PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

PSV

Bericht door Duke » ma jun 25, 2012 2:35 pm

Hier alles over PSV in het nieuwe seizoen.

Zou het met Dickie Dik dan wel lukken?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Ride » ma jun 25, 2012 2:40 pm

Afbeelding
Vakkie 129

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door mattie » di jun 26, 2012 12:35 am

Psv wilt Narsingh.. Wie hebben ze verkocht? ze leven toch al op het geld van de gemeente Eindhoven...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Demosthenes » di jun 26, 2012 7:33 am

mattie schreef:Psv wilt Narsingh.. Wie hebben ze verkocht? ze leven toch al op het geld van de gemeente Eindhoven...
Het zal PSV inderdaad niet meer uitmaken, een tekort wordt door de gemeente gedekt; desnoods koopt de gemeente alle "gevulde koeken van tante Annie" voor € 7.000.000.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47050
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » di jun 26, 2012 7:39 am

:drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door LucaS » di jun 26, 2012 6:39 pm

Ze hebben geld zat. Misschien nog een achtertuintje aan de gemeente Eindhoven verkocht?
PSV meldt zich voor Maher Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - PSV heeft zich officieel bij AZ gemeld om Adam Maher (19) over te nemen. Het talent, dat op het laatste moment afviel uit de EK-selectie van Bert van Marwijk, geeft er de voorkeur aan om in Nederland te blijven. Maher gaf de AZ-directie en trainer Gertjan Verbeek reeds aan graag naar Eindhoven te verhuizen.

Zodra beide clubs een akkoord bereiken, schuift Maher zelf aan bij PSV, waar een vier- of vijfjarig contract voor hem klaar ligt. De Brabanders gaan er vanuit dat zij niet de hoofdprijs hoeven te betalen. De middenvelder staat weliswaar nog drie jaar onder contract, maar is binnen de AZ-selectie geen grootverdiener. AZ lijkt zijn groeibriljant evenwel niet zonder slag of stoot te willen laten gaan.

Topspelers onder indruk
Met het binnenhalen van de oud-speler van SV Diemen en Zeeburgia zou PSV een goede slag slaan. Tijdens het trainingskamp van Oranje in Lausanne waren topspelers als Robin van Persie, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart onder de indruk van de kwaliteiten van de Amsterdammer. Het thuislaten door Van Marwijk zorgde voor onbegrip.

De T
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Rooie » di jun 26, 2012 7:05 pm

AZ schijnt 12 miljoen euro te verlangen, ik ben benieuwd. Met 3 jaar contract kunnen ze vragen wat ze willen.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Demosthenes » di jun 26, 2012 7:07 pm

AZ schijnt 12 miljoen euro te verlangen, ik ben benieuwd. Met 3 jaar contract kunnen ze vragen wat ze willen.
Zo'n bedrag lijkt mij voor PSV/gemeente Eindhoven geen probleem.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » di jun 26, 2012 7:13 pm

Het kán niet op daar. Narsingh en Maher zouden prima aankopen zijn trouwens. :biggthumpup.gif:

Bizar natuurlijk hoe die Brands vorig seizoen 35 miljoen heeft verbrast zonder te kijken of het bij elkaar paste. Dus moet er nu weer met geld worden gesmeten om de stukjes aan elkaar te lijmen.

Maar nogmaals, met die 2 jongens zou psv een prima slag slaan. Neem trouwens niet aan dat AZ Maher voor peanuts zal laten gaan.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door LucaS » di jun 26, 2012 7:14 pm

Uitstekende voetballers, waar PSV vast sterker van wordt. Maar ik ga me pas echt zorgen maken als PSV twee verdedigers van dat kaliber weet te kopen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Rooie » di jun 26, 2012 7:15 pm

Eredivisieclubs zien PSV graag op de stoep staan, die betalen de hoofdprijs. Ajax lijkt daar voorlopig vanaf gestapt te zijn (nu kijken hoe standvastig ze zijn).

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door generaal » di jun 26, 2012 7:16 pm

Ik kan het me haast niet voorstellen hoor. Al is het wel een briljant idee in zekere zin. Maar dan zou Wijnaldum verkocht moeten worden, want die gaat echt niet banken. Evenals Lens, die dan ruimte maakt voor Narsingh. Als dan ook Toivonen, Engelaar, Manolev en Labyad dan nog vertrekken, gaat PSV er bepaald niet op achteruit. Voor de rechtsbackpositie wordt Zuiverloon genoemd. Geen wonderspeler, maar wel een paar klassen beter dan Manolev. Misschien kan Marcelo dan ook nog even plaatsmaken voor Viergever.

Een basiselftal met enkel Europeanen, waarvan er acht het Nederlands als eerste taal hebben zou echt een unicum zijn voor PSV. Ik word alleen een beetje benauwd bij het lezen van de naam Duarte. Maar verder kijk ik nu een stuk positiever naar het transferbeleid van PSV dan een jaar geleden.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door LucaS » di jun 26, 2012 7:16 pm

Tegenwoordig wel, Ajax niet meer. Zal ook wel een van de redenen zijn waarom Narsingh (waarschijnlijk) naar PSV zal gaan.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door generaal » di jun 26, 2012 7:18 pm

wimpey schreef:Bizar natuurlijk hoe die Brands vorig seizoen 35 miljoen heeft verbrast zonder te kijken of het bij elkaar paste. Dus moet er nu weer met geld worden gesmeten om de stukjes aan elkaar te lijmen.
Brands is op transfergebied wel een enorme tovenaar. Hij is straks nog zo briljant om munt te slaan uit Manolev en Labyad. Toivonen schijnt voor tien miljoen euro te kunnen worden verkocht, Engelaar kan opeens weg, en hij heeft slim gehandeld inzake Tyton en Willems. Misschien kan hij Matavz en Wijnaldum ook wel met winst verkopen. Dat zou verklaren waarom nu opeens zulke 'grote' namen worden genoemd.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV 2012-2013

Bericht door GangstaRiB » di jun 26, 2012 7:19 pm

generaal schreef:Ik kan het me haast niet voorstellen hoor. Al is het wel een briljant idee in zekere zin. Maar dan zou Wijnaldum verkocht moeten worden, want die gaat echt niet banken. Evenals Lens, die dan ruimte maakt voor Narsingh. Als dan ook Toivonen, Engelaar, Manolev en Labyad dan nog vertrekken, gaat PSV er bepaald niet op achteruit. Voor de rechtsbackpositie wordt Zuiverloon genoemd. Geen wonderspeler, maar wel een paar klassen beter dan Manolev. Misschien kan Marcelo dan ook nog even plaatsmaken voor Viergever.

Een basiselftal met enkel Europeanen, waarvan er acht het Nederlands als eerste taal hebben zou echt een unicum zijn voor PSV. Ik word alleen een beetje benauwd bij het lezen van de naam Duarte. Maar verder kijk ik nu een stuk positiever naar het transferbeleid van PSV dan een jaar geleden.
Nou ja.. vooralsnog is het niet meer dan een bod plaatsen en hopen dat clubs als AZ/Heerenveen meehelpen. Voor de spelers die hierboven genoemd worden ga je niet veel transfergeld cashen. Er komt wat meer ruimte in het salarishuis, maar nog steeds zal Maher minimaal 9 miljoen gaan kosten. Geen idee waar PSV dat geld ineens vandaan tovert.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Rooie » di jun 26, 2012 7:20 pm

generaal schreef:
wimpey schreef:Bizar natuurlijk hoe die Brands vorig seizoen 35 miljoen heeft verbrast zonder te kijken of het bij elkaar paste. Dus moet er nu weer met geld worden gesmeten om de stukjes aan elkaar te lijmen.
Brands is op transfergebied wel een enorme tovenaar. Hij is straks nog zo briljant om munt te slaan uit Manolev en Labyad. Toivonen schijnt voor tien miljoen euro te kunnen worden verkocht, Engelaar kan opeens weg, en hij heeft slim gehandeld inzake Tyton en Willems. Misschien kan hij Matavz en Wijnaldum ook wel met winst verkopen. Dat zou verklaren waarom nu opeens zulke 'grote' namen worden genoemd.
Laat de inkt eerst maar droog zijn. Bij Ajax hebben we dat soort verhalen ook jarenlang over onze mislukte grootverdieners gehoord, uiteindelijk komt het er nooit van.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door LucaS » di jun 26, 2012 7:22 pm

Tja, het laatste wat ik weet is dat Sanders in de winter riep dat PSV zonder CL opnieuw zou moeten bezuinigen deze zomer, en dat er nog een gat in de begroting zat van 5 a 10 miljoen. Als dit doorgaat lijkt het erop dat PSV weer gokt op kwalificatie voor de CL. Schandalig, als dat tenminste echt het geval is.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door generaal » di jun 26, 2012 7:24 pm

Benji schreef:
generaal schreef:
wimpey schreef:Bizar natuurlijk hoe die Brands vorig seizoen 35 miljoen heeft verbrast zonder te kijken of het bij elkaar paste. Dus moet er nu weer met geld worden gesmeten om de stukjes aan elkaar te lijmen.
Brands is op transfergebied wel een enorme tovenaar. Hij is straks nog zo briljant om munt te slaan uit Manolev en Labyad. Toivonen schijnt voor tien miljoen euro te kunnen worden verkocht, Engelaar kan opeens weg, en hij heeft slim gehandeld inzake Tyton en Willems. Misschien kan hij Matavz en Wijnaldum ook wel met winst verkopen. Dat zou verklaren waarom nu opeens zulke 'grote' namen worden genoemd.
Laat de inkt eerst maar droog zijn. Bij Ajax hebben we dat soort verhalen ook jarenlang over onze mislukte grootverdieners gehoord, uiteindelijk komt het er nooit van.
Ja, daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Maar de afgelopen jaren kwam dit soort verhalen rondom PSV-spelers van dergelijk 'kaliber' überhaupt niet naar buiten in sportmedia van enige statuur.

Hoewel PSV zich nu wel weer als koopclub profileert, vind ik het wel positief dat dit voornamelijk voor de basis geldt. Als de rest dan met (oud)spelers uit de jeugd wordt aangevuld, vind ik dat een uitstekende combinatie van kapitaal en talent. Dat is goed voor het Nederlandse voetbal.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door LucaS » di jun 26, 2012 7:27 pm

Het zal wel zo zijn dat het voor de basis is, maar drie aankopen van dit en vorig seizoen zijn ook middenvelders (Bommel, Wijnaldum en Strootman). Maher erbij betekent toch dat een van hen op de bank zal belanden. Tenzij PSV overstapt op 442, maar dan heb je weer niet zoveel aan Narsingh (en Matavz)
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Rooie » di jun 26, 2012 7:30 pm

generaal schreef:
Benji schreef:
generaal schreef: Brands is op transfergebied wel een enorme tovenaar. Hij is straks nog zo briljant om munt te slaan uit Manolev en Labyad. Toivonen schijnt voor tien miljoen euro te kunnen worden verkocht, Engelaar kan opeens weg, en hij heeft slim gehandeld inzake Tyton en Willems. Misschien kan hij Matavz en Wijnaldum ook wel met winst verkopen. Dat zou verklaren waarom nu opeens zulke 'grote' namen worden genoemd.
Laat de inkt eerst maar droog zijn. Bij Ajax hebben we dat soort verhalen ook jarenlang over onze mislukte grootverdieners gehoord, uiteindelijk komt het er nooit van.
Ja, daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Maar de afgelopen jaren kwam dit soort verhalen rondom PSV-spelers van dergelijk 'kaliber' überhaupt niet naar buiten in sportmedia van enige statuur.

Hoewel PSV zich nu wel weer als koopclub profileert, vind ik het wel positief dat dit voornamelijk voor de basis geldt. Als de rest dan met (oud)spelers uit de jeugd wordt aangevuld, vind ik dat een uitstekende combinatie van kapitaal en talent. Dat is goed voor het Nederlandse voetbal.
Het zouden zeker aanwinsten zijn, maar voorlopig lijkt het me dat er teveel spelers rondlopen (buiten de 'overbodige' spelers die je aandraagt) op hun posities. Van het trio Wijnaldum/Lens/Matavz zouden er dan 2 moeten vertrekken, dan hou je Narsingh/Depay over voor de rechterflank. Maher is geen klassieke 10, maar zal dat bij PSV wel worden (ga er vanuit dat Strootman/Van Bommel vaststaat).

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door generaal » di jun 26, 2012 7:30 pm

Daarom moet het wel zo zijn, als Maher daadwerkelijk wordt gehaald, dat er blijkbaar een club is die de hoofdprijs voor Wijnaldum wil betalen. Anders is het inderdaad niet logisch om zo'n speler te benaderen. Geen één Nederlandse club kan voor één positie twee spelers van het kaliber Maher en Wijnaldum onder contract hebben staan.

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » di jun 26, 2012 7:33 pm

generaal schreef:Daarom moet het wel zo zijn, als Maher daadwerkelijk wordt gehaald, dat er blijkbaar een club is die de hoofdprijs voor Wijnaldum wil betalen.
De markt ligt op z'n gat. Echt zeer waarschijnlijk dat clubs vet gaan lappen voor Toivonen (beroerd EK) én Wijnaldum (beroerd seizoen). :confused.gif:

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » di jun 26, 2012 7:35 pm

Benji schreef: Maher is geen klassieke 10, maar zal dat bij PSV wel worden (ga er vanuit dat Strootman/Van Bommel vaststaat).
Misschien speelt psv wel met Van Bommel als CV om die rammelende defensie wat op orde te brengen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door InnerHarbour » di jun 26, 2012 7:39 pm

wimpey schreef:
generaal schreef:Daarom moet het wel zo zijn, als Maher daadwerkelijk wordt gehaald, dat er blijkbaar een club is die de hoofdprijs voor Wijnaldum wil betalen.
De markt ligt op z'n gat. Echt zeer waarschijnlijk dat clubs vet gaan lappen voor Toivonen (beroerd EK) én Wijnaldum (beroerd seizoen). :confused.gif:

Jij hebt generaal geloof ik niet goed begrepen, die Brands is een enorme tovenaar, briljant is die, let je op briljant! :drecul.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door peter » di jun 26, 2012 7:49 pm

Als ze Narsingh en Maher willen halen (goed gescout ook), dan moeten er dus een heel aantal weg. Lens, Wijnaldum en Toivonen moet je dan verkopen. Naast het feit dat je ook Isaksson, Manolev, Engelaar en Bakkal al moest verkopen. Oh ja en ook Labyad moet nog even rond gemaakt worden met Sporting. Als ze nu slim zijn dan zorgen ze eerst dat de droomselectie vast wordt aangekocht. Maher voor 12 en Narsingh voor 5, Ronnie Stam voor 3 en nog een talentje ergens vandaag voor een miljoen. Mooi man. 21 miljoen gekocht en dan is het verkopen van die toppers voor hetzelfde bedrag een fluitje van een cent. Ik zeg doen!

Die Brands is me toch wel een strateeg he. Bij deze zie je dus duidelijk dat ze helemaal over gaan op de jeugd. Maher en Narsingh beginnen misschien eerst bij Jong PSV. :smallgrin.gif:

Plaats reactie