PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter
Berichten: 18748
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » za jan 07, 2023 10:52 pm

Guus Til schiet alle stadionlampen kapot. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » za jan 07, 2023 10:57 pm

Ik durf niet eens blij te zijn met het puntverlies van AZ en PSV.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » za jan 07, 2023 10:58 pm

Verrassend puntverlies. Zal nu wel een roep om Karlsson ofzo komen.

Het zal toch niet dat we morgen koploper zijn?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » za jan 07, 2023 10:59 pm

Trab schreef:
za jan 07, 2023 10:57 pm
Ik durf niet eens blij te zijn met het puntverlies van AZ en PSV. Afbeelding
Je zou zeggen hoppa, 2 punten door het vergiet bij Sparta thuis.
Of... "die Schreuder heeft zelfs op zijn vrije zaterdagavond nog tien ons geluk"

Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat Arne Slot de enige is die nu echt mazzelt.

Wouter
Berichten: 18748
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » za jan 07, 2023 11:00 pm

Feyenoord moet tegen FaalClub Utrecht.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11936
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PSV

Bericht door Zuidema » za jan 07, 2023 11:12 pm

Trab schreef:
za jan 07, 2023 10:57 pm
Ik durf niet eens blij te zijn met het puntverlies van AZ en PSV. Afbeelding
Ach, het Ajax van AS is zwak genoeg om van NEC te verliezen. Lopen Az en P. zelfs nog een puntje uit. En zijn we weer een stapje dichterbij de exit van AS.

Hup Eniesee! :necsjaal.gif: :necsjaal.gif: :necsjaal.gif:
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo jan 08, 2023 12:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » za jan 07, 2023 11:25 pm

RvN is ook geen wereld coach, hè?


Paard/ruiter van Co’tje gaat hier ook wel op
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wouter
Berichten: 18748
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » za jan 07, 2023 11:31 pm

Zuidema schreef:
za jan 07, 2023 11:12 pm
:necsjaal.gif: :necsjaal.gif:
Trab schreef:
za jan 07, 2023 10:57 pm
Ik durf niet eens blij te zijn met het puntverlies van AZ en PSV. Afbeelding
Ach, het Ajax van AS is zwak genoeg om van NEC te verliezen. Lopen Az en P. zelfs nog een puntje uit. En zijn we weer een stapje dichterbij de exit van AS. Hup Eniesee! :necsjaal.gif: :necsjaal.gif: :necsjaal.gif:
Ik vind dat ze je van dit forum moeten gooien.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11936
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PSV

Bericht door Zuidema » za jan 07, 2023 11:57 pm

Wouter schreef:
za jan 07, 2023 11:31 pm

Ik vind dat ze je van dit forum moeten gooien.
:666.gif:

Op 26-02 Vitesse-Ajax toch? Hopelijk is AS tegen die tijd inmiddels vertrokken. En anders zal ik ook jouw cluppie dan hartstochtelijk aanmoedigen. Het doel heiligt de middelen. :zuidema.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » za jan 14, 2023 12:26 pm

Chelsea trekt aan Madueke
Gaat Noni Madueke richting de uitgang bij PSV? Chelsea wil hem graag hebben.

FOTO GETTY IMAGES

Van Nistelrooy dreigt tweede vleugelspeler te verliezen aan Premier League; PSV serieus voor Viktor Tsygankov
EINDHOVEN Na het vertrek van Cody Gakpo gaf PSV-trainer Ruud van Nistelrooy heel resoluut aan dat er geen speler meer mocht vertrekken deze window, maar dat lijkt wat al te optimistisch te zijn geweest. De PSV-trainer houdt inmiddels ernstig rekening met een vertrek van Noni Madueke. Chelsea maakt serieus werk van de vleugelaanvaller, die als jonge, Engelse speler extra aantrekkelijk is voor Premier League-clubs. PSV lijkt bereid om mee te werken als er een transfersom van rond de 40 miljoen euro op tafel komt.

PSV maakt ondertussen zelf werk van de Oekraïner Viktor Tsygankov van Dinamo Kiev. Er zijn serieuze contacten tussen de Eindhovenaren en het management van de speler. De 25-jarige aanvaller is razendsnel en kan op beide flanken uit de voeten. Het contract van Tsygankov bij Dinamo Kiev loopt na dit seizoen af, maar qua tekengelden en salaris is het geen goedkope jongen. De Oekraïner kan wel bogen op goede statistieken met 94 goals en 64 assists in 236 wedstrijden voor Dinamo Kiev.

Als PSV na de vijftig miljoen euro voor Gakpo ook nog een hoge transfersom voor Madueke incasseert, dan is er wel ruimte om te investeren. Van Nistelrooy bevestigde vrijdagmiddag dat er aan Madueke getrokken wordt. „Ik weet dat dat zo is. Dat heb ik liever niet, maar ik bepaal het niet dat er voor hem veel belangstelling is. Dat ontstaat door zijn kwaliteiten en prestaties. Het is wel zorgelijk. We moeten kijken of we hem kunnen behouden. Daar hoop ik heel erg op. Daar moeten we alles aan doen. Maar je weet ook dat zaken een vlucht kunnen nemen als flink de buidel wordt getrokken. Dan moet je klaar staan met meerdere opties, want dan zou je de tweede speler kwijtraken in de winter.”

Er zijn ook wel argumenten te geven waarom PSV een aantrekkelijk bod voor Madueke moeilijk kan laten lopen. De jeugdige Engelsman is weliswaar zeer veelbelovend, maar heeft het tot nu toe nog niet over een langere periode waargemaakt bij PSV. Deels kwam dat door een grote hoeveelheid blessureleed. De vraag is dan altijd of een dergelijk bedrag nog op tafel zal komen voor een speler met zo’n achtergrond.

Het is wel weer een forse knauw voor de kampioensambities van PSV als er opnieuw een belangrijke speler verkocht wordt. Op de vraag of het dan geen tijd is om met de vuist op tafel te slaan en te zeggen ’tot hier en niet verder’, antwoordde Van Nistelrooy: „Ik heb al eerder aangegeven wat mijn wens is. Dat er geen speler meer zou vertrekken in de winterstop. Dat gold al voor Gakpo, maar dat geldt voor iedere speler. Als trainer wil je je beste spelers behouden. Maar soms kunnen er situaties ontstaan, zoals bij Cody, waarbij een bepaald type club met een aanbieding komt waardoor het niet meer is tegen te houden. Ik heb al een keer geroepen dat er niemand meer weg mag. Dat is nog steeds mijn wens. Maar je weet dat de omstandigheden kunnen veranderen als er bepaalde clubs komen met een bepaalde portemonnee en de speler daarin ook voor zijn gevoel geen nee tegen kan zeggen. Dan moet je je een aantal zaken afvragen. Ik hoop niet op nog zo’n scenario, maar ik kan het niet uitsluiten. Het is belangrijk dat je tegelijkertijd kijkt naar goede vervanging. We vinden dat er nu al een speler bij moet, maar als er meer gebeurt, dan moet je echt met iets komen. Dan hoop je dat daar het beste uitkomt voor de club voor de korte en de lange termijn.”
dE t.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40918
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » za jan 14, 2023 12:35 pm

Een talentvolle speler maar wel een grote zak geld voor iemand die zo blessuregevoelig is.

Lastige keuze als je ook Gakpo al hebt verkocht maar als ze een goede vervanger kunnen halen voor minder zou ik het denk ik doen als ik PSV was. De financiële positie was voor het vertrek van Gakpo lastig en ook komend seizoen is CL voetbal geen zekerheid. Er spelen op het moment vijf clubs om de eerste plek.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za jan 14, 2023 12:49 pm

Holy fuck. Als dat gebeurt gaan de kakkies in een zetel naar de landstitel.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40918
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » za jan 14, 2023 12:58 pm

:baaa.gif:

Dat had je nou niet moeten zeggen.
Ze zullen zichzelf daar toch wel weer in de voet schieten? :eusa_pray.gif:
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18351
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » za jan 14, 2023 6:30 pm

Madueke zou ik meteen verkopen als de hoofdprijs geboden werd, hij is continu geblesseerd.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » zo jan 15, 2023 3:20 pm

Wij schreeuwen al maanden om ontslag schreuder. Om RvN z’n ontslag wordt nooit geroepen maar hij zet me toch ook een belabberde reeks neer.

Provincie club gedrag
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » zo jan 15, 2023 3:23 pm

Ruud is een stuk gemoedelijker. :hypocrite.gif:

Speelt natuurlijk wel mee dat het een clubicoon betreft, dan zijn supporters altijd al wat coulanter en bovendien hebben ze daar een sloot geld minder uitgegeven en weet der Ruud zich in de media beter te presenteren. Neemt niet weh dat ik het ook een waardeloze trainer vind, en ik benieuwd ben of ze die 1-0 achterstand in Sittard de tweede helft nog omdraaien.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » zo jan 15, 2023 3:26 pm

Door veel te piepen tegen de scheids en de duikelmachine aan te zetten ..

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11419
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » zo jan 15, 2023 4:33 pm

2-2 wereldploeg :excited.gif: Die Kakkies kunnen in een week goede zaken doen

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » zo jan 15, 2023 4:37 pm

Pfff..het nederlandse voetbal heeft echt geen top meer hè. Straks wordt sparta kampioen
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » zo jan 15, 2023 4:48 pm

Als je als Ajax nu doorschakelt naar een (interim) trainer kan je nog wat halen in dit jaar
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » zo jan 15, 2023 5:34 pm

Mano schreef:
zo jan 15, 2023 4:48 pm
Als je als Ajax nu doorschakelt naar een (interim) trainer kan je nog wat halen in dit jaar
AJAX wacht eerst Feyenoord af, en dan Volendam, en dan enz. enz. om vervolgens 3 wedstrijden voor het einde en een 6e plaats op de ranglijst door te schakelen naar de ... zomerstop met Reiziger , en vervolgens net begin nieuw seizoen komen ze dan met ..... Heitinga ... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo jan 18, 2023 12:40 pm

PSV grijpt naast doelwit
PSV heeft definitief naast doelwit Viktor Tsygankov gegrepen. De Oekraïner was een belangrijke kandidaat om de aanvalslinie van PSV te versterken na het vertrek van Cody Gakpo, maar de Oekraïense vleugelspeler heeft de overstap gemaakt van Dinamo Kiev naar het Spaanse Girona. Tsygankov heeft een contract voor 4,5 jaar getekend bij de Catalaanse club. De 25-jarige aanvaller werd ook gelinkt aan FC Porto en Anderlecht. PSV is op zoek naar versterking voor de aanvalslinie na het vertrek van Gakpo. Ook aan Noni Madueke wordt getrokken. Chelsea heeft een bod van 30 miljoen euro uitgebracht op de aanvaller.
De T.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13752
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Jinne » wo jan 18, 2023 1:55 pm

Nu bezig met Fabio Silva van de Wolves. Momenteel uitgeleend aan Anderlecht.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo jan 18, 2023 7:36 pm

PSV meldt zich voor Danjuma, aldus ED. Had het idee dat hij het fantastisch deed bij Villarreal, maar hij mag daar blijkbaar weg. Beetje vreemd verhaal wat mij betreft.

Wel echt een goede vervanger voor Gakpo als ze die kunnen strikken. Zal overigens wel het nodige willen verdienen, dus dan moet Brainport wel bij springen.

De Dominee
Berichten: 5813
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » wo jan 18, 2023 8:15 pm

Volgens de T. heeft Ajax zich ook gemeld voor een (tijdelijke) transfer. Bijzonder.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie