PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » di aug 09, 2022 9:56 pm

Nou hè. Niet normaal. PSV zwijnt gewoon hebben de hele wedstrijd achter de feiten aangelopen

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » di aug 09, 2022 9:56 pm

Mano schreef:
di aug 09, 2022 9:44 pm
Ik zie er onderin beeld dat RvN een ballen jongen rust maant. Dat hij de bal langzamer moet teruggeven


Tsss


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat doen ze elders nooit. :hypocrite.gif:

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

PSV

Bericht door Mano » di aug 09, 2022 9:58 pm

Kom op, maak gelijk


Jammer…


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » di aug 09, 2022 10:06 pm

Kom op Gio :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » di aug 09, 2022 10:06 pm

Wat een mazzel. PSV scoort makkelijk ook als ze niet in de wedstrijd zitten. Tegen Ajax 1e helft ook al
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di aug 09, 2022 10:06 pm

Effectiviteit heeft gewonnen.
Monaco had veel meer gevaar en kansen.



Ik kan de Rangers niet inschatten, dus we gaan het zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: PSV

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 09, 2022 10:07 pm

Wat een geluk heeft PSV gehad, heel wat ballen op de lat hadden net zo goed binnen kunnen vallen. Wel prima voor het Nederlandse voetbal.
Ajax!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di aug 09, 2022 10:11 pm

Weten ze dat ze er nog niet zijn?

Ze dansen en feesten alsof ze de groepsfase hebben bereikt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » di aug 09, 2022 10:13 pm

Mooi tweeluik tegen rangers fc
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di aug 09, 2022 10:21 pm

Tja tegen zoveel geluk valt niet op te ballen.Maar behalve wat miljoenen ( die naar de schuld eisers kunnen ) heeft dit Psv toch niks te zoeken in de CL.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 10, 2022 7:52 am

Rangers speelde vorig seizoen dan misschien de EL finale maar dit lijkt me gevoelsmatig best een goede kans. Schotse ploegen zijn doorgaans geen slechte tegenstanders. En nu zijn ze Bassey ook nog kwijt.

De Jong bewijst dus nu al zijn waarde. Al mochten ze inderdaad niet klagen want normaal gesproken verlies je een wedstrijd als deze.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » wo aug 10, 2022 8:19 am

Marillion schreef:
wo aug 10, 2022 7:52 am
Rangers speelde vorig seizoen dan misschien de EL finale maar dit lijkt me gevoelsmatig best een goede kans. Schotse ploegen zijn doorgaans geen slechte tegenstanders. En nu zijn ze Bassey ook nog kwijt.

De Jong bewijst dus nu al zijn waarde. Al mochten ze inderdaad niet klagen want normaal gesproken verlies je een wedstrijd als deze.
Zo herinner ik me hun campagne tegen Monaco en Lyon ook nog in dat ene Europese successeizoen. Overlevingsvoetbal.

Maargoed in L De Jong schuilt wel het gevaar dit jaar, die kan er koppend voor zorgen dat ze in slechte potten in de eredivisie wel hun punten pakken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: PSV

Bericht door Frank » wo aug 10, 2022 8:37 am

Ik zag vanochtend de doelpunten, maar snap niet dat het doelpunt van Gutierrez goedgekeurd werd.

Hij duwde zijn tegenstander gewoon weg om vrij in te kunnen koppen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo aug 10, 2022 8:41 am

Frank schreef:
wo aug 10, 2022 8:37 am
Ik zag vanochtend de doelpunten, maar snap niet dat het doelpunt van Gutierrez goedgekeurd werd.

Hij duwde zijn tegenstander gewoon weg om vrij in te kunnen koppen.
Ik vond dat duwtje wel meevallen. Ben blij dat zoiets niet is afgekeurd. Ik vind het wel mooi van PSV hoor. Na de goal van Monaco, de 1-2, stopten die met voetballen. Die Luuk is wel een fenomeen hoor. Gakpo vond ik tegenvallen. Sangare wisselt echt sterke staaltjes in balbezit af met echt hele domme passes.

Laat PSV de CL maar halen. Vind ik wel leuk.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » wo aug 10, 2022 8:52 am

Lionel schreef:
Frank schreef:
wo aug 10, 2022 8:37 am
Ik zag vanochtend de doelpunten, maar snap niet dat het doelpunt van Gutierrez goedgekeurd werd.

Hij duwde zijn tegenstander gewoon weg om vrij in te kunnen koppen.
Ik vond dat duwtje wel meevallen. Ben blij dat zoiets niet is afgekeurd. Ik vind het wel mooi van PSV hoor. Na de goal van Monaco, de 1-2, stopten die met voetballen. Die Luuk is wel een fenomeen hoor. Gakpo vond ik tegenvallen. Sangare wisselt echt sterke staaltjes in balbezit af met echt hele domme passes.

Laat PSV de CL maar halen. Vind ik wel leuk.
Ze hebben gewoon ongelooflijk veel geluk gehad. Vlak voor de 2-2 gaat Monaco met 3 tegen 2 op het doel van PSV af. Die spits maakt vervolgens de verkeerde keuze door hem niet naar rechts te spelen maar naar links op Embolo, waarna Obispo redt met een sliding. Als hij hem naar rechts had gespeeld was het bijna zeker een goal geweest. Was gewoon heel slecht uitgespeeld. In de tegenstoot krijgt PSV een vrije trap te nemen en zit Monaco te slapen. Bal kan vrij voor het doel gegeven worden en het is 2-2. Zo dicht zit het bijelkaar. De 3-2 was wel een mooie goal. Mooie crossbal van Guti en hele goede voorzet van Teze.
Ik vind het helemaal niet leuk dat die schijtboeren CL gaan spelen. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » wo aug 10, 2022 8:58 am

Lionel schreef:
wo aug 10, 2022 8:41 am
Laat PSV de CL maar halen. Vind ik wel leuk.
Worden ze vierde in de poule, flikkeren ze Europa uit en hebben ze geen bijdrage aan de UEFA-lijst. Vorig seizoen in die tweede en derde competitie paste hen beter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51685
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 10, 2022 9:04 am

Die Luuk is onze Tadic he. Jaar in, jaar uit een garant.

Knap dat mbesv een (veel) betere tegenstander versloeg. Verdedigden goed (op Max na), bleven knokken en hadden het geluk aan hun zijde. Wissels pakten goed uit, m.n. Gutierrez.

Sangbare en m.n. Gakpo toonden aan NL nog niet ontgroeid te zijn. Die zullen nog een strafrondje bij mbesv draaien.

Rangers mag geen probleem zijn.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo aug 10, 2022 9:15 am

Trab schreef:
wo aug 10, 2022 8:52 am
Lionel schreef:
Frank schreef:
wo aug 10, 2022 8:37 am
Ik zag vanochtend de doelpunten, maar snap niet dat het doelpunt van Gutierrez goedgekeurd werd.

Hij duwde zijn tegenstander gewoon weg om vrij in te kunnen koppen.
Ik vond dat duwtje wel meevallen. Ben blij dat zoiets niet is afgekeurd. Ik vind het wel mooi van PSV hoor. Na de goal van Monaco, de 1-2, stopten die met voetballen. Die Luuk is wel een fenomeen hoor. Gakpo vond ik tegenvallen. Sangare wisselt echt sterke staaltjes in balbezit af met echt hele domme passes.

Laat PSV de CL maar halen. Vind ik wel leuk.
Ze hebben gewoon ongelooflijk veel geluk gehad. Vlak voor de 2-2 gaat Monaco met 3 tegen 2 op het doel van PSV af. Die spits maakt vervolgens de verkeerde keuze door hem niet naar rechts te spelen maar naar links op Embolo, waarna Obispo redt met een sliding. Als hij hem naar rechts had gespeeld was het bijna zeker een goal geweest. Was gewoon heel slecht uitgespeeld. In de tegenstoot krijgt PSV een vrije trap te nemen en zit Monaco te slapen. Bal kan vrij voor het doel gegeven worden en het is 2-2. Zo dicht zit het bijelkaar. De 3-2 was wel een mooie goal. Mooie crossbal van Guti en hele goede voorzet van Teze.
Ik vind het helemaal niet leuk dat die schijtboeren CL gaan spelen. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
CL levert ze veel meer problemen op in de competitie. Volgens mij weegt het verlies aan inkomsten uit die marketingpool van de UEFA niet op tegen een stuk of 6 pittige wedstrijden waarbij ze op hun kloten gaan krijgen en dus punten gaan verspelen en Ajax daardoor kampioen wordt dan wanneer ze in de EL gaan spelen en voetballen tegen kneuzen :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo aug 10, 2022 9:18 am

Mwah , als ze dan maar niet zo veel geluk hebben steeds als tegen Monaco ... Ik zit ook in dubio, aan de ene kant laat ze lekker CL ballen, ook ik denk dat ze daar meer last van zullen hebben dan profijt.Aan de andere kant EL op Donderdag avond is ook niks mis mee kwa handicap competitie :smallgrin.gif:

Overings L. d. Jong doet waar voor hij gehaald is ( al begrijp ik verdedigers soms ook niet, ga lekker tegen hem aan hangen of wat dan ook ) , maar verder is het een manke speler hoor.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: PSV

Bericht door Nihad » wo aug 10, 2022 9:28 am

Ze nemen iig de CL daar een stuk serieuzer.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PSV

Bericht door Zuidema » wo aug 10, 2022 9:32 am

wimpey schreef:
wo aug 10, 2022 9:04 am
Die Luuk is onze Tadic he. Jaar in, jaar uit een garant.
Ik vond het dan ook bar slecht nieuws dat Luuk bij Psv terugkwam. En het blijkt opnieuw waarom. Met die gast krijgen we nog een hoop last dit seizoen in de titelrace.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » wo aug 10, 2022 9:34 am

In de EL gaan ze ook geen potten breken.
dus lekker EL spelen. minder geld verdienen en nog steeds hard werken voor punten.

vliegen naar gekke uithoeken in Bulgarije.

misschien overleven ze de poulefase en hakt het er nog harder in.
PSV heeft namelijk geen bank om op terug te vallen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » wo aug 10, 2022 9:35 am

999 schreef:Mwah , als ze dan maar niet zo veel geluk hebben steeds als tegen Monaco ... Ik zit ook in dubio, aan de ene kant laat ze lekker CL ballen, ook ik denk dat ze daar meer last van zullen hebben dan profijt.Aan de andere kant EL op Donderdag avond is ook niks mis mee kwa handicap competitie :smallgrin.gif:

Overings L. d. Jong doet waar voor hij gehaald is ( al begrijp ik verdedigers soms ook niet, ga lekker tegen hem aan hangen of wat dan ook ) , maar verder is het een manke speler hoor.
Ja precies. Laat ze lekker op donderdag ballen. Ik gun die boeren niks. De Jong raakte geen knikker gisteren. Maar goed, hij scoort wel de winnende. Was een perfecte voorzet en moeilijk te verdedigen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » wo aug 10, 2022 9:38 am

Mano schreef:In de EL gaan ze ook geen potten breken.
dus lekker EL spelen. minder geld verdienen en nog steeds hard werken voor punten.

vliegen naar gekke uithoeken in Bulgarije.

misschien overleven ze de poulefase en hakt het er nog harder in.
PSV heeft namelijk geen bank om op terug te vallen
Dat laatste is onzin. Ze hebben een prima bank. Bakayoko en Guttierez vielen uitstekend in. En dan hadden ze Xavi ook nog achter de hand.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » wo aug 10, 2022 9:57 am

Ze krijgen nu wel een competitieronde vrij voor de laatste CL ronde. Spelen ze eerst uit of thuis?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie