Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse

Bericht door 999 » di jul 20, 2021 6:00 pm

Of te dik ... :smallgrin.gif:

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » di jul 20, 2021 6:09 pm

Het wordt tijd dat iemand het gerucht de wereld in helpt dat Feyenoord geïnteresseerd is. Dan gaat Ajax Feyenoord misschien wel "aftroeven". :hypocrite.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 20, 2021 7:13 pm

Wouter schreef:
di jul 20, 2021 5:57 pm
Ik ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen met Bazoer en Tannane. Vitesse heeft een bod van Marseille van vier miljoen op Bazoer en een Turks bod van twee miljoen op Tannane afgeslagen. Maar het zijn niet de types die je morrend in je groep wil hebben...
Spors speelt hoog spel maar ik denk dat ze beide voor nog wel een iets hoger bedrag verkocht zullen worden. Ik denk echt niet dat die straks nog bij Vitesse spelen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Vitesse

Bericht door Lionel » di jul 20, 2021 7:34 pm

Tannane zag er fit uit!
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » do jul 22, 2021 7:15 pm

Gboho.

Of zoiets.

Vitesse heeft alleen maar spelers gehaald die ik helemaal niet ken!

Hopelijk allemaal Kashia's, Rashica's, Diarra's, Bony's etc.

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Vitesse

Bericht door T82 » vr jul 23, 2021 8:37 am

Wouter schreef:
do jul 22, 2021 7:15 pm
Gboho.

Of zoiets.

Vitesse heeft alleen maar spelers gehaald die ik helemaal niet ken!

Hopelijk allemaal Kashia's, Rashica's, Diarra's, Bony's etc.
Doen er nog Nederlanders mee?

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » vr jul 23, 2021 5:27 pm

Schubert
Dasa
Doekhi
Rasmussen
Wittek
Domgjoni
Tronstad
Gboho
Manhoef
Frederiksen
Openda

Zoiets zal het wel worden. En als Letsch 5-3-2 wil spelen Cornelisse i.p.v. Manhoef of zo. Maar hij heeft erop gehint dat de speelwijze anders wordt zonder Bazoer en Tannane, dus het zal wel 4-4-2 of 4-3-3 worden.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 02, 2021 2:51 pm

Nou Wouter straks een mooi uittripje tegen Anderlecht als het goed is, ouwe mazzelaar.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » di aug 03, 2021 10:20 am

Eerst maar eens kijken of ze van die Ieren weten te winnen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » do aug 05, 2021 9:01 pm

Wouter schreef:
di aug 03, 2021 10:20 am
Eerst maar eens kijken of ze van die Ieren weten te winnen.
Bijna gelukt. :excited.gif:

Europees voetbal, de gemiddelde Nederlandse club kan er maar beter niet aan beginnen.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » do aug 05, 2021 9:53 pm

Ze hadden bij rust al met 4-0 voor moeten staan. Maar ja, ze hebben net als vorig seizoen weer moeite met kansen benutten. En als hij een keer een goaltje maakt, denkt die achterlijke Openda meteen dat hij een weekje vrij kan nemen. Een onprofessionele bende is het.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » vr aug 06, 2021 9:21 am

Ze zetten dat natuurlijk straks gewoon even recht. Maar toch, als je nog eens een leuk uitje wil naar een Europese uitwedstrijd moet je Dundalk misschien toch overwegen. :smallgrin.gif:

Het is bovendien heilige grond. Ajax versloeg Dundalk in 1987 met 4-0 in de Meer en met 0-2 in de uitwedstrijd. Onder meer door een doelpunt van Hennie Meijer!
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za aug 07, 2021 8:49 am

Ze spelen in Dublin.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 07, 2021 12:35 pm

Wouter schreef:
za aug 07, 2021 8:49 am
Ze spelen in Dublin.
Wanneer gaat je vlucht?
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za aug 07, 2021 4:30 pm

Niet. Ik ben bezig mijn woning te verkopen en er willen inmiddels bijna meer mensen komen kijken dan er in het stadion van Shamrock Rovers kunnen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » do aug 12, 2021 2:56 pm

Wouter schreef:
za aug 07, 2021 4:30 pm
Niet. Ik ben bezig mijn woning te verkopen en er willen inmiddels bijna meer mensen komen kijken dan er in het stadion van Shamrock Rovers kunnen.
Dus die woning krijg je sowieso wel verkocht met zo'n berg kopers, tenzij ze misschien nog kennis maken met je buurman. :biggrin.gif:

Dundalk echter, het zeldzame gevoel van een prachtige Europese uittrip naar Ierland. En dan ga je niet. Vitesse heeft alle support nodig, al mag je blij zijn dat de uitdoelpuntregel niet geldt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » do aug 12, 2021 3:04 pm

Vitessesupporters mogen er niet eens heen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » do aug 12, 2021 4:16 pm

Wouter schreef:
do aug 12, 2021 3:04 pm
Vitessesupporters mogen er niet eens heen.
En daar laat jij je door tegenhouden :aai.gif: . Ik was ooit eens met een prominent Ajaxtalk lid, die officieel niet naar een uitwedstrijd mocht in het buitenland. Desbetreffend lid ging vervolgens met volle overgave in het thuisvak zitten, en genoot voor die actie het volle respect van de omringende fans.

Hier overigens een beschrijving van Thijs wat ik bedoel, beetje mentaliteit hebben voor een Europees uitpotje;

"Vroeger jongen, toen had je Otelul-uit, dát waren pas wedstrijden! Dan ging je in zo'n oude B52-bommenwerper naar een vliegveld in Roemenië, ja, dat Oostblok jongen, dat was me wat. Ceaucescu heerste er toen nog, met ijzeren vuist. Ja, we kwamen op dat vliegveld aan, en toen moesten we op paard en wagen in het holst van de nacht 200 kilometer naar Galati afleggen. Onderweg maakten we de meest doldwaze avonturen mee, wat een tijd jongen, wat een tijd!

En och, in dat stadion, die supporters van Otelul, oef...STIJF van de drugs stonden die gasten. Dat spul kon je toen gewoon in de winkel kopen daar, we kwamen bij het stadion aan en het was rennen voor je leven. En dan had je nog de Securitate, bloedlink waren ze jongen. Als ze merkten dat je uit Nederland kwam was je in de aap gelogeerd. Vermomd als Roemeense accordeonspelers liepen we onopvallend naar het uitvak, gelukkig mochten we naar binnen. En die wedstrijd dan, tsjongejonge. Ik weet niet meer of het nu Sjaak Swart of Lorenzo Ebecilio was, maar in de stromende regen scoorde Ajax in ieder geval de 0-1. We konden het doelpunt niet eens zien, zo'n slecht weer was het! Wat een tijd jongen, wat een tijd.

En die terugweg. Rennen voor ons leven. Een horde Otelullen achter ons aan, met brandende hooivorken. We renden zo hard we konden richting het oosten, staken de grens met Moldavië over en kwamen zo in de Sovjet-Unie terecht. Later werd dat geloof ik de Oekraïne, ik weet het niet meer zo goed. Daar zijn we na veel omzwervingen in Odessa aangekomen en van daaruit hebben we de boot gepakt en zijn we via de Bosporus terug in Amsterdam aangekomen, twee maanden later.

Otelul-uit jongen, dat waren nog eens tijden."
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Vitesse

Bericht door Cruijff » do aug 12, 2021 9:36 pm

Pfffff, als er bij dit soort momenten al een strafschop wordt gegeven. :confused.gif:
Ben benieuwd of Vitesse de laatste 10 minuten door weet te komen zonder een tweede tegentreffer.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Vitesse

Bericht door Trab » do aug 12, 2021 9:55 pm

Cruijff schreef:Pfffff, als er bij dit soort momenten al een strafschop wordt gegeven. :confused.gif:
Ben benieuwd of Vitesse de laatste 10 minuten door weet te komen zonder een tweede tegentreffer.
Twee wereldreddingen vdie keeper


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » do aug 12, 2021 9:58 pm

Trab schreef:
do aug 12, 2021 9:55 pm
Cruijff schreef:Pfffff, als er bij dit soort momenten al een strafschop wordt gegeven. :confused.gif:
Ben benieuwd of Vitesse de laatste 10 minuten door weet te komen zonder een tweede tegentreffer.
Twee wereldreddingen vdie keeper


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ach dat we dit soort zinnen neerzetten bij een tegenstander als Dundalk zegt genoeg, allemaal leuk en aardig verder Vitesse in Europa. Maar overwinteren doen ze toch nooit, terwijl dat clubs als Roda JC, Heerenveen en zelfs NEC met veel minder deelnames wel gelukt is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Vitesse

Bericht door Cruijff » do aug 12, 2021 11:03 pm

Trab schreef:
do aug 12, 2021 9:55 pm
Ben benieuwd of Vitesse de laatste 10 minuten door weet te komen zonder een tweede tegentreffer.
Twee wereldreddingen vdie keeper

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja die moest een paar keer nog flink aan de bak zeg.
Voorkomen dat er een tweede Dundalk treffer viel, maar vraag niet hoe.
Vooral die bal die voorlangs ging, die zo ongeveer gemist werd voor een leeg doel was kolderiek.


Ge copy past uit het Feyenoord topic, dit is trouwens ook wel heel triest:
999 schreef:
wo aug 11, 2021 10:37 am
Ook Aursnes (25) een Noors koopje
Fredrik Aursnes gaat bij Feyenoord met rugnummer 17 spelen.


Feyenoord blijft creatief shoppen op transfermarkt

Joey Veerman van SC Heerenveen was te duur, al werd die ook niet door Ajax en PSV opgehaald. Met een paar Scandinavische scouts struint technisch directeur Frank Arnesen vooral de markt in Noorwegen, Zweden en Denemarken af. Waar de Denen miljoenen durven te vragen voor hun talentvolle spelers, zitten de Noren financieel een paar categorieën lager.

De hele selectie van Molde FK, de club waar Aursnes thuishoorde, is veertien miljoen euro waard. Het transferrecord van de club staat op 7,7 ton en de aanwinst van Feyenoord heeft ook slechts enkele tonnen gekost. Zijn contract liep over een paar maanden af en dus kon Molde FK niet meer zoveel voor hem eisen.
De T.
En daar werd, tijdens het Frank de Boer tijdperk, Ajax dus door uitgeschakeld, door Molde. :aai.gif:

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » vr aug 13, 2021 7:01 pm

Vitesse heeft een beroerde ploeg. Bazoer en vooral Tannane zijn met hun hoofd ergens anders, op het middenveld en voorin is het verder niet veel.

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » vr aug 13, 2021 8:12 pm

Andriy Demchenko schreef:
do aug 12, 2021 2:56 pm
Wouter schreef:
za aug 07, 2021 4:30 pm
Niet. Ik ben bezig mijn woning te verkopen en er willen inmiddels bijna meer mensen komen kijken dan er in het stadion van Shamrock Rovers kunnen.
Dus die woning krijg je sowieso wel verkocht met zo'n berg kopers, tenzij ze misschien nog kennis maken met je buurman. :biggrin.gif:

Dundalk echter, het zeldzame gevoel van een prachtige Europese uittrip naar Ierland. En dan ga je niet. Vitesse heeft alle support nodig, al mag je blij zijn dat de uitdoelpuntregel niet geldt.
Alleen wat je zegt over mijn woning slaat ergens op. Ierland is een land waar het altijd regent, waar mensen een onverstaanbare versie van het Engels spreken en in Dublin heb je nog meer klotewind dan in Den Haag. En dan moet je naar een halve amateurclub waar 1800 man in het stadion kunnen en waarvan je weet dat de kans nog behoorlijk substantieel is dat Vitesse een draak van een wedstrijd gaat spelen en nog gaat verliezen ook.

Dan maar constant ruzie met de vrouw omdat zij vindt dat ik niet goed genoeg poets. Levert wellicht nog een paar duizend euro op.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » vr aug 13, 2021 10:36 pm

Even iets anders. Wie heeft dit jaar het ontwerp van de Vitesse shirts gemaakt?
Nil volentibus arduum

Plaats reactie