Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Vitesse

Bericht door Ramona » za aug 20, 2022 5:30 pm

Ik vind het anders collectief falen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 5:30 pm

Ramona schreef:
za aug 20, 2022 4:52 pm
Straks screenshot bewaren van teletekst! AfbeeldingAfbeelding
Die twitteraccount komt er nog?
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Vitesse

Bericht door Ramona » za aug 20, 2022 5:32 pm

Andriy Demchenko schreef:
Ramona schreef:
za aug 20, 2022 4:52 pm
Straks screenshot bewaren van teletekst! AfbeeldingAfbeelding
Die twitteraccount komt er nog?
Neuj…

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 5:38 pm

GangstaRiB schreef:
za aug 20, 2022 5:27 pm
Hoe kan het dat iedere club nou in die Scherpen tuint?
Dat wij er ooit 5 miljoen voor kregen was de deal van de eeuw.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za aug 20, 2022 6:48 pm

wimpey schreef:
za aug 20, 2022 4:45 pm
Hoe doet Kjell het, Wouter? :hypocrite.gif:

Vintage Overmars.
Ik heb veel slechte Vitesseploegen gezien, maar vaak was er dan nog wel een speler die er bovenuit stak, of zat er wat vechtlust in de ploeg.

Deze ploeg heeft gewoon niks. Geen goede keeper, geen goede verdedigers die er alles aan doen om tegendoelpunten te voorkomen, geen creatieve middenvelders, geen goede spits, geen beleving. En de trainer had eigenlijk ook al lang weg gewild.

Echt, ze zijn gewoon degradatiekandidaat nummer 1.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » za aug 20, 2022 7:16 pm

Stel je niet zo aan man. Helaas zullen ze wel weer ergens in de middenmoot eindigen door zaaddodende potjes tegen GAE e.d. toch over de streep te trekken zoals al jaren het geval is.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za aug 20, 2022 7:18 pm

Nee, dat denk ik niet. Zowel tegen Excelsior als tegen Heerenveen waren ze volkomen kansloos. Het is ook de slechtste selectie die ze in 35 jaar tijd gehad hebben, die stelling durf ik wel aan.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Vitesse

Bericht door elliquido » za aug 20, 2022 8:15 pm

Het ziet er niet best uit inderdaad
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » za aug 20, 2022 9:11 pm

Andriy Demchenko schreef:
za aug 20, 2022 5:38 pm
GangstaRiB schreef:
za aug 20, 2022 5:27 pm
Hoe kan het dat iedere club nou in die Scherpen tuint?
Dat wij er ooit 5 miljoen voor kregen was de deal van de eeuw.
Onvoorstelbaar inderdaad. Is dat nou allemaal zelfoverschatting? Hij is lang, wij maken er wel even een keeper van.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 9:27 pm

Wouter schreef:
za aug 20, 2022 7:18 pm
Nee, dat denk ik niet. Zowel tegen Excelsior als tegen Heerenveen waren ze volkomen kansloos. Het is ook de slechtste selectie die ze in 35 jaar tijd gehad hebben, die stelling durf ik wel aan.
Ik moet zeggen dat ik dit al even zag aankomen, heb er in dit topic voor gewaarschuwd dat als de contracten van je beste spelers aflopen je al diep in de shit komt helemaal als je ook niet veel jeug heb die op doorbreken staat. Tel daar de onzekerheid rond de club bij op.

Bazoer, Doekhi, Tannane, Dasa, Openda, Ghobo, Oroz, Rasmussenweg en dan heten de vervangers Arcas, Ferro, Flamingo, Meulensteen, Sankoh, Scherpen

Gaan we nog voorbij aan het gegeven dat ook Vroegh, Grrrrrrbic, Darfalou, Duenas, Van Moos, Gong, weggingen.

Vitessse heeft inderdaad met afstand de meest matige selectie in 35 jaar.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » za aug 20, 2022 9:36 pm

Is dit rechterrijtje of ben je nog somberder over een heel seizoen gezien?
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 9:41 pm

Marillion schreef:
za aug 20, 2022 9:11 pm
Andriy Demchenko schreef:
za aug 20, 2022 5:38 pm
GangstaRiB schreef:
za aug 20, 2022 5:27 pm
Hoe kan het dat iedere club nou in die Scherpen tuint?
Dat wij er ooit 5 miljoen voor kregen was de deal van de eeuw.
Onvoorstelbaar inderdaad. Is dat nou allemaal zelfoverschatting? Hij is lang, wij maken er wel even een keeper van.
In het evangelie van gezond verstand de beste keeper en onbegrijpelijk dat Pasveer laat staan Stekelenburg de voorkeur zou krijgen. :smallgrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » za aug 20, 2022 9:43 pm

Wouter schreef:
za aug 20, 2022 7:18 pm
Nee, dat denk ik niet. Zowel tegen Excelsior als tegen Heerenveen waren ze volkomen kansloos.
Jij moet toch ook weten dat dat nog niet alles zegt. Vitesse gaat echt niet degraderen, hoe leuk ik dat ook zou vinden.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 9:44 pm

Marillion schreef:
za aug 20, 2022 9:36 pm
Is dit rechterrijtje of ben je nog somberder over een heel seizoen gezien?
Vraag is aan Wouter maar als ik zo vrij mag zijn. Zonder noemenswaardige versterking gaat Vitessenet zo'n ontwikkeling tegemoet als Willem II, van Europees Voetbal naar net niet degraderen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 9:45 pm

Sandro schreef:
za aug 20, 2022 9:43 pm
Wouter schreef:
za aug 20, 2022 7:18 pm
Nee, dat denk ik niet. Zowel tegen Excelsior als tegen Heerenveen waren ze volkomen kansloos.
Jij moet toch ook weten dat dat nog niet alles zegt. Vitesse gaat echt niet degraderen, hoe leuk ik dat ook zou vinden.
Ik denk niet dat je het uit kunt sluiten dit seizoen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za aug 20, 2022 9:48 pm

Er is nog een mogelijkheid om aan een catastrofe te ontsnappen: als die Amerikaan echt de tent nog overneemt en ze snel versterkingen halen.

Anders degraderen ze gewoon en wordt het een faillissement. Deze ploeg is gewoon niet goed genoeg. Er zitten misschien net vier eredivisiewaardige spelers in de selectie.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » za aug 20, 2022 9:52 pm

Andriy Demchenko schreef:
za aug 20, 2022 9:41 pm
Marillion schreef:
za aug 20, 2022 9:11 pm
Andriy Demchenko schreef:
za aug 20, 2022 5:38 pm

Dat wij er ooit 5 miljoen voor kregen was de deal van de eeuw.
Onvoorstelbaar inderdaad. Is dat nou allemaal zelfoverschatting? Hij is lang, wij maken er wel even een keeper van.
In het evangelie van gezond verstand de beste keeper en onbegrijpelijk dat Pasveer laat staan Stekelenburg de voorkeur zou krijgen. :smallgrin.gif:
Het is echt onvoorstelbaar. Je hebt een keepersprobleem en dan haal je iemand die ondanks dat hij nog jong is al diverse clubs heeft gehad en werkelijk overal een slechte indruk heeft gemaakt. Op basis waarvan zou hij nu bij Vitesse ineens wél een goede keeper zijn?

Enige verzachtende omstandigheid is dat het kennelijk erg lastig is om een beetje een normale keeper te vinden. De hele Eredivisie zit vol met prutsers. Ik overweeg iedere zondagavond weer om een paar van die handschoenen aan te schaffen en mezelf aan te melden.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Vitesse

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 20, 2022 9:55 pm

Bij NEC zit een goeie keeper op de bank...
Ajax!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 10:04 pm

Wouter schreef:
za aug 20, 2022 9:48 pm
Er is nog een mogelijkheid om aan een catastrofe te ontsnappen: als die Amerikaan echt de tent nog overneemt en ze snel versterkingen halen.

Anders degraderen ze gewoon en wordt het een faillissement. Deze ploeg is gewoon niet goed genoeg. Er zitten misschien net vier eredivisiewaardige spelers in de selectie.
Vitesse heeft onder de Russen in niet Europese seizoenen vergelijkbare inkomsten als Heracles gehad maar kostenplaatje lag veel hoger. Dusja ws wel duidelijk dat de nieuwe eigenaren zouden snijden.

Het kan natuurlijk dat Vitesse wacht op de allerlaatste koopjes voor het sluiten van de markt. Over de hele is deze selectie ook te smal en onervaren. Je moet er niet aan denken als Frederiksen ofzo een blessure krijgt. Voor iedereen die niet in het degradatiesaga gelooft kijk naar Willem II.

De sterkhouders zijn nu: Wittek, Manhoef, Bero,Trondstad, Frederiksen dat is gewoon te weinig/
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za aug 20, 2022 10:11 pm

Ze hebben gewoon pas geld als de club overgenomen is. Een paar weken geleden stuurden ze een mailtje rond dat die overname bijna gepiept was. Of dat een leugen was om de seizoenkaartenverkoop enigszins op peil proberen te houden weet ik ook niet.

Een jaar geleden mopperden wij op de tribune nog over Baden Frederiksen. Hoe kon Vitesse nou zo'n slechte spits halen? Inmiddels is hij een van de beste spelers. Helaas niet doordat hij zo veel beter is geworden. Vitesse is erin geslaagd om twee jaar lang alleen maar miskopen te doen. En nu hebben ze vier keepers van wie geen enkele eredivisiewaardig is. En de enige Portugees die niet kan verdedigen. Ook knap.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » za aug 20, 2022 10:30 pm

Wouter schreef:
za aug 20, 2022 10:11 pm
Ze hebben gewoon pas geld als de club overgenomen is. Een paar weken geleden stuurden ze een mailtje rond dat die overname bijna gepiept was. Of dat een leugen was om de seizoenkaartenverkoop enigszins op peil proberen te houden weet ik ook niet.

Een jaar geleden mopperden wij op de tribune nog over Baden Frederiksen. Hoe kon Vitesse nou zo'n slechte spits halen? Inmiddels is hij een van de beste spelers. Helaas niet doordat hij zo veel beter is geworden. Vitesse is erin geslaagd om twee jaar lang alleen maar miskopen te doen. En nu hebben ze vier keepers van wie geen enkele eredivisiewaardig is. En de enige Portugees die niet kan verdedigen. Ook knap.
Ferro was natuurlijk wel een vage transfer.Maar vreemder vond ik de transfer van Vroegh naar RKC, waarom hem laten gaan?

Frederiksen versus Grrrrbic hoe rate je die tegen elkaar?

Vorig seizoen waren de huren van Ghobo en Openda natuurlijk prima.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za aug 20, 2022 10:36 pm

Andriy Demchenko schreef:
za aug 20, 2022 10:30 pm
Wouter schreef:
za aug 20, 2022 10:11 pm
Ze hebben gewoon pas geld als de club overgenomen is. Een paar weken geleden stuurden ze een mailtje rond dat die overname bijna gepiept was. Of dat een leugen was om de seizoenkaartenverkoop enigszins op peil proberen te houden weet ik ook niet.

Een jaar geleden mopperden wij op de tribune nog over Baden Frederiksen. Hoe kon Vitesse nou zo'n slechte spits halen? Inmiddels is hij een van de beste spelers. Helaas niet doordat hij zo veel beter is geworden. Vitesse is erin geslaagd om twee jaar lang alleen maar miskopen te doen. En nu hebben ze vier keepers van wie geen enkele eredivisiewaardig is. En de enige Portugees die niet kan verdedigen. Ook knap.
Ferro was natuurlijk wel een vage transfer.Maar vreemder vond ik de transfer van Vroegh naar RKC, waarom hem laten gaan?

Frederiksen versus Grrrrbic hoe rate je die tegen elkaar?
Frederiksen is in alles matig, op een ding na: hij kan hard en vrij goed schieten met links. Grbic kan helemaal niks.

Openda rekende ik niet mee omdat ze hem het seizoen daarvoor ook al huurden.

Vroegh werd ook maar niet beter. Net als Buitink, Cornelisse en Huisman. Van al die jeugd maakt alleen Manhoef stappen. Maar nu zul je zien dat Vroegh volgende week in het door ex-Vitesse-assistent-coach Oosting getrainde RKC opeens de pannen van het dak speelt.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Vitesse

Bericht door Duke » zo aug 21, 2022 9:55 am

Wouter schreef:
za aug 20, 2022 7:18 pm
Nee, dat denk ik niet. Zowel tegen Excelsior als tegen Heerenveen waren ze volkomen kansloos. Het is ook de slechtste selectie die ze in 35 jaar tijd gehad hebben, die stelling durf ik wel aan.
Ik denk overigens wel dat Heerenveen het goed gaat doen dit seizoen, met Van Wonderen. Die hebben trouwens wel een keeper die punten pakt. 😉
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo aug 21, 2022 9:58 am

Dat zal het zijn. Feyenoord wordt kampioen, Heerenveen tweede en Excelsior derde.

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo aug 21, 2022 3:50 pm

https://www.gelderlander.nl/vitesse/na- ... ~a541a416/

Je kunt zeggen wat je wil, maar ze hebben zich wel aan de belofte gehouden. Er kwam inderdaad een nul op het scorebord.

Plaats reactie