FC Utrecht

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Javiskamp » ma jan 07, 2019 9:44 pm

Het is definitief: Riechedly Bazoer keert terug in de Eredivisie. FC Utrecht en VfL Wolfsburg hebben de huurtransfer maandagavond rondgemaakt. Bazoer blijft tot het einde van het seizoen in de Domstad.

"Riechedly wil in deze fase van zijn carrière investeren in zichzelf", vertelt Directeur Voetbalzaken Jordy Zuidam op de clubsite van Utrecht. "Hoewel hij ruim dertig jeugdinterlands speelde, uit is gekomen voor het Nederlands elftal, tientallen partijen speelde in de Eredivisie, 1. Bundesliga en in Portugal plus ervaring opdeed in de Champions League en Europa League, is hij nog altijd maar 22 jaar."

Utrecht prijst zich gelukkig met de komst van Bazoer. "Iedereen kent zijn potentie en hij is erop gebrand om die bij FC Utrecht weer te laten zien in zijn eigen stad. Riechedly is een klasbak en we zijn er trots op dat we hem per direct aan onze selectie hebben toegevoegd. De kern wordt door de komst van Riechedly zowel kwalitatief als kwantitatief sterker en nog veelzijdiger."

Utrecht heeft geen optie tot koop op Bazoer. De middenvelder sluit dinsdag aan op het trainingskamp in het Spaanse La Manga.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FC Utrecht

Bericht door Sandro » ma jan 07, 2019 10:07 pm

Leuk. Ben benieuwd.

Persoonlijk zou hij zich flink achter zijn oren moeten krabben hoe het zover heeft kunnen komen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mano
Berichten: 15117
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Mano » di jan 08, 2019 10:47 am

Dan heb je toch onderweg een paar verkeerde beslissingen genomen.
Van een talent en Oranje speler naar verhuurd worden aan Utrecht.


Had PSV het toch goed gezien, niet het juiste karakter.
Misschien is hij inmiddels wijzer geworden :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Thijs » di jan 08, 2019 12:17 pm

Aangezien ze 'm bij Porto een week geleden nog uitkotsten, vraag ik het me af.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Cruijff » di jan 08, 2019 12:21 pm

Mano schreef: Misschien is hij inmiddels wijzer geworden :confused.gif:
Thijs schreef:Aangezien ze 'm bij Porto een week geleden nog uitkotsten, vraag ik het me af.
Tja.
Soms wordt iemand geprezen als hij dichtbij zijn familie blijft.

De broer van Bazoer is de zaakwaarnemer van Bazoer en ik begreep dat die broer bijna 4 miljoen mee heeft verdiend aan de transfers die hij tot nu toe heeft gemaakt. Dan is dus wel duidelijk waar het hen vooral om gaat.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jan 08, 2019 1:03 pm

Ik sluit niet uit dat Dick Advocaat hem wel aan het voetballen krijgt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Cruijff » di jan 08, 2019 1:12 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik sluit niet uit dat Dick Advocaat hem wel aan het voetballen krijgt.
dat zou kunnen
maar dat zegt vooral veel over de voetballerij

die goedkope retoriek van 'als een echte teamspeler ga je nu de mouwen opstropen' en 'je krijgt nu nog 1 keer de kans om jezelf te laten zien' gaat er bij veel jongens wel in.

Yopii
Berichten: 17871
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Yopii » di jan 08, 2019 1:30 pm

Mano schreef: Had PSV het toch goed gezien, niet het juiste karakter.
PSV had hem dolgraag gehouden...

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Javiskamp » wo jan 09, 2019 6:15 am

Bazoer is terug in 'zijn stad': 'Mooie club en een goed team, dus waarom niet?'
Gepubliceerd: Dinsdag 8 januari 2019 om 23:35
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Riechedly Bazoer vindt het mooi dat hij terug is in de stad waar hij geboren en getogen is. De verdedigende middenvelder, die op huurbasis actief zal zijn bij de Domstedelingen, liet zijn afkomst meespelen in zijn beslissing om voor Utrecht te kiezen.

De ouders en de zusjes van Bazoer wonen nog steeds in de Domstad. "Ik ben hier geboren en getogen, Utrecht is echt mijn stad", zegt de 21-jarige middenvelder in gesprek met FOX Sports. "Mooi om familie weer dicht in de buurt te hebben. Utrecht is natuurlijk ook een mooie club met een goed team, dus ik dacht: waarom niet."

Bazoer voelt zich door zijn afkomst en het welkom van zijn ploeggenoten meteen thuis bij FC Utrecht. "Ik heb een paar teams gehad, dus ik weet wel hoe het gaat. Ik ken natuurlijk ook een paar spelers, dus dat maakt het wat makkelijker. Ik ben goed opgevangen."

"We staan nu vierde", analyseert Bazoer de kansen van Utrecht in het restant van dit seizoen. "Dat is gewoon een goede positie. Ik denk dat we niet te snel vooruit moeten kijken, maar we kunnen zeker nog meedraaien in de top."

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Javiskamp » wo jan 09, 2019 6:16 am

Bazoer is terug in 'zijn stad': 'Mooie club en een goed team, dus waarom niet?'
Gepubliceerd: Dinsdag 8 januari 2019 om 23:35
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Riechedly Bazoer vindt het mooi dat hij terug is in de stad waar hij geboren en getogen is. De verdedigende middenvelder, die op huurbasis actief zal zijn bij de Domstedelingen, liet zijn afkomst meespelen in zijn beslissing om voor Utrecht te kiezen.

De ouders en de zusjes van Bazoer wonen nog steeds in de Domstad. "Ik ben hier geboren en getogen, Utrecht is echt mijn stad", zegt de 21-jarige middenvelder in gesprek met FOX Sports. "Mooi om familie weer dicht in de buurt te hebben. Utrecht is natuurlijk ook een mooie club met een goed team, dus ik dacht: waarom niet."

Bazoer voelt zich door zijn afkomst en het welkom van zijn ploeggenoten meteen thuis bij FC Utrecht. "Ik heb een paar teams gehad, dus ik weet wel hoe het gaat. Ik ken natuurlijk ook een paar spelers, dus dat maakt het wat makkelijker. Ik ben goed opgevangen."

"We staan nu vierde", analyseert Bazoer de kansen van Utrecht in het restant van dit seizoen. "Dat is gewoon een goede positie. Ik denk dat we niet te snel vooruit moeten kijken, maar we kunnen zeker nog meedraaien in de top."

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Gezond verstand » wo jan 09, 2019 9:13 am

Hij zei ook dat hij een box to box speler is, knul ziet dus nog steeds niet in dat hij eigenlijk een verdediger of verdedigende middenvelder is. En zolang dat besef niet komt, tja, dan zal hij dit niveau nooit ontstijgen
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mano
Berichten: 15117
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Mano » do jan 10, 2019 9:05 am

Yopii schreef:
Mano schreef: Had PSV het toch goed gezien, niet het juiste karakter.
PSV had hem dolgraag gehouden...

klopt maar PSV zag in hem een VM en hij zelf zag/wilde CM/AM en daar liep het stuk. Dat snap ik. Als talent mag je voorkeur hebben maar als iedereen voelt en ziet dat je beter bent op een andere plek, moet je misschien luisteren? :confused.gif:
Bij Ajax heeft hij die kans wel gekregen en ook daar was hij beter op 6.
Neem masraoui als voorbeeld. Middenvelder ging het niet worden en als back speelt hij en wordt geroemd.

Bazoer heeft een karakter-ding, net zoals die Zivkovic.
vraag maar aan het personeel in het clubhuis van Ajax. Noem deze 2 namen en ze beginnen gelijk te kokhalsen.
schijnen hele nare arrogante mannetjes te zijn geweest.

hoop voor hemzelf dat hij inmiddels wakker is geworden. Zet er niet veel geld op in.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door mattie » zo feb 10, 2019 7:08 pm

Volgens mij zit dat stadion maar 1* pj vol... Als Ajax komt..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Cruijff » zo feb 10, 2019 7:51 pm

mattie schreef:Volgens mij zit dat stadion maar 1* pj vol... Als Ajax komt..
Het was inderdaad niet uitverkocht, maar vond het nog meevallen. Ik had voor een kennis 3 etickets voor FC Utrecht - PSV besteld, ik rekende ze eergister af en het leek alsof op de lange zijde vrijwel de hele plattegrond nog beschikbaar was. Maar op tv leek het een stuk voller te zitten dan ik had verwacht.

Publiek en spelers ook erg fanatiek en diverse keren woedend tijdens de wedstrijd - dat laatste vooral ook met de arbitrale keuzes, vooral die grensrechter op televisie aan de rechterkant zat bijna elke keer mis -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: FC Utrecht

Bericht door InnerHarbour » ma jun 03, 2019 10:12 am

Maher volgt van der Brom naar Utrecht volgens VI. Toch opmerkelijk wat er van die jongen terecht gekomen is. Van een talent waar PSV en Ajax maandenlang om vochten en waarvan men voorspelde een grote toekomst in één van de topcompetities tot een contract bij de middenmoot MML.
YNWA

wimpey
Berichten: 51680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door wimpey » ma jun 03, 2019 10:31 am

Ja, dat was een mooie kostenpost voor edsv. :biggthumpup.gif: Miljoenen gekost, transfervrij weg.

Het is off-topic, maar edsv is sowieso niet echt gelukkig met miljoenenaankopen. Romero, Pereiro, Ramselaar, Luckassen, Guti: die zag je zelden of nooit bij edsv afg. seizoen.

Mano
Berichten: 15117
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Mano » do jul 25, 2019 6:05 pm

Kijk Utrecht tegen ZRI (weet niet eens de volledige naam)

Let een beetje op Cerny maar daar mist Ajax niets aan.
Een zwart gat zonder resultaat
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door brigade zuid » do jul 25, 2019 6:11 pm

Ondertussen 0-1 achter tegen een clubje uit Bosnie waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik denk dat ook dit jaar alleen Ajax en Psv voorbij de voorrondes gaan komen.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Gaizka1985 » do jul 25, 2019 6:50 pm

brigade zuid schreef:Ondertussen 0-1 achter tegen een clubje uit Bosnie waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik denk dat ook dit jaar alleen Ajax en Psv voorbij de voorrondes gaan komen.
En toch voetballen er altijd 1 of 2 aardige voetballers in zo'n elftal, die Govedarica kan best aardig voetballen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Jöhnk » do jul 25, 2019 8:37 pm

Dat zijn er dan al twee meer dan bij FC Utrecht. Het Nederlands voetbal stelt weinig voor, hoor.

Zit nu naar AZ te kijken. Guus Til, een groot talent volgens sommigen, heeft ruzie met de bal. Stengs blijft minutenlang op de grond liggen omdat een tegenstander per ongeluk zijn grote teen schampt. Nee, het is niet veel.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door brigade zuid » do jul 25, 2019 9:21 pm

Stengs kan er geen klote meer van lijkt het wel.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Gezond verstand » vr jul 26, 2019 12:01 pm

Stengs is een overschat talent. Ziet er leuk uit, maar mist snelheid.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: FC Utrecht

Bericht door Gezond verstand » vr jul 26, 2019 12:03 pm

Gaizka1985 schreef: die Govedarica kan best aardig voetballen!
Zoon van die Dejan (ex Volendam, RKC, NEC)? Of helemaal geen familie?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: FC Utrecht

Bericht door Alexander » do aug 01, 2019 8:26 pm

Dat Utrecht is echt gênant slecht. Nu in de verlening 2-1 achter na een ketser van de keeper.

Mano
Berichten: 15117
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Utrecht

Bericht door Mano » do aug 01, 2019 8:33 pm

Zo! Hoe slecht kan je zijn. Utrecht laat niets zien in Bosnië

Sta je 2-1 achter ga je de bal nog rond spelen achterin.
Dan wil je ook gewoon niet Europees spelen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie