Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » vr jan 28, 2022 6:49 pm

Yopii schreef:
vr jan 28, 2022 12:34 pm
KNJB! :scared.gif:
:drecul.gif:

D’n brain weurd weer genoaid!

Wouter
Berichten: 18733
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za feb 05, 2022 10:42 pm

Vitesse blijkt toch nog een goede keeper in de selectie te hebben. Rasmussen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse

Bericht door 999 » za feb 05, 2022 10:51 pm

Ja, prims uit de beneden hoek gehaald ...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse

Bericht door 999 » za feb 12, 2022 8:11 pm

Had het eigenlijk nog vlugger verwacht .. :)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse

Bericht door 999 » za feb 12, 2022 8:26 pm

Geen pepernoot dus ..

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Vitesse

Bericht door LucaS » za feb 12, 2022 8:27 pm

Ze kunaen beter mij op doel zetten
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Vitesse

Bericht door zeux » za feb 12, 2022 8:31 pm

Ze liggen wel weer met de beentjes wijd hé?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse

Bericht door 999 » za feb 12, 2022 8:32 pm

Goeie trainert hebben ze ook met dat kamikaze voetbal .

Wouter
Berichten: 18733
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za feb 12, 2022 11:52 pm

Dat kutkabinet moet z.s.m. een keiharde lockdown invoeren zodat ik niet meer in het Gelredome hoef te lijden.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Vitesse

Bericht door Lionel » zo feb 13, 2022 11:24 am

Die Bazoer is trouwens wel een waardeloze verdediger. Kan er helemaal niks van. Nooit meer terughalen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » zo feb 13, 2022 11:28 am

Wat is er met Vitesse gebeurd Wouter? Ik weet wel dat het voor de winterstop ook echt geen superelftal was maar twee keer zo kansloos met 5-0 onderuit steekt toch wel heel erg af tegen de eerdere prestaties. Met name in Europa is er echt wel goed gepresteerd.

Is het puur de afhankelijkheid van één of twee spelers?
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » zo feb 13, 2022 2:03 pm

Marillion schreef:
zo feb 13, 2022 11:28 am
Wat is er met Vitesse gebeurd Wouter? Ik weet wel dat het voor de winterstop ook echt geen superelftal was maar twee keer zo kansloos met 5-0 onderuit steekt toch wel heel erg af tegen de eerdere prestaties. Met name in Europa is er echt wel goed gepresteerd.

Is het puur de afhankelijkheid van één of twee spelers?
Ik zou het doelsaldo van Letsch tegen Ajax eens checken. :smallgrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter
Berichten: 18733
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo feb 13, 2022 11:44 pm

Marillion schreef:
zo feb 13, 2022 11:28 am
Wat is er met Vitesse gebeurd Wouter? Ik weet wel dat het voor de winterstop ook echt geen superelftal was maar twee keer zo kansloos met 5-0 onderuit steekt toch wel heel erg af tegen de eerdere prestaties. Met name in Europa is er echt wel goed gepresteerd.

Is het puur de afhankelijkheid van één of twee spelers?
Haben Sie eine Stunde?

Allereerst is het transferbeleid natuurlijk rampzalig. Pasveer laten gaan en dan een ADHD'er als Schubert halen, die zulke gekke dingen doet dat de trainer Houwen, die niet eens lijkt te kunnen duiken, boven hem prefereert. Ik geloof niet dat ik in mijn supporterscarriere ooit zulke slechte (eerste) keepers bij Vitesse heb gezien. Dan de pareltjes Baden Frederiksen en GRRRRRbic. Baden Frederiksen kan aardig schieten, maar doet verder niet aan het spel mee.
In het geval van Grrrrrrrrrrrrbic is Vitesse gewoon opgelicht. Die jongen is helemaal geen voetballer, maar materiaalman of zo. FC Lorient heeft Vitesse wijs gemaakt dat het een spits is, maar ik betwijfel of hij überhaupt de bal heeft aangeraakt sinds hij erin staat. Domgjoni, Yapi, Von Moos, het is echt allemaal brandhout dat Vitesse binnen heeft gehaald.

Dan Letsch. Die stelt niet één, maar twee prutsspitsen op tegen PSV, met Openda erachter Welja joh, waarom zou je middenvelders opstellen?

Daarnaast werkt 5-3-2 gewoon slecht tegen betere ploegen met goede buitenspelers. Want Wittek en Dasa moeten zich ook bezig houden met aanvallen, zodat het achterin snel 1-op-1 wordt met Antony tegen Hajek of zo. Pure zelfmoord.

Tot slot zijn spelers die voorheen aardig speelden ook gekke dingen gaan doen. Zo'n Dasa bijvoorbeeld. Voorzetten die andere kant over de zijlijn vliegen, simpele ballen over de grond die onder zijn voet door glipten. Hij keek wel omgekocht door PSV.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » ma feb 14, 2022 8:23 am

Met diezelfde groep ging het eerder dit seizoen in Europa toch wel heel aardig.

Dat totale gebrek aan keepers is wel heel opmerkelijk. Dat er in de winterstop ook niet een nieuwe doelman is gehaald. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om er één te vinden die niet op wekelijkse basis staat te schutteren.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Vitesse

Bericht door Jinne » ma feb 14, 2022 8:28 am

Hahn van Go Ahead was toen nog beschikbaar. Al snap ik dat 3 keepers in een seizoen wel teveel van het goede is.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Vitesse

Bericht door Andriy Demchenko » ma feb 14, 2022 11:42 am

Jinne schreef:
ma feb 14, 2022 8:28 am
Hahn van Go Ahead was toen nog beschikbaar. Al snap ik dat 3 keepers in een seizoen wel teveel van het goede is.
Er is een plaatje gemaakt van de keepers in de eredivisie met hun percentage reddingen en dergelijke. Hahn stond daar ook heel laag in, is er notabene uitgespeeld door Andries Noppert.

Wel ironisch trouwens dat die Schubert. Frederiksen wel nog gewoon twee jaar lang vastliggen terwijl er daar weer heel wat wegloopt qua spelers einde dit seizoen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » ma feb 14, 2022 8:05 pm

Je zegt dus eigenlijk dat Hahn prima zou passen bij Vitesse? :smallgrin.gif:

Doodzonde al die slechte keepers. Als ik nu een puber was die graag op het voetbalveld stond maar niet heel geweldig kon voetballen dan wist ik het wel. Koop een paar handschoenen en je speelt zomaar betaald voetbal.

En dat terwijl het zo'n belangrijke positie is. Een goede keeper maakt automatisch ook de verdediging beter want dan speel je in die linie met meer vertrouwen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Vitesse

Bericht door elliquido » ma feb 14, 2022 11:07 pm

Andriy Demchenko schreef:
ma feb 14, 2022 11:42 am
Jinne schreef:
ma feb 14, 2022 8:28 am
Hahn van Go Ahead was toen nog beschikbaar. Al snap ik dat 3 keepers in een seizoen wel teveel van het goede is.
Er is een plaatje gemaakt van de keepers in de eredivisie met hun percentage reddingen en dergelijke. Hahn stond daar ook heel laag in, is er notabene uitgespeeld door Andries Noppert.

Wel ironisch trouwens dat die Schubert. Frederiksen wel nog gewoon twee jaar lang vastliggen terwijl er daar weer heel wat wegloopt qua spelers einde dit seizoen.
Ik verdenk hahn van matchfixing.
Bizarre blunders heeft hij
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » di feb 15, 2022 7:48 am

Lamprou en die gast van RKC zagen er afgelopen weekend ook weer betrouwbaar uit. Zou de vakbond van de keepers soms een collectieve overeenkomst hebben gesloten voor dit soort deals met de gokbranche? :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18733
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » do feb 17, 2022 10:24 pm

Hoe kunnen ze nou zo'n extreem slechte eerste helft spelen en daarna in de tweede helft zo veel beter zijn dan Rapid Wien, wat ook echt een matige ploeg is? Voetbal is soms moeilijk te begrijpen. Maar Baden Frederiksen is wel minder slecht dan Grrrrrrrrbic.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » vr feb 18, 2022 8:35 am

Nog wel in leven door dat ene doelpunt. Misschien nog een rondje verder als het in de return lukt om twee goede helften te spelen.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » vr feb 18, 2022 9:57 am

Wouter schreef:
do feb 17, 2022 10:24 pm
Hoe kunnen ze nou zo'n extreem slechte eerste helft spelen en daarna in de tweede helft zo veel beter zijn dan Rapid Wien, wat ook echt een matige ploeg is? Voetbal is soms moeilijk te begrijpen. Maar Baden Frederiksen is wel minder slecht dan Grrrrrrrrbic.
Flink genaaid door die slechte scheids. En door Openda, die toch wel een erg kort lontje heeft. Jammer, goede speler verder.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Vitesse

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo feb 20, 2022 5:18 pm

Is er een diepere betekenis waarom Vitesse supporters vuurwerk op het veld gooien in de Galgenwaard?

Wouter
Berichten: 18733
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo feb 20, 2022 7:19 pm

Debielen zijn het.

Waarom Lindhout nou geen strafschop gaf...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Vitesse

Bericht door Cruijff » ma feb 21, 2022 1:16 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zo feb 20, 2022 5:18 pm
Is er een diepere betekenis waarom Vitesse supporters vuurwerk op het veld gooien in de Galgenwaard?
Wouter schreef:
zo feb 20, 2022 7:19 pm
Debielen zijn het.

Waarom Lindhout nou geen strafschop gaf...

Dit ging weer volgens 'de uitsupporters logica', vergelijkbare 'vergeldingsactie' als plaatsvond bij Standard Luik - Ajax nav vuurwerk gooien vanuit uitvak bij een eerdere Ajax - Standard Luik.......
Vitesse keurt 'vergeldingsactie' van eigen fans in Utrecht af: 'Een dieptepunt'

Vitesse-directeur Pascal van Wijk heeft zondag na afloop van het duel met FC Utrecht (1-1) afkeurend gereageerd op het gedrag van de eigen fans. Supporters in het uitvak gooiden meerdere keren vuurwerk op het veld, waardoor de wedstrijd tot twee keer toe moest worden stilgelegd.

Volgens Van Wijk was het gedrag van de supporters een vergeldingsactie voor een incident dat eerder dit seizoen plaatsvond bij het duel tussen beide clubs in stadion GelreDome. In november waren het de Utrecht-supporters die vanuit het uitvak vuurwerk op de grasmat in Arnhem gooiden.

"Het lijkt te gaan om een vergeldingsactie, maar het is ronduit onbegrijpelijk en absoluut niet goed te praten dat een deel van het vak zo over de schreef is gegaan, door vuurwerk te gooien richting het veld en het nabijgelegen vak", aldus Van Wijk op de site van zijn club.

"Het is een dieptepunt, waarmee Vitesse en het voetbal sterk in diskrediet worden gebracht. Het is het tegenovergestelde van waar wij als club - en een grote meerderheid van de supporters - voor staan. Mogen de stadions eindelijk weer vol, inclusief uitpubliek, en dan gebeurt dit. Het is onacceptabel en schadelijk voor zowel de club als de supporters."

Vitesse gaat daders opsporen
Het duel werd na een klein half uur voor het eerst stilgelegd toen Vitesse-supporters vuurwerk op het veld en richting andere tribunes gooiden. In blessuretijd ging het opnieuw mis toen Vitesse-verdediger Danilho Doekhi voor de 1-1 had gezorgd. Daarop werd er opnieuw met vuurwerk gegooid door de Arnhemse aanhang.

Vitesse kondigde in de verklaring bovendien aan dat de club de daders gaat proberen op te sporen. "We gaan alles in het werk stellen om de daders aan de hand van de beschikbare beelden te identificeren en ervoor te zorgen dat de verantwoordelijken passende straffen opgelegd zullen krijgen", vervolgde Van Wijk.

"Ik bied, namens heel Vitesse, onze excuses aan voor het wangedrag van een deel van het uitpubliek. Uiteraard met name aan de mensen wiens veiligheid in het geding is gekomen."
https://www.nu.nl/voetbal/6185314/vites ... epunt.html

Plaats reactie