FC Utrecht

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: FC Utrecht

Bericht door Jinne » do aug 01, 2019 10:31 pm

9e keer op rij lees ik dat de playoff winnaar de 1e kwalificatie al niet door komt. Paar keer door een lastige loting maar vaker toch door een gebrek aan kwaliteit. Als ik team van Utrecht zie dan loopt er ook weinig kwaliteit nu.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Gezond verstand » vr aug 02, 2019 12:04 pm

Jinne schreef: Als ik team van Utrecht zie dan loopt er ook weinig kwaliteit nu.
En dan spelen ze mee voor de 3de plek in Nederland. Dat zegt toch veel over de eredivisie.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door mattie » vr aug 02, 2019 1:43 pm

pff zielepoten daar in die Domstad.. zolang ze maar van Ajax winnen toch.. Dan is hun jaar weer goed.. :hypocrite.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » vr aug 02, 2019 3:42 pm

Jinne schreef:9e keer op rij lees ik dat de playoff winnaar de 1e kwalificatie al niet door komt. Paar keer door een lastige loting maar vaker toch door een gebrek aan kwaliteit. Als ik team van Utrecht zie dan loopt er ook weinig kwaliteit nu.
Dit zegt toch ook het nodige over de waarde van die hele playoffs. Geef die plek gewoon aan de club die daar op basis van de ranglijst na 34 wedstrijden recht op heeft. Deze hele heisa met slecht gevulde stadions doet een beetje knullig aan als het resultaat ieder jaar zo is.

Opvallend trouwens dat die Jensen daar nog steeds onder de lat staat. Vorig seizoen was dat ook al een drama. Is er dan echt nergens meer een degelijke keeper te vinden?
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Dubbel » wo aug 28, 2019 5:20 pm

Venema naar Almere omdat hij bij FCU te weinig speeltijd krijgt. Toch een aardige spits. En straks blesseert de huidige vaste keuze zich en zit Utrecht zonder doelpuntenmaker. Soms lijkt het wel of het in de voetballerij verboden is om verder dan twee wedstrijden vooruit te kijken.

https://www.telegraaf.nl/sport/97127502 ... re-city-fc

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » do aug 29, 2019 12:10 pm

Spelers hebben ook iets te zeggen. Sommigen zitten liever niet het hele jaar de bank warm te houden voor het geval dat.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Cruijff » zo nov 10, 2019 4:24 pm

Utrechters begrijpen de VAR niet:

https://m.youtube.com/watch?v=hTr4T_cM6RQ

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door 999 » do jan 23, 2020 5:37 pm

FC Utrecht kan dit seizoen niet meer
beschikken over captain Willem Janssen.
De 33-jarige verdediger heeft een zware
knieblessure opgelopen in het midweekse
bekerduel met FC Eindhoven.

Hoewel nog geen exacte diagnose gesteld
is,gaat de club uit van een langdurige
afwezigheid van Janssen,die al vaker
met zware knieblessures kampte.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door mattie » zo feb 02, 2020 4:46 pm

En vandaag gelijk spelen bij VVV, maar volgende week dan komt alles goed...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door mattie » zo mar 01, 2020 2:09 pm

En jawel ook vandaag verliezen bij RKC.. Wat een zielig hoopje daar in Utreg... :1evil.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Cruijff » do mei 28, 2020 12:38 pm

FC Utrecht wil de bekerfinale op het eiland Bonaire gaan spelen.

Dat in Belgie de finale WEL doorgaat zal ze ongetwijfeld triggeren!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » do mei 28, 2020 2:48 pm

Als we dat echt zouden gaan doen dan zijn we met de hele voetbalwereld toch wel echt ver weg van de realiteit he? Even met z'n allen op en neer naar Bonaire om daar een potje zonder publiek te spelen.

Ik snap best dat ze graag om die prijs willen spelen maar wacht dan gewoon even af tot duidelijk is wanneer dat in NL kan. Dat Europese ticket moeten ze gewoon vergeten. Volgend seizoen geen confrontatie met Differdange.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: FC Utrecht

Bericht door Wouter » vr jul 03, 2020 12:40 pm

Robben is misschien wel een trendsetter:
https://nos.nl/artikel/2339420-fc-utrec ... j-hem.html

Nog even en Theo Janssen gaat ook weer trainen. :excited.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Jöhnk » vr jul 03, 2020 1:45 pm

Zelfoverschatting. Sneijder is een jaar wereldtop geweest (tien jaar geleden), Robben tien jaar (een jaar geleden). Een wereld van verschil. Sowieso - Robben is veel fitter. Ondanks zijn blessuregevoeligheid.

Nee, dit wordt niks. Verder vraag ik me af welke drive er is als de enige reden voor een comeback is dat supporters het vragen/dat Robben het ook doet.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: FC Utrecht

Bericht door WP_Legend » vr jul 03, 2020 2:06 pm

Hahaha Sneijder.... mijn god die is 20 kilo te dik... alhoewel ik het wel leuk vind hoor om die oudjes hier te zien... Raffie in de KKD?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: FC Utrecht

Bericht door raymon » vr jul 03, 2020 6:12 pm

Wouter schreef:Robben is misschien wel een trendsetter:
https://nos.nl/artikel/2339420-fc-utrec ... j-hem.html

Nog even en Theo Janssen gaat ook weer trainen. :excited.gif:
Sjaak Swart haalt z’n kicksen ook uit het vet volgens Twitter :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Iniesta » vr jul 03, 2020 6:20 pm

Swart is fitter dan sneijder

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » vr jul 03, 2020 6:42 pm

Volgens mij gaat 't al een tijdje niet zo goed met Wesley.

Klassiek geval van een zwart gat? Al had hij er in de laatste jaren van zijn loopbaan ook al wat moeite mee om er altijd alles voor te doen.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: FC Utrecht

Bericht door Wouter » vr jul 03, 2020 8:22 pm

WP_Legend schreef:
vr jul 03, 2020 2:06 pm
Hahaha Sneijder.... mijn god die is 20 kilo te dik... alhoewel ik het wel leuk vind hoor om die oudjes hier te zien... Raffie in de KKD?
Het niveau van NEC kan hij vast nog wel aan. Maar daar hebben ze waarschijnlijk liever Patrick Pothuizen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door 999 » ma sep 28, 2020 9:52 am

’Als ik ga, geef ik haar knuffel’
Gyrano Kerk is tegen RKC Waalwijk opnieuw heel belangrijk voor FC Utrecht. Op de achtergrond wordt een miljoenenspel gespeeld rond de pijlsnelle aanvaller.

FOTO ANP

Toptransfer lonkt voor Kerk, tot ongerustheid van zijn moeder

UTRECHT De door Leeds United, Cagliari en Hellas Verona begeerde Gyrano Kerk heeft zijn waarde voor FC Utrecht nog maar eens bewezen. In wat mogelijk zijn laatste wedstrijd voor de Utrechters is geweest, maakte de pijlsnelle aanvaller een cruciale goal, waardoor de thuisclub tegen RKC Waalwijk de drie punten pakte (3-1).

Het was geen moment in Kerk opgekomen om met het oog op de steeds dichterbij komende miljoenentransfer niet te spelen tegen RKC. Het gevaar van een blessure, die alles zou verpesten, speelde niet door zijn hoofd. „Ik vind het overdreven om nu niet te gaan spelen. Je houdt toch van voetbal. Dan wil je toch gewoon spelen. Waarom zou ik nu ineens blessuregevoelig zijn?”

Clubs uit Engeland en Italië hebben Kerk in het vizier, maar op voorhand weet hij niet te zeggen welk voetballand het beste bij hem past. „Ik heb er nooit gevoetbald, dus ik weet niet precies hoe het er is. Als het zover komt, ga ik het ervaren.” De aanvaller geeft aan niet nerveus te worden van alle transferperikelen, die tussen nu en 6 oktober middernacht een vervolg moeten krijgen. „We zien wel wat gaat gebeuren. De week is nog lang. Ik blijf rustig. Misschien speel ik vrijdag nog wel mee tegen SC Heerenveen.”

Trainer John van den Brom gaf de aanvaller, die in de 74e minuut FC Utrecht met de 2-1 over het dode punt heen hielp, een groot compliment voor zijn instelling. „Gyrano in deze vorm met zijn kwaliteiten en deze scherpte is een heel belangrijke speler voor ons. Er gebeurt heel veel rond hem. Als je dan toch dit kunt blijven leveren voor de club die je liefhebt, voor de spelersgroep en ook voor jezelf, dan vind ik dat heel mooi.”

Van den Brom snapt wel dat clubs Kerk in het vizier hebben. „Gy is een interessante jongen voor veel ploegen en ik zie hem wel een volgende stap maken. Laat ik vooropstellen dat ik niet hoop dat hij gaat, maar het kan wel zomaar gebeuren.”

Ploeggenoot Urby Emanuelson, die zelf jarenlang in Italië voetbalde, verwacht dat Kerk snel een klapper gaat maken. „Ik ben veel met Gyrano in gesprek. Dit is een belangrijke fase in zijn carrière. Ik denk dat hij klaar is voor een volgende stap. Dat zou voor FC Utrecht vervelend zijn, maar ik denk dat Gyrano niet meer te houden is”, aldus de ex-international, die zonder contract is en daarom tegen RKC in de slotfase als amateur in het veld kwam.

FC Utrecht wil Emanuelson een langjarig contract geven, waardoor hij ook na zijn actieve carrière als assistent- of jeugdtrainer aan de club verbonden blijft en de eerste periode als bonusspeler inzetbaar blijft. Dat is wel tegen andere financiële voorwaarden dan de routinier gewend was. „Ik houd alle opties nog even open. Je weet nooit wat er op je pad komt. Misschien dat er een club komt, die denkt ’hé, die is nog vrij’. Maar we hebben de intentie uitgesproken om door te gaan en daarom speel ik nu als amateur.”

De waarderende woorden van Van den Brom en Emanuelson laten Kerk niet onberoerd. „Dat is het mooiste compliment dat je kunt krijgen. Ze willen me niet kwijt, maar beseffen ook dat ik heel erg ben gegroeid. Dat geeft me wel een goed gevoel”, aldus Kerk, die zich in het verleden wel eens heeft laten ontvallen dat zijn moeder een buitenlands avontuur van haar zoon helemaal niet ziet zitten. „De dingen die ze leest, vindt ze niet heel prettig. Maar het hoort erbij. Als ik ga, dan geef ik haar een heel goede knuffel.”

FC Utrecht - RKC Waalwijk 3-1. (1-0). 40. Mahi 1-0, 59. Damascan 1-1, 74. Kerk 2-1, 85. Van de Streek 3-1. Scheidsrechter: Mulder. Toeschouwers: 4944.
De T.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: FC Utrecht

Bericht door GangstaRiB » do nov 05, 2020 3:01 pm

Van den Brom per direct weg naar RC Genk. Zit (dus) naar alle waarschijnlijkheid niet op de bank wanneer Utrecht dit weekend tegen Ajax speelt.

Rare timing, maar ik weet niet hoelang VD Brom nog had gezien de resultaten dit jaar.....

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door 999 » za nov 07, 2020 11:41 am

’Dit is wel heel apart’
FC Utrecht-spelers verbaasd over vertrek Van den Brom vlak voor kraker tegen Ajax

UTRECHT Willem Janssen (34) en Mark van der Maarel (31) lopen al lange tijd mee in het voetbal, maar het plotselinge vertrek van hoofdtrainer John van den Brom heeft ook hen verbaasd. Ondanks de ambitieuze plannen van FC Utrecht besloot de trainer drie dagen voor het duel met Ajax toe te happen, toen RC Genk zich meldde. „Meestal zie je zo’n trainerswissel wel aankomen, maar deze komt helemaal uit het niets. Dit is wel heel apart”, aldus Janssen.

En zo bleef de parkeerplaats bij het bordje hoofdtrainer leeg vrijdagochtend op trainingscomplex Zoudenbalch en stonden René Hake en Rick Kruys op het veld om de ploeg zo goed mogelijk voor te bereiden op de wedstrijd tegen Ajax van zondag. Normaal gesproken is dat de wedstrijd van het jaar voor FC Utrecht, maar nu kwam die slechts zijdelings ter sprake, omdat vooral de onverwachte move van Van den Brom, die tot medio 2023 heeft getekend bij RC Genk en Dennis Haar als assistent meeneemt, iedereen bezighield. „Het is een gekke situatie en niet iets waar je in voorbereiding op zo’n wedstrijd mee bezig wil zijn”, besefte Van der Maarel.

Op hun vrije dag zagen de spelers van FC Utrecht het seizoen een vreemde wending nemen. „Ik had op de nieuwssites wel iets zien staan over belangstelling van RC Genk in de trainer, maar ik dacht eerst dat het een gerucht was”, aldus Janssen. „Toen ik het berichtje las, dacht ik: ’Allemaal leuk en aardig, maar hij heeft gewoon een contract.’ Maar een uur later ontplofte de groepsapp, omdat er al heel snel een akkoord was bereikt tussen de clubs. Daar stond ik wel van te kijken.”

Van der Maarel speelt al sinds 2009 voor de hoofdmacht van FC Utrecht. „Er zijn er al een hoop trainers voorbij gekomen en ik blijf zitten. Je ziet steeds meer passanten. Mensen zijn snel ontevreden en gaan kijken naar iets anders. Er zijn ook veel uitdagingen voorhanden. Je ziet maar hoe het nu loopt met de trainer”, aldus de rechtsachter, die het een tegenvaller vindt voor de ambities van de club. „Het is vervelend voor het proces waar we mee bezig zijn bij FC Utrecht. We zijn anderhalf jaar geleden ergens mee gestart en het is zonde dat we dat geen vervolg kunnen geven. Maar we moeten ook gewoon weer door.”

Terwijl Van den Brom in gesprek ging met RC Genk, was René Hake op zijn vrije dag wat aan het klussen rond zijn huis in het Drentse Erica. „Ik was buiten aan het klooien, het tuinhuisje aan het opknappen. De telefoon had ik binnen laten liggen. Op een gegeven moment kwam mijn vrouw naar buiten, die me zei dat ik misschien eens naar mijn telefoon moest kijken, omdat dat ding wel erg veel piepte. Toen had ik dus een paar gemiste oproepen van Jordy Zuidam (technisch directeur FC Utrecht, red.).”

De oud-hoofdtrainer van FC Twente en SC Cambuur, sinds vorig seizoen de trainer van Jong FC Utrecht, twijfelde geen moment toen Zuidam hem vroeg om samen met Rick Kruys de coaching van het eerste elftal op zich te nemen. Als het aan Hake ligt, staat hij niet slechts voor een paar dagen, maar gedurende een langere periode voor de groep. „Ik heb die ambitie en die heb ik ook uitgesproken in gesprek met Jordy. Ik begrijp goed dat de club niet zomaar in een dag een keuze voor mij voor een langere periode wil maken. Ze zouden ook een andere keuze kunnen maken. Maar ik ben beschikbaar om het langer te doen.”

Het is een reële optie voor de clubleiding om het duo Hake-Kruys langer aan het roer te zetten. Sowieso om rust te creëren rond het eerste en tijd te winnen, zodat alle opties voor de opvolging op een rijtje kunnen worden gezet. Als het in die periode prestatief goed zou verlopen, zou de samenwerking verlengd kunnen worden.

Het vizier is in eerste instantie gericht op het duel met Ajax, waarbij Hake een oude bekende treft: Ajax-trainer Erik ten Hag. „We hebben jaren samengewerkt bij FC Twente en nog een seizoen lang samen de Onder 19 gedaan. Het is een mooie wedstrijd om te coachen. Hier in Utrecht en omgeving wordt het gezien als de wedstrijd van het jaar. We hebben twee dagen de tijd om de ploeg daar zo optimaal mogelijk op voor te bereiden.”

’FC Utrecht heeft moeite met het ambitieniveau’
Foeke Booy (r.) en John van Loen met de Amstel Cup in 2004.

UTRECHT Het plotselinge vertrek van John van den Brom als trainer van FC Utrecht kan niet los worden gezien van de onrealistische doelstelling die de club afgelopen zomer lanceerde, denken clubprominenten.

„Ik was bij de viering van het vijftigjarig bestaan, toen Frans van Seumeren in één keer riep dat FC Utrecht de topdrie wilde aanvallen. Daarmee is de boel natuurlijk wel op tilt geslagen”, aldus Frans Adelaar, oud-trainer en oud-speler van FC Utrecht. „Het deed mij denken aan het challenger-verhaal uit de tijd van Hans Herremans, dat Hans van Breukelen als technisch directeur mocht verkopen. Dat je zoiets intern bespreekt, is nog tot daaraan toe, maar waarom zou je het naar buiten gooien? Er is geen enkele noodzaak om dat te doen. En laten we eerlijk zijn: als FC Utrecht vierde of vijfde wordt, hebben ze het geweldig gedaan.”

John van Loen, ex-speler en voormalig assistent-trainer, heeft zich verbaasd over de stap van Van den Brom. „Hij is zo snel weg. Het lijkt wel een beetje op Van Hanegem die door het gat in het hek kroop. In één keer is alles in een stroomversnelling gekomen. Dan ga je toch denken dat er iets is gebeurd of dat hij het gevoel had dat hij niet meer uit de groep kon halen dan hij deed. Anders ga je toch niet zomaar weg bij een club als FC Utrecht? Je kunt moeilijk zeggen dat het iets is wat je echt niet kunt laten lopen, als een club als Genk voorbijkomt.”

Ook Foeke Booy, oud-speler en oud-trainer van FC Utrecht, vraagt zich af waarom Van den Brom de deur achter zich heeft dichtgetrokken in de Galgenwaard „Ik vind het wel een vreemde gang van zaken, deze move op dit moment. Als je een traject in hebt gezet met elkaar dan is het apart als degene met wie je als club de selectie hebt samengesteld zo vroeg in het seizoen vertrekt. Maar ik zie ook dat FC Utrecht er niet voor is gaan liggen, terwijl Van den Brom toch de droomkandidaat was van Frans van Seumeren.”

Ook Booy, tweevoudig bekerwinnaar met FC Utrecht, denkt dat de doelstelling om de topdrie uit te dagen een rol heeft gespeeld bij het onverwachte vertrek van Van den Brom. „FC Utrecht heeft een ambitieniveau uitgesproken en daar heeft de club het gewoon heel lastig mee. Misschien speelt dat wel een rol. Het is niet zo moeilijk om te zeggen dat je de topdrie wil aanvallen. Het is lastiger om de voorwaarden te creëren, waardoor dat een realistisch doel wordt. Ik vind dat FC Utrecht daar niet de groep voor heeft. Als je dan punten laat liggen tegen clubs als VVV en Heracles, dan wordt het een moeilijk verhaal.”
De T.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Marillion » wo dec 16, 2020 11:54 am

Hier heb ik wel zin in:
Sneijder bereid om met Van Bommel aan de slag te gaan bij FC Utrecht

Wesley Sneijder ziet het wel zitten om als assistent-coach van Mark van Bommel aan de slag te gaan bij FC Utrecht. De recordinternational van Oranje wordt samen met de oud-trainer van PSV al een tijdje in verband gebracht met de club uit zijn geboortestad. "Ik ken Mark al zowat de helft van mijn leven. En ik heb altijd fantastisch met hem samengewerkt. Laat ik het zo zeggen: als ze ons vanuit Utrecht benaderen, sta ik er in elk geval positief in", zegt Sneijder woensdag tegen de NOS. "Utrecht mag me altijd bellen. Een mooie club, met veel ambitie. En het blijft mijn stad. Maar ik weet ook hoe ik ben. Als ik me ergens bij aansluit, dan wil ik wel iets te zeggen hebben. Ik moet niet het gevoel hebben dat ik het vijfde wiel aan de wagen ben."

FC Utrecht wordt voorlopig geleid door René Hake, die werd doorgeschoven vanuit de beloftenploeg na het vertrek van John van den Brom naar KRC Genk in november. "Iedereen is happy dat hij weg is", stelt Sneijder. "Maar ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat de huidige oplossing ook niet ideaal is." De 36-jarige Sneijder staat aan het begin van zijn trainersloopbaan en begint in april aan een verkorte trainerscursus van twee jaar bij de KNVB. Van Bommel (43) zit zonder club sinds hij een jaar geleden ontslagen werd bij PSV. Eerder dit jaar werd Sneijder al gelinkt aan een terugkeer als profvoetballer bij FC Utrecht, maar in augustus werd bekend dat een rentree van de oud-speler van onder meer Ajax, Real Madrid, Internazionale en Galatasaray er niet in zit.

Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Duke » wo dec 16, 2020 12:44 pm

"Iedereen is happy dat hij weg is"

Dat is een bijzondere opmerking, nog los van de vraag waarop hij dit baseert.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: FC Utrecht

Bericht door Jinne » wo dec 16, 2020 12:51 pm

John vd Brom is geen topper, dus ik begrijp het wel. Maar Wesley wil zelf wel al te graag. Kennelijk zit niemand op hem te wachten. Bel me! Bel me!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie