FC Utrecht

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Lionel » wo aug 30, 2023 7:27 pm

Frank schreef:
wo aug 30, 2023 1:24 pm
Stond een column van Sjoerd Mossou over Utrecht en Van Summeren op de site van het AD waarin stond dat het hem sinds hij eigenaar is geworden al 'zo'n miljoentje of 50' heeft gekost.

Geen idee of dit klopt, blijft natuurlijk een column.
En wat zou het hem indirect hebben opgeleverd?
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Mano » zo sep 03, 2023 12:24 pm

Wat een slechte bende is dit zeg.
Of spelen alleen scherp tegen Ajax
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 18963
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » zo sep 03, 2023 12:32 pm

Lionel schreef:
wo aug 30, 2023 7:27 pm
Frank schreef:
wo aug 30, 2023 1:24 pm
Stond een column van Sjoerd Mossou over Utrecht en Van Summeren op de site van het AD waarin stond dat het hem sinds hij eigenaar is geworden al 'zo'n miljoentje of 50' heeft gekost.

Geen idee of dit klopt, blijft natuurlijk een column.
En wat zou het hem indirect hebben opgeleverd?
Aandacht.

columbus
Berichten: 5422
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door columbus » zo sep 03, 2023 12:36 pm

Mano schreef:
zo sep 03, 2023 12:24 pm
Wat een slechte bende is dit zeg.
Of spelen alleen scherp tegen Ajax
Dat sowieso, tegen Ajax staat het schuim op de mond. Maar het is nu wel heel heel erg slecht, heb het Rob Penders effect nog niet gezien :) Er klopt bij Utrecht helemaal niets. Feijenoord krijgt echt zeeen van ruimte, straffen het wel goed af overigens. Die nieuwe Kroaat is wel een goede speler, al krijgt ook hij zoveel ruimte. Nog moeilijk in te schatten hoe goed Feijenoord nu werkelijk is

Yopii
Berichten: 18963
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » zo sep 03, 2023 12:50 pm

Mano schreef:
zo sep 03, 2023 12:24 pm
Wat een slechte bende is dit zeg.
Of spelen alleen scherp tegen Ajax
De resultaten tot nu toe vallen tegen. :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Lionel » zo sep 03, 2023 1:00 pm

Die gasten doen niet aan verdedigen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18963
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » do mei 30, 2024 9:03 am

FC Utrecht kraakt gemeente: 'Ik voel me vreselijk in de steek gelaten'

FC Utrecht heeft naar aanleiding van de rellen tijdens en rondom de play-offwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-2) al dertig stadionverboden uitgedeeld. Grootaandeelhouder Frans van Seumeren en algemeen directeur Thijs van Es balen van de 'collectieve' straf die de club gekregen heeft. Zo moet Utrecht de eerste thuiswedstrijd van komend Eredivisie-seizoen zonder publiek spelen.

Vorige week liep het volledig uit de hand in en rondom De Galgenwaard. Utrecht heeft dertig stadionverboden uitgedeeld en de club benadrukt dat dit aantal verder zal toenemen, omdat er meer relschoppers in beeld zijn. Dat de hele club gestraft wordt voor het gedrag van de relschoppers, stoort Van Es. "Zoals eerder aangegeven heeft FC Utrecht begrip voor het feit dat er naar aanleiding van de ongeregeldheden, wordt nagedacht over maatregelen. Maar deze straf raakt het collectief en niet de bewuste vandalen", zegt hij op de clubsite.

"Het collectief wordt nu gestraft voor het gedrag van individuen. Dat staat haaks op waar wij, en met ons het volledige betaalde voetbal als sector, voor staan." Van Es krijgt bijval van Van Seumeren. "Ik ben hier goed ziek van. Wat er in en rondom het stadion is gebeurd vind ik een regelrechte schande! Dat zijn geen supporters maar vandalen. Ook ben ik niet te spreken over de genomen maatregelen. Die zijn buitenproportioneel. Ik voel me vreselijk in de steek gelaten door de gemeente en burgemeester."

Ondertussen zet Utrecht samen met de politie in op het identificeren en straffen van de relschoppers. "De vele videobeelden die zijn gemaakt komen daarbij buitengewoon goed van pas. We hebben goed in beeld wie er zich buiten het stadion, maar ook op de thuistribunes en het uitvak hebben misdragen."
Natuurlijk zijn het wel supporters, maar ook supporters kunnen op normvakantie gaan.

Wordt tijd dat we het gedrag benoemen en niet de herkomst van mensen.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13414
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: FC Utrecht

Bericht door Nihad » do mei 30, 2024 9:17 am

Yopii schreef:
do mei 30, 2024 9:03 am
FC Utrecht kraakt gemeente: 'Ik voel me vreselijk in de steek gelaten'

FC Utrecht heeft naar aanleiding van de rellen tijdens en rondom de play-offwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-2) al dertig stadionverboden uitgedeeld. Grootaandeelhouder Frans van Seumeren en algemeen directeur Thijs van Es balen van de 'collectieve' straf die de club gekregen heeft. Zo moet Utrecht de eerste thuiswedstrijd van komend Eredivisie-seizoen zonder publiek spelen.

Vorige week liep het volledig uit de hand in en rondom De Galgenwaard. Utrecht heeft dertig stadionverboden uitgedeeld en de club benadrukt dat dit aantal verder zal toenemen, omdat er meer relschoppers in beeld zijn. Dat de hele club gestraft wordt voor het gedrag van de relschoppers, stoort Van Es. "Zoals eerder aangegeven heeft FC Utrecht begrip voor het feit dat er naar aanleiding van de ongeregeldheden, wordt nagedacht over maatregelen. Maar deze straf raakt het collectief en niet de bewuste vandalen", zegt hij op de clubsite.

"Het collectief wordt nu gestraft voor het gedrag van individuen. Dat staat haaks op waar wij, en met ons het volledige betaalde voetbal als sector, voor staan." Van Es krijgt bijval van Van Seumeren. "Ik ben hier goed ziek van. Wat er in en rondom het stadion is gebeurd vind ik een regelrechte schande! Dat zijn geen supporters maar vandalen. Ook ben ik niet te spreken over de genomen maatregelen. Die zijn buitenproportioneel. Ik voel me vreselijk in de steek gelaten door de gemeente en burgemeester."

Ondertussen zet Utrecht samen met de politie in op het identificeren en straffen van de relschoppers. "De vele videobeelden die zijn gemaakt komen daarbij buitengewoon goed van pas. We hebben goed in beeld wie er zich buiten het stadion, maar ook op de thuistribunes en het uitvak hebben misdragen."
Natuurlijk zijn het wel supporters, maar ook supporters kunnen op normvakantie gaan.

Wordt tijd dat we het gedrag benoemen en niet de herkomst van mensen.
Ik verwacht nu een boze Tweet van Wilders. Oh, wacht, het waren geen Marokkanen. :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Yopii
Berichten: 18963
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » do mei 30, 2024 9:18 am

Intifa in de Galgenwaard. :hypocrite.gif:

Plaats reactie