen die jongens de straat op! Bij de ene jongen moet je wat liever en tactisch slim zijn, bij de ander wat harder. Dat hangt van het karakter af. Bij Leo moesten we heel streng zijn, maar toch ook altijd de hand vasthouden. Met vallen en opstaan heeft hij toch carrière kunnen maken.”

Lukt dat PSV met Ihattaren? „In de krant las ik dat PSV er álles aan heeft gedaan met Ihattaren. Nou, dan ga je het opnieuw proberen”, vervolgt De Visser, die het niet zou kunnen aanzien als zo’n ’supertalent’ verloren gaat. „Ik heb te weinig contact met hem gehad, maar hem wel eens gesproken. Een vrolijke jongen, maar dat zegt natuurlijk niks, want hij maakt problemen als hij niet opgesteld wordt. Een goed teken, want dat toont óók karakter. Hij moet alleen beseffen dat het moderne voetbal meer vraagt en daar moet hij zelf ook écht de tijd voor nemen. Dit gaat met vallen en opstaan en veel geduld. Hij moet niet denken dat hij op zijn negentiende álles al beheerst.”

De Visser adviseert: „Ik zou zeggen: club en speler, want het moet van beide kanten komen, koppen bij elkaar en er alles aan doen dit te laten werken. Waarom vraagt PSV niet eens een oude bekende en gewaardeerde ex-prof van PSV om met hem te praten zoals Kees Kist dat heeft gedaan met Boadu? Ik ken Mino Raiola ook goed en zou hem niet willen adviseren die jongen de kont tegen de krib te laten gooien en hem daar weg te halen. In het buitenland wordt het nóg moeilijker. Afzakken zou ik zonde vinden, want deze jongen kan alles mee hebben.”
De T.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di mar 02, 2021 1:14 pm

Ongelukkig PSV voelt zich bestolen door arbitrage: 1-1
Nee, het was voetbaltechnisch gezien zeker geen geweldige topper tussen PSV en Ajax maar de Eindhovenaren werkten wel voor iedere meter en leken op een verdiende zege 1-0 af te stevenen middels een wederom door Eran Zahavi behendig benutte vrije trap. In de absolute slotfase kwam Ajax echter alsnog langszij doordat Denzel Dumfries hands maakte op een inzet van Davy Klaassen en Dusan Tadic vanaf elf meter alsnog de gastheren in rouw dompelde: 1-1
De druiven waren vooral bij aanvoerder Dumfries heel erg zuur. De ongelukkige rechtsback ging nog bijna op de vuist met Tadic en liep briesend de kleedkamer in. Het moet gezegd dat het PSV dan ook na de pauze niet mee had gezeten. In de slotfase leek invaller Yorbe Vertessen voor 2-0 te hebben gezorgd maar de VAR gaf aan dat er sprake was van hands. Het was aangeschoten en de arm was naast het lichaam maar toch werd de goal afgekeurd. Deze beslissing viel misschien nog uit te leggen maar dat Lisandro Martinez geen rood kreeg toen hij, terwijl de bal allang weg was, op de voet van Zahavi ging staan was eigenlijk niet te verdedigen
Mede door zelfzuchtig spel van Donyell Malen weigerde PSV de trekker over te halen, Ajax nam onvoorstelbare risico’s en werd tot overmaat van ramp voor de thuisploeg daar ook nog eens voor beloond. Vlak voor tijd maakte Malen een onbesuisde overtreding op Tadic waarna uit de toegekende vrije trap een scrimmage ontstond voor de goal van Yvon Mvogo. Maakte daar Sébastien Haller een overtreding op Nick Viergever? Maakte Dumfries bewust hands op de inzet van Davy Klaassen? Scheidsrechter Danny Makkelie legde de bal op elf meter en Tadic voltrok het vonnis: 1-1.

En de middag verliep eigenlijk nog zo soepel in het voordeel van het strijdende PSV. Roger Schmidt had voor de verandering eens een logische elf het veld ingestuurd waar de gasten het, behoudens de openingsfase waarin PSV enorm goed wegkwam, erg lastig mee hadden.
PSV trok het spel meer naar zich toe, zonder echt gevaarlijk te worden, en had de controle. Toen Donyell Malen zes minuten voor tijd in de sandwich ging en Zahavi de vrije trap over de muur krulde zag het er zonnig uit: 1-0.

Na de pauze drong het enorm slordige Ajax wel aan maar op een grote kopkans voor Haller na kwam PSV niet in de problemen. De ruimtes werden groter, Ajax leek rijp voor de genadeklap. Maar het liep dus toch anders waardoor PSV op negen punten achterstand van koploper Ajax blijft.
Calimero.nl

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di mar 02, 2021 1:33 pm

Er zijn 2 overwinningen zoet tegen PSV.
Een slachtpartij of een gestolen .
Het zat er voor Ajax echt niet meer in en dan een penalty in de laatste minuut. H-eeee-rlijk :blub.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di mar 02, 2021 1:35 pm

Alles volgens de regels, dus niet meer zeuren over de arbitrage, beste kuikentjes! :smallgrin.gif:

Ajax had in het begin moeten scoren. Het cliché luidt dat je dan een andere wedstrijd krijgt.

Die gelijkmaker was inderdaad genieten, en het gekke is dat je hem ergens nog zag aankomen ook. Ik had de hoop tenminste nog niet opgegeven. PSV is zo labiel als wat, dus alles was mogelijk.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di mar 02, 2021 1:40 pm

Weet zeker dat als Psv zo had gelijkgespeeld dat iedereen het een kwaliteit van Psv had genoemd :excited.gif:

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » di mar 02, 2021 1:49 pm

PSV krijgt twee keer vlak voor het einde van de wedstrijd een fataal doelpunt tegen. Dat zal geen toeval zijn.

Die aanval waaruit Haller scoorde was de mooiste van de wedstrijd. Had een goal móeten zijn.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di mar 02, 2021 2:06 pm

PSV-keeper Lars Unnerstall op weg naar FC Twente
Door JEROEN KAPTEIJNS

1 uur geleden in VOETBAL

AMSTERDAM - FC Twente hoopt vandaag Lars Unnerstall vast te leggen voor volgend seizoen. De 30-jarige Duitse doelman, die transfervrij kan vertrekken bij PSV, heeft al medische testen ondergaan. Met het aantrekken van Unnerstall speelt FC Twente in op een uitgaande transfer van Joël Drommel komende zomer.

„We spreken vanmiddag met Unnerstall. We hopen er samen uit te komen”, aldus technisch manager Jan Streuer van FC Twente. „Voor ons zou Unnerstall een geweldige keeper zijn en een goede opvolger voor Drommel, die heeft aangegeven dat hij wil vertrekken komende zomer. We kunnen niet tot juni of juli gaan zitten wachten tot hij daadwerkelijk vertrokken is, want dan zijn alle doelmannen, die we op het oog hadden, niet meer beschikbaar. Daarom hopen we met Unnerstall nu al zaken te kunnen doen.”

Voor Unnerstall is FC Twente een ideale volgende werkgever. De Duitser is bezig een huis te bouwen in zijn geboorteplaats Ibbenbüren, net over de grens bij Enschede, dat ligt tussen Rheine en Osnabrück.

Plaatsmaken
Unnerstall is bezig aan zijn tweede seizoen bij PSV, dat de Duitse goalie in 2018 transfervrij overnam van VVV-Venlo. Daar maakte hij een geweldige indruk gedurende zijn eerste seizoen in Nederland. De voormalige doelman van Schalke 04 speelde eerst nog een jaar op huurbasis voor VVV, waarna hij vorig seizoen de concurrentie aanging met Jeroen Zoet. De toenmalige PSV-trainer Mark van Bommel koos in eerste instantie voor Zoet, maar in de herfst na een reeks tegenvallende resultaten viel de keuze alsnog op Unnerstall. De Duitser bleef de rest van het seizoen eerste keeper en zag Zoet afgelopen zomer vertrekken naar La Spezia.

Unnerstall moest toch weer plaatsmaken, omdat de nieuwe trainer Roger Schmidt een meevoetballende keeper wilde hebben en Yvon Mvogo werd gehuurd van RB Leipzig. Die doelman maakt een matige indruk dit seizoen en is mede debet aan de gebrekkige defensieve balans van PSV, maar toch houdt Schmidt vast aan Mvogo.
De T.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » wo mar 03, 2021 7:22 am

Ze willen Drommel dan de andere kant op.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo mar 03, 2021 11:25 am

Wil Drommel op de bank gaan zitten? :confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo mar 03, 2021 11:26 am

Tja, ik vind hem niet zo goed als iedereen nu weer staat te roepen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo mar 03, 2021 11:58 am

Ik vind hem ook niet goed genoeg. Ben blij dat Ajax hem niet haalt.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo mar 03, 2021 12:47 pm

Een jonge keeper moet dit toch niet willen?

Mvogo is een oogappeltje van Schmidt. Die blijft normaal gesproken staan.

Ajax Rules
Berichten: 31179
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: PSV

Bericht door Ajax Rules » wo mar 03, 2021 12:56 pm

Yopii schreef:
wo mar 03, 2021 12:47 pm
Een jonge keeper moet dit toch niet willen?

Mvogo is een oogappeltje van Schmidt. Die blijft normaal gesproken staan.
Drommel wil ook echt geen tweede keeper bij PSV worden hoor. Hij zal met de trainer gaan praten en dan horen wat de trainer met hem van plan is. En dan moet hij zelf beoordelen of hij Schmidt daarin vertrouwt. Als Schmidt slim is zal hij de zaken ook niet mooier voorstellen dan ze zijn, je kunt altijd beter eerlijk zeggen wat je van plan bent, anders snijd je jezelf in de vingers.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo mar 03, 2021 2:43 pm

Jöhnk schreef:
wo mar 03, 2021 11:58 am
Ik vind hem ook niet goed genoeg. Ben blij dat Ajax hem niet haalt.

Zitten we straks met Cilessen opgescheept, dat is ook niet alles. :blush.gif:

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... hting-ajax

Nu weer de VI, het gaat maar door met de karaktermoord. We weten nu wel dat Ihattaren stout is.

Waarom wil PSV deze sfeerverzieker nog een dag op de Herdgang hebben? Ze kunnen beter zijn contract ontbinden, want hij deugt nergens voor. O nee... :hypocrite.gif: :confused.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo mar 03, 2021 3:46 pm

Yopii schreef:
wo mar 03, 2021 12:47 pm
Een jonge keeper moet dit toch niet willen?

Mvogo is een oogappeltje van Schmidt. Die blijft normaal gesproken staan.
Ajax Rules schreef:
wo mar 03, 2021 12:56 pm

Drommel wil ook echt geen tweede keeper bij PSV worden hoor. Hij zal met de trainer gaan praten en dan horen wat de trainer met hem van plan is. En dan moet hij zelf beoordelen of hij Schmidt daarin vertrouwt. Als Schmidt slim is zal hij de zaken ook niet mooier voorstellen dan ze zijn,

Als iedereen realistisch is, is Schmidt nog maximaal 14 maanden trainer van PSV en misschien 2 maanden en misschien nog veel korter.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo mar 03, 2021 3:55 pm

Zou het? Ik denk dat ze (degenen die erover gaan bij PSV) Schmidt eeuwig, of in ieder geval voorlopig, dankbaar zijn omdat hij de komst van Götze - de wereldkampioen, de maker van het winnende doelpunt in de WK-finale, de gewezen Duits international, Super Mario - mogelijk heeft gemaakt.

Rik Elfrink, die als tweedelijns-perschef in principe de opvatting van de interne keuken verkondigt, verdedigt hem ook met hand en tand. Ik heb niet de indruk dat de man ook maar een heel klein beetje ter discussie staat.

Plaats reactie