Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za okt 19, 2019 9:59 pm

Qua tactiek lijkt het meer op Lobanovski. Inzakken op eigen helft. Een half uur niks laten zien. En dan een goeie lange bal naar voren waaruit Linssen scoort.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Vitesse

Bericht door zeux » za okt 19, 2019 10:13 pm

Wouter schreef:Qua tactiek lijkt het meer op Lobanovski. Inzakken op eigen helft. Een half uur niks laten zien. En dan een goeie lange bal naar voren waaruit Linssen scoort.
Daarom zei ik ook: kwa taal. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za okt 19, 2019 10:23 pm

Cruijf qua taal, Lobanovski qua tactiek, Bert Jacobs qua humor. Ik had het mis, alle goede trainers komen in Leo samen. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » zo okt 20, 2019 8:51 am

Wij zien doorgaans alleen de interviews. Misschien moet je dat ook eens proberen. :smile-ajax.gif:

Overigens, volgens mij heeft Lobanovski met Dinamo Kiev toch wel de nodige indruk gemaakt. En dan doel ik niet zozeer op zijn interviews.
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo okt 20, 2019 9:00 am

Marillion schreef:Wij zien doorgaans alleen de interviews. Misschien moet je dat ook eens proberen. :smile-ajax.gif:

Overigens, volgens mij heeft Lobanovski met Dinamo Kiev toch wel de nodige indruk gemaakt. En dan doel ik niet zozeer op zijn interviews.
Het beste counterteam aller tijden, volgens Voetbal International.

Nou, Vitesse begint erop te lijken. Elke week staat er weer een trainer van een tegenstander te briesen dat ze veel meer balbezit hadden en beter voetbalden, maar toch opeens achter stonden. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » do okt 24, 2019 2:32 pm

Ondertussen weet Bazoer zich dus ook bij Vitesse niet te gedragen. Ruzie op de training en nu buiten de selectie. Die jongen heeft ontzettend veel talent maar denkt kennelijk dat hij over water kan lopen. Zonde hoor. Dat gaat 'm niet worden op deze manier. Hoeveel kansen heeft een mens nodig? :confused.gif:
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Vitesse

Bericht door Alexander » do okt 24, 2019 3:31 pm

Ongelofelijk. Heb Vitesse dit seizoen een keer of 3 zien spelen en vond hem steeds de beste daar. Die jongen heeft echt veel kwaliteit. Zo veel zelfs dat hij in dit Ajax gewoon basisspeler zou zijn. Maar verder is die niet helemaal 100 joh.

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » do okt 24, 2019 5:13 pm

Alexander schreef:Ongelofelijk. Heb Vitesse dit seizoen een keer of 3 zien spelen en vond hem steeds de beste daar. Die jongen heeft echt veel kwaliteit. Zo veel zelfs dat hij in dit Ajax gewoon basisspeler zou zijn. Maar verder is die niet helemaal 100 joh.
Meen je dat? Ik vond Bazoer juist tegenvallen in veel wedstrijden. In mijn ogen presteren Pasveer en Linssen verreweg het best, op ruime afstand gevolgd door Doekhi en (voor zijn blessure) Tannane.

Tja, hij schijnt met Grot op de vuist te hebben willen gaan en toen Slutskiy en anderen tussen beiden kwamen tegen Leo te hebben gezegd: "I don't want to play for your fucking team". Rare psychopaat.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Vitesse

Bericht door Gezond verstand » vr okt 25, 2019 10:00 am

Marillion schreef:Ondertussen weet Bazoer zich dus ook bij Vitesse niet te gedragen. Ruzie op de training en nu buiten de selectie. Die jongen heeft ontzettend veel talent maar denkt kennelijk dat hij over water kan lopen. Zonde hoor. Dat gaat 'm niet worden op deze manier. Hoeveel kansen heeft een mens nodig? :confused.gif:
Bij PSV met ruzie vertrokken, Ajax wilde hem maar wat graag kwijt, bij Wolfsburg niet meer welkom, persona non grata bij Porto en ook Utrecht durfde het niet aan om hem te kopen na een huurperiode. Dat is toch een aardig lijstje met clubs waarbij hij het zelf verpest heeft.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Vitesse

Bericht door 999 » vr okt 25, 2019 10:12 am

Tja, volgens kenners een carrière voor de boeg waar je een puntje aan zou hebben kunnen zuigen, 23 jaar en een waslijst verder aan incidenten zullen er zo dadelijk maar weinig clubs meer in de rij staan voor hem heb ik het idee.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Vitesse

Bericht door elliquido » vr okt 25, 2019 10:21 am

Slutski moet even wat kgb methodes toepassen denk ik
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Vitesse

Bericht door WP_Legend » wo nov 06, 2019 3:10 pm

Leuk!

Honda heeft bij Vitesse getekend tot einde seizoen!

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » wo nov 06, 2019 9:48 pm

Kan ie kijken hoe de ballen tien meter over zijn hoofd vliegen... :excited.gif:

Hij is natuurlijk een goede speler, maar in mijn ogen is de spelopvatting van de trainer het belangrijkste probleem. Ze kunnen alleen maar achterover hangen en de bal hoog naar voren peren. En dat werkt niet tegen een ADO of Emmen. Sowieso heb ik na het vertrek van Bosz Vitesse alleen een paar maanden goed zien voetballen met Sturing als interim.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » vr nov 08, 2019 10:34 pm

Ik neem toch aan dat jij het patroon ook wel ziet. Net als men gaat denken dat de top 3 benadert kan worden dan gaat het weer compleet mis.

In dit geval zal de "Bazoer situatie" ook meespelen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za nov 09, 2019 10:45 am

Sandro schreef:Ik neem toch aan dat jij het patroon ook wel ziet. Net als men gaat denken dat de top 3 benadert kan worden dan gaat het weer compleet mis.

In dit geval zal de "Bazoer situatie" ook meespelen.
Dat is al decennia lang zo.

Maar ik wijt het nu toch vooral aan de laffe tactiek van Slutsky. Voor de derde keer op rij beginnen ze een wedstrijd tegen een (andere) matige ploeg door lafjes achterover te hangen en komen ze met 2-0 achter. Waarom niet gewoon druk zetten? In de tweede helft deden ze dat (noodgedwongen) wel en creëren ze zonder geweldig te spelen veel kansen.

Slutsky is echt hopeloos hoor. Linssen scoorde als spits veel. Wat doet Slutsky? Hij haalt hem terug naar het middenveld. En dan die Grot in de spits...Ik vraag me ook af waarom Obispo eindeloos veel krediet krijgt. Die Hajek zal toch niet veel slechter zijn? Volgens mensen die de voorbereiding en de trainingen bezocht hebben is hij beter.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » za nov 09, 2019 11:53 am

Wouter schreef:Obispo en Doekhi spelen veel beter dan ik had verwacht.
Misschien zijn er meerderen die net zo mis zaten als jij :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za nov 09, 2019 1:50 pm

In het begin speelde hij ook goed. Tot PSV-uit. Sindsdien lopen ze (Doekhi nu ook, maar Obispo nog meer) te kloten centraal achterin. Heb je de doelpunten van Groningen gezien?

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » za nov 09, 2019 5:05 pm

Een Doekhi voor het bloeden: die goals zaten er mooi in. Sierhuis leek in samenvatting goed, hoe was ie over 90 minuten?

Linssen is een goede speler, die kan hogerop. Energiek mannetje. Z’n goal was technisch en qua timing ook goed.

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » zo nov 24, 2019 7:34 pm

Ik denk dat ik een carrièreswitch maak en profvoetballer word. Als Grot het kan...

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2153
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Vitesse

Bericht door Cluijffert » za nov 30, 2019 8:43 am

Bij Wouter hangt de vlag uit! :blub.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za nov 30, 2019 8:49 am

Mwah. Slutsky is een aardige kerel maar geen goede trainer. Maar het is maar afwachten wie ze nu weer aanstellen. Welke trainer durft het aan met een Russische eigenaar, een extreem kritisch publiek en een smalle selectie met stoorzenders als Bazoer? Het lijkt erop dat Sturing voorlopig interim wordt. Maar kan hij overweg met die 48 Russische assistenten die Slutsky naar binnen heeft geloodst? Het is algemeen bekend dat Sturing en Slutsky vorig seizoen ruzie hadden over de tactiek.

Anderzijds: veel slechter dan in de afgelopen zes weken kan het niet gaan.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » za nov 30, 2019 10:10 am

Voor de interview is het wel jammer. Veel meer krijg ik er toch niet van mee. :smallgrin.gif:

Misschien komt er wel gewoon een andere Rus?
Nil volentibus arduum

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » za nov 30, 2019 10:48 am

Wees maar blij dat je niet ooit als achtjarig mannetje aan de hand van je vader naar Nieuw-Monnikenhuize bent gegaan. Dat leidt tot een leven vol frustraties. Zoals de Van Bergen-frustratie. Vitesse gaf hem ongeveer weg aan Heerenveen omdat bejaarde Beerens het volgens Van Hintum zo geweldig deed. Gisteren liep Van Bergen iedereen met gemak voorbij. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » za nov 30, 2019 10:54 am

:smallgrin.gif:

Leuk he? Supporter zijn.

Nieuw-Monnikenhuize was wel geweldig voor de voetbalromanticus. Ik ben er met Ajax vaak geweest. Met de trein en dan de trolleybus naar Geitenkamp als ik het me goed herinner. Klopt dat laatste? Die goeie ouwe tijd dat je gewoon met je vrienden de trein instapte. Biertje erbij en op naar Arnhem of waar Ajax dan ook speelde.

Ik snap wel dat die oude stadions op enig moment niet meer houdbaar waren. Maar het had zoveel meer sfeer.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Vitesse

Bericht door Sandro » za nov 30, 2019 10:58 am

Geitenkamp klopt ja. Dat is nu lijn 7, weet niet of dat toen ook al zo was?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie