PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma okt 25, 2021 10:23 am

Het coaching van Frank de Boer was van het jaar 1995: totaal achterhaald. Ajax werd in die tijd afgeschminkt door elk team dat modern voetbal speelde. De overwinning van Salzburg zegt me dus niet veel. Salzburg ging er de volgende ronde gewoon uit tegen Basel.

Schmidt mocht het in de BuLi proberen, dat werd niets. In China is hij er ook uitgegooid. Geen idee waarom ze in Eindhoven in hem de verlosser zien.

Hij roept ook steeds dat Ajax meer geld heeft. Dat gaat een rol spelen op het moment dat Ajax alles goed doet en PSV ook. Van dat laatste is dus geen sprake. Zie welke grootverdieners daar rondlopen en huiver. Zahavi drie miljoen per jaar? :confused.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » ma okt 25, 2021 10:29 am

Salzburg gokte erop, net als PSV gisteren, dat de tegenstander de zeeën van ruimte aan de andere kant van het veld niet zou kunnen vinden. Frank de Boer jammerde daar toen nog over: er was ruimte genoeg maar de spelers kregen de bal er niet naartoe. Hij had daar op zich gelijk in, maar het was aan hemzelf om de spelers de instructies te geven waardoor het wel zou lukken.

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma okt 25, 2021 10:33 am

De spelers gingen eerst nog even de bal rondspelen, dat was het voetbal van Ajax toen. De bal heen en weer spelen achterin of op het middenveld. Balverlies en BOEM, counter. Ik heb er nog nachtmerries van.

:blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Zo visionair was die overwinning van RBS niet. Elk team met een beetje gogme kon Ajax toen in de tegenaanval pijn doen.

Ik ben trouwens oprecht benieuwd of onze hersenvriendjes het contract met Schmidt werkelijk gaan verlengen. Het zou me ook niet verbazen als Schmidt er zelf niet zoveel zin in heeft, want hij voelt ook wel aan dat er weinig te halen valt, zolang alles bij Ajax blijft zoals het is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » ma okt 25, 2021 10:52 am

Het valt me op dat Rik Elfrink plotseling helemaal leegloopt over Schmidt. Ervan uitgaande dat Elfrink het vigerend evangelie verkondigt, betekent dit dat de wind binnen de Eindhovense gelederen van richting aan het veranderen is.

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma okt 25, 2021 11:03 am

Viel mij ook op, ik denk dat Ome Toon en JdJ flink geschrokken zijn. Als het zo doorgaat, komt hun eigen positie in gevaar.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 25, 2021 11:17 am

Cruijff schreef:
ma okt 25, 2021 10:05 am
Mano schreef:
ma okt 25, 2021 9:53 am
Wat is eigenlijk de speelstijl van Schmidt?
Waar wil hij heen en waarom lukt het ze niet?

Vorig jaar had hij een erfenis van spelers, nu heeft hij zijn eigen selectie en ook daar loopt het niet.

Ik zie een hoop rennen en vliegen maar geen enkele samenhang.

Ook bij het in de NL media inmiddels haast mytische Red Bull Salzburg was er geen grootse geen samenhang, hoor.
Kampioen in Oostenrijk worden, met de middelen van Red Bull en het scoutingsapparaat en organisatie die Red Bull daar neer heeft gezet is geen gigantisch spectaculaire prestatie.

Die Mané, in 2014 nog Red Bull Salzburg speler, en nog een paar anderen konden toch best wel ballen. En zo'n speler is ook niet een klein beetje op de brommer.
Als Frank de Boer daar tegenover Lerin Duarte in de verdediging posteert, tja. :blush.gif: :confused.gif:


Een Ajax met iets meer kwaliteit of gewoon een goede tactiek zou zo'n rennen en naar voren vliegen ploeg als Red Bull Salzburg juist helemaal kapot spelen. Je zag het 1 EL ronde later. Schhmidt en Red Bull Salzburg gingen eraf tegen Basel, en niet door een ongelukkig 1-0'tje. Nee: ze werden met heel duidelijke cijfers uitgeschakeld door Basel.
Young Boys afgelopen seizoen was ook zo'n ploeg, maar Ajax sneed er als boter doorheen. Tegelijkertijd slachtte een ploeg als LASK Linz PSV onder Van Bommel en Az met renjerot voetbal, als je er gen antwoord op hebt wordt je overlopen/ De ploeg van Schmidt toen had ook wel kwaliteiten maar ging de ronde erna kopje onder tegen FC Basel.

Red Bull toen had geen verkeerd ploegje overigens met Gulacsi, Kampl, Mane, Soriano, Berisha, Alan, ramalho,, Hinteregger.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 25, 2021 11:23 am

Jöhnk schreef:
ma okt 25, 2021 10:52 am
Het valt me op dat Rik Elfrink plotseling helemaal leegloopt over Schmidt. Ervan uitgaande dat Elfrink het vigerend evangelie verkondigt, betekent dit dat de wind binnen de Eindhovense gelederen van richting aan het veranderen is.
Op het moment dat Elferink kritisch op Van Bommel werd was het ook vrij snel klaar. Z'n bronnen zitten in de directie van PSV. Denk ook aan de RvC figuren die een bloedhekel hebben aan de randstad, verliezen op deze manier van Ajax - daarvoor steken ze geen geld in PSV -. Nu nog twee / drie zeeperds en Schmidt kan z'n boeltje pakken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma okt 25, 2021 11:25 am

Red Bull bepaalt het spelersbeleid, daar had Schmidt weinig over te zeggen. Bij PSV is het daarentegen Rogers lijstje is ons lijstje. Dan geef je dus carte blanche aan een trainer die op het gebied van transfers nog niets bewezen heeft.

Dat is nu ook meteen het probleem van PSV. Stel dat Schmidt vertrekt, dan blijft de club zitten met de spelers die hij gehaald heeft. De verleiding is dan groot om all the way te gaan in de hoop dat het tij nog keert.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » ma okt 25, 2021 12:10 pm

Andriy Demchenko schreef:
ma okt 25, 2021 11:23 am
Jöhnk schreef:
ma okt 25, 2021 10:52 am
Het valt me op dat Rik Elfrink plotseling helemaal leegloopt over Schmidt. Ervan uitgaande dat Elfrink het vigerend evangelie verkondigt, betekent dit dat de wind binnen de Eindhovense gelederen van richting aan het veranderen is.
Op het moment dat Elferink kritisch op Van Bommel werd was het ook vrij snel klaar. Z'n bronnen zitten in de directie van PSV. Denk ook aan de RvC figuren die een bloedhekel hebben aan de randstad, verliezen op deze manier van Ajax - daarvoor steken ze geen geld in PSV -. Nu nog twee / drie zeeperds en Schmidt kan z'n boeltje pakken.
Je ziet op twitter veel (PSV)supporters om het ontslag van Schmidt vragen. Die van Ajax willen dat hij blijft :biggrin.gif:
na 1,5 jaar trainer zijn, nog geen enkele vorm van tactiek in het team gebracht.

tijdelijke vervangers Cocu/Hiddink (daar roept men om)

grappige is dat men niet om het hoofd van JdJ of Ome Toon vraagt, terwijl die de portemonnee aan Schmidt hebben gegeven en het wanbeleid faciliteren :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » ma okt 25, 2021 12:14 pm

waarom zit Propper altijd op de bank? Die jongen heeft toch techniek en passings skills? :confused.gif:
Gotze onzichtbaar in zo'n kraker.


We moeten niet te veel hakken op psv en Schmidty, straks neemt oom Toon nog een verstandige beslissing.
Laat hem eerst maar even verlengen voor tig miljoen :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 25, 2021 1:03 pm

Mano schreef:
ma okt 25, 2021 12:14 pm
waarom zit Propper altijd op de bank? Die jongen heeft toch techniek en passings skills? :confused.gif:
Gotze onzichtbaar in zo'n kraker.


We moeten niet te veel hakken op psv en Schmidty, straks neemt oom Toon nog een verstandige beslissing.
Laat hem eerst maar even verlengen voor tig miljoen :smallgrin.gif:
Weet niet wat het is met Propper maar net zoals Van Ginkel en Gotze heb ik het idee dat hij door blessureleed niet meer echt de oude is geworden, zeg maar wat ook met S. De Jong gebeurt is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma okt 25, 2021 1:43 pm

Elfrink & De Mos: ‘Als PSV wat wil, dan moet je voor grote kanonnen gaan’

Analist Aad de Mos en PSV-watcher Rik Elfrink van het ED zijn niet positief over de ontwikkelingen bij PSV, dat afgelopen weekend met 5-0 verloor bij Ajax. Volgens De Mos zijn er structureel problemen in het team en bij het aankoopbeleid. ,,Als PSV echt wat wil, dan moet je voor de grote kanonnen gaan en niet vijfjes of zesjes halen”, vindt hij.


De Mos constateert ook dat er bij Ajax maar een speler is die geen man voorbij kan komen en dat is in zijn ogen Edson Álvaraz. ,,Maar hij heeft andere kwaliteiten. Alle spelers kunnen ruimte maken. Het is structureel bij PSV dat de club in de grote wedstrijden geeft niet thuis geeft. De trainer kwam afgelopen week voor zijn examen en is gezakt. Als ik de leiding van PSV was geweest, dan had ik de onderhandelingen over een contract even over deze wedstrijd heen getild.”

Elfrink constateert dat PSV tegen de kleine tegenstanders veel moeite had om te winnen en in de duels met Feyenoord en Ajax in de slotfase keihard onderuit is gegaan. Dat stemt volgens hem tot nadenken. Hij stipt ook de ontwikkeling van het spel in balbezit aan, die nauwelijks waarneembaar is.
Kijk, dat zijn tekenen...

DE Mos voorspelde een overwinning van PSV, maar nu ontdekt hij opeens structurele problemen.

Ik neem aan dat JdJ niet het idee had vijfjes en zesjes te halen met Baumi, Broema, Götze en Zahavi, anders hadden deze spelers geen topcontract gekregen.

Het probleem zit er ook in dat PSV maar sporadisch een echt goede speler opleidt. Je moet minstens drie tot vier toptalenten tegelijk hebben, anders moet je het hele team bij elkaar kopen en dat is onbetaalbaar.

Wat ik zo apart vind, is dat de smoezen van Schmidt (blijkbaar) valide worden gevonden binnen PSV:

V
olgens de PSV-trainer komt het niet uit de lucht vallen. "Toen zaten we op ons topniveau omdat we in de voorbereiding heel goed hebben kunnen trainen. Om dat niveau als team en voor spelers individueel vast te houden, moet je blijven trainen. Alleen is dat niet mogelijk met elke drie dagen een wedstrijd", reageert hij op de persconferentie.
Ja man, je bent geen trainer van Emmen... :aai.gif:

Wat hij niet zegt: PSV had de voorbereiding afgestemd op VCL, maar het resultaat was een sof. Achteraf gezien was het dus niet zo fijn om toen in topvorm te zijn. Overigens, wat is topvorm als je de CL niet haalt? :confused.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door raymon » ma okt 25, 2021 2:18 pm

Geldt toch ook voor Ajax? Speelt net zoveel wedstrijden en nog tegen sterkere tegenstanders.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma okt 25, 2021 2:24 pm

Exact, het is bullshit.

Zelfs Vitesse speelt door de week Europees, en dan hebben we het niet over de top van Nederland.

Misschien gaven de prestaties van PSV destijds een vertekend beeld, aangezien veel tegenstanders nog niet volledig of in vorm waren?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33283
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » ma okt 25, 2021 2:27 pm

Yopii schreef:
ma okt 25, 2021 2:24 pm

Misschien gaven de prestaties van PSV destijds een vertekend beeld, aangezien veel tegenstanders nog niet volledig of in vorm waren?
Bij de JC-schaal zat psv al voluit in de competatieve wedstrijdmodus en Ajax nog niet. Voor hen was die schaal-wedstrijd het staartje van de voorbereiding.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » ma okt 25, 2021 2:32 pm

Precies.

Ik heb niet eens gekeken. Vind het sowieso een trofee van niets en dit jaar was er al helemaal geen sprake van een eerlijke strijd, omdat Ajax nog half in de voorbereiding zat.

Benfica was in VCL het eerste team dat goed geprepareerd was.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 25, 2021 3:06 pm

Yopii schreef:
ma okt 25, 2021 2:24 pm
Exact, het is bullshit.

Zelfs Vitesse speelt door de week Europees, en dan hebben we het niet over de top van Nederland.

Misschien gaven de prestaties van PSV destijds een vertekend beeld, aangezien veel tegenstanders nog niet volledig of in vorm waren?
Van het Galatsaray wat PSV versloeg met 5-1 staat op dit moment nog drie man basis, de keeper de rechtsback en Babel. Nee dat was een top elftal wat ze toen troffen hoor. Bij Mydtyland eigenlijk hetzelfde, van dat elftal dat ze met drie nul versloegen speelt alleen Sviatchenko, Evander en Paulinho momenteel nog basis.

Maar ik vond het al heel wat dat PSV voluit ging en ze speelden toen op zich best aardig, heel vaak is het bij PSV van die binaire scores geweest in Europa, dan moesten ze tegen een Bnei Yehuda, SKN Sankt Polten, Shaktor Salihorsk en dan was het voetballend om te janken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: PSV

Bericht door Nihad » ma okt 25, 2021 3:36 pm

Ik vind het wel grappig om altijd te lezen over die illusteren wedstrijd tegen RB Salzburg en ik mezelf afvraag waarom ik mij er niks van kan herrineren. Maar ik realiseerde me dat ik er nooit ben bij bijgeweest en toen op feestje in Haarlem was en in de trein cruijff tegen kwam (van dit forum) die een verslagen indruk maakte. :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 25, 2021 4:24 pm

Yopii schreef:
ma okt 25, 2021 1:43 pm

Kijk, dat zijn tekenen...

DE Mos voorspelde een overwinning van PSV, maar nu ontdekt hij opeens structurele problemen.

Ik neem aan dat JdJ niet het idee had vijfjes en zesjes te halen met Baumi, Broema, Götze en Zahavi, anders hadden deze spelers geen topcontract gekregen.

Het probleem zit er ook in dat PSV maar sporadisch een echt goede speler opleidt. Je moet minstens drie tot vier toptalenten tegelijk hebben, anders moet je het hele team bij elkaar kopen en dat is onbetaalbaar.

Wat ik zo apart vind, is dat de smoezen van Schmidt (blijkbaar) valide worden gevonden binnen PSV:


Ja man, je bent geen trainer van Emmen... :aai.gif:

Wat hij niet zegt: PSV had de voorbereiding afgestemd op VCL, maar het resultaat was een sof. Achteraf gezien was het dus niet zo fijn om toen in topvorm te zijn. Overigens, wat is topvorm als je de CL niet haalt? :confused.gif:
De Mos "Obisspo is een groter talent dan De Ligt", "Rigo is beter dan Frenkie De Jong" en na de wedstrijd van gisteren "Sangare is veel beter dan Alvarez". :excited.gif: Enig opportunisme kunnen we hem niet ontzeggen.

PSV is overigens wel langzamerhand beter aan het opleiden, met Gakpo en Maudeke doen ze goede zaken in mijn ogen. Madueke is nog steeds slechts negentien. En ze hebben die jongens langer vastliggen. Ook hun opvulling komt steeds meer uit eigen keuken en er komen nog wel wat spelers aan die ik wel zie aanhaken; Oppegard, Bakayoko, Fofana, Sambo maar die zullen allen nog wel een jaar minimaal nodig hebben.
Met de middelen die PSV heeft kan PSV ook wel echt een aardige selectie neerzetten maar ze hebben de afgelopen jaren te veel dure foutjes gemaakt. Denk aan Guttierez, Bruma, Doan, Romero, Baumgartl. Overmars overigens ook hoor met Magallan, Bande, Labyad, Klaiber. Alleen Ajax heeft wel vet op de botten dat te dragen en verkoopt ook voor meer geld haar spelers. PSV heeft dat vet op de botten amper.

Het interessante aan de huidige selectie is dat ze wel betrekkelijk weinig cashcows hebben Madueke en Gakpo zijn de goudhaantjes en een breker als Sangare zal in de PL straks wel gewild zijn.

De rest is ofwel al oud / over the hill: Zahavi, Gotze, Ramalho, Van Ginkel, Propper, Max - is achtentwintig -
Of ze vertegenwoordigen wel iets van waarde maar geen grote bedragen: Doan, Teze, Vertessen, Boscagli, Drommel, Guttierez, Bruma
Of nagenoeg geen waarde/gehuurd: Vinicius, Mwene, Obispo, Mvogo, Muller, Rigo, Thomas, Mauro Junior, Ledesma,Romero

Dat betekent dat je als PSV zijnde moet hopen dat Madueke en Gakpo niet tegen enorm zware - carriereveranderdende - blessures oplopen anders kan het wel eens een duur grapje worden.

Het probleem van PSV is dat de meest waardevolle spelers in Gakpo en Madueke ook meteen de twee jongste zijn en daarmee grillig.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 25, 2021 4:26 pm

Nihad schreef:
ma okt 25, 2021 3:36 pm
Ik vind het wel grappig om altijd te lezen over die illusteren wedstrijd tegen RB Salzburg en ik mezelf afvraag waarom ik mij er niks van kan herrineren. Maar ik realiseerde me dat ik er nooit ben bij bijgeweest en toen op feestje in Haarlem was en in de trein cruijff tegen kwam (van dit forum) die een verslagen indruk maakte. :smallgrin.gif:
Ik was zo slim om m'n vriendengroep mee te nemen naar Ajax. Foutje. :blush.gif: Weet trouwens niet of ik Cruijff toen nog wel gezien heb.... :biggrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

GangstaRiB
Berichten: 16757
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » ma okt 25, 2021 4:53 pm

Grote kanonnen komen niet naar PSV vanwege het geld en gebrek aan exposure. Het vroegere Philips geld is er niet meer.
Er is bij PSV niemand (behoudens misschien Gakpo) die ik bij Ajax zou willen zien. Dat was vroeger wel anders.

Ajax heeft het extreem goed voor elkaar. Met als exponent Erik ten Hag die alle kikkers in de kruiwagen weet te behouden.

ETH hamert op korte afstanden waardoor zelfs Alvarez kan opbouwen in dit systeem. Hij hoeft nooit een pass over 40 meter te geven.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma okt 25, 2021 9:20 pm

Nihad schreef:
ma okt 25, 2021 3:36 pm
Ik vind het wel grappig om altijd te lezen over die illustere wedstrijd tegen RB Salzburg en ik mezelf afvraag waarom ik mij er niks van kan herinneren. Maar ik realiseerde me dat ik er nooit bij ben geweest en toen op feestje in Haarlem was en in de trein cruijff tegen kwam (van dit forum) die een verslagen indruk maakte. :smallgrin.gif:
Haha, ja. Dat herinner ik me ook nog wel. :smallgrin.gif:
Wij woonden toch nog vrij dicht bij elkaar in de buurt en kwamen elkaar rondom de meeste wedstrijden wel in de trein tegen.

Rondom die periode had je een paar hobby's op donderdagavonden die je hoger inschaalde dan EL wedstrijden van Ajax. Na een aantal seizoenen op rij met Frank de Boer had je daar niet geheel ongelijk in. Er waren tussen 2014 en 2016 steeds meer Ajax seizoenkaarthouders die regelmatig een paar wedstrijdjes vrij namen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma okt 25, 2021 9:21 pm

Andriy Demchenko schreef:
ma okt 25, 2021 4:26 pm
Ik was zo slim om m'n vriendengroep mee te nemen naar Ajax. Foutje. :blush.gif: Weet trouwens niet of ik Cruijff toen nog wel gezien heb.... :biggrin.gif:
Nee, eikel. Het biertje dat je voor aanvang van RB Salzburg thuis met mij zou drinken was door tijdnood al niet doorgegaan en na afloop was je ook meteen foetsie.
Die vrienden van jou waren er helemaal klaar mee nadat de 0-3 achter Cillessen lag, dus ging er definitief een streep door onze altijd zeer genuanceerde nabeschouwing.

Na afloop van deze thuiswedstrijd had ik nog wel een historische ontmoeting met Lionel. We hadden weinig tijd nodig voor onze eenduidige en simpele analyse: het was klote.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » di okt 26, 2021 7:51 am

Yopii schreef:
ma okt 25, 2021 1:43 pm


V
olgens de PSV-trainer komt het niet uit de lucht vallen. "Toen zaten we op ons topniveau omdat we in de voorbereiding heel goed hebben kunnen trainen. Om dat niveau als team en voor spelers individueel vast te houden, moet je blijven trainen. Alleen is dat niet mogelijk met elke drie dagen een wedstrijd", reageert hij op de persconferentie.
Wat een slap excuus. Gelooft Ome Toon dit.
Dit geeft mij aan dat hij niet capabel is.

Het probleem is dat zijn manier van voetballen - Run Forrest Run - gewoon niet te doen is. Zeker niet als je elke 3 dagen moet spelen.
Hij hoeft in ieder geval niet te solliciteren in Engeland, daar ballen ze nog vaker :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » di okt 26, 2021 8:06 am

Schmidt roept meteen alles wat in hem opkomt. Als hij langer dan een seconde over deze uitspraak had nagedacht…

Plaats reactie