PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Demosthenes » vr jun 29, 2012 2:10 pm

Mocht het gerucht juist zijn dat Narsingh bij PSV € 200.000 (per jaar) meer gaat verdienen dan bij Ajax en dat Ajax-voorstel was al een enorme positieverbetering, dan kan ik me niet voorstellen dat hij voor € 700.000 gaat voetballen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » vr jun 29, 2012 2:10 pm

Natuurlijk komt Lothar voor de helft van het salaris van Engelaar voetballen! Anders blijft er helemaal geen geld over voor de jeugdopleiding en dat is de levensader van het PSV onder Brands...

:hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Baseman » vr jun 29, 2012 3:20 pm

wimpey schreef:Je denkt toch zelf niet dat Van Bommel aan de bak gaat voor de helft van het salaris dat Engelaar vangt?
Dat is bevestigd door Brands en Raiola, dus dat denk ik wel degelijk.
Alsof Van Bommel voor de financiën terug zou komen naar PSV...

Maar het staat je vrij om het niet te geloven, als jij het beter denkt te weten vind ik het best.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door zeux » vr jun 29, 2012 3:54 pm

Demosthenes schreef:Mocht het gerucht juist zijn dat Narsingh bij PSV € 200.000 (per jaar) meer gaat verdienen dan bij Ajax en dat Ajax-voorstel was al een enorme positieverbetering, dan kan ik me niet voorstellen dat hij voor € 700.000 gaat voetballen.
Of hij is slim genoeg om het ijzer te smeden wanneer het heet is. Zoveel jongens vallen tegen en moeten bij een volgend contract inleveren of op zoek naar (nog) mindere clubs. Hij casht nu gewoon. Binnen is binnen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Jöhnk » vr jun 29, 2012 4:50 pm

Baseman schreef:
wimpey schreef:Je denkt toch zelf niet dat Van Bommel aan de bak gaat voor de helft van het salaris dat Engelaar vangt?
Dat is bevestigd door Brands en Raiola, dus dat denk ik wel degelijk.
Alsof Van Bommel voor de financiën terug zou komen naar PSV...

Maar het staat je vrij om het niet te geloven, als jij het beter denkt te weten vind ik het best.
Alex is van ons! :hypocrite.gif:

Ik geloof er net als wimpey vrij weinig van. Aan die deal met de gemeente zaten zogenaamd allerlei voorwaarden, maar de inkt onder het koopcontract was nog maar net droog en PSV begon al met geld te smijten. Salarisplafond, sluitende begroting, het zal wel. Zo'n salarisplafond kun je handig omzeilen met allerlei leuke constructies.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Cruijff » vr jun 29, 2012 5:20 pm

Baseman schreef:
wimpey schreef:Je denkt toch zelf niet dat Van Bommel aan de bak gaat voor de helft van het salaris dat Engelaar vangt?
Dat is bevestigd door Brands en Raiola, dus dat denk ik wel degelijk.
Alsof Van Bommel voor de financiën terug zou komen naar PSV...

Maar het staat je vrij om het niet te geloven, als jij het beter denkt te weten vind ik het best.
Haha als u het mij vergeeft wil ik zo vrij zijn om louche figuren als Brands en Raiola niet op hun blauwe ogen te geloven. Philips zal het verschil in euro's wellicht via een of andere constructie ophoesten.

Voor het imago van Markie is het uiteraard beter als dat uit de media blijft.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » vr jun 29, 2012 7:45 pm

Baseman schreef: Dat is bevestigd door Brands en Raiola, dus dat denk ik wel degelijk.
Waar? Geef eens een linkje.
Maar het staat je vrij om het niet te geloven, als jij het beter denkt te weten vind ik het best.
Ik zeg enkel dat het me zéér onwaarschijnlijk lijkt dat Van Bommel niet de topverdiener bij psv is.

Net zoals het me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat Toivonen 10+ miljoen gaat opbrengen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

PSV 2012-2013

Bericht door jabu » vr jun 29, 2012 9:02 pm

Goed nieuws uit Eindhoven. Bouma blijft nog een jaartje.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » za jun 30, 2012 8:31 am

Jabu schreef:Goed nieuws uit Eindhoven. Bouma blijft nog een jaartje.
Denk jij net als ik dat generaal en Base hadden verwacht dat de geniale Brands hem voor 6 miljoen aan Milan zou verpatsen? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

PSV 2012-2013

Bericht door jabu » za jun 30, 2012 8:39 am

Ik heb van Raiola begrepen dat Bouma € 500.000,- schenkt aan de jeugdopleiding om nog een jaar bij PSV te mogen spelen :hypocrite.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Baseman » za jun 30, 2012 11:37 am

wimpey schreef:Ik zeg enkel dat het me zéér onwaarschijnlijk lijkt dat Van Bommel niet de topverdiener bij psv is.
Ik zeg dan ook niet dat hij niet de topverdiener is bij PSV.
Raiola heeft aangegeven dat Van Bommel niet voor het geld naar PSV gaat en dat het salarishuis van PSV bekend is bij Van Bommel, bij Milan kon bij een 1-jarig contract tekenen voor een salaris van 2 miljoen.

Ik kan zo niet terugvinden dat Van Bommel onder het salarisplafond van PSV zit, al meen ik me te herinneren dat ik een quote van Brands daarover gezien heb. Maar goed, mijn geheugen is zeker niet onfeilbaar dus daarin kan ik me vergist hebben. Hij verdient in ieder geval een stuk minder dan 2 miljoen, maar is het is dus wel mogelijk dat hij iets boven de 1 miljoen zit.
Voor Van Bommel is het salaris bijzaak, de belangrijkste zaken zijn dat zijn familie terug wilde naar Nederland, dat hij PSV een belofte had gedaan en dat hij bij PSV na komend seizoen aan de slag kan als trainer.
Net zoals het me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat Toivonen 10+ miljoen gaat opbrengen.
Mij eerst ook, maar ik heb toevallig van enkele mensen gehoord dat PSV al rond is met een club waarbij het bod hoger is dan 10 miljoen en dat het mogelijk is dat er nog een club gaat bieden (waarbij een lager bod niet geaccepteerd wordt).
Jabu schreef:Goed nieuws uit Eindhoven. Bouma blijft nog een jaartje.
Ik mag toch hopen dat hem duidelijk is gemaakt dat zijn status die van backup is, waarbij ik er vanuit ga dat Advocaat geen basisspeler ziet in hem. Vorig seizoen deed Bouma namelijk al eens moeilijk toen hij een paar wedstrijden op de bank terecht kwam, terwijl hij weinig recht van spreken had door zijn hooguit matige optredens.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Demosthenes » za jun 30, 2012 11:48 am

dat hij PSV een belofte had gedaan
Deed hij dat samen met Van Nistelrooy en/of zat Kuyt naast hem?

De familie wilde 't zo graag, schoonvader heeft nu alle tijd om naar Milaan te gaan, zit MvB weer in omgeving Eindhoven, daar word je vrolijk van. Was MvB transfervrij? In dat geval zal er op een (buitenlandse? Je kunt via Zwitserland naar Italië) rekening flink zijn gestort, kan zijn salaris officieel lager uitvallen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » za jun 30, 2012 12:12 pm

Baseman schreef: Ik mag toch hopen dat hem duidelijk is gemaakt dat zijn status die van backup is, waarbij ik er vanuit ga dat Advocaat geen basisspeler ziet in hem. Vorig seizoen deed Bouma namelijk al eens moeilijk toen hij een paar wedstrijden op de bank terecht kwam, terwijl hij weinig recht van spreken had door zijn hooguit matige optredens.
Volgens BvM, Cocu en Faber was hij goed (en fit!) genoeg voor Oranje! Ik juich dit nieuws toe, iedere minuut die Bouma maakt, vergroot de kans op puntenverlies van psv. Sowieso is het prima dat psv wederom de nadruk lijkt te leggen op versterking van middenveld en aanval. Wanneer ik de kenners mag geloven, kan die Zanka er weinig van. Kans is dus groot dat de psv-defensie weer zo lek als een mandje is, komend seizoen.
Baseman schreef: Mij eerst ook, maar ik heb toevallig van enkele mensen gehoord dat PSV al rond is met een club waarbij het bod hoger is dan 10 miljoen en dat het mogelijk is dat er nog een club gaat bieden (waarbij een lager bod niet geaccepteerd wordt).
Was een van die enkele mensen wellicht RIO?! :biggrin.gif:

Nogmaals, ik kan het me niet voorstellen. Er kleven immers nogal wat bezwaren aan Toivonen. Dat ontgaat andere clubs niet. Maar goed, er hoeft er maar één zo gek te zijn. Ajax verkocht ooit Babel voor 18 miljoen...

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » zo jul 01, 2012 11:40 am

wimpey schreef: Bijna briljant. Manolev gaat i.i.g. voorlopig niet naar VFB. Trust me.
En vandaag in het ED:

Stuttgart bedankt voor Manolev

EINDHOVEN - VFB Stuttgart heeft bij PSV officieel bedankt voor Stanislav Manolev. Dat heeft technisch directeur Marcel Brands bij de eerste training van PSV laten weten. Manolev staat nog wel in de belangstelling van andere clubs. Zolang hij niet verkocht wordt, trekt PSV geen nieuwe rechtsback aan.

:hypocrite.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Baseman » ma jul 02, 2012 7:51 am

Advocaat is goed bezig:
Advocaat wil bij vertrek Toivonen 'met de punt naar achteren' gaan spelen

Dick Advocaat stelde blij te zijn met zijn huidige selectie. Maar mochten er nog spelers vertrekken, wil hij er 'twee tot drie spelers bij'. "Stel, er gebeurt iets met Ola Toivonen. Dan verandert de speelstijl. Ola is voor de punt naar voren, maar ik voetbal het liefst met de punt naar achteren, met één controleur: Mark van Bommel. Kevin Strootman kan dan links voor hem, en Georginio Wijnaldum rechts. Dan kun je in mijn ogen het beste druk naar voren zetten."
Advocaat: aantal spelers hebben hun huiswerk niet gedaan

Gisteren meldden we al dat een geergerde Advocaat Tim Matavz aansprak op zijn conditie. Maar er waren meer spelers wiens conditie behoorlijk was afgenomen. Volgens Advocaat hebben enkelen hun huiswerk niet gedaan. "De spelers hadden een programma meegekregen voor in hun vakantie. Maar ik vraag me af of iedereen zich daaraan gehouden heeft," aldus Advocaat in het Algemeen Dagblad. "Er waren er een paar die nog wat moeite hadden met hun loopacties. En dan druk ik me nog zachtjes uit."
wimpey schreef:Wanneer ik de kenners mag geloven, kan die Zanka er weinig van.
Ik hoor juist andere verhalen van 'de kenners'.
Maar we komen er vanzelf achter.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Baseman » ma jul 02, 2012 11:25 am

Wijnaldum weet ook waar hij aan toe is:
Dick Advocaat drukte zondag bij de eerste training direct zijn stempel op de gang van zaken bij PSV. Georginio Wijnaldum claimde eerder een afspraak met PSV te hebben dat hij niet als rechtsbuiten in actie hoeft te komen. Advocaat was daarover duidelijk. "Ik vind Wijnaldum een hele lieve jongen. Maar hij speelt op de positie waarop hij het best rendeert voor het elftal. Afspraak? Ik heb die afspraak niet gemaakt."
Wat een verademing na Rutten.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Demosthenes » ma jul 02, 2012 12:33 pm

Afspraak? Ik heb die afspraak niet gemaakt."
Dat een "verademing" noemen! Leuk voor Wijnaldum, die zal nu wel extra gemotiveerd zijn :00000633: :00000633:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Marillion » ma jul 02, 2012 12:55 pm

Advocaat heeft daar in ieder geval wel groot gelijk. Wijnaldum is een selectiespeler en die heeft gewoon te spelen daar waar de trainer hem wil opstellen. Hij mist bovendien het overzicht om centraal te spelen. Die mannetjes willen allemaal de 10 uithangen maar dat moet je wel kunnen.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » ma jul 02, 2012 4:46 pm

Advocaat: Ola is voor de punt naar voren, maar ik voetbal het liefst met de punt naar achteren
M.a.w. Ola moet oprotten. Maar goed, psv vangt sowieso minimaal 10 M voor hem. :hypocrite.gif:

Zou vervelend zijn voor psv en Advocaat wanneer men op Ola blijft zitten.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » ma jul 02, 2012 5:00 pm

Het wordt helemaal prachtig als ze Maher kopen en Toivonen niét slijten.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door wimpey » ma jul 02, 2012 8:21 pm

Sporting Lissabon heeft (ex?) psv-er Labyad gepresenteerd.

Een duivelse streek! :hypocrite.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Baseman » di jul 03, 2012 6:51 am

Rishi schreef:Het wordt helemaal prachtig als ze Maher kopen en Toivonen niét slijten.
Maher wordt niet gekocht, te duur.
Hij wil zelf naar Ajax of PSV, die allebei natuurlijk interesse hebben. Maar AZ heeft gelijk dat ze de hoofdprijs vragen.
wimpey schreef:Sporting Lissabon heeft (ex?) psv-er Labyad gepresenteerd.

Een duivelse streek!
Duivels niet, wel ontzettend triest.
Maar goed, PSV geeft hem niet vrij totdat Sporting met een financiele compensatie komt die PSV voldoende vindt. Tot die tijd mag hij niet spelen voor Sporting.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » di jul 03, 2012 9:36 am

Rechtzaak die PSV gaat verliezen hoor. Geen geld voor PSV.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Demosthenes » di jul 03, 2012 11:42 am

Rishi schreef:Het wordt helemaal prachtig als ze Maher kopen en Toivonen niét slijten.
Dat is alleen financieel een "probleem" en dan is er altijd nog de Eindhovense belastingbetaler.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2012-2013

Bericht door Lionel » wo jul 04, 2012 4:30 am

Nou ik denk dat het dan ook rellen wordt.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie